Οι δυσκολίες για την Apple δεν έχουν σταματήσει από τη στιγμή που αναγνώρισε την εσκεμμένη επιδείνωση της απόδοσης των iPhone συσκευών, και αυτή τη φορά μια δικηγορική εταιρεία μηνύει τον γίγαντα της τεχνολογίας εξ ονόματος περίπου 64.000 χρηστών.
Ο λόγος για την κορεάτικη δικηγορική εταιρεία Hannuri Law που ζητά αποζημίωση για τουλάχιστον 63.767 χρήστες, οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα με προϊόντα της Apple. Πρόκειται για την μεγαλύτερη δίκη εναντίον της εταιρείας, εφόσον καλείται να καταβάλλει το ποσό των 11,9 εκατομμύριων δολαρίων ως αποζημίωση, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε χρήστης θα λάβει περίπου 200 δολάρια.
Η Apple από την πλευρά της δεν έχει τοποθετηθεί επί του θέματος αλλά σίγουρα θα ετοιμάζεται για τη μέρα του δικαστηρίου.
Για όσους τυγχάνει να μην γνωρίζουν, ο κολοσσός δήλωσε στα τέλη Δεκεμβρίου ότι τα iPhone 6, 6s και το iPhone 7 παραποιήθηκαν στην απόδοση έτσι ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις των υποβαθμισμένων μπαταριών.
Υπήρχαν Κάποια Στιγμή Δακτύλιοι γύρω από τη Γη;
AI κάμερες θα χρησιμοποιηθούν για περιορισμό των ατυχημάτων
Europol: Εξάρθρωσε την πλατφόρμα Ghost - Σύλληψη εγκληματιών
Η εταιρεία εξήγησε ότι μια φθαρμένη μονάδα μπαταρίας μπορεί να οδηγήσει σε απροσδόκητες διακοπές λειτουργίας, οπότε αυτό που έπρεπε να κάνει είναι να “πειράξει” την απόδοση μειώνοντας την ισχύ της CPU, προκειμένου να αποφευχθεί η διακοπή της συσκευής. Ενώ η Apple δήλωσε ότι το έκανε για να βοηθήσει τους χρήστες, πολλοί την κατηγόρησαν για εσκεμμένη ενέργεια με στόχο την ώθηση των καταναλωτών προς τα νέα της προϊόντα.
Ο κολοσσός, στη συνέχεια, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών και κυκλοφόρησε παράλληλα μια ενημέρωση λογισμικού που επέτρεψε στους χρήστες να απενεργοποιήσουν τον περιορισμό της απόδοσης εφόσον ήταν ενεργός.
Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες της Apple, οι πελάτες της δεν φαίνεται να είναι ικανοποιημένοι, και σαν να μην έφτανε αυτό πολλοί είναι εκείνοι που την κατηγορούν για παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών.