Η κοινή φράση “Απλά Googleαρε το” ήταν πάντα ενδεικτική της εξάρτησής μας από τις μηχανές αναζήτησης, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε πόσο συχνά πραγματοποιούνται αυτές οι αναζητήσεις.
Ο Amit Singhal, ανώτερος αντιπρόεδρος της Google Search, έριξε λίγο φως στην υπόθεση, την Πέμπτη στο συνέδριο Re/code’s Code/Mobile, όταν δήλωσε ότι η Google λαμβάνει πάνω από 100 δισεκατομμύρια αναζητήσεις το μήνα. Επιπλέον, περισσότερες από το ήμισυ αυτών των αναζητήσεων, προέρχονται από φορητές συσκευές. Αυτό δεν περιλαμβάνει τις συσκευές με οθόνες μεγαλύτερες από 6 ίντσες, όπως τα tablets.
Με την αναγνώριση φωνής και χαρακτηριστικά, όπως το Google Now, το πλαίσιο της μηχανής αναζήτησης είναι μόλις η αρχή. O Singhal εξηγεί ότι το περιβάλλον των χρηστών και οι δυνατότητες της συσκευής υπαγορεύουν το πώς θα πραγματοποιηθεί μια αναζήτηση – πληκτρολόγηση στο ειδικό πεδίο (της παλιάς σχολής) ή να ομιλία απευθείας στο τηλέφωνό μας για την ανάκτηση πληροφοριών.
«Η αναζήτηση και όπως τη σκεφτόμαστε, είναι θεμελιώδης, καθώς καθορίζει πώς αλληλεπιδρούμε με την πληροφορική», δήλωσε ο Singhal. «Η πληροφορική μπορεί να ζήσει σε μια συσκευή 4-6 ιντσών, ή μπορεί να ζει σε έναν υπολογιστή γραφείου, η σε μια στρογγυλή συσκευή περίπου μιας ίντσας.»
Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος
Google Password Manager: Αυτόματος συγχρονισμός passkeys
Ghost: Εξάρθρωση της πλατφόρμας κρυπτογραφημένων επικοινωνιών
Η εταιρεία έχει επίσης εισάγει πάνω από 100 δισεκατομμύρια συνδέσμους στις εφαρμογές, ως αναζητήσημους – ένα στοιχείο, το οποίο θεωρείται πλεονέκτημα, καθώς μπορεί να προσφέρει στους χρήστες, πληροφορίες χωρίς να περάσει από τη διαδικασία αναζήτησης.
Όσο για το τι θα συμβεί μετά την αναζήτηση, η Google εργάζεται σε αυτό επίσης… Μόλις την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία εισήγαγε τις Ταχείες σελίδες για φορητές συσκευές (Accelerated Mobile Pages), το οποίο δημιουργεί ιστοσελίδες αποτελεσματικά και πιο απλά για να φορτώνουν γρηγορότερα.