Η σχέση μεταξύ Apple και Google είναι περίπλοκη, με την Apple να στοχεύει το Chrome μέσω διαφημιστικών καμπανιών.
Η Google προσπαθεί να πείσει τους χρήστες του Safari να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν Chrome, ενόψει πιθανών μονοπωλιακών περιορισμών στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Αυτή η κίνηση στοχεύει στην αύξηση της βάσης εγκατάστασης του Chrome από 30% σε 50% στους χρήστες iPhone, προσθέτοντας 300 εκατομμύρια νέα δεδομένα. Η Apple, χρησιμοποιώντας την αχίλλειο πτέρνα του Chrome, το απόρρητο, προωθεί το Safari με διαφημίσεις που υπογραμμίζουν ότι το Chrome δεν προστατεύει επαρκώς την ιδιωτικότητα. Η νέα διαφήμιση της Apple υποστηρίζει το Safari ως την καλύτερη επιλογή για προστασία ιδιωτικότητας.
Διαβάστε περισσότερα: Apple: Προσλαμβάνει δεκάδες AI ειδικούς της Google
StealC: Κατάχρηση kiosk mode του browser για κλοπή password
Λογισμικό ακουστικών βαρηκοΐας εγκρίθηκε για τα AirPods Pro
OpenAI o1: Νέο AI μοντέλο "σκέφτεται" σαν άνθρωπος
Όταν κυκλοφόρησε το “The Birds” τη δεκαετία του 1960, ήταν τρομακτικό και προκλητικό, με το μήνυμά του να επικεντρώνεται στην αόρατη απειλή. Με παρόμοιο τρόπο, το βίντεο της Apple μοιάζει να στοχεύει χρήστες Android, αλλά η ουσία είναι η διατήρηση των χρηστών iPhone. Παρά την προτίμηση των χρηστών στην Αναζήτηση Google, η Apple επιδιώκει να βελτιώσει το Safari, λανσάροντας την ενημέρωση “Private Browsing 2.0” για καλύτερο απόρρητο. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος του εντεινόμενου ανταγωνισμού μεταξύ Chrome και Safari. Από την πλευρά της, η Google προωθεί το Topics API για να αντικαταστήσει τα cookies παρακολούθησης.
Το Topics API σχεδιάστηκε για να προσφέρει μια εναλλακτική λύση που εξισορροπεί τη διακοπή της συλλογής μεμονωμένων δακτυλικών αποτυπωμάτων από διάφορους ιστότοπους και το στοχευμένο μάρκετινγκ. Οι χρήστες θα ομαδοποιούνται σε ανώνυμες, αλλά ομοϊδεάτες κοόρτες, οι οποίες θα παρουσιάζονται στους διαφημιστές.
Όπως επισημαίνει η Apple, «φανταστείτε τι μπορεί να αποκαλύψει η προηγμένη μηχανική μάθηση και η τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας διάφορους συνδυασμούς σημάτων ενδιαφέροντος. Ποια μοτίβα θα εμφανιστούν όταν οι μεσίτες δεδομένων και οι αναλυτές μπορούν να συγκρίνουν πληροφορίες από μεγάλες μερίδες του πληθυσμού; Θυμηθείτε ότι μπορούν να συνδυαστούν τα δεδομένα του API Topics με οποιαδήποτε άλλα διαθέσιμα δεδομένα. Η συνδυαστική ανάλυση αυτών των δεδομένων τροφοδοτεί τους αλγόριθμους που προσπαθούν να εξάγουν συμπεράσματα για εσάς.
Δείτε ακόμη: Google Chrome: Ο ταχύτερος browser στον κόσμο
Αυτό που λέει η Apple, με απλά λόγια, είναι ότι τα δακτυλικά αποτυπώματα και η παρακολούθηση μεταξύ τοποθεσιών θα συνεχιστούν. Κανένα ημίμετρο εντός του Chrome δεν μπορεί να συγκριθεί με την καθαρή και απόλυτη προσέγγιση του απορρήτου που η ίδια προβάλλει.
Η Google βρίσκεται παγιδευμένη ανάμεσα στα υπάρχοντα cookies παρακολούθησης, που όλοι αγαπάμε να μισούμε, και ένα νέο σύνολο τεχνολογιών που μέχρι στιγμής έχουν αποτύχει να αποδώσουν. Η Apple στοχεύει να υπονομεύσει το Privacy Sandbox της Google πριν καν κυκλοφορήσει πλήρως.
Διαβάστε επίσης: Google Chrome Blink: Οι αλλαγές που θα εκνευρίσουν την Apple
Η μάχη των προγραμμάτων περιήγησης μόλις ξεκινά, και η Apple έχει επιστρατεύσει ισχυρά όπλα για να ανταγωνιστεί τον Chrome πριν από οποιεσδήποτε αλλαγές.
Πηγή: forbes