ΑρχικήinetΗ δωρεάν επιστροφή προϊόντων θα αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές

Η δωρεάν επιστροφή προϊόντων θα αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές

2Οι καταναλωτές σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη εξετάζουν το ενδεχόμενο αγορών εκτιμά η PayPal

Το 75% περίπου των καταναλωτών στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη θα εξέταζε το ενδεχόμενο να προβεί σε περισσότερες διαδικτυακές αγορές, εάν ήταν διαθέσιμη η δωρεάν επιστροφή προϊόντων.Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η PayPal, εταιρεία παροχών διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία εγκαινιάζει την υπηρεσία PayPal Refunded Returns (δωρεάν επιστροφή προϊόντων) και αποκαλύπτει τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τις νέες καταναλωτικές προδιαγραφές στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κεντρο-Ανατολική Ευρώπη.

Η PayPal ανακοίνωσε το λανσάρισμα της υπηρεσίας PayPal Refunded Returns σε 15 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σε συνέχεια της αντίστοιχης έναρξης σε άλλα κράτη της ΕΕ, ενώ τα αποτελέσματα μίας πρόσφατης έρευνας, που διεξήγαγε η Gemius για λογαριασμό της PayPal, επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές αυτής της περιφέρειας αντιμετωπίζουν και αυτοί την δωρεάν επιστροφή ειδών ως έναν βασικό γνώμονα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εξίσου σημαντικό, όταν πρόκειται να λάβουν την απόφαση για την online αγορά ή μη ενός προϊόντος.

Ο διαδικτυακός καταναλωτής το 2014

#secnews #man #rocks 

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #man #rocks

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnBRLVRDWUVyUDJn

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος

SecNewsTV 5 hours ago

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι καταναλωτές στην εν λόγω περιοχή αγοράζουν όλο και περισσότερο και θεωρούνται συνειδητοποιημένοι πελάτες: Ενώ σχεδόν το 37% αγοράζει στο διαδίκτυο περίπου 1-2 φορές το τρίμηνο, υπάρχει, επίσης, ένα καθόλου αμελητέο μερίδιο καταναλωτών που προβαίνει σε αγορές πάνω από μία φορά το μήνα (18%).

Σημειώνεται ότι πλέον για τους περισσότερους στην περιοχή οι αγορές στο διαδίκτυο δεν αποτελούν μυστήριο – οι καταναλωτές όχι μόνο το τολμούν, αλλά γνωρίζουν και το πώς να το αξιοποιήσουν με κάθε δυνατό τρόπο. Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές προσδοκούν τις προδιαγραφές και παροχές που ισχύουν, διεθνώς.

Παράλληλα, η δυναμική αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ακόμα ιδιαίτερα μεγάλη, αφού, όπως επισημαίνει η έρευνα, οι καταναλωτές θα ήταν διατεθειμένοι να προβούν σε ακόμα περισσότερες αγορές, έχοντας μεν ξεπεράσει το φόβο του διαδικτυακού shopping, εάν δεν ανησυχούσαν, όμως, για το εάν θα είναι σε θέση ή όχι να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν.

Καθώς τα μεταφορικά κόστη αποτελούν έναν βασικό παράγοντα των διαδικτυακών αγορών (το 40% των πελατών σκέφτεται σοβαρά να μην προβεί σε αγορά, όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν το κόστος αποστολής), το 75% των ερωτηθέντων θα εξέταζε την περίπτωση να αγοράσει επιγραμμικά (online) περισσότερα είδη, εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Επιπλέον, το 74% των διαδικτυακών αγοραστών προσέχει, εάν παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής στις επιγραμμικές αγορές, ενώ το 21% των ερωτηθέντων όντως αγόρασε είδη επιγραμμικά την περασμένη χρονιά, ακριβώς επειδή ίσχυε η πολιτική της δωρεάν επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς.

Ενώ σχεδόν το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι καλό να παρέχεται η δυνατότητα της δωρεάν επιστροφής στις επιγραμμικές αγορές, μόλις το 6% των πελατών δηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο ή και καθόλου σημαντικό», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Όπως ανακοινώθηκε, οι χρήστες που έκαναν την παραγγελία ενός προϊόντος και το πλήρωσαν μέσω PayPal, μπορούν να το επιστρέψουν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος μεταφοράς, έως το ποσό των 30 ευρώ ανά αποστολή.

Το μοναδικό τους μέλημα σχετικά με τη χρηματική αποζημίωση είναι να κρατήσουν τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς.

Τότε, τα τρία εύκολα βήματα, προκειμένου να λάβουν την επιστροφή χρημάτων, είναι τα εξής: Κατεβάζουν την ειδική φόρμα και συμπληρώνουν τα στοιχεία τους, προσθέτουν τις αποδείξεις της αγοράς και της ταχυδρομικής αποστολής και στέλνουν με email στην PayPal το πακέτο της φόρμας και των αποδεικτικών.

Πηγή: newsbeast.gr

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS