Η CEO της Best Buy κατηγορεί την Taylor Swift για πτώση πωλήσεων και “Funflation”. Η Taylor Swift κυριαρχεί, σε έναν κόσμο όπου η απληστία των εταιρειών και τα χρέη των φοιτητικών δανείων έχουν προκαλέσει υπερπληθωρισμό στην οικονομία.
Ωστόσο, οι νεότερες γενιές προτιμούν περισσότερο την απόλαυση εμπειριών από τις τεχνολογικές πολυτέλειες στο σπίτι. Έτσι, η CEO της Best Buy επισημαίνει ότι η επιχείρηση υφίσταται πλήγμα.
“Funflation”, Taylor Swift… αυτές οι εμπειρίες πραγματικά είναι εκεί όπου οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν», δήλωσε η διευθύντρια εκτελεστικής διοίκησης της Best Buy, Corie Barry, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας της Fortune’s Most Powerful Women την προηγούμενη εβδομάδα.
Η έννοια του “funflation”, όπως την περιγράφει ο Barry, αναφέρεται στην τάση των καταναλωτών να αναζητούν διασκεδαστικές εμπειρίες σε προϊόντα για το σπίτι, όπως τηλεοράσεις και υπολογιστές από την Best Buy. Αυτή η τάση επιδιώκει να φέρει απόλαυση στην καθημερινή ζωή μας μέσω του προϊόντος, προσφέροντας συναρπαστικές εμπειρίες και αυξάνοντας την ευχαρίστηση που αποκομίζουμε από αυτό. Ρίξτε μια ματιά στο πολιτιστικό φαινόμενο του Barbenheimer, όπου οι δύο μεγαλύτερες παραγωγές του καλοκαιριού συνδυάστηκαν δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες. Ετοιμαστείτε να ντυθείτε με ένα εντυπωσιακό κοστούμι, να αγοράσετε δύο εισιτήρια και να απολαύσετε έξι ώρες θέατρο.
Το James Webb βρήκε γαλαξία πιο φωτεινό από τα αστέρια του
Το μέλλον της φιλοξενίας: Το πρώτο 3D-printed ξενοδοχείο
SpaceX: Το Starlink ξεπέρασε τους 4 εκατ. χρήστες
Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές επιδιώκουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο από τους περιορισμούς της πανδημίας, εταιρείες όπως η Best Buy αντιμετωπίζουν σαφώς προβλήματα. Τα έσοδα της Best Buy μειώθηκαν κατά σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο σε ετήσια βάση, με τις πωλήσεις σε καταστήματα που ήταν ανοιχτά για τουλάχιστον 14 μήνες να μειώνονται επίσης κατά 6,2% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με το Insider.
Ο Barry αναφέρεται συγκεκριμένα στη Swift, η οποία ξεκίνησε την μαζική περιοδεία της The Eras τον Μάρτιο και ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος της στις ΗΠΑ τον Αύγουστο. Μετά από λίγες εβδομάδες, η Swift ανακοίνωσε ότι θα είχαμε όλοι την ευκαιρία να (ξανα)ζήσουμε την παραγωγή στους κινηματογράφους, καθώς η ταινία της συναυλίας θα προβαλλόταν παγκοσμίως.
Δείτε ακόμη: Η AMD σχεδιάζει να εξαγοράσει την AI software εταιρεία Nod.ai
Η περιοδεία της Taylor Swift: The Eras ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή, με μια αποκαλυπτική προβολή του The Exorcist: Believer από την τρομακτική Friday the 13th. Τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, καθώς η συναυλία της Swift κατάφερε να συγκεντρώσει 95 εκατομμύρια δολάρια σε ένα Σαββατοκύριακο. Αυτή η επίδοση την καθιστά την ταινία συναυλίας με τα περισσότερα έσοδα σε πρεμιέρα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ, σύμφωνα με την AMC Entertainment. Είναι επίσης η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα που έχει κυκλοφορήσει εγχώρια, καθώς πούλησε εισιτήρια μόνο σε ένα Σαββατοκύριακο.
Παρόλο που τα εισιτήρια για την ταινία “Taylor Swift: The Eras Tour” κόστιζαν μόλις 19,89 δολάρια (18,87€) – μια αναφορά στο επερχόμενο επανηχογραφημένο άλμπουμ της Swift με την ίδια αρίθμηση – τα πραγματικά εισιτήρια για τη συναυλία ήταν δύσκολο να αποκτηθούν. Η προπώληση της περιοδείας τον περασμένο Νοέμβριο προκάλεσε την κατάρρευση του Ticketmaster, καθώς οι θαυμαστές της Swift συνέρρεαν για να τα αγοράσουν. Αν και οι δυσκολίες που αντιμετώπισε το Ticketmaster ήταν εξοργιστικές για τους θαυμαστές, πολλοί από αυτούς απογοητεύτηκαν από τις υψηλές τιμές των εισιτηρίων. Παρόλα αυτά, αυτές οι τιμές δεν εμπόδισαν τους θαυμαστές να τα αγοράσουν, καθώς ο μέσος επισκέπτης της περιοδείας Eras αγόραζε επίσης καταλύματα και πιθανότατα ένα αεροπορικό εισιτήριο, με συνολικό κόστος που ξεπερνούσε τα 1.000 δολάρια (948.75€).
¨Πηγή: gizmodo.com