ΑρχικήinetRazorpay: Οnline πληρωμές αποκλειστικά για το ινδικό E-Commerce

Razorpay: Οnline πληρωμές αποκλειστικά για το ινδικό E-Commerce

Razorpay

Η άνοδος των εταιρειών όπως η Flipkart, η Snapdeal και η Ola φέρνουν στο προσκήνιο την ευκαιρία για ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδία, όπου η ανάπτυξη των επιχειρήσεων τροφοδοτείται από τη ζήτηση των καταναλωτών, τη βελτίωση της σύνδεσης με το Διαδίκτυο και τη γενναιόδωρη επενδυτική χρηματοδότηση. Τώρα, ένα νέο startup που ονομάζεται Razorpay ελπίζει να οδηγήσει την τάση αυτή, παρέχοντας σε περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις και στις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στη χώρα τη δυνατότητα να ενσωματώσουν πιο εύκολα τις πληρωμές για τις υπηρεσίες τους.

Το Razorpay δεν διαφέρει από το Stripe υπό την έννοια ότι παρέχει ένα πολύ απλό interface στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν πληρωμές για αγαθά ή υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας το API του Razorpay, μια εταιρεία μπορεί να προσθέσει τις πληρωμές σε λίγες γραμμές κώδικα, και οι καταναλωτές μπορούν στη συνέχεια να πληρώσουν μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας ή net-banking (on-line τραπεζικές μεταφορές, μια δημοφιλής επιλογή πληρωμής στην Ινδία). Αυτό που κάνει το Razorpay τόσο ειδικό, ωστόσο, είναι ότι είναι φτιαγμένο από μια ινδική ομάδα και έχει σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ινδία.

Αυτό δεν είναι μια μικρή επιχείρηση. Αυτή τη στιγμή, μια επιχείρηση για να λάβει τις online πληρωμές, θα πρέπει να περάσει από πολλή γραφειοκρατία, και να περιμένει αρκετό χρονικό διάστημα, συχνά σε μια διαδικασία που πρέπει να γίνει περιοχή ανά περιοχή. Είναι ένα αρκετά μεγάλο εμπόδιο το οποίο έχει διατηρήσει τον αριθμό των εταιρειών που προσφέρουν σήμερα πύλες πληρωμής στην Ινδία στο ελάχιστο, και απαγόρευσε σε πολλές εταιρείες πληρωμής από το εξωτερικό να διαταράξουν την ήδη υπάρχουσα κατάσταση. (Το Stripe, για παράδειγμα, δεν υπάρχει, και ενώ το PayPal λειτουργεί στην Ινδία, έχει να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες.)

Και αυτό, με τη σειρά του, είχε αλυσιδωτές συνέπειες για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις στη χώρα.

Και έτσι το Razorpay γεννήθηκε.

Ενώ το Stripe ήταν ανταγωνιστικό με τη μορφή του PayPal, αυτό στην πραγματικότητα σημαίνει ότι υπήρχε ήδη ένα ευρύ ακροατήριο επιχειρήσεων  έτοιμο να γυρίσουν στο Stripe επειδή “It doesn’t suck.” Η πρόκληση για το Razorpay είναι λίγο διαφορετική: υπάρχουν κατεστημένα στην αγορά – δηλαδή εταιρείες όπως CCAvenue, BillDesk και PayU – αλλά η ευρύτερη αγορά είναι ακόμη σχετικά ανώριμη.

“Πραγματικά, το σύστημα των πληρωμών στην Ινδία είναι ακόμα σε προ-PayPal εποχή,” δήλωσε ο Kumar. «Αυτό που κάνουμε είναι περισσότερο σαν jumpstarting παρά σαν αναταραχή της υπάρχουσας κατάστασης.”

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS