ΑρχικήinetVerizon: Επιτέλους επιλογή opt-out για τα ‘perma-cookies’

Verizon: Επιτέλους επιλογή opt-out για τα ‘perma-cookies’

Verizon

Πέρυσι, η Verizon και η AT&T έγιναν πρωτοσέλιδο όταν οι ερευνητές ανακάλυψαν την ανάμειξή τους σε αθέμιτες τεχνικές παρακολούθησης των πελατών, χρησιμοποιώντας τον μοναδικό identifier number ή “perma-cookies” για να παρακολουθούν τις ιστοσελίδες που επισκέπτονταν οι πελάτες με σκοπό να επιτύχουν πιο στοχευμένες διαφημίσεις.

Μετά τις δικαιολογημένες αντιδράσεις των πελατών, η AT&T διέκοψε την χρήση των τεχνικών αυτών κάτι που δεν έπραξε όμως και η Verizon. Παρότι η εταιρία  παρείχε υποτίθεται την επιλογή opt-out, δεν σταμάτησε τις παρεμβάσεις ακόμα και στα URLs των πελατών που είχαν επιλέξει να μην συμπεριληφθούν, αλλά συνέχισε να εφαρμόζει τεχνικές Relevant Advertising για περίπου δύο χρόνια ακόμη, αφήνοντας έτσι εκτεθειμένους τους πελάτες της στα χέρια των διαφημιστών, οι οποίοι θα μπορούσαν να τους εκμεταλλευτούν μέσω αυτής της τρύπας στην ασφάλεια.

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά των New York Times, η εταιρεία, είχε δώσει στους πελάτες της την opt-out επιλογή, ώστε να μην εισάγονται οι identifying tracking codes (ή UIDH) στα URLs των πελατών που είχαν επιλέξει να μην παρακολουθούνται, όπως είχε υποσχεθεί ότι θα έκανε το Ιανουάριο.

Οι πελάτες της Verizon μπορούν πλέον να επιλέξουν να μην συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα Relevant Advertising, κάνοντας login και αλλάζοντας κάποιες ρυθμίσεις στα account τους, εφόσον τα tracking-programs της εταιρείας είναι αυτόματα opt-in στην επιλογή. Σε κάθε περίπτωση οι πελάτες και των δύο εταιρειών, για να είναι σίγουροι μπορούν να ελέγξουν τα URLs τους μέσω ενός προγράμματος που δημιούργησε γι’ αυτό τον σκοπό ο Kenneth White που είναι ένας εκ των ερευνητών που εντόπισαν τις μεθόδους παρακολούθησης.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS