Αρχική Blog Σελίδα 369

Η Max θα απαγορεύσει την κοινοποίηση κωδικών πρόσβασης

Σύντομα η HBO θα ενωθεί με τις Netflix και Disney+ στην καταπολέμηση της κοινοποίησης κωδικών πρόσβασης. Σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg, η Max σχεδιάζει να ξεκινήσει την εφαρμογή νέων χαρακτηριστικών κατά της κοινοποιήσεως κωδικών πρόσβασης μέχρι το τέλος του έτους, στην προσπάθειά της να κάνει τη ροή των εσόδων της πιο κερδοφόρα.

Δείτε επίσης: Εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ελλοχεύουν κινδύνους για τους χρήστες

Max κοινοποίηση κωδικών

Σύμφωνα με την έκθεση, η Warner Bros. Discovery σχεδιάζει να εφαρμόσει πλήρως την επιχείρησή της για την καταπολέμηση της κοινοποίησης κωδικών πρόσβασης το 2025. Οι αλλαγές θα επηρεάσουν το Max, την υπηρεσία streaming που συνένωσε το HBO Max και το Discovery+ σε μια μοναδική υπηρεσία το περασμένο έτος.

Η ενίσχυση της εφαρμογής απαγορεύσεων κοινοποίησης κωδικών πρόσβασης από την Max έρχεται μετά την εφαρμογή των δικών της μέτρων από το Netflix πέρυσι, ενώ το Disney+ και το Hulu ακολούθησαν το παράδειγμα νωρίτερα φέτος. Η εφαρμογή του Netflix αποτρέπει τους χρήστες από το να μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους, απαιτώντας από μια συσκευή που έχει συνδεθεί σε ένα λογαριασμό Netflix να συνδεθεί στο ασύρματο δίκτυο του σπιτιού τουλάχιστον μία φορά κάθε 31 ημέρες.

Η πλήρης αναφορά, η οποία παρέχει μια ενδιαφέρουσα και λεπτομερή ματιά στα τρέχοντα γεγονότα της Warner Bros. Discovery, είναι διαθέσιμη στο Bloomberg.

Δείτε ακόμα: Τέλος στις Συνδρομές μέσω iTunes: Οι Νέες Οδηγίες της Netflix

HBO Max

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των υπηρεσιών streaming;

Τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών streaming είναι πολλά. Πρώτον, προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα περιεχομένου, όπως ταινίες, σειρές, μουσική, βιντεοπαιχνίδια και αθλητικά γεγονότα. Δεν χρειάζεται να περιμένετε την εκπομπή της τηλεόρασης ή να αγοράσετε DVD. Δεύτερον, οι υπηρεσίες streaming είναι γενικά πιο οικονομικές από την παραδοσιακή τηλεόραση ή την αγορά DVD. Πολλές υπηρεσίες προσφέρουν επίσης δωρεάν δοκιμαστικές περιόδους, επιτρέποντας στους χρήστες να δοκιμάσουν το περιεχόμενο πριν αποφασίσουν να εγγραφούν. Τρίτον, οι υπηρεσίες streaming επιτρέπουν την προσαρμοσμένη προβολή. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ό,τι θέλετε, όποτε θέλετε, και σε οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση στο διαδίκτυο.

Δείτε επίσης: Netflix: Επεκτείνει την καταστολή κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης στην Ευρώπη

Ωστόσο, υπάρχουν και μερικά μειονεκτήματα. Πρώτον, οι υπηρεσίες streaming απαιτούν σταθερή και γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο. Αν η σύνδεσή σας είναι αργή ή ασταθής, η ποιότητα της προβολής μπορεί να επηρεαστεί.Δ εύτερον, ορισμένες υπηρεσίες streaming έχουν περιορισμένη διαθεσιμότητα σε ορισμένες χώρες ή περιοχές. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένο περιεχόμενο μπορεί να μην είναι διαθέσιμο για εσάς, ανάλογα με το πού βρίσκεστε. Τρίτον, οι υπηρεσίες streaming μπορεί να προκαλέσουν ‘υπερπληροφόρηση‘. Με τόσες πολλές επιλογές, μπορεί να είναι δύσκολο να αποφασίσετε τι να παρακολουθήσετε.

Πηγή: 9to5mac

Alef Model A: Το ιπτάμενο αυτοκίνητο έχει ήδη 2000 προπαραγγελίες

Η Alef Aeronautics, μια εταιρεία ιπτάμενων αυτοκινήτων υποστηριζόμενη από τη SpaceX, αναφέρει ότι έχει φτάσει τις 2.850 προπαραγγελίες για το μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης που ετοιμάζει (Alef Model A).

Δείτε επίσης: Ελβετία: Αποσύρει τις φοροαπαλλαγές για ηλεκτρικά οχήματα

Η Alef Aeronautics, που εδρεύει στο Σαν Ματέο, Καλιφόρνια, ανέφερε ότι ο αριθμός των προπαραγγελιών έχει φτάσει σε ένα νέο ρεκόρ, μετά από την προηγούμενη αναφορά των 2.500 προπαραγγελιών για το διθέσιο αεροπλάνο Alef Model A.

Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε προπαραγγελίες για το Model A online, και για να προπαραγγείλουν, πρέπει να καταθέσουν μία προκαταβολή ύψους $150 για το όχημα. Οι πελάτες μπορούν να ανακαλέσουν την προκαταβολή οποιαδήποτε στιγμή αν το επιθυμούν, έτσι δεν υπάρχει καμία δέσμευση.

Alef Model A

Η Alef σχεδιάζει να χρεώσει στους πελάτες $300,000 για το Model A όταν γίνει εμπορικά διαθέσιμο — άρα σε 2,850 προπαραγγελίες, αυτό θα της δώσει συνολική αξία παραγγελίας πάνω από $850 εκατομμύρια μέχρι σήμερα.

Σε τιμή $300,000, η Alef ζητά από τους μελλοντικούς πελάτες της να επενδύσουν ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Ο Jim Dukhovny, CEO της εταιρείας, επιμένει ότι η υψηλή τιμή είναι απαραίτητη καθώς η Alef είναι ακόμα μια startup που δεν έχει ακόμα μεγάλα έσοδα.

Δείτε ακόμα: Cruise: Ανακαλεί 950 αυτόνομα οχήματα λόγω ατυχήματος με πεζή

Πώς λειτουργεί το αυτοκίνητο της Alef;

Πολλοί από τους παίκτες στην αγορά αυτήν τη στιγμή, δημιουργούν μοντέλα που μοιάζουν με ένα τζετ και έχουν πτέρυγες που συνδέονται στις δύο πλευρές, ή με μεγάλους έλικες παρόμοιους με εκείνους ενός ελικοπτέρου.

Το όχημα που στοχεύει να κατασκευάσει η Alef έχει ένα πολύ διαφορετικό στυλ. Το αυτοκίνητο Model A της εταιρείας, το οποίο παρουσίασε στο Mobile World Congress ως μοντέλο μισού μεγέθους, μοιάζει με ένα πραγματικό αυτοκίνητο με ένα κέλυφος πλέγματος που προστατεύει τους ρότορες μέσα στο όχημα και επιτρέπει στον αέρα να κυκλοφορεί μέσα σε αυτό.

ιπτάμενο αυτοκίνητο

Το αυτοκίνητο της Alef είναι κυρίως σχεδιασμένο για οδήγηση στο δρόμο, αλλά θα μπορεί επίσης να απογειωθεί.

Για οδήγηση στον δρόμο, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τέσσερους μικρούς κινητήρες σε κάθε τροχό και θα οδηγείται παρόμοια με ένα κανονικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παράλληλα θα έχει οκτώ προπέλες στο μπροστινό και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, οι οποίες περιστρέφονται ανεξάρτητα σε διαφορετικές ταχύτητες για να του επιτρέψουν να πετάξει σε οποιαδήποτε κατεύθυνση.

Το Alef Model A έχει ταχύτητα 177 χιλιομέτρων ανά ώρα όταν είναι στον αέρα, ενώ στον δρόμο περιορίζεται μεταξύ 40 και 56 χιλιομέτρων ανά ώρα.

Μόλις απογειωθεί, το Alef Model A μπορεί να γυρίσει πλευρικά ενώ η καμπίνα μπορεί να περιστραφεί, επιτρέποντας στον οδηγό να συνεχίσει να κοιτάει προς τα εμπρός και το αυτοκίνητο γίνεται ουσιαστικά ένα διπλάνο με τις μακριές πλευρές του οχήματος να λειτουργούν ως τα “φτερά” του.

Δείτε επίσης: Uber: Διαδρομές με πλήρως αυτόνομα οχήματα της Waymo

Το Alef Model A, το οποίο ζυγίζει 385 κιλά πληροί επίσης τις προϋποθέσεις για να θεωρείται υπερελαφρό όχημα, που σημαίνει ότι υπάγεται στην ίδια νομική κατηγορία με μικρά ηλεκτρικά οχήματα όπως τα αυτοκινητάκια τουτ γκολφ. Ο Dukhovny αναφέρει ότι αυτό θα διευκολύνει το αυτοκίνητο να περάσει τις κύριες ρυθμιστικές εγκρίσεις, για να λάβει το πράσινο φως για την έναρξη πτήσεων το 2025.

Πηγή: cnbc

Επίθεση τύπου Stuxnet μέσω διαδικτυακού PLC malware

Μια ομάδα ερευνητών ανέπτυξε κακόβουλο λογισμικό σχεδιασμένο για επιθέσεις σε σύγχρονα προγραμματιζόμενα logic controllers (PLC malware) με σκοπό να δείξει ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν απομακρυσμένες επιθέσεις τύπου Stuxnet εναντίον τέτοιων βιομηχανικών συστημάτων ελέγχου (ICS).

Δείτε επίσης: Κακόβουλα Google ads εξαπατούν τους χρήστες Mac να εγκαταστήσουν το Atomic Stealer malware

PLC malware

Οι ερευνητές από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Γεωργίας δημοσίευσαν ένα άρθρο που αναλύει το συγκεκριμένο έργο ασφάλειας του ICS.

Στην περίπτωση των παραδοσιακών PLCs, ένας εισβολέας μπορεί να επικεντρωθεί σε επίπεδο control logic ή στο επίπεδο του firmware. Οι επιθέσεις στο firmware μπορούν να παρέχουν υψηλό επίπεδο ελέγχου συσκευών και είναι δύσκολο να ανιχνευθούν, αλλά ο κακόβουλος κώδικας μπορεί να είναι δύσκολος στην εφαρμογή του. Ο κακόβουλος κώδικας control logic είναι πιο εύκολος στην εφαρμογή, αλλά επίσης ευκολότερος στην ανίχνευση. Και τα δύο αυτά σενάρια απαιτούν από τον επιτιθέμενο να έχει προνομιακή πρόσβαση στο βιομηχανικό δίκτυο του στοχευμένου οργανισμού.

Στην περίπτωση των σύγχρονων PLCs, πολλά περιλαμβάνουν έναν διακομιστή web που μπορεί να ρυθμιστεί, να ελεγχθεί και να παρακολουθηθεί απομακρυσμένα, μέσω αφιερωμένων APIs και ενός κανονικού προγράμματος περιήγησης στο web που λειτουργεί ως human-machine interface (HMI).

Αν και αυτά τα σύγχρονα PLC μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις, οι ερευνητές του Georgia Tech προειδοποιούν ότι μπορούν επίσης να διευρύνουν σημαντικά την επιφάνεια επίθεσης των ICS.

Δείτε ακόμα: Τα “TicTacToe Dropper” χρησιμοποιούνται για τη διανομή malware

Stuxnet

Για να επιδείξουν τους κινδύνους, οι ερευνητές ανέπτυξαν αυτό που αποκαλούν malware PLC βασισμένο στο web, το οποίο βρίσκεται στη μνήμη του ελεγκτή, αλλά εκτελείται στην πλευρά του πελάτη από τις συσκευές που διαθέτουν περιηγητή στο περιβάλλον ICS. Το malware μπορεί να καταχραστεί τις νόμιμες web APIs του PLC για να προκαλέσει διαταραχή στις βιομηχανικές διαδικασίες ή ζημιά στα μηχανήματα.

Αυτό το νέο PLC malware μπορεί να είναι εύκολο στην εφαρμογή και δύσκολο να ανιχνευθεί. Η αρχική μόλυνση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω φυσικής ή δικτυακής πρόσβασης στον στοχευμένο δικτυακό διαχειριστή human-machine interface (HMI), αλλά το κακόβουλο λογισμικό μπορεί επίσης να εφαρμοστεί απευθείας μέσω του Διαδικτύου με την παραβίαση του HMI χρησιμοποιώντας ευπάθειες διασταυρόμενης προέλευσης.

Για εδραίωση της επιμονής, αυτός ο νέος τύπος PLC malware εκμεταλλεύεται τους εργαζομένους υπηρεσιών, οι οποίοι επιτρέπουν στον κώδικα JavaScript να εισχωρήσει στη μνήμη cache του προγράμματος περιήγησης και να εκτελείται ανεξάρτητα από την ιστοσελίδα που το εγκατέστησε. Μόλις έχει εγκατασταθεί, οι δυνατότητες του malware εξαρτώνται από τη δύναμη των νόμιμων web-based APIs που χρησιμοποιούνται, και μερικά από αυτά τα APIs είναι πολύ ισχυρά.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι το κακόβουλο λογισμικό μπορεί επίσης να έχει σύνδεση command and control (C&C), ακόμα κι αν το επιθυμητό PLC βρίσκεται σε ένα απομονωμένο δίκτυο.

Δείτε επίσης: Mobile malware: Ένας μεγάλος κίνδυνος για τις επιχειρήσεις

Μία σημαντική στρατηγική πρόληψης malware, όπως του PLC malware, είναι η εγκατάσταση ενός αξιόπιστου λογισμικού ασφαλείας. Επίσης, είναι σημαντικό να διατηρείτε το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές σας ενημερωμένες. Οι χρήστες πρέπει να γνωρίζουν τους κινδύνους που συνδέονται με αναξιόπιστους ιστότοπους, τη λήψη αρχείων από αναξιόπιστες πηγές και το άνοιγμα συνημμένων από άγνωστους αποστολείς. Τέλος, η χρήση διαχειριστών κωδικών πρόσβασης και η εφαρμογή δυνατών πρακτικών διαχείρισης κωδικών πρόσβασης μπορεί να βοηθήσει στην προστασία των συσκευών από την πρόσβαση από το malware.

Πηγή: securityweek

Android Auto: Θα εμφανίζει ποια apps λειτουργούν μόνο όταν το αυτοκίνητό σας είναι σταθμευμένο

Android Auto ενημέρωση

Το Android Auto εισάγει μια σειρά αλλαγών στις πιο πρόσφατες ενημερώσεις του, συμπεριλαμβανομένου του να εμφανίζει έναν δείκτη κατάστασης σε εφαρμογές που λειτουργούν μόνο όταν το αυτοκίνητό σας είναι σταθμευμένο.

Δείτε επίσης: iOS 18: Ακόμα πιστεύεται ότι θα είναι το μεγαλύτερο software update στην ιστορία του iPhone!

Λίγα λόγια για το Adroid Auto:

Το Android Auto είναι μια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από τη Google για να παρέχει μια ασφαλή και ευφάνταστη εμπειρία χρήσης του κινητού τηλεφώνου στο αυτοκίνητο. Συνδέει το smartphone σας με το σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματός σας, επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιείτε κάποιες λειτουργίες του τηλεφώνου σας, όπως κλήσεις, μηνύματα, μουσική και πλοήγηση, μέσω μιας απλής και ευανάγνωστης διεπαφής στην οθόνη του αυτοκινήτου. Η διεπαφή προσαρμόζεται για να είναι εύκολα προσβάσιμη και χειρίσιμη ενώ οδηγείτε, με σκοπό τη μείωση της απόσπασης της προσοχής από τον δρόμο. Η σύνδεση με το Android Auto μπορεί να γίνει είτε μέσω USB καλωδίου είτε ασύρματα, ανάλογα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και της συσκευής.

Οι εφαρμογές στο Android Auto μπορούν να εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς, αλλά κάποιες είναι διαθέσιμες μόνο όταν το όχημα είναι εντελώς σταματημένο και σταθμευμένο. Ένα από τα πιο διαδεδομένα παραδείγματα αυτού είναι το GameSnacks, μια συλλογή από παιχνίδια αφής διαθέσιμα στους χρήστες του Android Auto και κυρίως για ηλεκτρικά οχήματα ως μέσο ψυχαγωγίας ενώ το όχημα φορτίζεται.

Δείτε ακόμα: Η Toyota πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι «πεταμένα λεφτά»

Με το GameSnacks και άλλες εφαρμογές, εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή κατά τη διάρκεια της κίνησης, θα λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος που λέει ότι πρέπει να είναι σε στάθμευση. Αλλά, προηγουμένως, αυτή η ειδοποίηση εμφανιζόταν μόνο όταν προσπαθούσατε να ανοίξετε την εφαρμογή.

Τώρα, με την νέα ενημέρωση το Android Auto εμφανίζει ένα εικονίδιο “P” σε οποιαδήποτε εφαρμογή που απαιτεί το όχημα να είναι σταθμευμένο. Είναι μια μικρή προσαρμογή, που παρουσιάζεται χωρίς κανένα πλαίσιο αναφοράς. Αυτό φαίνεται να είναι ευρέως διαθέσιμο από το Android Auto 11.4.

Επίσης, στο Android Auto 11.4, η Google επιτέλους εισάγει ευρέως τη σύνοψη μηνυμάτων, όπως καλύψαμε χθες.

Πηγή: 9to5google

Insomniac για απολύσεις της PlayStation: ‘Χωρίς προηγούμενο’

Απολύσεις Playstation
Insomniac games

Αν και κανένα από τα στούντιο που επηρεάζονται από τις απολύσεις των 900 εργαζομένων της Sony PlayStation δεν είναι εντάξει με αυτό, λίγοι έχουν κάνει δημόσιες δηλώσεις εκτός από μεμονωμένους εργαζόμενους που έχουν αναλάβει τον λόγο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστούν τη θλίψη και την απογοήτευσή τους.

Δείτε επίσης: Η Insomniac Games ειδοποιεί όσους επηρεάστηκαν από το Rhysida ransomware

Ωστόσο, η Insomniac Games, η οποία επίσης πλήττεται από τις απολύσεις, εξέδωσε δημόσια δήλωση σχετικά με τις μειώσεις στον κύριο λογαριασμό τους στο Twitter, κάτι που άλλοι μεγάλοι προγραμματιστές που επηρεάζονται όπως η Naughty Dog και η Guerrilla Games δεν έχουν κάνει. Κανένας λογαριασμός δεν έχει κάνει δημοσιεύσεις από τις 26 και 27 Φεβρουαρίου αντίστοιχα, και όχι σχετικά με τις απολύσεις.

Insomniac games
Brands της Insomniac Games

Ωστόσο, η Insomniac χρησιμοποιεί εξαιρετικά καυστική γλώσσα για να εκφράσει πόσο κακές είναι αυτές οι απολύσεις της Playstation. Εδώ είναι όσα είπαν:

“Όπως και άλλες ομάδες της SIE, η Insomniac Games επηρεάστηκε από τις απολύσεις της προηγούμενης ημέρας στα Playstation Studios. Δεν υπάρχουν λέξεις που να μπορούν να εκφράσουν τα συναισθήματά μας γι’ αυτό. Αυτή είναι μια σοβαρή και άνευ προηγουμένου στιγμή για το στούντιο μας. Επικεντρωνόμαστε στην ενίσχυση όλων όσων επηρεάζονται από αυτήν τη δύσκολη περίοδο.”

“Για όσους προσλαμβάνουν, υπάρχουν εξαιρετικοί άνθρωποι που αναζητούν νέους ρόλους και έχουν κάνει σημαντικές συνεισφορές στην ιστορία της Insomniac. Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για αυτούς και θα μας λείψουν.”

Δείτε ακόμα: Η Sony Ακυρώνει το Παιχνίδι Twisted Metal

Πάλι, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη διατύπωσης από άλλα στούντιο, αυτό είναι αρκετά σημαντικό, και η γλώσσα “σοβαρή και άνευ προηγουμένου” φαίνεται καυστική και ως να χρησιμοποιείται εναντίον της Sony, δικαιολογημένα. Αυτό το μήνυμα δεν θα είχε εκδοθεί χωρίς την έγκριση της ηγεσίας, οπότε αντίθετα με, για παράδειγμα, τις απολύσεις της Bungie πριν από μήνες, που είχαν εταιρικές δηλώσεις και μαζική οργή στη διοίκηση της Bungie, δεν φαίνεται να είναι αυτό που συμβαίνει στην Insomniac εδώ.

Insomniac games

Αυτό πρέπει να είναι τεράστια απογοήτευση επειδή η Insomniac μόλις κυκλοφόρησε το Spider-Man 2 αφού είχε παραδώσει το Spider-Man 1, τη μεγαλύτερη αποκλειστική επιτυχία της γενιάς του PS4. Τώρα, η Sony έκανε λόγο ότι το Spider-Man 2 ήταν η πιο γρήγορη κυκλοφορία στην ιστορία της, με 2,5 εκατομμύρια αντίτυπα που πωλήθηκαν μόνο την ημέρα της κυκλοφορίας. Και πριν από μόλις δύο εβδομάδες, το Spider-Man 2 πέρασε μόλις τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα που πουλήθηκαν.

Δείτε επίσης: Νέο Game+ και Νέες Στολές στο Marvel’s Spider-Man 2 τον Επόμενο Μήνα

Η ερώτηση, φυσικά, είναι αν το πιο επιτυχημένο στούντιο της Sony που μόλις παρήγαγε ένα μεγάλο επιτυχημένο παιχνίδι εξακολουθεί να επηρεάζεται από απολύσεις, τότε πώς μπορεί κανείς στην εταιρεία να νιώθει ποτέ ασφαλής σε οποιαδήποτε θέση;

Η πλευρά της Sony σε αυτό μπορεί να είναι ότι παρά την απόδοση του Spider-Man 2, ο προϋπολογισμός της Insomniac έχει γίνει απλά πολύ μεγάλος. Έγγραφα που διέρρευσαν αποκάλυψαν ότι το Spider-Man 2 κόστισε 300 εκατομμύρια δολάρια, τριπλάσια του προϋπολογισμού του πρώτου παιχνιδιού χωρίς να είναι τριπλάσιο το μέγεθος ή το μήκος ή, φυσικά, η τιμή πώλησης. Τα φουσκωμένα αυτά έξοδα είναι πιθανό να είναι μη βιώσιμα. Ωστόσο, ακόμη και με αυτά τα κόστη, το παιχνίδι χρειαζόταν 7,2 εκατομμύρια μονάδες για να βγει στα ίσα, και ήδη έχει φτάσει τα 10 εκατομμύρια μερικούς μήνες αργότερα. Άρα ξανά, ποια είναι η πραγματική δικαιολογία;

Μπορείτε να νιώσετε την οργή της Insomniac σε αυτή τη δήλωση, και με καλό λόγο. Ενώ η βιομηχανία αγωνίζεται εμφανώς, φαίνεται ακόμη χειρότερη όταν αυτοί που είναι εμφανώς επιτυχημένοι και παράγουν επιτυχίες παραμένουν ανέργοι, παρά ταύτα. Η βιομηχανία σπάει.

Πηγή: forbes

American Express: Κάρτες εκτέθηκαν από παραβίαση προμηθευτή

Η American Express προειδοποιεί τους πελάτες της ότι πιστωτικές κάρτες εκτέθηκαν σε παραβίαση δεδομένων από τρίτο προμηθευτή.

Δείτε επίσης: Κάρτες RTX 4090: Οι κινεζικές εταιρείες τις μετατρέπουν σε προϊόντα AI

American Express παραβίαση

Σε μια ειδοποίηση για παραβίαση δεδομένων που υποβλήθηκε στην πολιτεία της Μασαχουσέτης, η American Express ανέφερε ότι η παραβίαση συνέβη σε έναν από τους παρόχους υπηρεσιών της, που χρησιμοποιείται από την ενότητα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών της, American Express Travel Related Services Company.

Η διαρροή οδήγησε στην πρόσβαση των χάκερ στους αριθμούς λογαριασμών American Express Card των πελατών, στα ονόματα και στα δεδομένα λήξης της κάρτας.

Δεν είναι σαφές πόσοι πελάτες επηρεάστηκαν, ποιος πάροχος υπηρεσιών δέχτηκε παραβίαση και πότε συνέβη η επίθεση. Η American Express είπε ότι δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τις επαγγελματικές της σχέσεις και τους εμπορικούς συνεργάτες και δεν είχαν καμία άλλη πληροφορία να μοιραστεί αυτή τη στιγμή.

Αντιθέτως, η American Express ανέφερε ότι ενημέρωσε τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές και ειδοποίησε τους πελάτες που επλήγησαν.

Όταν ενημερωθούμε για ένα περιστατικό παραβίασης δεδομένων που επηρεάζει τους πελάτες μας, ξεκινάμε άμεσα έρευνα και ειδοποιούμε τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, όπως απαιτείται,” δήλωσε η American Express.

Εργαζόμαστε επίσης για τον εντοπισμό των πελατών που επηρεάζονται και την κατανόηση των επιπτώσεων, ενημερώνοντάς τους όπως απαιτείται από τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς.

Δείτε ακόμα: BidenCash: Προσφέρει δωρεάν 1,9 εκατ. κλεμμένες πιστωτικές κάρτες
American Express

Επιπλέον, αν η πιστωτική κάρτα ενός μέλους χρησιμοποιηθεί για απάτη στις αγορές, η American Express δήλωσε ότι οι πελάτες δεν θα ευθύνονται για τις χρεώσεις.

Η American Express συμβουλεύει τους πελάτες της να ελέγξουν την κατάσταση του λογαριασμού τους τους επόμενους 12 έως 24 μήνες και να αναφέρουν οποιαδήποτε ύποπτη συμπεριφορά.

Η εταιρεία συνιστά επίσης στους πελάτες να ενεργοποιήσουν τις άμεσες ειδοποιήσεις μέσω της κινητής εφαρμογής της American Express, για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με την απάτη και όταν γίνονται αγορές.

Τέλος, εάν οι πληροφορίες της κάρτας σας κλάπηκαν, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ζητήσετε έναν νέο αριθμό κάρτας, καθώς είναι συνηθισμένο για τους κακόβουλους παράγοντες να πωλούν κλεμμένες πιστωτικές κάρτες σε αγορές κυβερνοεγκληματών.

Δείτε επίσης: iOttie: Ανακοίνωσε παραβίαση δεδομένων

Ποιες λύσεις υπάρχουν για την αντιμετώπιση των παραβιάσεων δεδομένων;

Μια από τις πιο αποτελεσματικές λύσεις για την αντιμετώπιση μιας παραβίασης δεδομένων, όπως αυτή στην American Express, είναι η εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας των πληροφοριών (ISMS). Το ISMS είναι ένα πλαίσιο πολιτικών και διαδικασιών που περιλαμβάνει όλους τους νομικούς, φυσικούς και τεχνικούς ελέγχους που χρησιμοποιεί ένας οργανισμός για τη διαχείριση των κινδύνων που αντιμετωπίζει το πληροφοριακό του σύστημα. Επιπλέον, η εκπαίδευση των χρηστών σε θέματα ασφάλειας δεδομένων είναι ζωτικής σημασίας. Τέλος, η υιοθέτηση ενός σχεδίου αντίδρασης σε περίπτωση παραβίασης δεδομένων είναι απαραίτητη. Αυτό το σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει την αναγνώριση της παραβίασης, την αντίδραση στην παραβίαση, την αποκατάσταση των συστημάτων και την αναθεώρηση των πολιτικών ασφαλείας για την αποφυγή μελλοντικών παραβιάσεων.

Πηγή: bleepingcomputer

Steam νέο ρεκόρ: 34 εκατ. χρήστες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το Steam έσπασε ένα σημαντικό ρεκόρ, αφού περισσότεροι από 34 εκατομμύρια χρήστες συνδέθηκαν στην πλατφόρμα ταυτόχρονα. Το προηγούμενο μεγαλύτερο ποσοστό σημειώθηκε τον Ιανουάριο του 2024, με 33 εκατομμύρια χρήστες.

Steam χρήστες ταυτόχρονα

Οι αριθμοί προέρχονται από το SteamDB, το οποίο ισχυρίζεται ότι 11.146.564 χρήστες από τους 34.649.583 έπαιζαν ενεργά ένα παιχνίδι, όταν σημειώθηκε το ρεκόρ την Κυριακή. Το παιχνίδι που έπαιζαν οι περισσότεροι gamers εκείνη την ώρα ήταν το Counter-Strike 2.

Δείτε επίσης: 4 λόγοι για να αγοράσετε μία καμπυλωτή οθόνη για gaming

Ένα άλλο δωρεάν παιχνίδι της Valve, το DOTA 2, ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές παιχνίδι τις τελευταίες 24 ώρες. Ακολουθούσαν τα PUBG: BATTLEGROUNDS, Apex Legends και Helldivers 2.

Άλλα παιχνίδια που συνέβαλαν επίσης σημαντικά στο ρεκόρ, ήταν τα RPG Palworld, GTA V, Cyberpunk 2077, Elden Ring και Baldur’s Gate 3, τα οποία είχαν περισσότερους από 100.000 παίκτες ταυτόχρονα.

Το Steam ήταν εδώ και καιρό το default go-to digital storefront για PC gamers, αλλά η βάση χρηστών (ταυτόχρονα) άρχισε να ανεβαίνει τον Μάρτιο του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εκείνη την περίοδο, πολλοί χρήστες είχαν στραφεί στο gaming για να περνούν την ώρα τους.

Δείτε επίσης: Dark Forces Remastered: Περισσότερες λεπτομέρειες

Το Steam θα παραμείνει δημοφιλές στη διάρκεια της χρονιάς, αφού αναμένεται να φέρει ενδιαφέροντες τίτλους, συμπεριλαμβανομένου του horror game S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl, το οποίο θα είναι το πρώτο παιχνίδι του franchise μετά την κυκλοφορία του Call of Pripyat το 2009. Μερικοί από τους άλλους τίτλους, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο Steam τους επόμενους μήνες, περιλαμβάνουν τους Homeworld 3, Hades II, Manor Lords, Stormgate και άλλους.

Steam νέο ρεκόρ: 34 εκατ. χρήστες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα

Το Steam, μετά από αυτό το επιτυχημένο ρεκόρ, έχει τη δυνατότητα να επεκτείνει ακόμη περισσότερο την παρουσία του στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών. Η αύξηση των ταυτόχρονων χρηστών δείχνει ότι η πλατφόρμα έχει την ικανότητα να προσελκύει και να διατηρεί έναν μεγάλο αριθμό παιχτών.

Δείτε επίσης: MagicCon: To Σικάγο Φλέγεται με το Metagame Mentor: Murders at Karlov Manor

Επιπλέον, αυτό το ρεκόρ μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για το Steam να επενδύσει περισσότερο στην ανάπτυξη καινοτόμων λειτουργιών και υπηρεσιών, προκειμένου να κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών της σε υψηλά επίπεδα.

Τέλος, το Steam θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί αυτήν την επιτυχία για να ενισχύσει τις σχέσεις του με τους δημιουργούς παιχνιδιών. Η πλατφόρμα θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για συνεργασίες, προωθώντας την ανάπτυξη και τη διάδοση ποιοτικών παιχνιδιών, που θα προσελκύουν ακόμη περισσότερους χρήστες.

Πηγή: www.techspot.com

Εξαγορές και συγχωνεύσεις επιχειρήσεων κυβερνοασφάλειας

Τον Φεβρουάριο του 2024, αποκαλύφθηκαν σημαντικές συμφωνίες συγχώνευσης και εξαγοράς (M&A) στον κλάδο της κυβερνοασφάλειας.

Η SentinelOne ολοκλήρωσε γρήγορα την εξαγορά της PingSafe, ενώ η Delinea σύναψε νέα συμφωνία για εξαγορά μόλις ένα μήνα μετά την οριστικοποίηση συμφωνίας για την Authomize. Ένα σημαντικό γεγονός ήταν επίσης η οριστικοποίηση της συμφωνίας της ZeroFox για την πώληση της εταιρείας ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου Haveli Investments έναντι περίπου 350 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε ακόμη: SoftBank: Ιστορική άνοδος στις μετοχές της

Η Security Compass ανακοινώνει την εξαγορά της Kontra

Την 1 Φεβρουαρίου, η Security Compass ανακοίνωσε την εξαγορά του παρόχου λογισμικού εκπαίδευσης ασφάλειας εφαρμογών Kontra από την ThriveDX. Η κίνηση αυτή είχε ως στόχο τον σχεδιασμό της ενίσχυσης στην κυβερνοασφάλεια της Security Compass.

Η SentinelOne ολοκληρώνει την εξαγορά PingSafe

Η εταιρείας τεχνητής νοημοσύνης SentinelOne, που ειδικεύεται σε θέματα κυβερνοασφάλειας ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς του PingSafe στις 5 Φεβρουαρίου. Η συμφωνία περιλαμβάνει την πλατφόρμα προστασίας εφαρμογών (CNAPP) του PingSafe σε συνδυασμό με τις λύσεις που διαθέτει το AI της Sentinel, προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ασφαλείας. Η συμφωνία επετεύχθη τον Ιανουάριο του 2024.

Η ZeroFox θα πωληθεί στην Private Equity Giant

Στις 6 Φεβρουαρίου, η ZeroFox ανακοίνωσε την οριστική συμφωνία για την εξαγορά της από την εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Haveli Investments, με κόστος περίπου 350 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο στόχος της Haveli είναι να στηρίξει την ανάπτυξη της ZeroFox, μιας εταιρείας που εξειδικεύεται στην ψηφιακή προστασία κινδύνου και την ικανότητα αντίληψης απειλών. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Η Entrust συζητά για την εξαγορά της Onfido

Η εταιρεία ασφαλείας πληρωμών και ταυτοτήτων Entrust ανακοίνωσε στις 7 Φεβρουαρίου ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την εξαγορά της Onfido. Η πιθανή συμφωνία θα επιτρέψει στην Entrust να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό της με βιομετρική τεχνολογία και την τεκμηρίωση της τεχνολογίας IDV της Onfido που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οποιαδήποτε συμφωνία θα πρέπει να λάβει ρυθμιστική έγκριση.

Συγχώνευση με την Επιχείρηση Προστασίας Δεδομένων της Veritas

Η εταιρεία ασφάλειας δεδομένων Cohesity, που εκμεταλλεύεται την τεχνητή νοημοσύνη, ανακοίνωσε την πρόθεσή τηςγια τη συγχώνευση με την εταιρεία προστασίας δεδομένων Veritas στις 8 Φεβρουαρίου. Η κίνηση σχεδιάστηκε για να ενώσει τις δυνατότητες των δύο εταιρειών και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη, πλατφόρμα προστασίας δεδομένων. Η συναλλαγή, που εκτιμάται ότι θα αξίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια, αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2024, υπό την προϋπόθεση ότι θα εγκριθεί από τις ρυθμιστικές αρχές.

Η Armis Συμφωνεί να αποκτήσει το CTCI

Στις 14 Φεβρουαρίου, η Armis ανακοίνωσε μια συμφωνία για την απόκτηση της Cyber ​​Threat Cognitive Intelligence (CTCI), μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην τεχνολογία κυνηγιού απειλών προ-επίθεσης με τεχνητή νοημοσύνη. Η Armis αναμένει να συγχωνεύσει την εταιρεία στους οργανισμούς της εντός των επόμενων 30 ημερών. Η φιλοδοξία είναι να δημιουργηθεί το πιο προηγμένο σύστημα πληροφοριών στον κυβερνοχώρο έγκαιρης προειδοποίησης στον κόσμο.

