Αρχική Blog Σελίδα 364

Κριτική της Logitech MX Brio: εξαιρετική webcam 4K για όλες τις χρήσεις

Η Logitech MX Brio προτείνεται ως ιδανική επιλογή για χρήση σε βιντεοκλήσεις και γυρίσματα χάρη στην εξαιρετική ποιότητά της.

Η Logitech MX Brio προτείνεται ως ιδανική επιλογή για χρήση σε βιντεοκλήσεις και γυρίσματα χάρη στην εξαιρετική ποιότητά της.

Ανακοινώθηκε την Τετάρτη, η Logitech MX Brio είναι μια εξαιρετικά καθαρή Ultra HD 4K webcam που μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί σε ένα MacBook Pro για βιντεοκλήσεις, ή να τοποθετηθεί επίσης σε ένα τρίποδο για γυρίσματα. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει μόνο την webcam στο MacBook Pro, η νέα Logitech MX Brio θα σας εντυπωσιάσει. Από τη στιγμή που τη βγάλετε από το κουτί, προσφέρει εικόνα που είναι πιο καθαρή από την της Apple σε χαμηλό φωτισμό και επίσης πιο ευρεία.

Διαβάστε ακόμα: AMD Ryzen 7 8700G και Ryzen 5 8600G review

Είναι δύσκολο να μην νιώθετε ότι τώρα βρίσκεστε σε μια βιντεοκλήση ευρείας οθόνης. Και είναι επίσης εύκολο να φανταστείτε να το χρησιμοποιήσετε για την καταγραφή βίντεο. Η Logitech MX Brio είναι μια webcam σε ένα κοντό, παχύ περίβλημα που διαθέτει επίσης δύο μικρόφωνα με δυνατότητα διαμόρφωσης δέσμης και μια μικρή λυχνία. Η μονάδα είναι 1,7 ίντσες (44mm) ψηλή και 3,9 ίντσες (98mm) πλατιά. Απλώς ξεχωρίζοντας από το περίβλημα, τόσο ως προς το ότι ξεπροβάλλει από την μπροστινή πλευρά όσο και ως προς το ότι είναι ελαφρώς ψηλότερο από αυτό, βρίσκεται ο φακός της κάμερας. Διαθέτει κυκλικό χειριστήριο που σας επιτρέπει να ανοίγετε και να κλείνετε ένα ασπίδας ιδιωτικότητας, αποκλείοντας αποτελεσματικά την κάμερα όταν είναι απαραίτητο.

Αυτό σημαίνει ότι μερικές φορές κοιτάτε το Zoom αναρωτιόμενοι γιατί η οθόνη είναι κενή. Αλλά είναι γρήγορο να ανοίξει και να ολισθήσει ομαλά. Το περίβλημα και ο έλεγχος του φακού προέρχονται σε διάφορα χρώματα — Ανοιχτό Γκρι, Γκραφίτης και Μαύρο — και όλα φαίνονται στιβαρά χωρίς να είναι βαριά. Είναι μια ανθεκτική συσκευή, παρά τον φακό που εκτείνεται πάνω και κάτω από το περίβλημα, και απλά φαίνεται καλά φτιαγμένη.

Στο πίσω μέρος του περιβλήματος υπάρχει ένας θύρα USB-C. Και η webcam διαθέτει ένα καλώδιο USB-C σε USB-C μήκους 1,5m (περίπου 5 πόδια) για δεδομένα και τροφοδοσία. Σε κανονική χρήση με την κάμερα στην κορυφή του MacBook Pro, το καλώδιο USB-C 3.0 είναι λίγο μακρύ. Είναι επίσης αρκετά βαρύ ώστε να χρειάζεται να το τοποθετήσετε προσεκτικά ή αλλιώς η κάμερα να σέρνεται προς τα πλάγια.

Στο πίσω μέρος του περιβλήματος υπάρχει ένας θύρα USB-C. Και η webcam διαθέτει ένα καλώδιο USB-C σε USB-C μήκους 1,5m (περίπου 5 πόδια) για δεδομένα και τροφοδοσία. Σε κανονική χρήση με την κάμερα στην κορυφή του MacBook Pro, το καλώδιο USB-C 3.0 είναι λίγο μακρύ. Είναι επίσης αρκετά βαρύ ώστε να χρειάζεται να το τοποθετήσετε προσεκτικά ή αλλιώς η κάμερα να σέρνεται προς τα πλάγια.

Δείτε επίσης: Nvidia RTX 4080 super: Review της κάρτας γραφικών

Αν η κάμερα χρησιμοποιείται για την καταγραφή βίντεο και επομένως είναι τοποθετημένη σε ένα τρίποδο, είναι επαρκής, αλλά όχι γενναιόδωρο μήκος. Και για τρίποδα και για κανονική χρήση, λειτουργεί καλά, αλλά μπορεί να καταλήξετε να αγοράσετε διαφορετικά καλώδια για διαφορετικές εργασίες. Για να συνδέσετε το MX Brio στην κορυφή ενός, ας πούμε, οθόνης MacBook Pro, υπάρχει μια ισχυρή, αλλά αρκετά περίπλοκη βάση. Το κύριο μέρος της αναδιπλώνεται σε δύο άξονες, και το πολύ πάνω τμήμα που συνδέεται με την κάμερα μπορεί να κινηθεί επίσης.

Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από το βάθος της οθόνης του φορητού υπολογιστή σας, η βάση της κάμερας συνδέεται καλά. Χρειάζεται λίγη δοκιμή για να το καταφέρετε σωστά και να είστε σίγουροι ότι το αρκετά βαρύ καλώδιο δεν θα τραβήξει την κάμερα προς τα πλάγια.

Κριτική Logitech MX Brio – Η τοποθέτηση της κάμερας

Όταν είναι σωστά ισορροπημένη, είναι επίσης δυνατό να κλίνετε εύκολα την κάμερα προς τα κάτω. Αυτό προορίζεται για παρουσιαστές που χρειάζονται να μιλήσουν απευθείας στην κάμερα, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, να δείξουν αντί για αυτό πάνω σε τι εργάζονται.

Ένα ιδιαίτερα καλό χαρακτηριστικό για το σύστημα τοποθέτησης, ωστόσο, είναι το πού αυτή η βάση συνδέεται με το σώμα της κάμερας. Είναι μια απλή μαγνητική σύνδεση, αλλά μέσα υπάρχει μια τυπική βίδα τριπόδου.

Ένα ιδιαίτερα καλό χαρακτηριστικό για το σύστημα τοποθέτησης, ωστόσο, είναι το πού αυτή η βάση συνδέεται με το σώμα της κάμερας. Είναι μια απλή μαγνητική σύνδεση, αλλά μέσα υπάρχει μια τυπική βίδα τριπόδου.

Έτσι, η κάμερα μπορεί να τοποθετηθεί γρήγορα σε οποιοδήποτε κανονικό τρίποδο. Δεδομένης της ευκολίας αυτής και του γεγονότος ότι αυτή είναι μια webcam 4K που γυρίζει στα 30fps, είναι αμέσως πειθαναγκαστικό να χρησιμοποιήσετε τη Logitech MX Brio για πολύ περισσότερα από απλές κλήσεις Zoom.

Δείτε ακόμα: Android Auto: Θα εμφανίζει ποια apps λειτουργούν μόνο όταν το αυτοκίνητό σας είναι σταθμευμένο

Προορίζεται κυρίως για τις βιντεοκλήσεις, ωστόσο, και υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που προορίζονται να βελτιώσουν αυτές τις κλήσεις Zoom και Teams. Εκτός από την 4K προεπιλογή, η κάμερα μπορεί να αλλάξει σε 1080p στα 60fps.

Η Logitech αναφέρει επίσης ότι αυτή η MX Brio έχει 70% μεγαλύτερα pixels από το προηγούμενο Brio 4K. Ο φακός είναι ευρυγώνιος με αισθητήρα Sony Starvis. Σε σύγκριση με τον παλαιότερο μοντέλο Brio 4K, η MX Brio διεκδικεί ότι έχει διπλάσια ανάλυση εικόνας σε χαμηλό φωτισμό και διπλάσια έκθεση προσώπου σε περιβάλλοντα υψηλής αντίθεσης.

Κριτική Logitech MX Brio – Πραγματική χρήση σε βιντεοκλήσεις

Πέρα από τις προδιαγραφές και τις μετρήσεις δοκιμής, αυτό που βλέπετε χρησιμοποιώντας το σε ακόμα και αρκετά σκοτεινές καταστάσεις φαίνεται να επιβεβαιώνει τις διακηρύξεις.

Η ποιότητα εικόνας αισθάνεται αμέσως πιο φωτεινή και φυσική από άλλες webcams. Επίσης, έχει καλή λεπτομέρεια, ειδικά σε σύγκριση με την ενσωματωμένη στο MacBook Pro.

Δείτε επίσης: Apple Vision Pro: Βελτιώσεις στο Personas και στο Eyesight!

Η κάμερα μπορεί να συνδεθεί απευθείας σε οποιαδήποτε εφαρμογή συνδιάσκεψης ή βίντεο, αλλά υπάρχει μια εφαρμογή διαμόρφωσης. Μέσω αυτής της εφαρμογής Logitech G Hub, είναι δυνατό να προσαρμόσετε χειροκίνητα επιλογές από έκθεση έως απόχρωση, ζωντάνια και επίσης πεδίο θέασης.

Όταν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για να μεγεθύνετε την κάμερα, τότε έχετε εικονίδια βέλους που σας επιτρέπουν να ρυθμίσετε τη σύνθεση. Έτσι, ενώ από προεπιλογή είναι μια webcam ευρείας γωνίας, μπορείτε να τη ρυθμίσετε για να κρύψετε το χάος στο γραφείο σας.

Στη συνέχεια, ενώ δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή, είναι απαραίτητο να την έχετε επειδή υπό ορισμένες συνθήκες φωτισμού γραφείου, η MX Brio έδειχνε μια αχνή μπλε απόχρωση όταν δεν ρυθμίζεται.

Κριτική Logitech MX Brio – Λογισμικό

Στις δοκιμές του AppleInsider, ο ήχος από τα δύο μικρόφωνα της κάμερας ήταν καθαρός και δυνατός. Δεν υπάρχει τρόπος ρύθμισής του μέσω του Logitech G Hub, αλλά αναφέρεται ότι χρησιμοποιεί AI για να ελαχιστοποιήσει τους θορύβους περιβάλλοντος.

Διαβάστε παράλληλα: Η Apple επεκτείνει το Self Service Repair Πρόγραμμα στα M3 MacBook Pro και iMac

Το λογισμικό Logitech G Hub είναι το μοναδικό αδύναμο σημείο της συσκευής. Είναι πολύ παρόμοιο με Windows, στο ότι δεν προσφέρει κανένα μενού εκτός από το Apple και ένα επιπόλαιο Επεξεργασίας. Επιπλέον, φαίνεται ότι παρουσιάζει πολλές επιλογές σε μικρό χώρο, αλλά δεν περιλαμβάνει την κανονική λειτουργία Απόκρυψης της εφαρμογής του Mac. Ανταποκρίνεται όμως σωστά στην Απόκρυψη Άλλων και, αν μοιάζει με μια εφαρμογή Windows, τουλάχιστον έχει ολοκληρωμένους ελέγχους.

Δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος επηρεασμού της ανάλυσης της webcam. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς γιατί θα ήθελε να τη μειώσει, αφού όλες οι εφαρμογές βιντεοκλήσεων επιτρέπουν τη μείωση της ποιότητας σε περίπτωση προβλημάτων εύρους ζώνης.

Αν και η Logitech πωλεί την MX Brio μόνη της, αποτελεί μέρος της σειράς MX Master της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει επίσης το πληκτρολόγιο MX Keys 5 και ένα ποντίκι.

Διαβάστε ακόμα: Η Apple επεκτείνει το Self Service Repair Πρόγραμμα στα M3 MacBook Pro και iMac

Και τα δύο είναι ρυθμισμένα για να ελέγχουν την κάμερα κατά τη διάρκεια των βιντεοκλήσεων. Η σειρά MX Master περιλαμβάνει επίσης ένα φως webcam που ονομάζεται Litra Beam, το οποίο είναι ένα ευρύ, λεπτό LED φως με διάφορες ρυθμίσεις για θερμοκρασία και επίπεδα φωτεινότητας.

Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ του Litra Beam και του MX Brio, οπότε η webcam δεν μπορεί να γνωρίζει να απενεργοποιήσει το δικό της μικρό φως όταν είναι ενεργοποιημένο το μεγαλύτερο. Ωστόσο, στην πράξη, το Litra Beam ήταν αρκετά δυνατό ώστε να ξεπεράσει το φως του MX Brio, προκαλώντας έτσι ένα ομοιόμορφο φωτισμό.

Διαβάστε επίσης: Apple: Το νέο MacBook Air είναι το καλύτερο laptop για AI

Το προαιρετικό Litra Beam κοστίζει $99.99 απευθείας από τον κατασκευαστή, όπως και το ποντίκι MX Master 3S. Το πληκτρολόγιο MX Keys 5 κοστίζει $109.

Πηγή πληροφοριών: appleinsider.com

Η BMW ανακαλεί 7000 οχήματα λόγω προβλήματος στα φρένα

Η γνωστή γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ανακαλεί περισσότερα από 7000 οχήματα στην Αυστραλία, μετά την ανακάλυψη ενός δυνητικά επικίνδυνου σφάλματος στα φρένα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, μπορεί να θεωρούνται επικίνδυνα λόγω του κατασκευαστικού ελαττώματος, που προκαλεί παρεμβολές σήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης.

Παρόλο που οι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν το όχημα και να ανακόψουν την ταχύτητά του, μπορεί να απαιτείται μεγαλύτερη δύναμη για το φρενάρισμα.

Δείτε επίσης: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

BMW ανακαλεί οχήματα
Η BMW ανακαλεί 7000 οχήματα λόγω προβλήματος στα φρένα

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της BMW, η μειωμένη απόδοση του φρένου θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήματος, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει στον τραυματισμό των επιβατών του οχήματος, των πεζών και άλλων ατόμων που βρίσκονται στο δρόμο.

Εάν εμφανίζεται ένα προειδοποιητικό μήνυμα στην κεντρική οθόνη, οι οδηγοί θα πρέπει να ακολουθήσουν τις οδηγίες που παρέχονται και να επικοινωνήσουν αμέσως με τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο BMW“, είπε ακόμα η εταιρεία.

Η ειδοποίηση ανέφερε ότι οι οδηγοί θα λάβουν και μια ειδοποίηση από το προειδοποιητικό φως πέδησης, ενώ και τα anti-lock braking και dynamic stability συστήματα μπορεί να επηρεάζονται.

Δείτε επίσης: Το BMW 850i του Michael Jordan μπορεί τώρα να γίνει δικό σας

Η BMW ανακαλεί χιλιάδες οχήματα

Περισσότερα από 7100 οχήματα που πωλήθηκαν μεταξύ 2022-2023 επηρεάζονται από την ανάκληση (520i, 740i, i5, i7, iX1, X1, X5, X6, X7 και XM σεντάν και SUV).

Όταν είναι διαθέσιμα τα απαραίτητα ανταλλακτικά, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να μεταφέρουν το όχημά τους σε αντιπροσωπεία BMW για να αντικαταστήσουν το σύστημα πέδησης χωρίς κόστος.

BMW πρόβλημα φρένα

Η BMW ανακαλεί τα οχήματα και αντιμετωπίζει αυτήν την κίνηση με σοβαρότητα και επαγγελματισμό. Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την επικοινωνία με τους κατόχους των επηρεαζόμενων οχημάτων, ενημερώνοντάς τους για το πρόβλημα.

Δείτε επίσης: Τι μπορείτε να κάνετε το παλιό σας αυτοκίνητο;

Όπως προείπαμε, προσφέρει δωρεάν επισκευή του συστήματος φρένων σε όλα τα επηρεαζόμενα οχήματα. Αυτό περιλαμβάνει την αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων και την επανεγκατάσταση του συστήματος φρένων με σκοπό την ασφάλεια των οδηγών.

Επιπλέον, η BMW διεξάγει μια εσωτερική έρευνα για να κατανοήσει πώς και γιατί συνέβη αυτό το σφάλμα. Αυτό θα βοηθήσει την εταιρεία να αποφύγει παρόμοια προβλήματα στο μέλλον και να βελτιώσει τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας.

πηγή: www.news.com.au

Επίσημο Τουρνουά Mario Kart 8 Deluxe για το Μάρτιο 2024

Mario Kart 8 Deluxe

Παρόλο που η Nintendo έχει ολοκληρώσει πλέον τη διανομή DLC για το Mario Kart 8 Deluxe, δεν έχει ακόμη τελειώσει με το παιχνίδι για το Switch. Ως μέρος των εορτασμών της εβδομάδας MAR10 Day, η Nintendo ανακοίνωσε ένα ειδικό τουρνουά που διεξάγεται μόνο στην Βόρεια Αμερική. (Δυστυχώς για εμάς τους Ευρωπαίους)

Οι λάτρεις του Mario, ανάψτε τους κινητήρες σας!

Δείτε επίσης: Tα 10 καλύτερα platform games που δεν έχουν ως πρωταγωνιστή τον Mario

Το Τουρνουά Mario Kart 8 Deluxe Open για τον Μάρτιο του 2024 θα πραγματοποιηθεί αργότερα αυτή την εβδομάδα, στις 10 Μαρτίου, στη Βόρεια Αμερική, με τους κορυφαίους 310 παίκτες να λαμβάνουν 1.000 Χρυσούς Πόντους My Nintendo τον καθένα. Ακολουθεί η περίληψη του τουρνουά, ο κωδικός του τουρνουά και πώς να εγγραφείτε για το γεγονός (μέσω του Nintendo.com):

Δείτε ακόμα: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Τουρνουά Mario Kart 8 Deluxe Μαρτίου 2024

Ελάτε σε ένα τουρνουά Mario Kart 8 Deluxe* στις 10 Μαρτίου – ή αλλιώς Ημέρα MAR10 – από τις 12:00 μ.μ. έως τις 6:00 μ.μ. PT. Επιλέξτε τον αγαπημένο σας αναβάτη από το Mushroom Kingdom για να εκφράσετε την εκτίμησή σας για τον Mario και όλους τους φίλους του! Οι κορυφαίοι 310 παίκτες θα λάβουν ο καθένας 1.000 Χρυσούς Πόντους My Nintendo™.

Επισκόπηση τουρνουά:

Το Τουρνουά Mario Kart 8 Deluxe Open του Μαρτίου του 2024 θα χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες ρυθμίσεις:

  • Λειτουργία: 150cc Race
  • Ομάδες: Χωρίς Ομάδες
  • Αντικείμενα: Κανονικά Αντικείμενα
  • COM: Κανονικό COM
  • Οχήματα: Όλα τα Οχήματα
  • Έξυπνη Καθοδήγηση: Όχι
  • Συχνότητα: Σταθερή Περίοδος
  • Αριθμός Αγώνων: 24 Αγώνες
  • Ανακάτεμα Ομάδας: Κάθε 4ος Αγώνας
  • Αξιολόγηση Παίκτη: Οποιαδήποτε
  • Δημόσιο/Ιδιωτικό: Απαιτείται Κωδικός

Πώς να εγγραφείτε: Για να συμμετάσχετε, πρέπει να συμμετάσχετε στο Τουρνουά στο παιχνίδι Mario Kart 8 Deluxe μεταξύ των 12:00 μ.μ. και 6:00 μ.μ. Για να έχετε πρόσβαση στο Τουρνουά, επιλέξτε τα ακόλουθα, με τη σειρά, εντός του παιχνιδιού Mario Kart 8 Deluxe: Online Play, Tournaments, Search by Code. Εισαγάγετε τον παρακάτω κωδικό για να εισέλθετε στο in-game τουρνουά.

  • Κωδικός Τουρνουά: 3409-7365-4571

Βραβεία:

  • Οι κορυφαίοι 310 παίκτες θα λάβουν ο καθένας 1.000 Χρυσούς Πόντους My Nintendo.

Μπορείτε να δείτε ένα ακόμη πιο λεπτομερές σύνολο κανόνων στη σελίδα “επίσημων κανόνων”. Φυσικά, η καλή είδηση είναι ότι η Nintendo προσφέρει αυτήν τη στιγμή μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για το Switch Online και δεν χρειάζεται να είστε νέος χρήστης για να το εξαργυρώσετε.

Πηγή: nintendolife

Ντουμπάι αστυνομία: Ρομποτικά σκυλιά για δύσκολες αποστολές;

Η αστυνομία του Ντουμπάι σχεδιάζει τη χρήση ρομποτικών σκυλιών για δύσκολες αποστολές και επιχειρήσεις.

Ρομποτικά σκυλιά αστυνομία Ντουμπάι

Αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι μονάδες K9 στην πρόληψη εγκληματικών δραστηριοτήτων και στη σύλληψη εγκληματιών, αυτά τα ρομποτικά σκυλιά αναμένεται να είναι πολύ χρήσιμα στην εξιχνίαση υποθέσεων.

Ο Αντισυνταγματάρχης Salah Al Mazrouei, Διευθυντής του Τμήματος Επιθεώρησης Ασφαλείας K9 της Αστυνομίας του Ντουμπάι, αποκάλυψε πρόσφατα ότι τα ρομποτικά σκυλιά δεν έχουν ακόμη αποκτήσει τις ικανότητες ενός τυπικού σκύλου. Ωστόσο, γίνονται έρευνες και συνεργασίες με συγκεκριμένες εταιρείες για την ενίσχυση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στα ρομποτικά σκυλιά.

Δείτε επίσης: Uber Eats delivery robot: Μεταφορές γευμάτων στο Τόκιο

Η αστυνομία πιστεύει ότι η ευελιξία και η επιδεξιότητα των ρομπότ τα καθιστούν ιδανικά για έρευνες και αποστολές διάσωσης. Αυτά τα ρομπότ είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν σε συνθήκες που θα ήταν επικίνδυνες για τους ανθρώπους, όπως η εξερεύνηση επικίνδυνων περιοχών ή η αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε δύσκολα και δύσβατα μέρη και να εντοπίσουν άτομα που αγνοούνται.

Επιπλέον, τα ρομποτικά σκυλιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περιπτώσεις που χρησιμοποιούνται χημικά ή εκρηκτικά. Σε τέτοια περιστατικά, η αστυνομία μπορεί να στέλνει τα ρομπότ προστατεύοντας τους ανθρώπους αστυνομικούς. Η χρήση ρομποτικών σκύλων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού ή απώλειας ανθρώπινης ζωής σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Επιπλέον, τα ρομποτικά σκυλιά μπορούν να είναι εξοπλισμένα με μια πληθώρα τεχνολογικών εργαλείων, όπως κάμερες, αισθητήρες και άλλα μέσα παρακολούθησης, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην παρακολούθηση και την ανάλυση των καταστάσεων σε πραγματικό χρόνο.

Δείτε επίσης: Verdie: Νέο AI ρομπότ συντήρησης εξωτερικού χώρου

Αυτή η τεχνολογία μπορεί επίσης να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της αστυνομίας του Ντουμπάι, επειδή τα ρομποτικά σκυλιά μπορούν να λειτουργήσουν 24/7 χωρίς να χρειάζονται διαλείμματα ή ύπνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να παρακολουθούν συνεχώς μια περιοχή ή να εκτελούν επιχειρήσεις για πολύ μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

Ο αντισυνταγματάρχης είπε ότι ήδη η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί στις επιχειρησιακές δραστηριότητες της αστυνομίας του Ντουμπάι. Για παράδειγμα, οι αστυνομικοί σκύλοι φέρουν συσκευές με κάμερες στην πλάτη τους, διευκολύνοντας τη ζωντανή παρακολούθηση και τη συλλογή δεδομένων.

Οι τεχνολογίες στα σκυλιά μπορούν να φανούν χρήσιμες στην αστυνομία του Ντουμπάι, η οποία ασχολείται με πολλές υποθέσεις, όπως σύλληψη διακινητών ναρκωτικών, έρευνες και διασώσεις, παρακολουθήσεις και αντιμετώπιση επιδρομών.

Δείτε επίσης: Η εξέγερση των μηχανών: Τοποθετούνται όπλα σε σκυλιά ρομπότ

Η μονάδα της αστυνομίας του Ντουμπάι Κ9 διαθέτει διάφορες ράτσες σκύλων, όπως Γερμανούς Ποιμενικούς, Μαλινουά, Λαμπραντόρ και Κόκερ Σπάνιελ.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, τα σκυλιά συμμετείχαν σε περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις υπό την ηγεσία της αστυνομίας του Ντουμπάι. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτος ήταν ο ρόλος τους σε αποστολές αντισεισμικής βοήθειας στην Τουρκία και το Μαρόκο, μαζί με επιχειρήσεις στη Λιβύη.

Πηγή: me.mashable.com

WB: Μετά την Αποτυχία του Suicide Squad, αλλάζει στρατηγική

Warner Bros Suicide Squad

Μετά την αποτυχία του Suicide Squad, η Warner Bros. Απομακρύνεται από τα AAA Single Player παιχνίδια και προσανατολίζεται προς τα Live-Service Παιχνίδια.

Ο J.B. Perrette, επικεφαλής του gaming της Warner Bros. Discovery αποκαλεί τα AAA singleplayer παιχνίδια “ευαίσθητα“.

Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις του 2023 ήταν το Hogwarts Legacy. Παρ’ όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι το singleplayer παιχνίδι πούλησε 22 εκατομμύρια αντίτυπα, η εκδότρια εταιρεία Warner Bros. Discovery θα κατευθύνει τις προσπάθειές της μακριά από τα singleplayer παιχνίδια AAA για κονσόλες και προς την κατεύθυνση των δωρεάν παιχνιδιών, υπηρεσιών ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο και κυκλοφοριών για κινητά. Αυτό προκύπτει από έναν ομιλητή της Morgan Stanley, στον οποίο ο επικεφαλής gaming της Warner Bros. Discovery, J.B. Perrette, μίλησε για τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον.

Δείτε επίσης: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Hogwarts Legacy

“Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι η επιχείρησή μας ιστορικά… βασίστηκε πολύ σε τίτλους ΑΑΑ για κονσόλες και έτσι, όπως ξέρετε, αυτό είναι ένα εξαιρετικό επιχείρημα όταν έχετε έναν επιτυχημένο τίτλο όπως ο Χάρι Πότερ, κάνει τη χρονιά να φαίνεται εκπληκτική”, είπε ο Perrette. “Και όταν δεν έχετε μια κυκλοφορία ή δυστυχώς, εμείς επίσης έχουμε απογοητεύσεις – μόλις κυκλοφορήσαμε το Suicide Squad αυτό το τρίμηνο που δεν ήταν τόσο δυνατό – απλά κάνει τα πράγματα πολύ ευαίσθητα.” Το Suicide Squad: Kill the Justice League κυκλοφόρησε στις 30 Ιανουαρίου και μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου, ο CFO Gunnar Wiedenfels ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι “δεν έφτασε τις προσδοκίες μας” κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης επικεφαλής.

Δείτε ακόμα: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

Warner Bros Suicide Squad
Suicide Squad: Kill the Justice League

Ο Perrette είπε ότι στο μέλλον η εταιρεία θα επικεντρωθεί περισσότερο σε κινητά, υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο και δωρεάν παιχνίδια που περιστρέφονται γύρω από τις “τέσσερις βασικές μορφές του IP μας στα παιχνίδια, οι οποίες είναι καθεμία επιχειρήσεις που αξίζουν δισεκατομμύρια”. Αυτές είναι το Χάρι Πότερ, το DC, το Mortal Kombat και το Game of Thrones. Αυτό το σχέδιο για την επαναπροσέγγιση στα είδη όπως οι υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο επαναλαμβάνει δηλώσεις από τον CEO της Warner Bros. Discovery, David Zaslav, πίσω στον Νοέμβριο, αν και ένα κύριο πράγμα έχει αλλάξει. Το Suicide Squad έχει πραγματικά κυκλοφορήσει και έχει χαρακτηριστεί από την εταιρεία ως αποτυχία.

Δείτε επίσης: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Ενώ ο Perrette λέει ότι αυτή η αποτυχία είναι μέρος του λόγου για την αλλαγή στη στρατηγική gaming, αυτή η μετατόπιση αποτυγχάνει να αναγνωρίσει γιατί απέτυχε το Suicide Squad. Παρόλο που το Suicide Squad είναι ένας τίτλος AAA για κονσόλες, απέτυχε λόγω της διαφθοράς των υπηρεσιών ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο που εισήλθε στο αλλιώς λειτουργικό παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπου. Η Warner Bros. ουσιαστικά επιμένει στο στοιχείο του Suicide Squad που οδήγησε στην αποτυχία του. Κατά τη διάρκεια ενός χρόνου όπου έρευνες δείχνουν ότι πάνω από 500 στούντιο εργάζονται σε παιχνίδια με υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο, φαίνεται λιγότερο πιθανό κάθε εκδότης που επιθυμεί μια μερίδα από αυτά τα γλυκά, γλυκά χρήματα να μπορέσει να παραδώσει ένα παιχνίδι που πραγματικά κατακτά τους παίκτες. Το αποτέλεσμα πιθανότατα θα είναι: περισσότερα αποτυχημένα παιχνίδια που δεν φτάνουν τις προσδοκίες και πεθαίνουν μέσα σε χρόνια ή ακόμη και μήνες.

Πηγή: kotaku.com

Aston Martin Vantage: Το νέο Safety Car της Formula 1

Aston Martin Vantage 
Safety Car Formula 1

Η Aston Martin αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του νέου Vantage Safety Car που θα χρησιμοποιηθεί στο μισό των φετινών αγώνων της Formula 1.

Το νέο Vantage θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας αυτό το Σαββατοκύριακο στα χέρια του οδηγού Safety Car Bernd Maylander.

Δείτε ακόμα: Η Aston Martin αποκαλύπτει το νέο Vantage GT3

Η εταιρεία παρουσίασε το τελευταίο Vantage όταν παρουσίασε το αυτοκίνητο Formula 1 AMR24 τον περασμένο μήνα.

Θα συνεχίσει να παρέχει ένα από τα δύο Safety Cars της F1, με τον άλλο να είναι το Mercedes AMG GT Black.

Διαθέτει έναν κινητήρα 4.0 V8 twin-turbo που η Aston Martin υποστηρίζει ότι είναι 30% πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του.

Δείτε επίσης: Alef Model A: Το ιπτάμενο αυτοκίνητο έχει ήδη 2000 προπαραγγελίες

Το αυτοκίνητο διαθέτει αρκετές προσαρμογές σε σύγκριση με ένα δρόμου. Εκτός από το σύμπλεγμα φώτων της FIA στην κορυφή και την κεντρική κονσόλα μέσα, η αεροδυναμική του έχει εκτοξευτεί για να βελτιώσει την απόδοση. Το μπροστινό splitter, το πίσω φτερό και ο δάπεδο έχουν όλα αναθεωρηθεί.

Aston Martin Vantage 
Safety Car Formula 1
Aston Martin Vantage 
Safety Car Formula 1

Ο Αρχιτεχνολόγος (Chief Technology Officer) της Aston Martin περιέγραψε το αυτοκίνητο ως “το πιο γρήγορο και εστιασμένο στον οδηγό Vantage μέχρι στιγμής, το οποίο το καθιστά ιδανικό για αυτήν την μοναδική δουλειά, επομένως, να το μετατρέψουμε σε επίσημο FIA Safety Car της Φόρμουλα 1 ήταν κυρίως μια εργασία προσθήκης όλου του εξοπλισμού της FIA.

Δείτε επίσης: Xiaomi: Παρουσιάζει το πρώτο της αυτοκίνητο!

“Φυσικά, διαθέτει επιπλέον αεροδυναμικά μέρη που δεν βρίσκονται στο δρόμο για να βεβαιωθούμε ότι μπορεί να επιτεθεί στην αγωνιστική πίστα και να επιδείξει τις δυνατότητες του πιο πρόσφατου υπερ-πολυτελούς υψηλής απόδοσης αυτοκινήτου μας.”

Ο Maylander, που ξεκινά την 25η του χρονιά ως οδηγός Safety Car της FIA στην F1, είπε ότι οι “πρώτες μου εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές αφού μπόρεσα να αισθανθώ αμέσως τη βελτίωση στην οδηγική συμπεριφορά και, φυσικά, τη δύναμη.”

Η σεζόν 2024 θα είναι η τέταρτη της Aston Martin ως προμηθευτής του F1 Safety Car. Η εταιρεία παρέχει επίσης ένα Ιατρικό Αυτοκίνητο, το οποίο βασίζεται στο μοντέλο DBX707 της.

Πηγή: racefans

Dragon’s Dogma 2: Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Dragon’s Dogma 2

Η κυκλοφορία του Dragon’s Dogma 2 είναι σχεδόν εδώ (22 Μαρτίου) και πολλοί υποψήφιοι Arisen εξακολουθούν να έχουν καυτές ερωτήσεις σχετικά με το παιχνίδι.

Το Reno Gazette Journal και το USA Today Network πρόσφατα συναντήθηκαν με τον σκηνοθέτη του παιχνιδιού Dragon’s Dogma 2, Hideaki Itsuno, στα γραφεία της Capcom στο Σαν Φρανσίσκο των Ηνωμένων Πολιτειών, για να τους κάνουν μερικές ερωτήσεις σχετικά με το επερχόμενο RPG παιχνίδι.

Δείτε επίσης: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Ο Hideaki Itsuno της Capcom μιλά και απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με το Dragon’s Dogma 2, συμπεριλαμβανομένου του frame rate του παιχνιδιού, του νέου συστήματος πανοπλίας, της εξερεύνησης και των classes.

Dragon’s Dogma 2
Dragon’s Dogma 2 Gameplay Screenshot

Jason Hidalgo, Reno Gazette Journal/USAT Network: Έτσι η πρώτη μου ερώτηση είναι μία που πολλοί άνθρωποι ρωτούν online. Θα έχει το Dragons Dogma 2 την επιλογή για 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο (fps) στις κονσόλες;

Hideaki Itsuno, Capcom: Για το Dragon’s Dogma 2, θα προσφέρουμε απόδοση ακαθόριστου frame rate περίπου 30 FPS ή πάνω στις κονσόλες. Για το PC, θα εξαρτηθεί από τα χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, για τις κονσόλες, στοχεύουμε σε ένα ακαθόριστο frame rate περίπου και άνω από 30 FPS.

Dragon’s Dogma 2
Beastren Character

RGJ/USAT: Η επιλογή μεταξύ ανθρώπου ή Beastren χαρακτήρα επηρεάζει την ιστορία; Θα υπάρχουν πολλαπλές θέσεις χαρακτήρων ή περιοριζόμαστε σε ένα χαρακτήρα και ένα αρχείο αποθήκευσης;

Itsuno: Η κύρια ιστορία είναι η ίδια για τους δύο, είτε ο κύριος χαρακτήρας σας είναι ανθρώπινος είτε Beastren. Ωστόσο, μερικές μικρές λεπτομέρειες όσον αφορά το πώς προχωρά ο χαρακτήρας σας στο παιχνίδι και πώς οι άλλοι χαρακτήρες αντιμετωπίζουν τον χαρακτήρα σας – αυτές θα έχουν διαφορές ανάλογα με το αν ο κύριος χαρακτήρας σας είναι ανθρώπινος ή Beastren.

Σχετικά με την ερώτησή σας για πολλούς χαρακτήρες, το παιχνίδι περιλαμβάνει μια θέση αποθήκευσης. Είναι ένας χαρακτήρας ανά παίκτη και ένας κύριος Pawn ανά παίκτη. Ωστόσο, η εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά τόσο του κυρίου παίκτη όσο και του κύριου Pawn μπορούν να τροποποιηθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, πηγαίνοντας σε συγκεκριμένες τοποθεσίες που επιτρέπουν αυτήν την επιλογή. Με βάση αυτό που μόλις αναφέραμε για τις μικρές διαφορές μεταξύ της επιλογής του κύριου χαρακτήρα σας ως ανθρώπου ή Beastren και το πώς οι άλλοι χαρακτήρες σας αντιλαμβάνονται, το ένα πράγμα που δεν μπορείτε να αλλάξετε είναι η φυλή του κύριου χαρακτήρα σας, είτε είναι άνθρωπος είτε Beastren. Αυτή είναι η μία πτυχή που δεν θα μπορείτε να αλλάξετε επειδή αυτό επηρεάζει το πώς σας αντιλαμβάνονται οι χαρακτήρες.

Δείτε ακόμα: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Dragon’s Dogma 2

RGJ/USAT: Υπάρχουν πολλά παιχνίδια με μεγάλες περιοχές αλλά τίποτα να κάνεις ή σε στέλνουν απλά σε αποστολές ανάκτησης χωρίς ιστορία. Πώς σχεδιάσατε την εξερεύνηση για να είναι ενδιαφέρουσα;

Itsuno: Καταρχάς, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην πυκνότητα του χάρτη. Όταν επισκέπτεστε για πρώτη φορά ένα μέρος, προσπαθούμε να το σχεδιάσουμε έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε τον στόχο προς τον οποίο κατευθύνεστε, αλλά να μην υπάρχει ένας σαφής δρόμος. Αυτό βασίζεται στην ιδέα ότι, εάν πηγαίνετε σε ένα μέρος και μπορείτε να δείτε το δρόμο και είναι απλώς ένας ευθύς δρόμος, δεν είναι τόσο ενδιαφέρον να περάσετε από τον ευθύ δρόμο. Αλλά εάν μπορείτε να δείτε πού πηγαίνετε αλλά δεν είστε σίγουροι πώς θα φτάσετε εκεί, θα γίνετε λίγο πιο ενθουσιασμένοι. Όπως, Εντάξει, πώς θα φτάσω εκεί;

Επίσης, όσον αφορά την άφιξη σε έναν προορισμό, ετοιμάσαμε πολλούς διαφορετικούς δρόμους. Έχουμε επίσης ετοιμάσει σημεία επικέντρωσης κατά μήκος του δρόμου, έτσι ώστε να έχετε πολλές επιλογές και να είναι δύσκολο να τα εξερευνήσετε όλα μαζί. Έτσι, ακόμα κι αν επισκεφθείτε το ίδιο μέρος, οι εχθροί δεν εμφανίζονται με τον ίδιο τρόπο, αλλά εμφανίζονται με διαφορετικούς τρόπους, ώστε ακόμα κι αν επισκεφθείτε το ίδιο μέρος πολλές φορές, θα παρέχει αξία στον παίκτη.

Δείτε επίσης: Ο επόμενος Horizon τίτλος για το PS5, επιβίωσε

RGJ/USAT: Θα υπάρχει επιλογή για New Game Plus όπως το τελευταίο παιχνίδι; Και θα υπάρχουν προκλητικά τελικά περιεχόμενα όπως το Bitterback Isle;

Itsuno: Το τέλος του παιχνιδιού είναι κάτι που δεν μπορούμε να σχολιάσουμε τώρα επειδή δεν θέλουμε να το χαλάσουμε, οπότε παρακαλούμε να αναμένετε με ανυπομονησία.

RGJ/USAT: Έτσι, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απαντήσετε σε καμία ερώτηση σχετικά με το αν θα επιστρέψει επίσης το Eternal Ferrystone;

Itsuno: Δεν ξέρω γι’ αυτό (γελά).

Dragon’s Dogma 2
Dragons’s Dogma 2 Sorcerer Class

RGJ/USAT: Ποιο είναι το αγαπημένο σας class στο παιχνίδι και γιατί;

Itsuno: Αρχικά, ο Sorcerer ήταν το αγαπημένο μου class, αλλά τελευταία, απολαμβάνω τον Warferer.

Προσωπικά, απολαμβάνω πολύ το multi casting, που είναι όταν πολλοί χαρακτήρες επικαλούνται μαγεία ταυτόχρονα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με τον Sorcerer και μπορείτε να το κάνετε και με τον Mage, και κάνει το ξόρκι πιο ισχυρό εάν το απελευθερώσετε ταυτόχρονα. Ωστόσο, εάν έχετε ένα party με τέσσερις Sorcerers, τότε η θεραπεία γίνεται αρκετά δύσκολη. Μπορεί πραγματικά να είναι αρκετά προκλητικό.

Αλλά εάν φτιάξετε ένα πάρτι με έναν Πολεμιστή συν Μάγους, τότε μπορείτε να θεραπεύετε ενώ κάνετε και multi casting. Βρίσκω αυτήν την ιδέα πραγματικά διασκεδαστική και συναρπαστική. Αλλά ναι, εάν σχηματίσετε ένα πάρτι σαν αυτό, οι λύκοι και οι hobgoblins θα καθαρίσουν το πάρτι σας. Είναι πραγματικά δυνατό εναντίον των αρχηγών, όμως.

Δείτε ακόμα: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

RGJ/USAT: Μέχρι στιγμής, έχουν αποκαλυφθεί 10 classes. Υπάρχουν περισσότερες απογραφές από αυτές;

Itsuno: Έτσι, προς το παρόν, έχουν ανακοινωθεί 10 classes και αυτό είναι όσα έχουμε προγραμματίσει μέχρι στιγμής.

RGJ/USAT: Είστε σε θέση να μιλήσετε για τις αλλαγές στο σύστημα πανοπλίας και τους λόγους πίσω από αυτές; Φαίνεται ότι έχει απλοποιηθεί. Έχει εξαφανιστεί το εσώρουχο ή η στρώση ρούχων; Θα υπάρχει τελικά επιλογή transmog; Και θα μπορούσαν οι παίκτες να κάνουν προεπιλογές εξοπλισμού;

Itsuno: Για το Dragon’s Dogma 2, αλλάξαμε το σύστημα πανοπλίας και το απλοποιήσαμε με στόχο να διαλέγουν οι άνθρωποι διαφορετικά πράγματα για να έχουν περισσότερη οπτική ποικιλία. Ήθελαν να το ισορροπήσουν έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην καταλήγουν πάντα να επιλέγουν τα ίδια πράγματα.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, προσθέσαμε περισσότερη ποικιλία και απλοποιήσαμε το σύστημα. Αντί να έχουμε εσωτερικά και εξωτερικά, διαμερίσαμε τον εξοπλισμό για το άνω μέρος του σώματος και το κάτω μέρος του σώματος. Προσθέσαμε κράνη και κάπες. Υπάρχουν κάποιες προεπιλογές, αλλά γενικά, κάτι που συνέβαινε στο προηγούμενο παιχνίδι σε υψηλά επίπεδα ήταν ότι οι άνθρωποι θα πήγαιναν για τον ίδιο τύπο εξοπλισμού τελικά. Αυτή τη φορά κάναμε μια συνειδητή προσπάθεια να δημιουργήσουμε κάτι που ακόμα και σε υψηλά επίπεδα, οι άνθρωποι θα ενθαρρύνονταν να διαλέγουν διαφορετικά πράγματα. Έτσι θα υπάρχει κάποια οπτική ποικιλία σε αυτό που διάλεγαν οι άνθρωποι.

Δείτε ακόμα: Insomniac για απολύσεις της PlayStation: ‘Χωρίς προηγούμενο’

RGJ/USAT: Σημαίνει ότι όλοι σχεδόν άρχισαν να χρησιμοποιούν τον ίδιο εξοπλισμό και να μοιάζουν το ίδιο στο προηγούμενο παιχνίδι;

Itsuno: Ναι, έτσι επειδή αυτό συνέβαινε, προσπαθήσαμε να το κάνουμε πολύ συνειδητά έτσι ώστε όσο μεγαλώνει ο χαρακτήρας σας, τόσο περισσότερη ποικιλία θα ενθαρρύνετε να διαλέξετε.

RGJ/USAT: Πώς καθορίζονται οι στατιστικές του χαρακτήρα στο Dragon’s Dogma 2; Είναι κυρίως βασισμένες στο class σας ή στο επίπεδο σας; Έχουν οι παίκτες περισσότερη ελευθερία να τις επιλέξουν ή να τις εκχωρήσουν; Θα είναι δυνατή η επαναφορά ή η εκχώρησή τους;

Itsuno: Νομίζω ότι η ερώτησή σας ρωτάει πώς αυξάνονται και αναπτύσσονται οι στατιστικές, σωστά; Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο. Βασίζεται στο class. Ωστόσο, ένα από τα πράγματα που προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν θα αισθάνεστε ότι οι στατιστικές σας είναι ανεκτές. Κάναμε προσαρμογές έτσι ώστε οι στατιστικές σας να μην σταματούν βάσει του επιπέδου σας. Ωστόσο, οι παίκτες δεν θα μπορούν να εκχωρήσουν ελεύθερα τις στατιστικές τους.

RGJ/USAT: Ο τύπος σώματος ενός χαρακτήρα θα έχει ακόμα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα; Αν κάνω έναν τεράστιο χαρακτήρα, θα υπάρχουν περιοχές που δεν θα μπορώ να εισέλθω;

Itsuno: Έτσι, στο Dragon’s Dogma 2, δεν θα έχετε καμία κατάσταση όπου δεν θα μπορείτε να μπείτε σε ένα μέρος λόγω του τύπου του σώματός σας. Ωστόσο, ο τύπος του σώματος θα έχει ακόμα επίπτωση στα στατιστικά ή τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας. Εάν ο χαρακτήρας σας είναι πιο ψηλός, τότε θα υπάρχουν χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με αυτό. Αν ο χαρακτήρας σας είναι πιο μικρόσωμος, τότε θα υπάρχουν χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με αυτό.

Για παράδειγμα, ο τύπος του σώματος μπορεί να επηρεάσει την ποσότητα του βάρους που μπορούν να κουβαλήσουν ή το πώς επανέρχεται η αντοχή τους. Επίσης, το μήκος των άκρων τους επηρεάζει την ταχύτητα με την οποία κινούνται ή το εύρος των επιθέσεών τους.

Δείτε ακόμα: Steam νέο ρεκόρ: 34 εκατ. χρήστες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα

RGJ/USAT: Θα είναι ακόμα δυνατό να παίξετε με το Pawn σας; Πόση ελευθερία έχουν οι παίκτες στο σχεδιασμό του Pawn τους;

Itsuno: Ναι, μπορείτε να παίξετε με το Pawn σας. Επίσης, ένα από τα κύρια θέματα των Pawns είναι η ατομικότητά τους. Με βάση το τι είναι ένα Pawn, μπορείτε να φανταστείτε ποιος τον δημιούργησε, σωστά; Έτσι αυτό είναι κάτι που το έχουμε επισημάνει και αυτή τη φορά. Όσο περισσότερα χαρακτηριστικά έχουμε διαθέσιμα, τόσο περισσότερες επιλογές έχουν οι παίκτες για να κάνουν το δικό τους Pawn μοναδικό και θέλαμε να τονίσουμε αυτό.

RGJ/USAT: Θα υπάρχουν συνεργατικοί τύποι παιχνιδιού με άλλους παίκτες;

Itsuno: Υπάρχει έμμεση συνεργασία με άλλους παίκτες. Μπορείτε να κάνετε high five με τα Pawns άλλων παικτών, για παράδειγμα. Τα χαρακτηριστικά άλλων παικτών θα αντικατοπτρίζονται επίσης στα Pawns έτσι θα νιώθετε ότι συνεργάζεστε μαζί τους. Προσωπικά, δεν μου αρέσει να μαζεύω συνεχώς αντικείμενα, έτσι υπάρχουν ειδικά χαρακτηριστικά που μπορείτε να αναθέσετε στα Pawns, συμπεριλαμβανομένου ενός όπου μαζεύουν αντικείμενα. Έτσι αυτά τα στοιχεία από τον δημιουργό του Pawn θα αντικατοπτρίζονται στο Pawn ίδιο.

RGJ/USAT: Σε ό, τι αφορά την καταναλωτική φιλικότητα, υπάρχει ανάγκη για σταθερή σύνδεση στο Internet; Θα υπάρχουν κάποιες μικροσυναλλαγές και αν ναι, πώς θα εφαρμοστούν;

Itsuno: Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί offline. Ωστόσο, για να νοικιάσετε Pawns από άλλους παίκτες, θα πρέπει να είστε online και αυτό σίγουρα ενθαρρύνεται.

Όσον αφορά τις μικροσυναλλαγές, το Dragon’s Dogma 2 έχει DLC όπως το “A Boon for Adventurers,” το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην Deluxe έκδοση, αλλά θα είναι επίσης διαθέσιμο ως DLC όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Μερικά από τα στοιχεία περιλαμβάνουν Rift Crystals και Wakestones, τα οποία περιλαμβάνονται στην Deluxe έκδοση και θα κυκλοφορήσουν επίσης ως μεμονωμένα DLC σε περιορισμένες ποσότητες ανά λογαριασμό.

RGJ/USAT: Πόσο δύσκολο ή προκλητικό θα είναι το παιχνίδι; Θα είναι κυρίως σαν το πρώτο παιχνίδι; Έχετε επιλογές για να διαλέξετε τη δυσκολία σας; Έχουν γίνει αλλαγές στην ισορροπία σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι για τα consumables όπως τα Throwblasts, τα οποία κατέληξαν να είναι «σπασμένα»;

Itsuno: Είναι ένα αρκετά δύσκολο παιχνίδι σε σύγκριση με το προηγούμενο.

Συνήθως, η δυσκολία καθορίζεται από παράγοντες όπως ο απαιτούμενος χρόνος, η τεχνική που απαιτείται και η γνώση που απαιτείται. Κάναμε μια συνειδητή προσπάθεια να μειώσουμε τα στοιχεία που εξαρτώνται από τον απαιτούμενο χρόνο.

Όσον αφορά στη δυσκολία ως παιχνίδι δράσης, μια αλλαγή που κάναμε είναι να βάλουμε ένα σύστημα που βελτιστοποιεί τη δυσκολία σύμφωνα με τον παίκτη. Αισθανόμαστε επίσης ότι προσθέσαμε με επιτυχία κάποια δυσκολία που οι άνθρωποι θα απολαύσουν όσον αφορά τα στοιχεία ρόλου που απαιτούν να παίξετε έναν χαρακτήρα σε ένα συγκεκριμένο ρόλο.

Πηγή: eu.rgj.com

Ο dev του Helldivers 2 καλεί τους παίκτες να δοκιμάσουν τις αλλαγές

Ο developer του Helldivers 2 συζητά τις αλλαγές στα όπλα και στρατηγήματα, καλώντας τους παίκτες να τις δοκιμάσουν.

Ο developer του Helldivers 2 συζητά τις αλλαγές στα όπλα και στρατηγήματα, καλώντας τους παίκτες να τις δοκιμάσουν.

Καθώς οι παίκτες του Helldivers 2 επεξεργάζονται το πρώτο patch ισορροπίας του παιχνιδιού, ο developer Arrowhead έχει συζητήσει τη σκέψη πίσω από τις αλλαγές στα όπλα και στρατηγήματα, καλώντας τους παίκτες να τους δώσουν μια ευκαιρία.

Το Patch 01.000.100 μειώνει τη δύναμη του Breaker, του Railgun και του Shield Generator Backpack, τριών αντικειμένων που θεωρούνται απαραίτητα για παιχνίδι σε υψηλότερες δυσκολίες και τα καλύτερα loadouts του Helldivers 2. Αλλά ενισχύει επίσης αδύναμα όπλα και στρατηγήματα, συμπεριλαμβανομένου του Flamethrower, του Laser Cannon, του Punisher, και των 380mm και 120mm Orbital Barrages.

Δείτε επίσης: Ο επόμενος Horizon τίτλος για το PS5, επιβίωσε

Είναι οι μειώσεις στο Breaker, Railgun και Shield Generator Backpack που ήδη προκαλούν τις περισσότερες συζητήσεις στην κοινότητα του Helldivers 2, δεδομένης της αποτελεσματικότητάς τους και, συνεπώς, της δημοτικότητάς τους. Σε υψηλότερες δυσκολίες, το Helldivers 2 ρίχνει συχνά έναν συνωστισμό από ισχυρούς εχθρούς που απαιτούν όπλα και στρατηγήματα με δυνατό πλήγμα για να αντιμετωπιστούν.

Το Breaker ήταν ένα αποτελεσματικό κυνηγετικό όπλο με μεγάλη εμβέλεια και επιβλαβή πυροβολισμό. Το Railgun θεωρείτο απαραίτητο για την αντιμετώπιση των ισχυρότερων εχθρών του παιχνιδιού, όπως ο Terminid Bile Titan. Και το Shield Generator Backpack θεωρείτο απαραίτητο για την επιβίωση. Αυτά τα αντικείμενα ήταν τόσο αποτελεσματικά, ώστε κάποιοι παίκτες του Helldivers 2 παραδέχτηκαν ότι έδιωχναν τυχαίους παίκτες από την ομάδα τους αν δεν είχαν ένα loadout που τα περιελάμβανε.

Σε ένα post στο Helldivers 2 Discord, ο σχεδιαστής Alex K περιέγραψε την προσέγγιση της Arrowhead στην ισορροπία του παιχνιδιού. Ο Alex παραδέχτηκε ότι “είναι απόλυτα απογοητευτικό να σου μειώσουν το αγαπημένο σου παιχνίδι” λόγω του χρόνου που επενδύθηκε από τους παίκτες για να κυριαρχήσουν σε αυτά τα παιχνίδια. “Και μετά, να αισθάνεσαι ότι αυτό το όπλο αδυνατεί να ανταπεξέλθει αισθάνεται σαν τιμωρία για το να είσαι πολύ καλός στο παιχνίδι”, συνέχισε ο Alex.

Δείτε ακόμα: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Ωστόσο, ο Alex ζήτησε από τους παίκτες να δώσουν μια ευκαιρία στα πρόσφατα μειωμένα όπλα και στρατηγήματα. “Σας ικετεύω να μη συγκρίνετε ένα αλλαγμένο αντικείμενο με την παλιά του έκδοση, αλλά να αξιολογήσετε το υπάρχον όπως είναι και να δείτε αν εξακολουθεί να έχει έναν θέση στην καρδιά σας”, είπε ο Alex. Μιλώντας γενικά για τη φιλοσοφία της Arrowhead, ο Alex είπε ότι η σημερινή ενημέρωση είναι “η πρώτη γύρα σε μια ατελείωτη σειρά αλλαγών ισορροπίας”.

Σε ένα post στο Helldivers 2 Discord, ο σχεδιαστής Alex K περιέγραψε την προσέγγιση της Arrowhead στην ισορροπία του παιχνιδιού

“Στόχος μας είναι να σας δώσουμε μια ευρεία γκάμα επιλογών όπλων, όπου κάθε όπλο έχει τον σκοπό του και κανένα δεν είναι απόλυτα καλύτερο από ένα άλλο”, εξήγησε ο Alex. “Βεβαίως, θα έχετε το δικό σας αγαπημένο, αλλά πρέπει να προέρχεται από την προσωπική σας προτίμηση, όχι από την καθολικώς συμφωνημένη γνώση για ποιο όπλο είναι το ισχυρότερο. Γενικά, ισορροπούμε κάθε αντικείμενο σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, οπότε αν ένα όπλο είναι πολύ αποτελεσματικό στο ό,τι κάνει, πρέπει να έχει σημαντικά μειονεκτήματα για να ισορροπήσει τη δύναμή του.

“Το AC-8 Autocannon είναι ένα καλό παράδειγμα ενός ισορροπημένου όπλου: προσφέρει ισχυρό πλήγμα, έχει πολύ καλή εμβέλεια, αλλά απαιτεί να κουβαλάτε ένα σακίδιο με πυρομαχικά ή να σας βοηθάει ένας φίλος. Το GL-21 Grenade Launcher είναι το αντίθετο παράδειγμα. Είναι ένα καλό όπλο γενικής χρήσης που σας δίνει τόση ευελιξία, προφανώς δεν μπορεί να προκαλέσει πάρα πολλές ζημιές χωρίς να γίνει υπερβολικά ισχυρό.

Δείτε επίσης: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

“Αλλά τα όπλα που είναι ταυτόχρονα ισχυρά και ευέλικτα γίνονται μια αυτόματη επιλογή κατά τη φάση επιλογής όπλου. Σας στερούν τη δική σας εξουσία, καθώς οι σταλέ ‘μετα’ κατασκευές σας αναγκάζουν να κάνετε μια άδικη επιλογή μεταξύ ενός διασκεδαστικού όπλου και ενός αποτελεσματικού. Συνοπτικά: τα ισχυρά όπλα δεν μπορούν να είναι πολύ ευέλικτα, τα ευέλικτα όπλα δεν μπορούν να είναι πολύ ισχυρά.”

Μετά από ανάλυση των ανατροφοδοτήσεων των παικτών και των δεδομένων, o Arrowhead ανακάλυψε ότι το Breaker, το Railgun και το Shield Generator Backpack ήταν οι “τρεις μεγαλύτεροι παραβάτες αυτού του αρχέγονου κανόνα”, αποκάλυψε ο Alex. “Όλα τα τρία ήταν αρκετά δυνατά με πολύ λίγα μειονεκτήματα, επικρατώντας πάνω σε όλες τις άλλες επιλογές σε υψηλά επίπεδα δυσκολίας. Έτσι, με αυτό το patch, λαμβάνουν σημαντικά μειονεκτήματα για να ισορροπήσουν τη δύναμή τους. Ωστόσο, πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αλλαγές δεν θα καταστρέψουν αυτήν την κατασκευή, αλλά θα βοηθήσουν τα επηρεασμένα αντικείμενα να βρουν τη θέση τους μεταξύ των άλλων επιλογών και να παραμείνουν αποτελεσματικά στα ικανά χέρια.”

Διαβάστε παράλληλα: Insomniac για απολύσεις της PlayStation: ‘Χωρίς προηγούμενο

Υπάρχει πολλή δράση στον κόσμο του Helldivers 2, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης νέας στρατηγικής που περιλαμβάνει αγκαλιά. Ο γαλαξιακός πόλεμος συνεχίζεται, φυσικά, καθώς οι παίκτες περιμένουν την άφιξη των μηχανών.

Πηγή πληροφοριών: ign.com

Η Microsoft ανακοίνωσε τη λήξη της υποστήριξης του Windows Subsystem for Android

Η Microsoft ανακοίνωσε τη λήξη της υποστήριξης του Windows Subsystem for Android, σηματοδοτώντας το τέλος της εφαρμογής στα Windows 11.

Η Microsoft ανακοίνωσε τη λήξη της υποστήριξης του Windows Subsystem for Android, σηματοδοτώντας το τέλος της εφαρμογής στα Windows 11.

Η Microsoft αθόρυβα ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει το Windows Subsystem for Android (WSA) στα Windows 11 του επόμενου έτους. Η υποστήριξη θα τερματιστεί επίσημα στις 5 Μαρτίου 2025, και μετά από αυτήν την ημερομηνία, οι εφαρμογές Android δεν θα υποστηρίζονται πλέον στο λειτουργικό σύστημα.

Δείτε επίσης: Godeal24 Womens’s Day Offer: Αγοράστε Office 2021 Pro μόνο με 25,25 €

Εδώ είναι το μήνυμα που δημοσίευσε η Microsoft σε μια σελίδα υποστήριξης για το Windows Subsystem for Android (μέσω του Windows Central):

Η Microsoft τερματίζει την υποστήριξη για το Windows Subsystem for Android (WSA). Ως αποτέλεσμα, η Amazon Appstore στα Windows και όλες οι εφαρμογές και παιχνίδια που εξαρτώνται από το WSA δεν θα υποστηρίζονται πλέον από τις 5 Μαρτίου 2025. Μέχρι τότε, η τεχνική υποστήριξη θα παραμείνει διαθέσιμη στους πελάτες. Οι πελάτες που έχουν εγκαταστήσει το Amazon Appstore ή εφαρμογές Android πριν τις 5 Μαρτίου 2024, θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις εφαρμογές μέχρι την ημερομηνία κατάργησης των 5 Μαρτίου 2025.

Το Windows Subsystem for Android εισήχθη στα Windows 11 το φθινόπωρο του 2021, και η Microsoft συνεργάστηκε με την Amazon για να καταστήσει μια περιορισμένη επιλογή εφαρμογών από το Amazon App Store διαθέσιμη στα Windows. Ωστόσο, παρά τις διάφορες ενημερώσεις, η εμπειρία εκτέλεσης εφαρμογών Android στα Windows 11 δεν ήταν ποτέ και η καλύτερη. Η απόδοση ήταν συχνά ανεπαρκής, και το Amazon App Store έλειπε επίσης από τις μεγαλύτερες εφαρμογές που είναι διαθέσιμες στο Google Play Store.

Δείτε ακόμα: Τα Windows 11 γίνονται μια πολύ πιο προσβάσιμη και παραγωγική εμπειρία

Αν το Windows Subsystem for Linux στα Windows 10 και Windows 11 ήταν μια εξαιρετική προσθήκη για τους προγραμματιστές, το Windows Subsystem for Android πιθανώς δεν έλαβε ποτέ κάποια αναγνώριση. Όπως πιθανώς διαπίστωσε η Microsoft, δεν χρειάζεστε πραγματικά εφαρμογές Android στα Windows 11 όταν οι ντόπιες εφαρμογές και οι εφαρμογές ιστού μπορούν να κάνουν καλύτερη δουλειά. Θα εκπλαγείτε επίσης αν οι εφαρμογές και παιχνίδια για iPhone και iPad που προσφέρει η Apple στο Mac App Store στα Apple Silicon Macs έχουν κάποια σημαντική χρήση.”

Πηγή πληροφοριών: thurrott.com

Hades στο Netflix: Η Συνέχεια μιας Επικής Περιπέτειας

Το Hades ανακαλύπτει νέα μονοπάτια με την άφιξή του στο Netflix, προσφέροντας εντυπωσιακές περιπέτειες σε νέους και παλιούς φίλους.

Hades Netflix

Το Hades, που κριτικά αποθεώθηκε από την εταιρεία ανάπτυξης Supergiant Games, έρχεται στο Netflix αργότερα αυτό το μήνα. Θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους συνδρομητές σε συσκευές iOS από τις 19 Μαρτίου, αλλά μπορείτε να κάνετε προεγγραφή από τώρα.

Δείτε ακόμα: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Αν και το Netflix μπορεί να φαίνεται σαν μια παράξενη επιλογή για ένα παιχνίδι που είναι διαθέσιμο σε PlayStation, Xbox, Switch και PC, το Netflix δηλώνει ότι αυτή η φορητή έκδοση του Hades προσφέρει gameplay στα 60 FPS, επανασχεδιασμένα μενού και διεπαφές, πλήρως προσαρμόσιμους ελέγχους στην οθόνη, αποθήκευση στο cloud, επιτεύγματα και αναπαραγωγή εκτός σύνδεσης.

Απολαύσαμε πραγματικά το Hades εδώ στο Game Informer, δίνοντάς του 8.5 στα 10 στην κριτική μας γιατί είναι “μια όμορφη και σκεπτόμενη παραλλαγή της ελληνικής μυθολογίας, ανατρέποντας αυτές τις παλιές ιστορίες και μετατρέποντάς τις σε σχόλια για τις σύγχρονες σχέσεις,” μεταξύ άλλων πραγμάτων όπως και η δράση υψηλής έντασης.

Δείτε επίσης: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

Οι οπαδοί του Hades περιμένουν με ανυπομονησία την άφιξη του στο Netflix, καθώς αναζητούν νέους τρόπους να απολαύσουν αυτό το αγαπημένο τους παιχνίδι. Η προσθήκη του στην πλατφόρμα streaming υπόσχεται να επεκτείνει το κοινό του παιχνιδιού ακόμα περισσότερο, ενθαρρύνοντας νέους παίκτες να εξερευνήσουν το μοναδικό κόσμο του Άδη.

Εκτός από το Netflix, η Supergiant Games σχεδιάζει να επεκτείνει το σύμπαν του Hades με την επερχόμενη κυκλοφορία του Hades II, το οποίο αναμένεται να προσφέρει νέες περιπέτειες και ανατροπές στην ιστορία. Η ανακοίνωση αυτή ενθαρρύνει τους φανατικούς παίκτες να παραμείνουν στο τρυφερό τους κόσμο, ενώ παράλληλα προσελκύει νέους θαυμαστές που ανυπομονούν να ζήσουν το επόμενο κεφάλαιο της σειράς.

Δείτε ακόμα: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Το Hades έρχεται στο Netflix μπορεί να είναι η τέλεια δικαιολογία για να ξαναπαίξετε το παιχνίδι πριν από την πρώτη εμφάνιση της πρόωρης πρόσβασης της συνέχειάς του, του Hades II, που θα ξεκινήσει φέτος.

Πηγή πληροφοριών: gameinformer.com