Ο γνωστός αστέρας του YouTube, MrBeast (επίσης γνωστός ως Jimmy Donaldson), είναι ευρέως αναγνωρίσιμος για τις συνεργασίες του, καθώς και για τα βίντεό του. Ωστόσο, μία από αυτές τις συνεργασίες δεν πήγε πολύ καλά. Σύμφωνα με το Bloomberg, ο δημιουργός μήνυσε την Virtual Dining Concepts, μια υπηρεσία φαγητού που διαχειρίζεται την αλυσίδα fast food του, MrBeast Burger, για δυσφήμιση της επωνυμίας του.
Δείτε επίσης: MrBeast Burger: Άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο American Dream
Η Virtual Dining Concepts λειτουργεί την αλυσίδα fast food, χρησιμοποιώντας άλλα εστιατόρια. Ωστόσο, η VDC φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για την ταχεία επέκταση παρά για τη διατήρηση της ποιότητας. Αυτό οδήγησε σε τρόφιμα χαμηλότερης ποιότητας που είχαν αρνητικές επιπτώσεις στην επικοινωνία της εταιρείας με το κοινό της. Ο δημιουργός επιθυμεί ένας δικαστής να ανακαλέσει τη συμφωνία αδειοδότησης και να κλείσει την επιχείρηση.
Ο MrBeast αναφέρει πολλές κριτικές, όπου καταναλωτές αποκαλούν τα μπιφτέκια “μη βρώσιμα”, “απαίσια” και άλλες παρόμοιες αποθαρρυντικές περιγραφές. Αναφέρει ότι χιλιάδες πελάτες έχουν κάνει παράπονα για ανεπαρκή ποιότητα και ωμό κρέας, κρύες πατάτες, ελλείποντα συστατικά και φαγητά που δεν παραδόθηκαν ποτέ. Κάποιες τοποθεσίες αντιμετώπιζαν δυσκολία με το brand και παρέδιδαν τις παραγγελίες σε άλλες συσκευασίες ή ακόμα και σε σακούλες από το 7-11.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Οι δικηγόροι του YouTuber υποστηρίζουν ότι η VDC είτε αρνήθηκε είτε δεν μπόρεσε να επιλύσει τα προβλήματα ποιότητας όταν ήρθε σε επαφή με τον ίδιο. Ο MrBeast προσθέτει ακόμα ότι δεν έχει λάβει ούτε ένα ευρώ από το MrBeast Burger, παρά τα νόμιμα δικαιώματα που του οφείλονται και ότι η εικονική αλυσίδα συχνά χρησιμοποιεί το όνομά του και καταχωρεί εμπορικά σήματα χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή του. Φαίνεται ότι η VDC δεν ήταν πολύ πρόθυμη να υποστηρίξει τα νεοσύστατα εστιατόρια παρέχοντάς τους τα απαραίτητα υλικά, καθώς αυτό θα μείωνε τα κέρδη της. Το όνομα του MrBeast χρησιμοποιείται επίσης για να προσελκύσει άλλες διασημότητες, σύμφωνα με την αγωγή.
Δείτε ακόμα: Η τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει την επανάσταση στον κλάδο του fast food
Ο MrBeast ξεκίνησε αυτήν τη συνεργασία το 2020, όταν η πανδημία COVID-19 ανάγκασε πολλούς ανθρώπους να στραφούν στην παραγγελία φαγητού. Αυτή ήταν μία πρωτοβουλία για να βοηθήσουν (αλλά και να εκμεταλλευτούν) τους θαυμαστές του, ενώ παράλληλα παρείχε περισσότερες επιλογές για εργασία στα εστιατόρια κατά μια περίοδο που το φαγητό από κοντά δεν ήταν εφικτό. Το MrBeast Burger θα μοίραζε τα έσοδά του στους οικοδεσπότες, αντί να ανταγωνίζεται με αυτές τις μάρκες.
Οι εικονικές κουζίνες θα συνεχίσουν να υπάρχουν ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της αγωγής, διατηρώντας την πραγματικότητά τους. Οι επιχειρηματίες μπορούν να ξεκινήσουν εστιατόρια με μικρό φυσικό αποτύπωμα και να εξαρτώνται από υπηρεσίες παράδοσης όπως το DoorDash και το Uber Eats. Παρόλα αυτά, η νομοθεσία αποδεικνύει τι μπορεί να πάει στραβά με αυτά τα καταστήματα – χωρίς παρουσία λιανικής, δεν υπόκεινται πάντα στον ίδιο έλεγχο με τα αντίστοιχα συμβατικά.
Δείτε επίσης: Η Maple Leaf Foods έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης το σαββατοκύριακο
Ο Donaldson έχει το δεύτερο μεγαλύτερο κανάλι YouTube στον κόσμο και είναι ο μεμονωμένος δημιουργός με τις περισσότερες συνδρομές στην πλατφόρμα. Το μόνο κανάλι μεγαλύτερο από το δικό του ανήκει στην ινδική δισκογραφική T-Series, η οποία διαθέτει χιλιάδες μουσικά βίντεο στη γλώσσα Χίντι.
Το 2021, ξεκίνησε ένα ξεχωριστό κανάλι YouTube με θέμα τη φιλανθρωπία, το οποίο έχει περισσότερους από 10 εκατομμύρια συνδρομητές και έχει μια άδεια φιλανθρωπικής οργάνωσης που λειτουργεί ως τράπεζα τροφίμων για να τροφοδοτεί τις κοινότητες στις ΗΠΑ.