ΑρχικήinetΗ Uber δοκιμάζει τις διαφημίσεις push notification

Η Uber δοκιμάζει τις διαφημίσεις push notification

Η Uber λάνσαρε πρόσφατα το νέο της διαφημιστικό τμήμα και τα in-app ads, αλλά φαίνεται ότι οι διαφημίσεις αυτές δεν παραμένουν εντός της εφαρμογής.

Δείτε επίσης: Uber και Motional συνεργάζονται για να λανσάρουν robotaxis

uber

Δείτε επίσης: Uber: Πρώην στέλεχος κρίθηκε ένοχο για απόκρυψη παραβίασης δεδομένων

Αντίθετα, διαφημίσεις από άλλες εταιρείες αποστέλλονται ως ειδοποιήσεις push, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων χρηστών της Uber.

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis 
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi 

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnpNVzNRUzl1UUYw

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό

SecNewsTV 19 hours ago

#secnews #markzuckerberg #richest 

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg 
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #markzuckerberg #richest

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LlRLRDZFUUs4cDg4

Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰

SecNewsTV 21 hours ago

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι άνθρωποι μπήκαν στο Twitter για να μοιραστούν screenshot των διαφημίσεων που έλαβαν, συμπεριλαμβανομένης μιας από την Peloton που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής. Ένα από τα κύρια παράπονα είναι ότι αυτές οι ειδοποιήσεις αποστέλλονται ακόμη και όταν οι χρήστες δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Όταν η Uber ανακοίνωσε για πρώτη φορά το πρόγραμμα διαφημίσεων εντός της εφαρμογής, παρέλειψε να αναφέρει το ενδεχόμενο οι διαφημίσεις να είναι παρεμβατικές.

Η Uber αναφέρει ότι αυτή η δοκιμή ήταν περιορισμένη και ότι οι χρήστες μπορούν να διαχειριστούν τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων στο κινητό τους στην καρτέλα Privacy, στη συνέχεια, να επιλέξουν το Notifications στην εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Uber hacked: Παραβιάστηκαν εσωτερικά συστήματα

Με τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής της Uber, τα brands έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν σε έναν χρήστη διαφορετικές διαφημίσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής του. Αυτές οι “διαφημίσεις ταξιδιού” μπορούν να εμφανίζονται ενώ ο χρήστης περιμένει το αυτοκίνητό του, κατά τη διάρκεια της διαδρομής του και όταν φτάνει στον προορισμό του. Τα brands έχουν ακόμη τη δυνατότητα να προσαρμόζουν κάθε διαφήμιση ειδικά για τους χρήστες, λαμβάνοντας υπόψη πτυχές όπως το ιστορικό ταξιδιού ή η γεωγραφική θέση. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν η Uber χρησιμοποιεί παρόμοια δεδομένα κατά τη διαμόρφωση των διαφημίσεων push notification.

Για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί η Uber και γιατί είναι επιτυχημένη

Ένας από τους κύριους λόγους της επιτυχίας της Uber είναι η ευκολία της εφαρμογής της. Με μερικά μόνο πατήματα στο smartphone σας, μπορείτε να παραγγείλετε μια διαδρομή από οπουδήποτε στον κόσμο. Η εφαρμογή Uber παρέχει επίσης εκ των προτέρων εκτιμώμενο χρόνο αναμονής και τιμές κομίστρου, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις όταν φτάνει η διαδρομή σας. Και αν χρειαστεί να αλλάξετε τα σχέδιά σας, η ακύρωση ενός Uber είναι εύκολη και δωρεάν.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS