ΑρχικήReviews2025 BMW X3 Συνδυάζει Τολμηρό Στυλ με Πιο Ισχυρούς Κινητήρες

2025 BMW X3 Συνδυάζει Τολμηρό Στυλ με Πιο Ισχυρούς Κινητήρες

BMW X3

Μια νέα ερμηνεία της γρίλιας και ο εντυπωσιακός εσωτερικός φωτισμός δίνουν στη BMW X3 του 2025 ζωντάνια, ενώ το μοντέλο M50 αποδίδει 428 λίβρες-πόδια ροπής.

  • Το 2025 BMW X3 xDrive30 χρησιμοποιεί έναν 2.0 λίτρων τετρακύλινδρο turbo κινητήρα με 255 ίππους εξοπλισμένο με σύστημα υβριδικής τεχνολογίας 48 βολτ.
  • Το X3 M50 αποκτά έναν 3.0 λίτρων εξακύλινδρο turbo κινητήρα συνδυασμένο με σύστημα υβριδικής τεχνολογίας 48 βολτ που αποδίδει 393 ίππους.
  • Το X3 xDrive30 ξεκινά από $50,675 και το X3 M50 από $65,275.

Δείτε επίσης: Ford Mustang GTD 2025: Το Απόλυτο Track Car – Γκαλερί

BMW X3
BMW X3

Αυτές τις μέρες, η BMW πουλά περισσότερα SUV από σεντάν και κουπέ μαζί. Παγκοσμίως, το X3 είναι πλέον το best-seller της, έχοντας υπερβεί τη σειρά 3 ως το βασικό προϊόν της BMW από την κυκλοφορία του πριν από πάνω από 20 χρόνια. Τώρα, για το 2025, η BMW λανσάρει ένα νέο X3 που έρχεται με μια τολμηρή νέα εμφάνιση, ένα ανανεωμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ένα ζευγάρι αναβαθμισμένων κινητήρων.

Δείτε ακόμα: Η BMW M2 του 2025 Αποκτά Ακόμη Περισσότερη Ιπποδύναμη

BMW X3

Νέο Φρέσκο Στυλ

Το X3 — το οποίο η BMW αποκαλεί τέταρτη γενιά αλλά στην πραγματικότητα είναι μια σημαντική αναθεώρηση του προηγούμενου — έχει ένα νέο σχέδιο με καθαρές πτυχές και διακοσμητικές λεπτομέρειες. Το μοντέλο του 2025 είναι 1.3 ίντσες μακρύτερο και 1.1 ίντσες φαρδύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ κάθεται 1.0 ίντσα χαμηλότερα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο σπορ στάση που μιμείται το plug-in υβριδικό SUV XM των 738 ίππων, με έμφαση στους εντυπωσιακούς θόλους τροχών και το μακρύ σπόιλερ οροφής. Θα προσφερθούν δύο μοντέλα X3, το xDrive30 και το M50. (Η BMW καταργεί το γράμμα “i”, που παλαιότερα υποδήλωνε την έγχυση καυσίμου, από τα μοντέλα της με καύσιμο· το “i” είναι πλέον αποκλειστικό για τα EV της BMW.)

Δείτε επίσης: Polestar 4: Το Νέο Πολυτελές Ηλεκτρικό Coupe SUV

BMW X3

Το X3 παρουσιάζει μια νέα προσέγγιση στη χαρακτηριστική γρίλια της BMW για το βασικό μοντέλο, με ένα ασύμμετρο μείγμα κάθετων και διαγώνιων ράβδων, ενώ το M50 έχει μια απλούστερη μαύρη γρίλια. Το περίγραμμα της γρίλιας φωτίζεται ως στάνταρ στο M50 — μια επιλογή στο xDrive30 — ενώ οι προβολείς αποτελούνται από επικαλυπτόμενα στοιχεία σχήματος L διακοσμημένα είτε με μαύρη είτε με μπλε διακόσμηση, ανάλογα με το μοντέλο. Το πιο ισχυρό M50 έχει έναν επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Το xDrive30 διαθέτει στάνταρ 19 ιντσών τροχούς, με επιλογές 20 και 21 ιντσών. Ενώ οι εξατμίσεις του xDrive30 είναι κρυμμένες, το M50 επιδεικνύει περήφανα διπλές απολήξεις εξάτμισης σε κάθε πλευρά του πίσω προφυλακτήρα.

Δείτε ακόμα: BMW M135i: Ένα 296 ίππων 4WD Hot Hatch

BMW X3

Στο εσωτερικό, η καμπίνα διαθέτει έναν τολμηρό σχεδιασμό με ασυνήθιστο ατμοσφαιρικό φωτισμό. Ο φωτισμός μπορεί να εμφανίζει αντιθετικά χρώματα και σχηματίζει στοιχεία σχήματος U στην κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών, δημιουργώντας περιγράμματα γύρω από τους αεραγωγούς, τις χειρολαβές των θυρών και μερικά από τα κουμπιά που είναι τοποθετημένα στις πόρτες.

Δείτε επίσης: BMW 3-Series του 2025: Νέα Χαρακτηριστικά και Βελτιώσεις

BMW X3

Ο μελλοντικός φωτισμός συνοδεύεται από μια μεγάλη κυρτή οθόνη που φιλοξενεί έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια οθόνη αφής, και παρόλο που η BMW δεν παρείχε διαστάσεις, οι οθόνες φαίνονται κατάλληλα μεγάλες. Το X3 τρέχει το πιο πρόσφατο λογισμικό, BMW iDrive 9, το οποίο έχει οδηγήσει τη BMW να μειώσει περαιτέρω τον αριθμό των φυσικών χειριστηρίων στο εσωτερικό. Το νέο σύστημα υποστηρίζει εφαρμογές για video streaming, μουσική και παιχνίδια εντός του αυτοκινήτου, και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει τώρα 3D και δορυφορικές προβολές. Η προβολή κεφαλής παραμένει προαιρετική και η BMW λέει ότι αναβάθμισε τον φωνητικό βοηθό για καλύτερη επικοινωνία όταν ακούει εντολές.

Δείτε ακόμα: 2025 Porsche 911 GTS: Με νέα υβριδική φιλοσοφία T-Hybrid

BMW X3

Το τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος και ένας νέος μοχλός επιλογής ταχυτήτων βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Ως στάνταρ, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα. Στο βασικό μοντέλο, τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα με τη faux-δερμάτινη επένδυση Veganza της BMW, αλλά μπορούν να αναβαθμιστούν με Alcantara λεπτομέρειες ή να αντικατασταθούν με καθίσματα από δέρμα Merino. Για πρώτη φορά, το ταμπλό μπορεί να επενδυθεί με ένα υφαντό ύφασμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Δείτε επίσης: Mercedes-AMG PureSpeed: Το concept που ξεδιπλώνει τη Mythos

Αποδοτικοί και Ισχυροί Κινητήρες

Το μοντέλο xDrive30 κινείται από έναν turbo 2.0 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα εξοπλισμένο με σύστημα υβριδικής τεχνολογίας 48 βολτ. Το σύστημα παραγωγής ενέργειας αποδίδει 255 ίππους και 295 λίβρες-πόδια ροπής, αύξηση κατά επτά ίππους και 37 λίβρες-πόδια. Η BMW λέει ότι το xDrive30 θα επιταχύνει από το 0 – 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6.0 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα 209 χλμ./ώρα. Η BMW επίσης υπερηφανεύεται για τη βελτιωμένη αποδοτικότητα χάρη στη χρήση του κύκλου καύσης Miller, τις επανασχεδιασμένες εισαγωγές και θαλάμους καύσης, και ένα αναθεωρημένο σύστημα ανάφλεξης, μεταξύ άλλων αλλαγών.

Δείτε ακόμα: 2025 Aston Martin Vantage: Τολμηρό Νέο Look & Αύξηση Ισχύος

Το M50, εν τω μεταξύ, διαθέτει έναν turbo 3.0 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα συνδυασμένο με σύστημα υβριδικής τεχνολογίας 48 βολτ. Η απόδοση είναι 393 ίπποι και 428 λίβρες-πόδια ροπής, 11 ίππους και 59 λίβρες-πόδια περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο M40i. Η BMW λέει ότι η επιτάχυνση από το 0 – 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4.4 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα των 209 χλμ./ώρα μπορεί να επεκταθεί στα 249 χλμ./ώρα με ένα προαιρετικό πακέτο.

Σε αμφότερα τα συστήματα παραγωγής ενέργειας, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο οκτάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μπορεί είτε να προσθέσει στην απόδοση του κινητήρα είτε να ελαφρύνει το φορτίο του κινητήρα. Ο εξακύλινδρος κινητήρας λαμβάνει παρόμοιες αναβαθμίσεις αποδοτικότητας με τον τετρακύλινδρο, καθώς και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα παροχής λαδιού για τα πιστόνια και έναν καλύτερο υπερσυμπιεστή υψηλής απόδοσης. Η BMW επίσης λέει ότι το M50 είναι εξοπλισμένο με μια “εξαιρετικά άκαμπτη” βάση κινητήρα.

Δείτε επίσης: Στο Κυνήγι της Ισχύος: Το Ram 1500 RHO vs. F-150 Raptor

Το M50 κινείται σε μια προσαρμοστική ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, συνδυασμένη με μεταβλητή sport διεύθυνση και ένα πίσω διαφορικό M Sport. Τα φρένα M Sport — σταθερές τετραπίστονες μονάδες μπροστά και κυμαινόμενες μονοπίστονες δαγκάνες πίσω — βοηθούν στο φρενάρισμα. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού του εξοπλισμού είναι επίσης προαιρετικό στο xDrive30. Όταν είναι εξοπλισμένο με κοτσαδόρο, το X3 μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 2.2 τόνους.

Γεμάτο Τεχνολογία

Όπως κάθε νέο πολυτελές αυτοκίνητο, υπάρχουν πολλές βοηθητικές λειτουργίες οδήγησης και στάθμευσης, από βοήθεια διατήρησης λωρίδας (lane assist) μέχρι ανίχνευση τυφλού σημείου και ένα νέο προαιρετικό πακέτο Parking Assistant Professional που λαμβάνει υπόψη άλλα οχήματα, σηματοδοτήσεις δρόμων και το κράσπεδο για να εντοπίσει τα όρια μιας θέσης στάθμευσης. Το SUV μπορεί επίσης να ελεγχθεί από έξω μέσω της εφαρμογής My BMW, επιτρέποντάς σας να το κατευθύνετε εξ’ αποστάσεως σε και από στενούς χώρους. Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Maneuver Assistant, μπορείτε να αποθηκεύσετε έως και 10 ελιγμούς με συνολικό μήκος έως 650 μέτρα. Υπάρχει επίσης ένα Traffic Jam Assistant που μπορεί να ολοκληρώσει την οδήγηση χωρίς χέρια με ταχύτητες έως και 65 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομους περιορισμένης πρόσβασης.

Τιμές και Διαθεσιμότητα στην Ελλάδα

Το X3 για την αγορά των ΗΠΑ θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Το X3 xDrive30 θα ξεκινά από $50,675, ενώ το X3 M50 θα κοστίζει $65,275 πριν από τις επιλογές. Αυτό αντιπροσωπεύει μόνο μια αύξηση $780 σε σχέση με το προηγούμενο xDrive30i, αν και το μοντέλο του 2024 προσέφερε επίσης ένα φθηνότερο μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς που κόστιζε $2780 λιγότερο. Το νέο M50 είναι $2380 ακριβότερο από το X3 M40i του 2024.

Οι τιμές και η ημερομηνία κυκλοφορίας του BMW X3 xDrive30 και M50 για το 2025 στην Ελλάδα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα μέχρι στιγμής από την BMW.

Αναμένεται ότι οι τιμές στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, θα είναι ελαφρώς υψηλότερες λόγω των φορολογικών διαφορών και των δασμών εισαγωγής. Μπορείτε να περιμένετε τις τιμές στην Ελλάδα να ανακοινωθούν λίγο πριν την κυκλοφορία, με πιθανή διαθεσιμότητα προς τα τέλη του 2024 ή αρχές του 2025.

Για ακριβείς πληροφορίες, θα ήταν καλό να επικοινωνήσετε με έναν επίσημο αντιπρόσωπο της BMW στην Ελλάδα ή να παρακολουθήσετε τις επίσημες ανακοινώσεις της BMW.

Πηγή: caranddriver

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS