ΑρχικήGamingEpic Games, Electronic Arts & Roblox κατηγορούνται για παραπλάνηση παικτών

Epic Games, Electronic Arts & Roblox κατηγορούνται για παραπλάνηση παικτών

Οι γνωστές gaming εταιρείες, Epic Games, Electronic Arts, Roblox, καθώς και μερικές άλλες, βρίσκονται στο στόχαστρο μιας καταγγελίας καταναλωτών στην ΕΕ, η οποία τις κατηγορεί για παραπλάνηση των παικτών (gamers) για να ξοδέψουν χρήματα.

Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) και 22 μέλη της σε όλη την Ευρώπη υπέβαλαν καταγγελία την Πέμπτη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Καταναλωτών.

Τα μέλη της BEUC έχουν εντοπίσει πολλές περιπτώσεις, όπου οι gamers παραπλανώνται από τις εταιρείες gaming για να ξοδέψουν χρήματα. Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να δράσουν, καθιστώντας σαφές ότι παρόλο που ο κόσμος του gaming είναι εικονικός, πρέπει να συμμορφώνεται με τους πραγματικούς κανόνες“, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της BEUC Agustin Reyna.

Δείτε επίσης: Η Sony παρουσίασε το νέο PS5 Pro – Χαρακτηριστικά, τιμή

Η Γη κάποτε είχε έναν δακτύλιο σαν τον Κρόνο. Η Γη μπορεί να είχε έναν τεράστιο δακτύλιο διαστημικών πετρωμάτων που την περιέβαλλε, παρόμοιο με εκείνους γύρω από τον Κρόνο, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε χαοτικά χτυπήματα μετεωριτών στην επιφάνεια του πλανήτη μας, προτείνει νέα έρευνα. Ο υποτιθέμενος δακτύλιος μπορεί να σχηματίστηκε περίπου 466 εκατομμύρια χρόνια πριν και ήταν τα απομεινάρια ενός γιγάντιου αστεροειδούς που τραβήχτηκε από τις παλιρροϊκές δυνάμεις της Γης αφού πέρασε το όριο Roche του πλανήτη μας.

00:00 Εισαγωγή
00:17 Σχηματισμός υποτιθέμενου δακτυλίου
00:41 Ορδοβικιανή περίοδος
01:31 Πιθανή εξήγηση
01:47 Απαιτούνται περισσότερες αποδείξεις

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/619821/gi-kapote-eixe-daktilio-san-krono/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

Η Γη κάποτε είχε έναν δακτύλιο σαν τον Κρόνο. Η Γη μπορεί να είχε έναν τεράστιο δακτύλιο διαστημικών πετρωμάτων που την περιέβαλλε, παρόμοιο με εκείνους γύρω από τον Κρόνο, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε χαοτικά χτυπήματα μετεωριτών στην επιφάνεια του πλανήτη μας, προτείνει νέα έρευνα. Ο υποτιθέμενος δακτύλιος μπορεί να σχηματίστηκε περίπου 466 εκατομμύρια χρόνια πριν και ήταν τα απομεινάρια ενός γιγάντιου αστεροειδούς που τραβήχτηκε από τις παλιρροϊκές δυνάμεις της Γης αφού πέρασε το όριο Roche του πλανήτη μας.

00:00 Εισαγωγή
00:17 Σχηματισμός υποτιθέμενου δακτυλίου
00:41 Ορδοβικιανή περίοδος
01:31 Πιθανή εξήγηση
01:47 Απαιτούνται περισσότερες αποδείξεις

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/619821/gi-kapote-eixe-daktilio-san-krono/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Lm51N1Q4ek1SRDkw

Η Γη κάποτε είχε έναν δακτύλιο σαν τον Κρόνο

SecNewsTV 20 hours ago

παραπλάνηση παικτών gaming

Σήμερα, τα premium νομίσματα εντός του παιχνιδιού εξαπατούν σκόπιμα τους καταναλωτές και έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα παιδιά. Οι εταιρείες γνωρίζουν καλά ότι τα παιδιά είναι πιο «ευάλωτα» και χρησιμοποιούν κόλπα για να παρασύρουν τους νεότερους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα“, είπε.

Συνολικά, οι εταιρείες gaming που βρίσκονται στο στόχαστρο αυτής της καταγγελίας είναι οι: Epic Games, Electronic Arts, Roblox, Activision Blizzard της Microsoft, Mojang Studios, Supercell και Ubisoft.

Οι καταναλωτές υποστηρίζουν ότι οι gamers και, ειδικά τα παιδιά, δεν μπορούν να δουν το πραγματικό κόστος των ψηφιακών αντικειμένων, με αποτέλεσμα να καταλήγουν σε υπερβολικές δαπάνες.

Δείτε επίσης: Νεαροί gamers στο στόχαστρο hackers – Τα πιο “επικίνδυνα” παιχνίδια

Αυτή η υπόθεση μπορεί να αποτελέσει μια κομβική στιγμή για τη βιομηχανία του gaming στην Ευρώπη και θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν τις στρατηγικές δημιουργίας εσόδων. Υπογραμμίζει, επίσης, την ανάγκη για αυξημένη ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των καταναλωτών όσον αφορά την κατανόηση των πιθανών κινδύνων που σχετίζονται με τις αγορές εντός των παιχνιδιών.

Epic Games, Electronic Arts, Roblox, Activision Blizzard, Mojang Studios, Supercell Ubisoft

Καθώς το gaming συνεχίζει να εξελίσσεται και να προσελκύει ένα ευρύ φάσμα παικτών, οι υπεύθυνες και ηθικές πρακτικές πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των πολιτικών των εταιρειών για τη διασφάλιση της ευημερίας των καταναλωτών τους. Επομένως, είναι σημαντικό για τις εταιρείες όχι μόνο να αντιμετωπίζουν τις τρέχουσες ανησυχίες αλλά και να εργάζονται προληπτικά για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο διαφανούς περιβάλλοντος για όλους τους gamers.

Δείτε επίσης: Nitro Blaze 7: Η handheld gaming συσκευή της Acer

Εν ολίγοις, αυτή η καταγγελία χρησιμεύει ως υπενθύμιση για τις εταιρείες να δώσουν προτεραιότητα στην προστασία των καταναλωτών και στις υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του gaming. 

Πηγή: economictimes.indiatimes.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS