Για χρόνια, η Dove έχει δημιουργήσει τις εκστρατείες της γύρω από την έννοια της «πραγματικής ομορφιάς», οι οποίες, τις περισσότερες φορές, περιλαμβάνουν ελάχιστο Photoshop, ποικιλομορφία του σώματος και πολύ λίγο μακιγιάζ. Λόγω του κεντρικού μηνύματος των εκστρατειών της Dove, ένας πατέρας κοριτσιών θέλει η εταιρεία να δώσει την υπογραφή της στην αληθινή διαφήμιση.
Ο Seth Matlins είναι πατέρας δύο κοριτσιών και πρώην στέλεχος διαφημιστικής εταιρίας από το Λος Άντζελες, ο οποίος ξεκίνησε μια ψηφοφορία στο Change.org, όπου ουσιαστικά προτρέπει την Dove να τοποθετήσει τα χρήματά τους εκεί που αξίζει και να υιοθετήσει μια πολιτική πλήρους αποκάλυψης για το Photoshop.
Σε έναν κόσμο στον οποίο οι εικόνες σε όλα τα μέσα είναι ρετουσαρισμένες, τα παιδιά εκτίθενται σε αυτά, ακόμη και εάν οι γονείς μπορεί να προσπαθούν να το αποτρέψουν και με το χρόνο μεταβάλλουν την αίσθηση των παιδιών για την πραγματικότητα και τις προσδοκίες τους.
Η ψηφοφορία ζητεί από το γίγαντα της ομορφιάς να «Photoshop-and-tell» και να μην «Photoshopped Ads Where Kids Can See Them». Με άλλα λόγια ζητά απο την εταιρεία να αποκαλύψει τι ακριβώς κάνει με το photoshop, αλλά και να μην κάνει επεξεργασία φωτογραφιών σε διαφημίσεις που βλέπουν παιδιά. Συμφωνώντας να το πράξει αυτό, η εταιρεία θα παραμείνει πιστή στο σύνθημα “Real Beauty” και ίσως θέσει τις βάσεις για άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν.
Άνδρας του 17ου αιώνα θάφτηκε με μεγάλες πέτρες στο στήθος
Google Password Manager: Αυτόματος συγχρονισμός passkeys
Ghost: Εξάρθρωση της πλατφόρμας κρυπτογραφημένων επικοινωνιών