ΑρχικήGamingTerra Nil: Ένα διαφορετικό city-building game;

Terra Nil: Ένα διαφορετικό city-building game;

Terra Nil: Ένα διαφορετικό city-building game;

Το Terra Nil είναι ένα city-building game που δεν είναι πραγματικά city-building. Παίζετε σαν ένα, επομένως είναι εύκολο να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ετικέτα σαν συντομία (οι προγραμματιστές της Free Lives το αποκαλούν “reverse city builder”), αλλά το Terra Nil δεν σας ζητά να φτιάξετε δρόμους ή να ανησυχείτε για τους φόρους κατοικίας. Είναι περισσότερο ένα «παιχνίδι puzzle διαχείρισης πόρων» (λόγια του εκδότη Devolve) που δανείζεται πολλά από τα συστήματα και τις ιδέες της οικοδόμησης πόλεων.

Αντί να αναλάβετε την ανάπτυξη μιας τεράστιας μητρόπολης σε ένα μεγάλο κομμάτι άδειου πράσινου γρασιδιού, εδώ είστε υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση μιας ερήμου σε μια σειρά από χάρτες με συγκεκριμένες προκλήσεις. Αντιμέτωποι με έναν φαινομενικά νεκρό κόσμο, πρέπει να κάνετε μια σειρά από βήματα – τα περισσότερα από αυτά περιλαμβάνουν το να χτίσεις κάτι στο σωστό σημείο – για να δώσετε ζωή στο περιβάλλον, μετατρέποντας τις σκονισμένες πεδιάδες σε ζωντανά δάση.

Δείτε επίσης: Cyberpunk 2077: Λαμβάνει path tracing τεχνολογία τον Απρίλιο

Το πρώτο από αυτά τα βήματα είναι συνήθως η τοποθέτηση μερικών μηχανών που αντλούν νερό υπόγεια. Στη συνέχεια, το χτίσιμο μερικών ακόμη μικρών κτιρίων που καθαρίζουν το χώμα. Ανακαλύψτε τις περιοχές δράσης για να καλλιεργήσετε λίγο γρασίδι και μετά ίσως δείτε αν μπορείτε να φυτέψετε μερικά δέντρα. Μόλις περάσετε αυτά τα στάδια, ίσως θελήσετε να αρχίσετε να πειραματίζεστε με τα επίπεδα υγρασίας για να κάνετε τα πάντα πιο υγρά και πριν το καταλάβετε, θα καλλιεργήσετε τα δικά σας κοράλλια και θα ξεκινήσετε πυρκαγιές για να ενθαρρύνετε τη νέα ανάπτυξη.

Το James Webb βρήκε γαλαξία πιο φωτεινό από τα αστέρια του

SecNewsTV 10 hours ago

Σχεδόν όλα όσα τοποθετείτε στον χάρτη έχουν κάποιου είδους δομή με κάποιο είδος επίδρασης στον κόσμο γύρω του. Το καθένα κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος, με επιπτώσεις σε συγκεκριμένους τύπους κλίματος. Όπως μπορείτε πιθανώς να μαντέψετε, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σκεφτείτε πολύ προσεκτικά το πού τοποθετείτε κάθε κτίριο και είναι εύκολο να αλλάξετε τις κλασικές σας ανησυχίες σχετικά με τη κάλυψη του πυροσβεστικού σταθμού για το εύρος άρδευσης χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία.

Το κεντρικό στοιχείο του Terra Nil’s είναι μια αρκετά περιορισμένη εκστρατεία που επικεντρώνεται στην αποκατάσταση μιας ορισμένης ποσότητας ζωής σε έναν έρημο κόσμο, σε μια σειρά από διαφορετικές περιοχές, η καθεμία με το δικό της κλίμα. Δεν είναι καν πραγματικά μια καμπάνια, περισσότερο είναι σαν ένα εκτεταμένο σεμινάριο τεσσάρων αποστολών, ενώ υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε πριν ολοκληρωθεί σε εκπληκτικά σύντομη σειρά. Κάθε χάρτης έχει μια αρκετά γραμμική ακολουθία πραγμάτων που πρέπει να φτιάξετε, επομένως μοιάζει περισσότερο σαν να περνάτε μια λίστα παρά να περνάτε πραγματικά ελεύθερα μέσα από περιβαλλοντικά προβλήματα.

Το αφηρημένο σκηνικό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να βασιστείτε σε υποθέσεις της υπάρχουσας γνώσης για το τι κάνει κάτι και πώς λειτουργεί και μόλις τελειώσετε με την καμπάνια, οι μεταγενέστερες αποστολές είναι εκεί που μπορεί πραγματικά να δείτε το σχεδιασμό puzzle του παιχνιδιού.

Πρόταση: Το Lego 2K Drive μοιάζει με ένα σύνθετο μείγμα Forza Horizon και Sonic Racing

Το καλύτερο μέρος του Terra Nil είναι ότι δεν είναι απλώς ένα city-builder, είναι ένα city-dismantler. Οι χάρτες δεν τελειώνουν αφού πετύχετε τους στόχους τους. Αντίθετα, θα τελειώσουν μόνο αφού «πακετάρετε τα πράγματα σας», γιατί δεν έχει νόημα να επαναφέρετε τη φύση στην αρχική της κατάσταση, αν πρόκειται να αφήσετε ένα σωρό απενεργοποιημένες αντλίες και scrubbers τριγύρω. Αυτό περιλαμβάνει την απενεργοποίηση και την ανακύκλωση κάθε μεμονωμένου πράγματος που δημιουργήσατε στον χάρτη, έναν εξαιρετικά χαλαρωτικό και ικανοποιητικό τρόπο για να ολοκληρώσετε κάθε αποστολή.

To Terra Nil μπορεί να έχει φανταστικά σχήματα ξηράς στον χάρτη του, αλλά το θέμα εδώ είναι ότι, αιώνες στο μέλλον, έχουμε καταστρέψει ολοκληρωτικά τη Γη που όλος ο πλανήτης είναι απλώς μια τεράστια ακατοίκητη ερημιά.

Το Terra Nil δεν μένει στη δυστυχία, είναι θέμα ελπίδας. Αντί να μας δείξει έναν καλό κόσμο και μετά να τον καταστρέψει, αποφασίζει να ξεκινήσει με την καταστροφή και να πάει προς τα πίσω. Ναι, τα πράγματα είναι άσχημα—τα μεταγενέστερα επίπεδα αποκαλύπτουν χάρτες που δεν είναι απλώς νεκροί, αλλά δηλητηριασμένοι—αλλά ολόκληρο το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για να σας αφήσει να κάνετε κάτι γι’ αυτό.

Διαβάστε επίσης: Resident Evil 4: Πρόβλημα στην έκδοση του Playstation 5

Αυτό δεν είναι προσομοίωση. Μεγάλο μέρος της τεχνολογίας που χρησιμοποιείτε εδώ είναι στην καλύτερη περίπτωση φανταστική. Το Terra Nil δεν είναι ένα σχέδιο για τη σωτηρία του κλίματος και δεν προσποιείται ότι είναι. Είναι απλώς ένα video game puzzle. Ένας μικρός αντιπερισπασμός, όσο μη ρεαλιστικός και αν είναι, ότι αντί να μας ζητήσει να ζήσουμε την καταστροφή του πλανήτη, ας προσπαθήσουμε να συνέλθουμε από μια.

πηγή πληροφοριών:kotaku.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS