ΑρχικήinetΙδέες για δώρα: Τι θα ψωνίσουν online οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα

Ιδέες για δώρα: Τι θα ψωνίσουν online οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα

«Αν θέλετε να δείξετε ότι νοιάζεστε και να αποφύγετε τους καυγάδες την περίοδο των γιορτών, τότε σκεφτείτε λίγο περισσότερο πριν αγοράσετε τα δώρα σας». Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας για τις συνήθειες των καταναλωτών την εορταστική περίοδο, που αποκάλυψε ότι το 1/3 των Ευρωπαίων πιστεύει ότι τα μετρητά είναι ένα προσβλητικό δώρο και δείχνει έλλειψη ενδιαφέροντος. Τόσο, που 1 στους 10 υποστηρίζει ότι αυτό θα ήταν αιτία για καυγά με ένα αγαπημένο πρόσωπο.

δώρα

Θέλουν προσωπικά δώρα που έχουν επιλεγεί με σκέψη κι ενδιαφέρον

Η πανευρωπαϊκή μελέτη της MasterCard διεξήχθη σε πάνω από 15.000 ανθρώπους σε 17 χώρες για να μας δείξει τι μας αρέσει και τι απεχθανόμαστε όσον αφορά στα δώρα – και όταν τα λαμβάνουμε και όταν τα προσφέρουμε.

#secnews #man #rocks 

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #man #rocks

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν τον τάφο ενός άνδρα που είχε καλυφθεί με πέτρες - προφανώς για να τον αποτρέψουν από το να αναστηθεί από τους νεκρούς, ως «εκδίκηση» - ενώ κάνουν ανασκαφές γύρω από μια αγχόνη του 17ου αιώνα στη Γερμανία. Ο τάφος, που βρίσκεται κοντά στην πόλη Quedlinburg στην πολιτεία της Σαξονίας-Άνχαλτ, είναι ένας από τους τουλάχιστον 16 που ανακαλύφθηκαν στον χώρο της αγχόνης, όπου οι εγκληματίες εκτελούνταν με απαγχονισμό από τη δεκαετία του 1660 έως τις αρχές του 19ου αιώνα.

00:00 Εισαγωγή
00:24 Περισσότεροι τέτοιοι τάφοι
00:46 Μέτρα αποτροπής
01:10 Άγνωστη αιτία θανάτου
01:41 Νεκροταφείο εγκληματιών

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/620572/andras-17-aiona-thaftike-megales-petres-stithos/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnBRLVRDWUVyUDJn

Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος

SecNewsTV 20 Σεπτεμβρίου 2024, 17:14 17:14

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι Ευρωπαίοι προτιμούν να προσφέρουν και να λαμβάνουν δώρα από τους αγαπημένους τους που να είναι επιλεγμένα αποκλειστικά γι’ αυτούς (46%) και με προσωπικό νόημα (44%). Στην κορυφή των προτεραιοτήτων όσον αφορά στα δώρα, είναι η κατανόηση του τι πραγματικά θέλουν οι άλλοι (87%) και το να δείχνουν ενδιαφέρον (86%).

Όταν δεν αφιερώνουμε χρόνο και σκέψη, η ενοχή μας καταβάλλει: ένας στους τέσσερις μετάνιωσε για ένα δώρο που προσέφερε γιατί δεν έβαλε αρκετή σκέψη σ’ αυτό. Το 45%, σχεδόν οι μισοί, που λένε ότι έχουν λάβει ένα απρόσωπο δώρο, έχουν επίσης απογοητευτεί. Φαίνεται ότι η σκέψη είναι η πιο σημαντική επένδυση που κάνουμε όταν αγοράζουμε ένα δώρο, με σχεδόν όλους μας (97%) να πιστεύουμε ότι το κόστος του δώρου που παίρνουμε από ένα αγαπημένο μας πρόσωπο δεν έχει καμία σημασία.

Οι Έλληνες είναι της τελευταίας στιγμής

Η μελέτη ρίχνει φως και στο πόσο νωρίτερα ξεκινάμε τα ψώνια των εορτών. Παρόλο που το 1/3 των καταναλωτών (32%) ξεκινάει ένα μήνα νωρίτερα, σχεδόν οι μισοί (45%) παραδέχονται ότι ξεκινούν να ψάχνουν για δώρo μόλις μια εβδομάδα νωρίτερα ή την τελευταία στιγμή!

Οι Έλληνες είναι της τελευταίας στιγμής, (60%) περιμένοντας την τελευταία εβδομάδα για να ξεκινήσουν τα εορταστικά ψώνια τους. Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αφήσουν τα ψώνια για την τελευταία στιγμή (34%) σε σχέση με τις γυναίκες (27%), ξεκινώντας το νωρίτερο μόλις μια εβδομάδα πριν.

Είναι ενδιαφέρον ότι από αυτούς που είπαν ότι έχουν λάβει ένα απρόσωπο δώρο ( 45%), σχεδόν ένας στους τρεις (28%) πιστεύει ότι αυτό οφείλεται στο ότι οι αγαπημένοι τους άφησαν την αγορά του δώρου για την τελευταία στιγμή.

Πηγή: onliner.gr

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS