ΑρχικήinetΝέος αλγόριθμος κατά της πειρατείας από τη Google

Νέος αλγόριθμος κατά της πειρατείας από τη Google

Search

Η Google, θα προσπαθήσει να κάνει μια τροποποίηση στον αλγόριθμο αναζήτησης που χρησιμοποιεί, ώστε να μπορεί να επηρεάσει τη κατάταξη των ιστοσελίδων πειρατείας παγκοσμίως.

Από το GoogleTown είχαν προσπαθήσει κάτι τέτοιο πάλι το 2012, αλλά τότε ο Σύνδεσμος Παραγωγών Μουσικής Αμερικής (RIAA), ο Σύνδεσμος Κινηματογραφιστών Αμερικής (MPAA) και άλλοι, ισχυρίζονταν ότι δεν υπήρχε κανένα ορατό αποτέλεσμα στην υποβάθμιση των πειρατικών website. Για το λόγο αυτό η εταιρεία υπόσχεται ότι οι τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο, που θα βγουν αργότερα μέσα στην εβδομάδα, θα φέρουν αποτελέσματα.

Η Katherine Oyama, σύμβουλος δικαιωμάτων της εταιρείας, αναφέρει ότι από τον Αύγουστο του 2012, είχαν ανακοινώσει ότι θα υποβάθμιζαν τα website για τα οποία είχαν λάβει αναφορές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και τώρα κατάφεραν να ανανεώσουν τον αλγόριθμο, ώστε να επηρεάσουν τα μεγαλύτερα website πειρατείας.

Το James Webb βρήκε γαλαξία πιο φωτεινό από τα αστέρια του

SecNewsTV 24 hours ago

Η ανακοίνωση για τον νέο αλγόριθμο έγινε με την έκθεση που έκανε η Google, με τίτλο “How Google Fights Piracy”, για να δείξει ότι παίρνει μέρος στη καταπολέμηση της πειρατείας. Μάλιστα το YouTube, που ανήκει πλέον στην Google, πλήρωσε 1δις δολάρια σε project που επιτρέπει στους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να παρακολουθούν πώς χρησιμοποιείται το υλικό τους στο YouTube.

Σε αριθμούς τώρα, το περασμένο έτος η εταιρεία δέχθηκε 224 εκατομμύρια αναφορές για να κατεβάσουν παράνομο υλικό, με κάθε αναφορά να χρειάζεται περίπου 6 ώρες για να ελεγχθεί και πολλές φορές κατέληγαν σε λάθος σελίδα ή τελικά το υλικό που έβρισκαν δεν παραβίαζε τόσο τους κανόνες. Τελικά κατάφεραν να φέρουν εις πέρας 222 εκατομμύρια από αυτές τις αναφορές, με τα RapidGator, 4Shared, και Dilandau να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις ως τα site με τις περισσότερες αναφορές για φιλοξενία links υλικού με πνευματικά δικαιώματα.

Ο Geoff Taylor, διευθύνων σύμβουλος της BPI, κάτω από την οποία υπάγονται όλες οι εταιρείες παραγωγών μουσικής του Ηνωμένου Βασιλείου, έκανε τις περισσότερες από αυτές τις αναφορές πέρσι. Αναφέρει μάλιστα ότι, όταν οι χρήστες ψάχνουν για μουσική και ταινίες πρέπει να οδηγούνται σε επίσημες σελίδες και σε υπηρεσίες όπως το Spotify, το Deezer και το iTunes, που αποδίδουν τόσο στους καλλιτέχνες όσο και στις εταιρείες παραγωγής και σε όλους αυτούς που προσπαθούν να χτίσουν μια “μεγάλη μουσική οικονομία.”

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS