Αρχική Blog Σελίδα 367

Η Apple Σχεδιάζει Ακόμα το Apple Watch Ultra με τεχνολογία MicroLED

Η Apple παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη του Apple Watch Ultra με τεχνολογία MicroLED, αναζητώντας νέους προμηθευτές.

Η Apple παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη του Apple Watch Ultra με τεχνολογία MicroLED, αναζητώντας νέους προμηθευτές.

Η Apple παραμένει αφοσιωμένη στην τεχνολογία microLED, παρά τις υποδείξεις ότι το έργο της για την εφαρμογή της τεχνολογίας οθόνης στο Apple Watch Ultra έχει εγκαταλειφθεί, σύμφωνα με αναφορές από Ταϊβάν και Κορέα.

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο προμηθευτής της Apple, OSRAM, ανακοίνωσε ότι ένα “κρίσιμο έργο” ακυρώθηκε “απροσδόκητα”. Οι εμπειρογνώμονες της Counterpoint Research’s Display Supply Chain Consultants ενημέρωσαν το MacRumors ότι αυτό το έργο αφορούσε το περίφημο Apple Watch με οθόνη microLED.

Δείτε επίσης: iOS 17.4: Όλες οι νέες λειτουργίες!

Ο αναλυτής της Apple, Ming-Chi Kuo, αργότερα παρενέβη στο θέμα, λέγοντας ότι η Apple έχει ακυρώσει το έργο για το “προβλέψιμο μέλλον”.

Αντί να συμφωνήσουν με αυτήν την αφήγηση, οι DigiTimes και η ETNews αναφέρουν ότι η Apple εξακολουθεί να έχει πολλές εσωτερικές ομάδες αφιερωμένες σε έργα με microLED και ενεργά αναζητά εναλλακτικούς προμηθευτές. Η ETNews δήλωσε: “Το LED chip της OSRAM μπορεί να έχει αντικατασταθεί λόγω μειωμένης απόδοσης, και η Apple ενδέχεται να έχει ήδη βρεί αντικαταστάτη στην Ταϊβάν ή την Κίνα, η οποία προηγείται στον τομέα του microLED.”

Σύμφωνα με την DigiTimes, η Ταϊβάν AU Optronics (AUO) και η PlayNitride αναφέρεται ότι είναι μεταξύ των υποψηφίων εκ των προτέρων για να καλύψουν τις παραγωγικές ανάγκες της Apple. Η AUO μόλις ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή πάνελ οθόνης ρολογιού microLED, ενώ η PlayNitride μαζική παραγωγή σχετικών chips.

Δείτε ακόμα: iPhone: Πώς να αφαιρέσετε το φόντο σε μια φωτογραφία;

Οι συζητήσεις μεταξύ της Apple και της PlayNitride φαίνεται να καθυστέρησαν λόγω περιορισμών κλίμακας, αλλά η AUO προέκυψε ως “υποσχόμενος συνεργάτης” με τις προόδους της στις εφαρμογές οθόνης microLED.

Οι αναφορές είναι σύμφωνες με σχόλια που έγιναν από την TrendForce, η οποία προηγουμένως είπε ότι η Ταϊβάν και η Νότια Κορέα έχουν “ισχυρή λίστα κατασκευαστών για τα Micro LED chips, τα backplanes, και τις σχετικές διαδικασίες μεταφοράς.”

Δείτε επίσης: Χαρακτηριστικά Chips για 16 νέες συσκευές της Apple

Ο Kuo προηγουμένως δήλωσε ότι οι δαπάνες παραγωγής microLED είναι προς το παρόν “πολύ υψηλές” για το έργο του Apple Watch Ultra να είναι “οικονομικά βιώσιμες.” Ωστόσο, σύμφωνα με πηγές της βιομηχανίας που αναφέρει η DigiTimes, οι υψηλές δαπάνες παραγωγής πρώιμων microLED παραμένουν εντός των προσδοκιών.

“Βασιζόμενη στο ρεκόρ της Apple στην ανάπτυξη, οι υψηλές δαπάνες που συνδέονται με κορυφαίες τεχνολογίες είναι συνήθως διαχειρίσιμες και μπορούν να αντιμετωπιστούν όσον αφορά την κλιμάκωση της παραγωγής,” ανέφερε η αναφορά. “Ωστόσο, η κύρια πρόκληση παραμένει στην υπέρβαση των σχετικών τεχνολογικών εμποδίων.”

Αυτά τα εμπόδια αναφέρεται ότι περιλαμβάνουν την απουσία σχεδιασμού ελέγχου κυκλώματος μέσα στα LEDs, που αυξάνει ενδεχομένως τον κίνδυνο ζημιάς των LED chip. “Επιπλέον, η λύση τεχνολογίας σφραγίδας δεν επαρκεί για να επιτύχει ακριβή μεταφορά, ειδικά όταν αλληλεπιδρά με τα κατακόρυφα chips της Osram,” σύμφωνα με την DigiTimes.

Διαβάστε παράλληλα: Ένας μηχανικός λογισμικού φόρεσε Apple Vision Pro στο γάμο του!

Το κύριο συμπέρασμα από τις σημερινές αναφορές είναι ότι η Apple πιθανότατα ελπίζει ακόμα να μεταβεί στο microLED στο μέλλον, αλλά το Apple Watch Ultra μπορεί να μην είναι απαραίτητα το πρώτο προϊόν που θα υιοθετήσει την τεχνολογία. Σύμφωνα με ξεχωριστή αναφορά σήμερα από το The Elec, η Apple μπορεί αντ’ αυτού να αποφασίσει να δώσει προτεραιότητα στην τεχνολογία microLED για μελλοντικές, ελαφρύτερες εκδόσεις του Apple Vision Pro, ενώ περιμένει τη μείωση του κόστους υλοποίησης στο ρολόι.

Πηγή πληροφοριών: macrumors.com

iPhone SE 4: Αποκαλύφθηκε ο Σχεδιασμός του σε CAD renders

iPhone SE 4

Το επιβεβαιωμένο σχέδιο του iPhone SE 4ης γενιάς ανακοινώθηκε σήμερα με μια σειρά από CAD απεικονίσεις που μοιράστηκε το ινδικό τεχνολογικό blog 91Mobiles.

Δείτε επίσης: Χαρακτηριστικά Chips για 16 νέες συσκευές της Apple

Τα CAD renders δείχνουν ότι το iPhone SE 4 θα έχει μια οθόνη μεγέθους 6,1″ ιντσών, all-screen σχεδιασμό με μια εγκοπή που φιλοξενεί τον αισθητήρα κάμερας TrueDepth για το Face ID, επίπεδα πλευρές και θύρα USB-C αντί για Lightning. Αυτός ο σχεδιασμός θα ήταν μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το τρέχον iPhone SE, το οποίο διαθέτει στρογγυλεμένες άκρες, οθόνη 4,7” ιντσών, ένα κουμπί Home με Touch ID και μεγάλα bezels.

iPhone SE 4

Το νέο iPhone SE φαίνεται να είναι ύψους 147 χιλιοστά, πλάτους 71,5 χιλιοστά και πάχους 7,7 χιλιοστά. Αυτό είναι σχεδόν ίδιο με το μέγεθος του iPhone 14, το οποίο είναι 146,7 χιλιοστά ύψος, 71,5 χιλιοστά πλάτος και 7,8 χιλιοστά πάχος.

Δείτε ακόμα: iOS 18: Ακόμα πιστεύεται ότι θα είναι το μεγαλύτερο software update στην ιστορία του iPhone!

iPhone SE 4

Συνολικά, οι εικόνες επιβεβαιώνουν τις αναφορές του MacRumors από το περασμένο έτος, που αποκάλυψαν ότι το iPhone SE της επόμενης γενιάς θα επαναχρησιμοποιούσε κατά κύριο λόγο τον σχεδιασμό του iPhone 14, συμπεριλαμβανομένης της αυθεντικής ταυτοποίησης με το Face ID και μιας οθόνης OLED 6,1” ιντσών, αλλά με μια μόνο πίσω κάμερα, ένα κουμπί Action και μια θύρα USB-C. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος.

Δείτε ακόμα: Apple ID: Θα μετονομαστεί σε «Apple Account»;

iPhone SE 4

Πηγή: macrumors

Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Μια προσμονή για τη μεταφορά του Ghost of Tsushima στο PC αναζωπυρώνει τις προσδοκίες των φίλων του παιχνιδιού.

Μια προσμονή για τη μεταφορά του Ghost of Tsushima στο PC αναζωπυρώνει τις προσδοκίες των φίλων του παιχνιδιού.

Σύμφωνα με τον Nick Baker του Xbox Era, ο οποίος προέβλεψε με ακρίβεια την πλειοψηφία της πρόσφατης παρουσίασης State of Play της Sony, δημοσίευσε στο X πως νέα για τη μη ανακοινωμένη, αλλά ευρέως αναμενόμενη, μεταφορά μπορεί να έρθει την Τρίτη, 5 Μαρτίου.

“Ακούω ότι μπορεί να πάρουμε κάτι σχετικά με τη μεταφορά του Ghost of Tsushima στο PC πολύ σύντομα. Ίσως γύρω στις 5η;,” έγραψε στο X.

Δείτε επίσης: Το Meta Quest+ παρουσιάζει νέο κατάλογο παιχνιδιών

Το Ghost of Tsushima αναμενόταν ευρέως να φτάσει στο PC σε κάποιο σημείο, ακολουθώντας τα βήματα της πλειοψηφίας της παραγωγής της Sony από εκείνη την εποχή.

Το Ghost of Tsushima κυκλοφόρησε το 2020 στο PlayStation 4 και αργότερα λάβει μια εκδοχή διευθυντή μεταφοράς για το PlayStation 5.

Δείτε ακόμα: Η Nintendo κάνει αγωγή κατά του Switch emulator Yuzu

Η παραγωγή της Sony στο PC έχει αυξηθεί σταθερά από τότε που διέλυσε ορισμένες από τις κορυφαίες της κυκλοφορίες για μονό παίκτη από την κονσόλα της, αν και αυτό δε φαίνεται να οδηγεί σε λαμπρές πωλήσεις.

Τον περασμένο μήνα, το Helldivers 2 της Sony, μια συνέχεια ενός παιχνιδιού νιτσέ για το PS4 και το PSVita, κυκλοφόρησε ταυτόχρονα τόσο στο PC όσο και στο PS5 και έγινε μεγάλη επιτυχία. Το συγχρόνως παίκτη του παιχνιδιού ξεπέρασε εύκολα αυτόν όλων των άλλων κυκλοφοριών της PlayStation Studios στο PC μαζί.

Δείτε επίσης: Το νέο Pokémon Legends ανακοινώθηκε για το 2025

Μια κινηματογραφική μεταφορά του Ghost of Tsushima βρίσκεται επί του παρόντος σε παραγωγή στη Sony.

Το 2021, ο διευθυντής παιχνιδιού της Sucker Punch, Nate Fox, και ο δημιουργικός διευθυντής Jason Connell, έγιναν μόνιμοι πρεσβευτές τουρισμού της πόλης Tsushima.
Το ίδιο έτος, η δημοτικότητα του παιχνιδιού οδήγησε επίσης τους φανς να βοηθήσουν στη συγκέντρωση πάνω από 260.000 δολαρίων για την ανοικοδόμηση ενός ιερού στο πραγματικό νησί.

Πηγή πληροφοριών: videogameschronicle.com

Ο επόμενος Horizon τίτλος για το PS5, επιβίωσε

Horizon PS5

Πρόκειται για διαδικτυακό (multiplayer) παιχνίδι Horizon της Guerrilla για το PS5, το οποίο παραμένει σε ενεργή ανάπτυξη παρά όλη την ανησυχία, τις απολύσεις, και τις αναστατώσει της Sony.

Δείτε επίσης: Dark Forces Remastered: Περισσότερες λεπτομέρειες

Οι κριτικοί της πρωτοβουλίας υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο της Sony βλέπουν τις υποψίες τους επιβεβαιωμένες τον τελευταίο καιρό, καθώς ο κάτοχος της πλατφόρμας αντιμετωπίζει δυσκολίες να ξεκινήσει τα έργα του. Ενώ το εξαιρετικό Helldivers 2 έχει κυκλοφορήσει με μεγάλη επιτυχία, το αυτόνομο παιχνίδι της Naughty Dog βασισμένο στο The Last of Us ακυρώθηκε ξαφνικά, ενώ το ανανεωμένο Twisted Metal της Firesprite ακυρώθηκε πρόσφατα και το London Studio έκλεισε εντελώς. Το τελευταίο ήταν αυτό που εργαζόταν πάνω σε ένα φανταστικό παιχνίδι συνεργασίας.

Horizon PS5

Ωστόσο, παρά τις απολύσεις στην Guerrilla Games την προηγούμενη εβδομάδα, η κάτοχος της πλατφόρμας συνεχίζει να προχωρά με το παιχνίδι Horizon πολλαπλών παικτών για το PS5, το οποίο έχει αναγνωριστεί από την ολλανδική εταιρεία σε διαδικασίες πρόσληψης, μετά από χρόνια φημών. Ενώ λίγα είναι γνωστά για τον χαρακτήρα του τίτλου, ο καλά συνδεδεμένος δημοσιογράφος του Bloomberg, Jason Schreier, δηλώνει ότι δεν ακυρώθηκε ως μέρος της πρόσφατης αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Η Rockstar καλεί τους devs του GΤΑ 6 να επιστρέψουν στα γραφεία

Φαίνεται να υπάρχουν πολλαπλές online εκδοχές του Horizon σε εξέλιξη, με φήμες να δείχνουν κάποιου είδους είσοδο σε συνεργασία όπως αυτή του Monster Hunter, καθώς και ένα MMORPG, το οποίο αναπτύσσεται από ειδικούς της Κορέας, της NCSoft. Η Sony, όπως συνήθως, κρατάει κάθε ανακοίνωση κρυφή – αλλά για τώρα, φαίνεται ότι η δουλειά συνεχίζεται με σοβαρότητα σε αυτή την επέκταση της δημοφιλούς σειράς.

Πηγή: pushsquare

Hyundai Ioniq 5: Ποια τα χαρακτηριστικά του;

Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε με νέες λειτουργίες και βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης OTA και της μεγαλύτερης μπαταρίας.

Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε με νέες λειτουργίες και βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης OTA και της μεγαλύτερης μπαταρίας.

Η Hyundai έχει ενημερώσει τον ιστότοπό της στη Νότια Κορέα με λεπτομέρειες σχετικά με την ανανέωση που αναμένεται για το δημοφιλές ηλεκτρικό της μοντέλο, το Ioniq 5, με μόνο μικρές αλλαγές από τον αρχικό σχεδιασμό αλλά πολλά νέα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό.

Περιμέναμε μια ανανέωση για το Hyundai Ioniq 5, και μια φαινομενική ανανέωση παρατηρήθηκε να δοκιμάζεται το προηγούμενο έτος, με πλήρη κάλυψη από τα συνηθισμένα ασχηματισμένα καμουφλάζ του κατασκευαστή που καλύπτουν τις πόρτες και τους προφυλακτήρες.

Τώρα έχει ανασπαστεί το κουρτίνα σχετικά με την ανανέωση και… φαίνεται αρκετά παρόμοιο. Αλλά η ανανέωση έρχεται με πολλά νέα χαρακτηριστικά, ειδικά μερικές διορθώσεις για πολλές από τις διάφορες ελλείψεις ενός διαφορετικά εξαιρετικού αυτοκινήτου.

Δείτε ακόμα: Η Toyota πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι «πεταμένα λεφτά»

Οι λεπτομέρειες είναι όλες διαθέσιμες στον ιστότοπο της Hyundai, αλλά είναι μόνο στα κορεατικά. Ο αμερικανικός ιστότοπος δεν έχει ενημερωθεί ακόμα με τις νέες λεπτομέρειες, και όλα όσα συζητάμε εδώ είναι στην κορεατική έκδοση και μπορεί να καταλήξουν ή όχι στην αμερικανική έκδοση. Μπορούμε να φανταστούμε ότι πολλές από αυτές τις αλλαγές θα μεταφερθούν, αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιες διαφορές στο τι είναι διαθέσιμο σε κάθε αγορά.

Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέα χρώματα, μερικές αλλαγές γύρω από την εμπρόσθια προσοψη περιλαμβανομένων περισσότερων λεπτομερειών σε σχήμα “εικονοστοιχείου” και ένδειξη της κατάστασης φόρτισης στο εξωτερικό, καθώς και ένα ελαφρώς μεγαλύτερο πίσω αεροτομή πάνω από το πίσω παράθυρο. Οι αλλαγές στους προφυλακτήρες σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο είναι τώρα 20 χιλιοστά (.8 ίντσες) μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Δείτε επίσης: Ηλεκτρικά λεωφορεία άντεξαν περισσότερο κρύο από τα κανονικά

Η κορεατική έκδοση του αυτοκινήτου αποκτά επίσης μερικές αλλαγές στους “ψηφιακούς καθρέπτες,” που είναι ψηφιακές κάμερες αντί των πλαϊνών καθρεφτών, που δεν είναι διαθέσιμοι στις ΗΠΑ.

Υπάρχουν επιπλέον εξωτερικές αλλαγές για την αναβαθμισμένη έκδοση “N line“, ειδικά διαφορετικοί προφυλακτήρες, επένδυση του αρχείου τροχών στο χρώμα του σώματος στους προφυλακτήρες τροχών και τις πλευρικές πόρτες, 20-ιντσών τροχούς και σήματα N line.

Η εμπειρία χρήστη έχει βελτιωθεί με πρόσβαση στο “Ψηφιακό Κλειδί 2” της Hyundai, που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο ή το Apple Watch σας για να κλειδώσετε και να ξεκλειδώσετε το όχημα. Το Ioniq 5 έχει επίσης κλειδαριές πόρτας με αυτόματο κλείδωμα όταν απομακρύνεστε (αν και αυτές μπορεί να λειτουργούν μόνο με το κλειδί, όχι με το ψηφιακό κλειδί;)

Δείτε ακόμα: Elon Musk: Το νέο Tesla Roadster θα παρουσιαστεί φέτος – Συνεργασία με SpaceX

Και φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό είναι η προσθήκη ενός Υαλοκαθαριστή στο πίσω παράθυρο. Αυτή ήταν μια μεγάλη παράλειψη στο αρχικό όχημα, για την οποία πολλοί ιδιοκτήτες και πιθανοί αγοραστές θρηνούσαν την απουσία της. Η ανανέωση παίρνει ένα υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος, οπότε δεν θα πρέπει πια να ανησυχείτε για το μπάζο στο πίσω παράθυρό σας.

Και φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό είναι η προσθήκη ενός Υαλοκαθαριστή στο πίσω παράθυρο. Αυτή ήταν μια μεγάλη παράλειψη στο αρχικό όχημα, για την οποία πολλοί ιδιοκτήτες και πιθανοί αγοραστές θρηνούσαν την απουσία της. Η ανανέωση παίρνει ένα υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος, οπότε δεν θα πρέπει πια να ανησυχείτε για το μπάζο στο πίσω παράθυρό σας.

Οι πραγματικές αλλαγές έρχονται μέσα στο αυτοκίνητο, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να είναι η προσθήκη περίπου 7kWh μπαταρίας, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε χωρητικότητα 84kWh (από 77.4kWh). Το Ioniq 5 ήταν προηγουμένως βαθμολογημένο στα 458χλμ εύρος (285μίλια) στην Κορέα, και η αύξηση της μπαταρίας αυξάνει αυτή τη βαθμολογία σε 485χλμ (301μίλια).

Δεν έχουμε ακόμα διαθέσιμους αριθμούς εύρους της EPA ή γνωρίζουμε αν η Hyundai θα διατηρήσει μερική από αυτή τη χωρητικότητα, αλλά μπορούμε να φανταστούμε ότι αυτή η αλλαγή θα αυξήσει το εύρος της EPA από τα τρέχοντα 270 μίλια σε κάπου στα μέσα-υψηλά 280.

Διαβάστε παράλληλα: Apple Car: Η Apple ακύρωσε το project για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία, η Hyundai λέει ότι το Ioniq 5 έχει ελαφρώς βελτιωμένη απόδοση φόρτισης και επομένως θα φορτίζεται ακόμα από το 10% έως το 80% σε 18 λεπτά, διατηρώντας την ουσιαστικά καλύτερη απόδοση γρήγορης φόρτισης που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή.

Άλλες μηχανικές αλλαγές περιλαμβάνουν βελτιωμένη αποσβέστωση ήχου και δόνησης, που θα κάνει το ταξίδι πιο ομαλό και με λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα και τον δρόμο.

Στο εσωτερικό, προστέθηκαν αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί με 4 "pixel" φώτα στο κέντρο τα οποία χρησιμοποιούνται ως δείκτες φόρτισης ή δείκτες για το σύστημα αναγνώρισης φωνής - και επίσης έχει κάτι που ονομάζεται "hands on detection", το οποίο υποθέτουμε ότι είναι κάποιο χαρακτηριστικό ευαισθησίας του οδηγού

Στο εσωτερικό, προστέθηκαν αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί με 4 “pixel” φώτα στο κέντρο τα οποία χρησιμοποιούνται ως δείκτες φόρτισης ή δείκτες για το σύστημα αναγνώρισης φωνής – και επίσης έχει κάτι που ονομάζεται “hands on detection”, το οποίο υποθέτουμε ότι είναι κάποιο χαρακτηριστικό ευαισθησίας του οδηγού.

Η συρόμενη κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη, με την προσθήκη θύρων USB-C, τη μετακίνηση του περιφερειακού φορτιστή smartphone και φυσικά κουμπιά για μερικά συχνά χρησιμοποιούμενα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως η θερμαινόμενη/αεριζόμενη κάθιση.

Η συρόμενη κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη, με την προσθήκη θύρων USB-C, τη μετακίνηση του περιφερειακού φορτιστή smartphone και φυσικά κουμπιά για μερικά συχνά χρησιμοποιούμενα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως η θερμαινόμενη/αεριζόμενη κάθιση.

Και για άλλες λειτουργικές αλλαγές στο εσωτερικό, προστέθηκε ένα κουμπί στο πορτμπαγκάζ για να αναδιπλώνονται οι πίσω καθίσματα, κάνοντας πιο εύκολο το φόρτωμα μεγάλων αντικειμένων από το πίσω μέρος. Και η θήκη για γάντια έχει ανασχεδιαστεί – πριν ήταν “σαν συρταριέρα” και τώρα ανοίγει κάτω σαν τυπική θήκη γάντια, μια αλλαγή που μπορεί να έρθει ανακριβώς για κάποιους.

Διαβάστε επίσης: Microlino Lite: Το πιο χαριτωμένο μίνι αυτοκίνητο, στυλ Mr. Bean

Αλλά ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό δεν είναι ορατή, είναι στο λογισμικό. Το Ioniq 5 αποκτά πρόσβαση στο λογισμικό “Connected Car Navigation Cockpit” της Hyundai μαζί με… ενημερώσεις μέσω του αέρα!

Αλλά ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό δεν είναι ορατή, είναι στο λογισμικό. Το Ioniq 5 αποκτά πρόσβαση στο λογισμικό "Connected Car Navigation Cockpit" της Hyundai μαζί με... ενημερώσεις μέσω του αέρα! Αυτή είναι μια νέα λειτουργία για το Ioniq 5, αν και είναι ήδη παρούσα στο sedan Ioniq 6. Οι ενημερώσεις δεν θα είναι μόνο για κρίσιμες ασφαλείας/ανάκλησης, αλλά και για βελτιώσεις λογισμικού.

Αυτή είναι μια νέα λειτουργία για το Ioniq 5, αν και είναι ήδη παρούσα στο sedan Ioniq 6. Οι ενημερώσεις δεν θα είναι μόνο για κρίσιμες ασφαλείας/ανάκλησης, αλλά και για βελτιώσεις λογισμικού.

Τέλος, όλα αυτά δεν έχουν οδηγήσει σε καμία αλλαγή στην τιμή στην Κορέα, με την ίδια βασική τιμή των 52.400.000 κορεατικών γουον (~39.400 δολάρια ΗΠΑ). Έτσι μπορούμε να ελπίζουμε ότι η βασική τιμή στις ΗΠΑ, που είναι αυτή τη στιγμή 41.800 δολάρια, θα παραμείνει η ίδια ή πολύ κοντά στο ίδιο επίπεδο όταν αυτή η ανανέωση εφαρμοστεί.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα, αυτό είναι θέμα υποθέσεων. Θα πρέπει να περιμένουμε μια απάντηση από τη Hyundai για αυτό.

Ανάλυση του Electrek

Το Ioniq 5 έχει γρήγορα γίνει αγαπημένο στην κοινότητα των ηλεκτρικών οχημάτων. Είναι ένα πραγματικά αξιόπιστο όχημα με εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μια καλή τιμή (ειδικά αν το ενοικιάσετε για πρόσβαση σε φορολογικά καταλύματα στις ΗΠΑ, στα οποία η Hyundai έχει δώσει μεγάλη έμφαση), και γενικά ευχαριστημένους πελάτες.

Διαβάστε ακόμη: Tesla Cybertruck + νερό: Το πρώτο πραγματικό Wade Mode test!

Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα. Παρόλο που είμαι ένας λάτρης των μικρών αυτοκινήτων, είναι περίπου το μόνο SUV που μου αρέσει πραγματικά – κυρίως επειδή είναι ακόμα συμπαγές, και επίσης επειδή η γλώσσα σχεδιασμού του αυτοκινήτου είναι τόσο αξιόπιστη και συνεπής. Φαίνεται αρκετά παράξενο για να ξεχωρίζει, χωρίς να είναι υπερβολικά εκεί.

Ως αποτέλεσμα, πουλάει επίσης εξαιρετικά καλά, ακόμα και στις ΗΠΑ παρά το γεγονός ότι προέρχεται από ξένο κατασκευαστή, που έχει ως αποτέλεσμα μειονεκτήματα στα φορολογικά καταλύματα. Το 2023 ήταν το καλύτερα πωλούμενο ξένο EV που συναρμόζεται στις ΗΠΑ (το VW ID.4 πούλησε καλύτερα, και προέρχεται από ξένο κατασκευαστή, αλλά συναρμολογείται στο Τενεσί).

Δείτε επίσης: Forvia: Ο προμηθευτής των Tesla και Ford προχωρά σε απολύσεις

Αλλά αυτές οι αλλαγές ήταν επίσης αναγκαίες. Η έλλειψη υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος ήταν ιδιαίτερα έντονη παράλειψη, και οι ενημερώσεις OTA είναι μια τόσο σημαντική λειτουργία που πήρε πολύ καιρό να διαδοθεί στον υπόλοιπο κλάδο. Ένα πρώιμο μοντέλο Tesla Model 3 είναι καλύτερο σήμερα από ό,τι ήταν το 2017, πράγμα που δεν μπορείτε να πείτε για τις περισσότερες αυτοκινήτων, και ελπίζουμε ότι το Ioniq 5 έχει ενταχθεί σε αυτές τις κατηγορίες λόγω της προσθήκης της δυνατότητας ενημέρωσης OTA.

Έτσι ελπίζουμε ότι οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές θα φτάσουν στις ΗΠΑ, και σύντομα, επειδή αυτό είναι ήδη ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και αυτές οι μικρές επισκευές θα το κάνουν ακόμη καλύτερο.

Πηγή πληροφοριών: https://electrek.co/

Τι μπορείτε να κάνετε το παλιό σας αυτοκίνητο;

Υπάρχουν χιλιάδες παλιά και παρατημένα αυτοκίνητα στον κόσμο που κάθονται αδρανή σε αυλές ή στο πεζοδρόμιο, πιάνοντας χώρο, μαζεύοντας σκόνη και σκουριά ενώ οι ιδιοκτήτες τους αναρωτιούνται τι να κάνουν με αυτά. Για κάποιους, η απόσυρση ενός αγαπημένου αυτοκινήτου είναι μια λιγότερο ελκυστική επιλογή, καθώς η συναισθηματική σύνδεση με ένα αυτοκίνητο που κάποτε οδηγούσαν είναι πολύ δυνατή.

Πέρα από τη συναισθηματική πλευρά, τελικά πρέπει να κάνετε κάτι με εκείνο το αυτοκίνητο που διαβρώνεται. Σκεφτήκατε ποτέ να το επαναχρησιμοποιήσετε με έναν από αυτούς τους απροσδόκητους τρόπους;

Δείτε επίσης: Xiaomi: Παρουσιάζει το πρώτο της αυτοκίνητο!

Πολλές από τις προτάσεις σε αυτή τη λίστα απαιτούν σημαντική δεξιότητα και δημιουργικότητα από τη μεριά σας, καθώς γενικά απαιτούν την αποσυναρμολόγηση μερών του οχήματός σας και την επανασυναρμολόγησή τους με άλλη μορφή. Εάν δεν είστε έτοιμοι γι’ αυτή την υψηλή πρόκληση ή δεν έχετε ένα φιλικό φίλο που είναι, αυτές οι επιλογές μπορεί να μην είναι εφικτές.

Η καρότσα του φορτηγού σας ή ο μηχανοθάλαμος αυτοκινήτου μπορεί μετατραπεί σε κηπάκι

Ωστόσο, η συγκεκριμένη περίπτωση παρέχει μια εύκολη εναλλακτική που μπορεί να αναληφθεί ακόμα και από αυτούς που δεν έχουν πρακτική εμπειρία στην εργασία με αυτοκίνητα. Αυτό που χρειάζεστε για να μετατρέψετε την καρότσα ενός φορτηγού ή τον μηχανοθάλαμο ενός αυτοκινήτου σε κήπο είναι μια χούφτα κανονικά εργαλεία κήπου, μερικές σακούλες χώμα και ένα πακέτο ή δύο σπόρων.

Δείτε επίσης: Apple Car: Η Apple ακύρωσε το project για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Φυσικά, θα πρέπει επίσης η περιοχή που εξετάζετε να είναι κενή και σχετικά απαλλαγμένη από σκουριά. Μπορεί να θέλετε να επικαλύψετε το καλάθι ή τον μηχανοθάλαμο με κηπουρικά δίχτυα ή άλλα υλικά που προάγουν την ανάπτυξη πριν ξεκινήσετε, απλά για να δώσετε στα σπόρια σας το πιο ευνοϊκό περιβάλλον. Αφού κάνετε αυτό, απλά γεμίστε το χώρο με χώμα, ρίξτε τα σπόρια και έχετε έναν αυτοκινητόκηπο.

Η πρόσοψη του αυτοκινήτου ή του φορτηγού σας μπορεί να γίνει παγκάκι

Όσοι αναζητούν μια πιο αστική χρήση για το παλιό τους αυτοκίνητο ή φορτηγό μπορεί να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον για τη μετατροπή τμημάτων του οχήματος σε έπιπλα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι επαναχρησιμοποίησης ενός οχήματος σε έπιπλα, με τους επιδέξιους ιδιοκτήτες να μετατρέπουν τα κρεβάτια των φορτηγών και τις προσόψεις των αυτοκινήτων σε όλα από βιβλιοθήκες έως πλήρως λειτουργικά σετ μπαρ. Η μετατροπή ενός τμήματος του αυτοκινήτου σε παγκάκι ή καναπέ είναι ένας διασκεδαστικός και λειτουργικός τρόπος να προχωρήσετε. Αυτή η επιλογή θα απαιτήσει κάποια εργασία, καθώς ένα μέρος του οχήματος – συνήθως η πρόσοψη – πρέπει να αποκοπεί από το υπόλοιπο πριν ξεκινήσετε.

Δείτε επίσης: Tesla: Σύντομα κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν πρόσβαση στους Superchargers

Θα απαιτηθεί επίσης κάποιος σχεδιασμός. Ανάλογα με την κατάσταση του εξωτερικού του αυτοκινήτου, μπορεί να χρειαστεί να αλείψετε και να βάψετε ξανά το σώμα πριν προσθέσετε οτιδήποτε καινούργιο. Θα πρέπει επίσης να αποφασίσετε ποια υποστήριξη είναι απαραίτητη, λαμβάνοντας υπόψη το βάρος του αντικειμένου και του οτιδήποτε – ή του οποιουδήποτε – θα καθίσει πάνω του. Απαιτείται πολύς κόπος για να μετατρέψετε ένα αυτοκίνητο σε καναπέ ή ένα φορτηγό σε τραπέζι φαγητού, αλλά το τελικό προϊόν θα είναι ο ορισμός ενός «έργου τέχνης»

Μια παλιά καρότσα ενός αγροτικού οχήματος μπορεί να μετατραπεί στο νέο σας τρέιλερ.

Όπως και με τη μετατροπή καναπέ, η μετατροπή ενός παλιού καρότσα φορτηγού σε τρέιλερ είναι μια δουλειά που απαιτεί εργαλεία και δεξιότητες που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα κατέχουν. Αν δεν είστε σε θέση να αποσπάσετε την καρότσα του αγροτικού από το σώμα του και να συγκολλήσετε έναν προσαρμοσμένο γάντζο τρέιλερ, θα ήταν σοφό να βρείτε έναν επαγγελματία που μπορεί να κάνει τη δουλειά για εσάς. Πριν ξεκινήσετε τη μετατροπή του παλιού σας φορτηγού, ελέγξτε τους νόμους στην περιοχή σας που αφορούν τα τρέιλερ, καθώς ορισμένα κράτη δεν επιτρέπουν τη λειτουργία μετατροπέων φορτηγών σε δημόσιους δρόμους.

Δείτε ακόμα: Ford: Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδόν αποσύρθηκε από την Αυστραλία

Ακόμα και αν τα τρέιλερ μετατροπής καρότσας δεν είναι νόμιμα στους δρόμους της πόλης σας, αυτές οι εμφανίσεις θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες σε μια φάρμα ή ένα εξοχικό με μεγάλο κτήμα. Μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθούν σε τέτοιες περιοχές με ένα τρακτέρ αντί για ένα φορτηγό.

Κόψτε το παλιό αυτοκίνητο σας και κρεμάστε το ως ντεκόρ τοίχου

Αφού μετατρέψετε το κρεβάτι του φορτηγού σας σε τρέιλερ ή κατασκευάσετε την πίσω του αυτοκινήτου σας σε καναπέ, θα πρέπει να τακτοποιήσετε το υπόλοιπο του οχήματος. Αν έχετε ήδη αρχίσει να το αποσυναρμολογείτε, μπορείτε να μετατρέψετε ό,τι έχει μείνει σε κρεμαστό ντεκόρ για τον τοίχο.

Εάν θέλετε λειτουργικά φωτιστικά σώματα στο τοίχο με την πρόσοψη, θα χρειαστεί να έχετε κάποια ηλεκτρική εμπειρογνωμοσύνη. Ίσως ακόμη πιο σημαντικό, θα πρέπει επίσης να αποφασίσετε πώς ακριβώς θα κρεμάσετε το τελικό κομμάτι, καθώς θα είναι σημαντικά βαρύτερο από την πλειονότητα των έργων τέχνης.

Ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει το επόμενο σας κρεβάτι

Αν είστε ο τύπος που αγαπάτε την αυτοκίνηση που χρειάζεται να τροφοδοτεί την ανάγκη του για ταχύτητα ενώ κοιμάται ή έχετε ένα παιδί που είναι παραφρονούντας με αυτοκίνητα, η μετατροπή του σώματος ενός σε κρεβάτι θα μπορούσε να είναι μια αξιέπαινη προσπάθεια.

Αν νομίζετε ότι τα άλλα καταχωρημένα έργα σας φαίνονται απειλητικά, η μετατροπή του σώματος ενός αυτοκινήτου ή φορτηγού σε πλαίσιο κρεβατιού είναι πιθανώς περισσότερη δουλειά από ό,τι μπορείτε να αντιμετωπίσετε, καθώς θα απαιτηθεί σημαντική κοπή χάλυβα και συγκόλληση. Ενδέχεται επίσης να είναι η πιο χρονοβόρα. Καθώς εσείς ή το παιδί σας θα περνάτε ώρες κοιμώμενοι στο μετετραμένο κρεβάτι, θα θέλετε να προσέχετε επιπλέον για να μην αφήσετε καμία αιχμή ή εκτεθειμένο μέταλλο στο πλαίσιο που θα μπορούσε να προκαλέσει τραυματισμό.

Στον τομέα του σχεδιασμού, μια καρότσα φορτηγού αποτελεί ιδανικό σημείο εκκίνησης για ένα κομμάτι υπνοδωματίου επειδή, ε, είναι κατά κάποιο τρόπο ένα κρεβάτι. Αλλά αν αποφασίσετε να κόψετε και να ξανατοποθετήσετε ένα παλιό όχημα για τέτοια χρήση, θα μπορείτε να επιλέξετε ποια μέρη να συμπεριλάβετε. Αν επιλέξετε ένα δημοφιλές μοντέλο με ισχυρή υποστήριξη μετά την πώληση, οι περιορισμοί είναι το όριο στις ρυθμίσεις του πλαισίου του κρεβατιού σας.

Πηγή: slashgear

GhostLocker 2.0: Στοιχειώνει επιχειρήσεις σε Αφρική και Ασία

Κυβερνοεγκληματίες έχουν αναπτύξει μια βελτιωμένη έκδοση του περίφημου κακόφημου λογισμικού GhostLocker ransomware, το GhostLocker 2.0, το οποίο χρησιμοποιούν σε επιθέσεις σε όλη τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία.

Δείτε επίσης: Optum hack: Υπεύθυνο το BlackCat/ALPHV ransomware;

GhostLocker 2.0

Οι δύο ομάδες ransomware, GhostSec και Stormous, έχουν συνεργαστεί σε επιθέσεις διπλής εξαναγκαστικής απόσπασης χρημάτων χρησιμοποιώντας το νέο GhostLocker 2.0 για να μολύνουν οργανισμούς στο Λίβανο, το Ισραήλ, τη Νότια Αφρική, την Τουρκία, την Αίγυπτο, την Ινδία, το Βιετνάμ και την Ταϊλάνδη, καθώς και σε άλλες τοποθεσίες.

Τεχνολογικές εταιρείες, πανεπιστήμια, βιομηχανίες, μεταφορές και κυβερνητικοί οργανισμοί αντιμετωπίζουν το βάρος των επιθέσεων, οι οποίες επιχειρούν να εξαπατήσουν θύματα για να πληρώσουν για κλειδιά αποκρυπτογράφησης που απαιτούνται για να αποκρυπτογραφήσουν δεδομένα που έχουν καταστεί μη προσβάσιμα από το κακόβουλο λογισμικό κρυπτογράφησης αρχείων. Οι επιτιθέμενοι απειλούν επίσης να δημοσιεύσουν τα κλεμμένα ευαίσθητα δεδομένα εκτός εάν τα θύματα πληρώσουν τα λύτρα, σύμφωνα με τους ερευνητές της Cisco Talos, οι οποίοι ανακάλυψαν το νέο κακόβουλο λογισμικό και την επίθεση κυβερνοασφάλειας.

Μήνυμα του GhostLocker 2.0

Το GhostLocker 2.0 κρυπτογραφεί αρχεία στο μηχάνημα του θύματος χρησιμοποιώντας την κατάληξη αρχείου .ghost πριν από την απόθεση και το άνοιγμα ενός μηνύματος λύτρων. Προοπτικοί στόχοι προειδοποιούν ότι τα κλεμμένα δεδομένα θα διαρρεύσουν, εκτός εάν επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους για το ransomware πριν από τη λήξη μιας προθεσμίας επτά ημερών.

Δείτε ακόμα: Blackcat ransomware: Στοχεύει κέντρα υγειονομικής περίθαλψης

Οι συνεργάτες του GhostLocker ransomware-as-a-service έχουν πρόσβαση σε έναν πίνακα ελέγχου που τους επιτρέπει να παρακολουθούν την πρόοδο των επιθέσεών τους, οι οποίες καταχωρούνται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου. Ο διακομιστής ελέγχου GhostLocker 2.0 αποκρίνεται με γεωτοποθεσία στη Μόσχα, μία παρόμοια ρύθμιση με προηγούμενες εκδόσεις του ransomware.

Οι χάκερ αποκτούν πρόσβαση σε έναν δημιουργό λογισμικού κατάληψης δεδομένων που μπορεί να ρυθμιστεί με διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του καταλόγου στόχου για την κρυπτογράφηση. Οι προγραμματιστές έχουν ρυθμίσει το λογισμικό GhostLocker 2.0 για την αποστολή και κρυπτογράφηση των αρχείων που έχουν τις καταλήξεις αρχείων .doc, .docx, .xls και .xlsx.

Η τελευταία έκδοση του GhostLocker γράφτηκε στη γλώσσα προγραμματισμού GoLang, αντίθετα με την προηγούμενη έκδοση που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας τη γλώσσα Python. Η λειτουργικότητα παραμένει παρόμοια, όμως, σύμφωνα με την Cisco Talos. Μία διαφορά στη νέα έκδοση: διπλασιάζει το μήκος του κλειδιού κρυπτογράφησης από 128 σε 256 bits.

Δείτε επίσης: Foxsemicon: Θύμα Ransomware η θυγατρική της Foxconn

Ποιες είναι οι στρατηγικές αντιμετώπισης του Ransomware-as-a-Service;

Η εκπαίδευση των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας. Οι χρήστες πρέπει να είναι ενήμεροι για τους κινδύνους του Ransomware-as-a-Service, όπως το GhostLocker 2.0 και πώς να αναγνωρίζουν ύποπτα emails ή links. Η εφαρμογή ενημερωμένων πρωτοκόλλων ασφαλείας είναι άλλη μια σημαντική στρατηγική. Η δημιουργία και η τακτική ενημέρωση των αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στην προστασία από τις επιθέσεις Ransomware-as-a-Service. Η χρήση εργαλείων ανίχνευσης εισβολών και προληπτικών συστημάτων μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό και την αποτροπή των επιθέσεων πριν αυτές προκαλέσουν ζημιά. Τέλος, η συνεργασία με ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια μπορεί να προσφέρει πρόσθετη προστασία.

Πηγή: darkreading

Η πόλη του Χάμιλτον πλήττεται από επίθεση ransomware

Η πόλη του Χάμιλτον αντιμετωπίζει μια επίθεση ransomware, η οποία έχει εκτεταμένες επιπτώσεις στις υπηρεσίες της πόλης για πάνω από μία εβδομάδα.

Δείτε επίσης: Huber Heights: Πόλη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μετά από κυβερνοεπίθεση

Χάμιλτον επίθεση ransomware

Η διευθύντρια της πόλης Marnie Cluckie αποκάλυψε για πρώτη φορά τη φύση της κυβερνοεπίθεσης κατά τη διάρκεια μιας εικονικής τηλεδιάσκεψης τη Δευτέρα το απόγευμα, μαζί με την Δήμαρχο Andrea Horwath. Η τηλεδιάσκεψη αυτή αποτελούσε την πρώτη συνέντευξη τύπου της πόλης από τότε που ξεκίνησε η διαρροή στις 25 Φεβρουαρίου.

Η επίθεση ransomware έχει προκαλέσει τον αποκλεισμό σχεδόν όλων των τηλεφωνικών γραμμών του Χάμιλτον, έχει παραλύσει το δημοτικό συμβούλιο και έχει επηρεάσει δεκάδες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής δρομολογίων λεωφορείων, του WiFi της βιβλιοθήκης και των αιτήσεων άδειας.

Η πόλη δεν έχει παράσχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα λυθεί η κατάσταση. Δεν πιστεύει ότι έχει πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα, δήλωσε. Η αστυνομία του Χάμιλτον ενημερώθηκε και θα διερευνήσει το θέμα.

Η Cluckie ανέφερε πως κρατά απόλυτη σιωπή για τα γεγονότα που συμβαίνουν, καθώς η κατάσταση είναι “ευαίσθητη”, και δεν θα αποκαλύψει το ποσό που ζητούν οι επιτιθέμενοι ή πού βρίσκονται.

Το Χάμιλτον διαθέτει ασφάλιση για παραβιάσεις κυβερνοασφάλειας, όπως μια επίθεση ransomware δήλωσε. Η πόλη έχει επίσης προσλάβει ειδικούς κυβερνοασφάλειας της Cipher για να αντιδράσουν στην επίθεση, δήλωσε η Cluckie. Η Cipher παρέχει υπηρεσίες αντίδρασης σε τέτοια περιστατικά.

Δείτε ακόμα: Η πόλη Waynesboro δέχτηκε κυβερνοεπίθεση

Κι άλλες πόλεις αντιμετώπισαν επιθέσεις ransomware τα τελευταία χρόνια. Όταν η πόλη του St. Marys έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης το 2022, δικηγόροι συμβούλεψαν το δήμο να πληρώσει τα λύτρα ύψους 290.000 δολαρίων σε κρυπτονομίσματα.

Ο δήμαρχος της πόλης με περίπου 7.000 κατοίκους, ο Al Strathdee, δήλωσε ότι ο πιθανός κίνδυνος για τα δεδομένα των ανθρώπων ήταν πολύ υψηλός για να μην πληρώσουν. Ο δήμος ανέφερε ότι δαπάνησε τουλάχιστον 1,3 εκατομμύρια δολάρια για την έρευνα και την ανάκτηση από την επίθεση.

επίθεση ransomware

Υπηρεσίες που επηρεάζονται από την επίθεση ransomware στο Χάμιλτον

  • Τηλεφωνικές γραμμές
  • Διαδικτυακά συστήματα
  • Υπηρεσίες Μηχανικών
  • Κοιμητήρια
  • Βιβλιοθήκες
  • Δημόσια υγεία
  • Φόροι ιδιοκτησίας
  • Ontario Works και ειδικές υποστηρίξεις
  • Πωλητές της πόλης
  • Σταθμοί μεταφοράς και κοινοτικά κέντρα ανακύκλωσης
  • Παιδική φροντίδα
  • Διαμετακόμιση
  • Νερό
  • Χαρτογράφηση πόλης
  • Αναψυχή

Δείτε επίσης: Η πόλη Fayetteville του Arkansas αντιμετωπίζει μια εξουθενωτική κυβερνοεπίθεση

Ποια είναι τα βασικά μέτρα πρόληψης που λαμβάνουν οι δημοτικές αρχές κατά των ransomware;

Το πρώτο και πιο σημαντικό μέτρο που λαμβάνουν οι δημοτικές αρχές σε περιπτώσεις κυβερνοεπίθεσης, όπως η επίθεση ransomware στην πόλη του Χάμιλτον, είναι η εκπαίδευση του προσωπικού τους. Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν τις τακτικές που χρησιμοποιούν οι επιτιθέμενοι, όπως τα phishing emails, και πώς να τα αναγνωρίσουν. Επιπλέον, οι δημοτικές αρχές πρέπει να διασφαλίζουν ότι όλος ο εξοπλισμός και το λογισμικό που χρησιμοποιούν είναι ενημερωμένος. Η χρήση εργαλείων ασφαλείας, όπως τα antivirus και τα firewalls, είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Τέλος, οι δημοτικές αρχές πρέπει να έχουν ένα σχέδιο ανάκαμψης από περιστατικά ransomware.

Πηγή: cbc

Κίνα – πωλήσεις smartphones: Η Apple στην τέταρτη θέση

Η αγορά smartphone της Κίνας βλέπει μείωση και τοπικοί μεταπωλητές όπως η Huawei έχουν ξεπεράσει το iPhone της Apple.

Apple iPhone Κίνα

Το 2023, η Apple και τα iPhone αποτελούσαν την κορυφαία επιλογή στην Κίνα, αλλά τις πρώτες έξι εβδομάδες του 2024 η εταιρεία έπεσε στην τέταρτη θέση, σύμφωνα με την Counterpoint Research. Ωστόσο, την περίοδο μετά τις διακοπές σημειώνεται πάντα σημαντική πτώση στις πωλήσεις για όλες τις εταιρείες. Γενικά, αυτό το διάστημα, παρατηρήθηκε μείωση στις πωλήσεις smartphones στην Κίνα.

Η Counterpoint σημειώνει ότι την ίδια περίοδο το 2023 παρατηρήθηκαν ασυνήθιστα υψηλοί αριθμοί πωλήσεων επειδή είχαν αναβληθεί κάποιες πωλήσεις από τον Δεκέμβριο του 2022, λόγω προβλημάτων παραγωγής. Γι’ αυτό το λόγο, οι πωλήσεις του 2024 είναι πολύ πιο μειωμένες σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Δείτε επίσης: iOS 18: Θα είναι τελικά το πιο σημαντικό software update στην ιστορία του iPhone;

Επιπλέον, η Counterpoint δημοσιεύει συγκριτικά στοιχεία για την ανάπτυξη ή την πτώση μεμονωμένων εμπορικών σημάτων στην Κίνα, αν και αυτό δεν έχει πολύ νόημα. Σύμφωνα με αυτές τις συγκρίσεις, η Huawei αναπτύσσεται κατά 64%, ενώ η Apple σημείωσε τεράστια πτώση 24%. Ωστόσο, τα στοιχεία δεν είναι καθόλου συγκρίσιμα. Για παράδειγμα, η πτώση της Apple κατά 24% προέρχεται από μερίδιο αγοράς 19% την ίδια στιγμή το 2023 και τώρα βρίσκεται στο 15,7%. Η Huawei ήταν στο 9,4% σε αυτό το σημείο το 2023 και τώρα βρίσκεται στο 16,5%.

Η Apple αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό στα high end smartphones από μια ανανεωμένη Huawei, ενώ στα mid range πιέστηκε από τις επιθετικές τιμές εταιρειών όπως η OPPO, η Vivo και η Xiaomi“, δήλωσε ο Mengmeng Zhang, ανώτερος αναλυτής. “Αν και το iPhone 15 είναι μια εξαιρετική συσκευή, δεν έχει σημαντικές αναβαθμίσεις από την προηγούμενη έκδοση, επομένως οι καταναλωτές αισθάνονται καλά κρατώντας τα iPhone παλαιότερης γενιάς προς το παρόν“.

Δείτε επίσης: iPhone: Πώς να αφαιρέσετε το φόντο σε μια φωτογραφία;

Κίνα πωλήσεις smartphones
Κίνα – πωλήσεις smartphones: Η Apple στην τέταρτη θέση

Τα στοιχεία τοποθετούν την Huawei μπροστά από την Apple.

Ο κορυφαίος, σε πωλήσεις, κατασκευαστής smartphone στην Κίνα για τις πρώτες έξι εβδομάδες του 2024 ήταν η Vivo με μερίδιο αγοράς 18%. Η δεύτερη ήταν η Huawei και μετά ήρθε η Honor με 16%.

Η πτώση της Apple στην τέταρτη θέση στην αγορά κινητών τηλεφώνων της Κίνας μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στην παγκόσμια αγορά της εταιρείας. Η Κίνα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές smartphones στον κόσμο, επομένως οποιαδήποτε αλλαγή στη θέση της Apple εκεί, μπορεί να έχει άμεσες επιπτώσεις στις παγκόσμιες πωλήσεις της. Η πτώση θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε μείωση των συνολικών εσόδων της εταιρείας.

Δείτε επίσης: iOS 17.4: Νέα emoji έρχονται στο iPhone

Επιπλέον, η πτώση στην Κίνα μπορεί να επηρεάσει την εικόνα της Apple ως παγκόσμιου ηγέτη στην αγορά των smartphones. Τέλος, η Apple μπορεί να πιεστεί να προσαρμοστεί στις αλλαγές στην αγορά και να αναπτύξει νέες στρατηγικές για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές στην επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας.

Πηγή: appleinsider.com

Facebook και Instagram down – Αποσυνδέθηκαν ξαφνικά πολλοί χρήστες

Ένα πρόβλημα παρουσιάστηκε το απόγευμα της Τρίτης σε Facebook και Instagram, καθώς πολλοί χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους.

Facebook και Instagram down – Αποσυνδέθηκαν πολλοί χρήστες

Πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι ξαφνικά το Facebook τους «πέταξε» από τον λογαριασμό τους και και ότι στη συνέχεια δεν μπορούν να συνδεθούν ξανά. Επίσης δεν είναι εφικτό το να κάνεις recover στον λογαριασμό σου αφού έχεις κλειδωθεί απ΄έξω.

Δεν είναι γνωστή για την ώρα η αιτία της εμφάνισης του προβλήματος, που φαίνεται ότι επηρεάζει τις πλατφόρμες σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι αποσυνδέσεις άρχισαν να αναφέρονται περίπου στις 17:20 (ώρα Ελλάδας).

Ίδια προβλήματα φαίνεται να εμφανίζονται και στο Instagram, καθώς οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους, αντικρίζοντας το μήνυμα «λυπούμαστε, κάτι πήγε στραβά».

Facebook και Instagram down – Αποσυνδέθηκαν πολλοί χρήστες

Επίσης ούτε το messenger λειτουργεί, αφού όταν οι χρήστες προσπαθούν να στείλουν μήνυμα στις επαφές τους λαμβάνουν ειδοποίηση που αναφέρει ότι δεν ήταν δυνατή η αποστολή. Αρκετοί είναι οι χρήστες που αποσυνδέθηκαν και από το messenger, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν ξανά.

Όπως είναι λογικό οι χρήστες έσπευσαν στο Twitter (X) για να κάνουν τα σχόλια τους σχετικά με το ζήτημα και να δουν εάν οι μόνοι που αντιμετωπίζουν το ίδιο ζήτημα.