Οι κορυφαίοι ταξιδιωτικοί ιστότοποι έχουν ήδη ενσωματώσει chatbot AI (τεχνητής νοημοσύνης) για Trip-Planning, που αποσκοπεί στον πιο έγκαιρο προγραμματισμό των διακοπών.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Booking.com, Glenn Fogel, είναι σημαντικό να ελέγξετε την απόδοση τους πριν αποφασίσετε να επενδύσετε τα χρήματά σας σε αυτό.
Ο Glenn Fogel προτείνει στους χρήστες να απολαμβάνουν τη χρήση τους, αλλά σε κάθε περίπτωση να επαληθεύουν τις πληροφορίες. Αυτή την προσέγγιση την περιγράφει ως κάτι αντίστοιχο με τις αρχικές μέρες της πρόσβασης στα συστήματα GPS.
Οι εφαρμογές ταξιδίου της Expedia και της Booking.com παρουσίασαν αμφότερες φιλόδοξα ταξίδια διάρκειας 13 ή 10 ημερών, χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για το πλάνο της διαδρομής. Ωστόσο, η εφαρμογή Roam Around αντιμετώπισε δυσκολίες στην προσπάθειά της να δημιουργήσει ένα ταξίδι 5 ημερών στη Νέα Υόρκη. Ο Glenn Fogel, τονίζει τη σημασία της προσοχής στις πληροφορίες που παρέχουν τα chatbot, ενώ προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα κάνει το Trip-Planning πιο εξατομικευμένο και εύκολο.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Δείτε ακόμη: Humane Ai Pin: Ένα Πρωτοποριακό Wearable με Τεχνητή Νοημοσύνη
Παρατηρείται περιορισμένη λειτουργικότητα των ταξιδιωτικών chatbot που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη προς το παρόν. Η απόδοσή τους εξαρτάται από την ερώτηση και μπορούν να προσφέρουν είτε ενδιαφέρουσες προτάσεις επί τόπου, είτε βοήθεια για κρατήσεις. Αναμένεται η διενέργεια βελτιώσεων, καθώς οι προορισμοί κατακλύζονται από τουρίστες μετά την πανδημία. Το AI Trip-Planning μπορεί να ενισχύσει αυτό το πρόβλημα, προκαλώντας αυξημένη συμφόρηση σε δημοφιλή αξιοθέατα. Έως ότου εφαρμοστούν οι βελτιώσεις, τα ταξιδιωτικά chatbot ανταποκρίνονται καλύτερα στη φαντασία για ταξίδια, ενισχύοντας την ιδέα της τέλειας εμπειρίας διακοπών χωρίς τους περιορισμούς του πλήθους και των χρόνων αναμονής.