ΑρχικήsecurityESET: Τα Social Media είναι η Αχίλλειος Πτέρνα των επιχειρήσεων

ESET: Τα Social Media είναι η Αχίλλειος Πτέρνα των επιχειρήσεων

Η Αχίλλειος Πτέρνα φαίνεται πως είναι τα Social Media για τις εταιρείες σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει νέα έρευνα της ESET. Συγκεκριμένα η ασφάλεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται χαμηλά σε προτεραιότητα για τις εταιρίες και οι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν τους κινδύνους.

ESET: Τα Social Media είναι η Αχίλλειος Πτέρνα των επιχειρήσεων

Νέα έρευνα της ESET UK αποκάλυψε ότι το 80% των επαγγελματιών ΙΤ πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν εύκολο τρόπο για να αποκτήσουν οι χάκερ πρόσβαση σε εταιρικά δίκτυα, επειδή συχνά παραμελείται η ασφάλειά τους. Επιπλέον, ένα 36% παραδέχεται ότι η εταιρεία τους θα μπορούσε να παραβιαστεί από χάκερ, μέσα από την πρόσβαση που έχει ένας εργαζόμενος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας του.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το Μάιο του 2015 σε δείγμα 200 επαγγελματιών IT, αποκάλυψε επίσης ότι το 12% των οργανισμών έχει αντιμετωπίσει περιστατικό εισόδου ιού στο εταιρικό δίκτυο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Άλλα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι παρά το γεγονός ότι το 56% των ερωτηθέντων αναφέρει την ύπαρξη εταιρικής πολιτικής για περιορισμό στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 56% παραδέχεται ότι η πολιτική αυτή στην πραγματικότητα δεν έχει εφαρμοστεί.

Στο πλαίσιο της έρευνας, η ESET UK ρώτησε επίσης 1.000 εργαζόμενους καταναλωτές, προκειμένου να προσδιορίσει τη γνώμη τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας. Στην ερώτηση γιατί ο οργανισμός τους περιορίζει τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε για λόγους αύξησης παραγωγικότητας, παρά για λόγους ασφάλειας. Ανησυχητικό είναι το γεγονός όταν οι ερωτηθέντες καταναλωτές ρωτήθηκαν αν οι ίδιοι, ή κάποιος που γνωρίζουν, είχε αντιμετωπίσει περιστατικό κλοπής ή απόπειρας κλοπής της ταυτότητάς τους στο Facebook, το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων απάντησε ναι.

ESET: Τα Social Media είναι η Αχίλλειος Πτέρνα των επιχειρήσεων

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας στους καταναλωτές, στην ερώτηση αν έχουν πατήσει «Μου αρέσει» σε μια σελίδα στο Facebook για να κερδίσουν κάτι, ποσοστό 33% είπε ναι, ωστόσο όταν ρωτήθηκαν αν είχαν όντως κερδίσει το βραβείο, μόνο το 3% είπε ναι.

Οι καταναλωτές ρωτήθηκαν επίσης αν θα χρησιμοποιούσαν την επιλογή «Δεν μου αρέσει» σε μία σελίδα του Facebook αν συνειδητοποιούσαν ότι ήταν ψεύτικη, με το % να δηλώνει ότι δεν θα το έκανε γιατί θεωρούσε ότι δεν θα είχε νόημα.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS