ΑρχικήinetΠοιο είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα

Ποιο είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα

μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το YouTube είναι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων χρηστών Διαδικτύου, καθώς υπάρχουν ακόμη ορισμένοι που «αντιστέκονται» στο Facebook.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα σχετικής έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Εμπορίου (ELTRUN) για το 2014, στην πρώτη θέση από πλευράς δημοτικότητας μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται το YouTube, το οποίο δήλωσαν ότι χρησιμοποιεί το 93% όσων συμμετείχαν στην εν λόγω έρευνα. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο 10ο συνέδριο της ΕΕΔΕ για την καινοτομία και το ηλεκτρονικό επιχειρείν από τη δρ. Κ. Φραϊδάκη, η οποία ανέφερε ότι η έρευνα ξεκίνησε τον Νοέμβριο και ολοκληρώνεται στο τέλος Δεκεμβρίου και μέχρι τώρα έχουν συμμετάσχει 694 Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου.

Το Facebook είναι στη δεύτερη θέση με ποσοστό που φθάνει στο 80% και είναι ενδιαφέρον ότι παρουσιάζει μία ελαφρά μείωση δύο ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα πριν από ένα χρόνο.

#secnews #man #rocks 

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #man #rocks

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnBRLVRDWUVyUDJn

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος

SecNewsTV 3 hours ago

Στην τρίτη θέση, όπως και πέρσι, είναι το LinkedIn με ποσοστό 66% και 5 μονάδες άνοδο σε σχέση με το 2013. Το LinkedIn είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσανατολίζεται περισσότερο προς την επαγγελματική χρήση, ενώ αξιοποιείται και για την εύρεση εργασίας. Το τελευταίο είναι πιθανότατα και ο κύριος λόγος της αύξησης της δημοτικότητάς του στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Στην τέταρτη θέση είναι οι ιστοσελίδες με reviews προϊόντων από καταναλωτές (59%), τα οποία, σύμφωνα με την άποψη του ELTRUN, αποτελούν μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι οι επισκέπτες δημοσιεύουν περιεχόμενο.

[wdca_ad id=”74823″ ]

Στην πέμπτη θέση της λίστας είναι τα blogs, τα οποία χρησιμοποιεί το 53% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, ενώ στην έκτη θέση συναντάμε το Twitter, το οποίο χρησιμοποιεί το 48%. Παρά το γεγονός ότι έχει πολυδιαφημιστεί το Twitter δυσκολεύεται να πείσει τους Έλληνες να το χρησιμοποιούν με αντίστοιχους ρυθμούς με εκείνους του Facebook.

Από τα υπόλοιπα social media, το Instagram χρησιμοποιεί το 28% (από 23%), το Google+ το 19% (από 16%), το Foursquare είναι στο 5% (από 15%) και το flickr είναι στο 4% (από 2%). Αξιοσημείωτη είναι η πτώση του Foursquare, μία εφαρμογή όπου ο χρήστης δηλώνει πού βρίσκεται. Η ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα ενδεχομένως να είναι ένας λόγος της πτώσης του συγκεκριμένου μέσου.

Χρήση

Όσον αφορά το πώς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην περίπτωση του YouTube, το 87% δηλώνει ότι ακούει τραγούδια, ενώ ένα αρκετά υψηλό 36% ψάχνει video με γεγονότα της επικαιρότητας.

Στο Facebook είναι ενδιαφέρον ότι κατά μέσο όρο ο κάθε Έλληνας χρήστης έχει περίπου 250 φίλους, ενώ το 36% γνωρίζει έως και το 50% των φίλων του! Το 72% κάνει συχνά like, ενώ έχει αυξηθεί το chatting από το 39% στο 52%. Μόλις το 18% δηλώνει ότι κάνει σχόλια συχνά, ενώ στο 7% είναι το ποσοστό εκείνων που «ανεβάζουν» συχνά φωτογραφίες και video.

Πηγή: imerisia.gr

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS