Οι Θεσσαλονικείς βελτιώνουν την πόλη τους μέσω διαδικτύου!
Πλέον οι κάτοικοι του Δήμου Θεσσαλονίκης έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με τη δημοτική τους αρχή, ώστε να αναφέρουν, και κατ’ αυτό το τρόπο να επιλύονται, καθημερινά προβλήματα, που σχετίζονται με το Δήμο τους, όπως πεταμένα σκουπίδια, παράνομα σταθμευμένα οχήματα, καμένες λάμπες φωτισμού, σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες και ότι άλλο υποπέσει στην αντίληψή τους.
Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος
Google Password Manager: Αυτόματος συγχρονισμός passkeys
Ghost: Εξάρθρωση της πλατφόρμας κρυπτογραφημένων επικοινωνιών
Με αυτό τον τρόπο οι δημότες μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά να κοινοποιούν τα προβλήματα, που βρίσκονται στη δικαιοδοσία του Δήμου Θεσσαλονίκης, αντικαθιστώντας έτσι τη συνήθως χρονοβόρα και μη αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία.
Η επικοινωνία γίνεται μέσω της πλατφόρμας «Βελτιώνω την πόλη μου», (μπορείτε να την επισκεφθείτε κάνοντας κλικ εδώ🙂
Το «Βελτιώνω την πόλη μου» εφαρμόζεται ήδη στον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης, όπου τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά: στις 900 ημέρες λειτουργίας της εφαρμογής, κοινοποιήθηκαν από δημότες 1.389 αιτήματα και κατατέθηκαν 2.358 σχόλια.
Η επικοινωνία αυτή με τις δημοτικές αρχές πραγματοποιείται μέσω μιας πλατφόρμας λογισμικού με την ονομασία «Βελτιώνω την πόλη μου», η οποία αναπτύχθηκε με τη συνεργασία του Εργαστηρίου Γνώσης, Πολυμέσων και Ανάλυσης Κοινωνικών Δικτύων, που ανήκει στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και της ερευνητικής μονάδας URENIO του ΑΠΘ. Η εμπορική διάθεση της εφαρμογής πραγματοποιείται από τις εταιρείες – τεχνοβλαστούς INFALIA PC και INTELSPACE, του ΕΚΕΤΑ και του ΑΠΘ αντίστοιχα.
Μάλιστα, σύντομα η πλατφόρμα θα είναι λειτουργική και για έξυπνες κινητές συσκευές Android και iPhone.
Παράλληλα, η εφαρμογή έχει ήδη υιοθετηθεί από δήμους στην Ισπανία (Badajoz), στη Σλοβενία (Ptuj), στο Καζακστάν (Kostanay) και στην Ανγκόλα (Luanda).