Το 2013, η Google αφαίρεσε από τα συστήματά της πάνω από 350 εκατομμύρια κακές διαφημίσεις και περισσότερους από 270.000 κακούς διαφημιστές.
Τα στοιχεία έρχονται από την ίδια την Google και αναφέρουν ότι σε σύγκριση με το 2012, ο αριθμός των κακών διαφημίσεων αυξήθηκε κατά 59%, ανεβάζοντας το νούμερο στα 350 εκατομμύρια διαφημίσεις από τα περίπου 220 εκατομμύρια για το 2012.
Στη θετική πλευρά, ωστόσο, ο αριθμός των διαφημιστών που προσβάλλουν με την δουλειά τους έχει μειωθεί σημαντικά. Το 2012, υπήρχαν πάνω από 850.000 διαφημιστές που αποκλείστηκαν από την Google, ενώ το 2013, υπήρχαν μόλις λίγο πάνω από 270.000.
Η εταιρεία θεωρεί ότι η αύξηση του συνολικού αριθμού των online διαφήμισεων των επιχειρήσεων ευθύνεται για την αύξηση του αριθμού καθαίρεσης των κακών διαφημίσεων, ενώ η μείωση του αριθμού των κακών διαφημιστών οφείλεται σε νέες οθόνες ασφάλειας της Google, που ανέτρεψε αμέτρητoυς απατεώνες.
Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος
Google Password Manager: Αυτόματος συγχρονισμός passkeys
Ghost: Εξάρθρωση της πλατφόρμας κρυπτογραφημένων επικοινωνιών
Οι προσπάθειες για την αγορά προϊόντων απομίμησης στο AdWords μειώθηκαν 47% το 2012 και 82% το 2013, γεγονός που επισημαίνει τις σημαντικές βελτιώσεις της πλατφόρμας. Περίπου 14.000 διαφημιζόμενοι είχαν αποκλειστεί γιατί προσπάθησαν να πουλήσουν παραποιημένα προϊόντα.
Δεδομένου ότι το μοντέλο των εσόδων της εταιρείας βασίζεται στη διαφήμιση, έχει κάποιο νόημα και η έκθεση – αυτοδιαφήμιση αυτή της Google αλλά και ότι προσπαθεί να κρατήσει τα πάντα καθαρά, έτσι ώστε οι χρήστες να συνεχίσουν να την εμπιστεύονται.