Δείτε επίσης: Lotus: Σε ευνοϊκή θέση για να καταχωρήσει τις μετοχές της

Η Delinea συνάπτει οριστική συμφωνία για την εξαγορά της Fastpath

Η εταιρεία παροχής προνομιακής διαχείρισης πρόσβασης (PAM) Delinea ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Fastpath, μιας εταιρείας ειδικευμένης στη διακυβέρνηση και διαχείριση ταυτότητας. Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε στις 21 Φεβρουαρίου, στοχεύει στην επέκταση των δυνατοτήτων της Delinea για τη βελτίωση της προνομιακής πρόσβασης, των ελέγχων και της κυβέρνησης. Η διαδικασία εξαγοράς υπόκειται σε συνήθεις διαδικασίες κλεισίματος, συμπεριλαμβανομένου του ρυθμιστικού ελέγχου.

εξαγορά συγχώνευση επιχειρήσεων

Η Tufin εξαγοράζει την εταιρεία παρακολούθησης δικτύου AKIPS

Στις 21 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε η εξαγορά της AKIPS από την εταιρεία αυτοματισμού ασφάλειας και cloud, Tufin, έναντι άγνωστης αμοιβής. Η Tufin θα προσθέσει τώρα το λογισμικό παρακολούθησης δικτύου της AKIPS στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, βοηθώντας τους πελάτες στην ταχύτητα ανακάλυψης και στον χρόνο ανάλυσης.

Πηγή: infosecurity

Πρόστιμο € 1,84 δισ. στην Apple για παραβίαση των νόμων περί ανταγωνισμού

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε πρόστιμο ύψους 1,84 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Apple για παραβίαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού.

Apple πρόστιμο Ευρωπαϊκή Ένωση

Συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρεία κατηγορείται ότι εμποδίζει τις αντίπαλες υπηρεσίες music streaming (π.χ. Spotify) να λένε στους χρήστες iPhone ότι θα μπορούσαν να βρουν φθηνότερους τρόπους για να εγγραφούν, εκτός του καταστήματος εφαρμογών της Apple.

Η Margrethe Vestager, η επικεφαλής της ΕΕ για τον ανταγωνισμό και τις ψηφιακές υπηρεσίες, λέει ότι η Apple “έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της” ως διανομέας music streaming apps. Επιπλέον, δήλωσε ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δεν μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα από πού, πώς και σε ποιες τιμές μπορούν να αγοράσουν συνδρομές για μουσικές υπηρεσίες.

Δείτε επίσης: Πρόστιμο στη Meta για παρακολούθηση χρηστών με σκοπό τη «συμπεριφορική διαφήμιση»

Αυτό είναι παράνομο και έχει επηρεάσει εκατομμύρια Ευρωπαίους καταναλωτές“, δήλωσε η Vestager σε συνέντευξη Τύπου σχετικά με το πρόστιμο στην Apple.

Η Apple, από την άλλη μεριά, υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις για βλάβη των καταναλωτών και υποστηρίζει ότι “η ευρωπαϊκή επιτροπή αγνοεί την πραγματικότητα μιας αγοράς που είναι ακμάζουσα, ανταγωνιστική και αναπτύσσεται γρήγορα“.

Η εταιρεία ανέφερε ότι οι προγραμματιστές εφαρμογών “ανταγωνίζονται σε ίσους όρους ανταγωνισμού” στο κατάστημα εφαρμογών της Apple.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή άνοιξε επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα για την Apple το 2020, ένα χρόνο αφότου το Spotify υπέβαλε καταγγελία κατά της Apple για άδικη μεταχείριση των ανταγωνιστών της. Η καταγγελία ανέφερε ότι η Apple ζητούσε από τους παρόχους περιεχομένου να πληρώσουν ένα τέλος 30% για αγορές μέσω του in-app συστήματος πληρωμών της Apple. Ωστόσο, η υπηρεσία της Apple, Apple Music, δεν πλήρωσε αντίστοιχο τέλος. Το Spotify είπε επίσης ότι η Apple το εμπόδισε να αναφέρει πληροφορίες, σχετικά με subscription deals, σε χρήστες iPhone.

Δείτε επίσης: Amazon Γαλλία: Πρόστιμο € 32 εκατ. για παρακολούθηση εργαζομένων

Apple πρόστιμο ανταγωνισμός
Πρόστιμο € 1,84 δισ. στην Apple για παραβίαση των νόμων περί ανταγωνισμού

Η Apple είναι “ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές smartphone” και το λειτουργικό της σύστημα “είναι ο μόνος τρόπος να προσφέρουμε την εφαρμογή μας σε οποιονδήποτε έχει iPhone“, αναφέρει το Spotify.

Τον Ιανουάριο, η Apple ανακοίνωσε αλλαγές στον χειρισμό των εφαρμογών στην ΕΕ. Για παράδειγμα, υπάρχει η ιδέα να επιτρέπονται καταστήματα εφαρμογών τρίτων σε iPhone και iPad για πρώτη φορά. Επίσης, η εταιρεία υποσχέθηκε σημαντικές περικοπές στις χρεώσεις στο κατάστημα εφαρμογών της.

Οι αλλαγές αποκαλύφθηκαν εν αναμονή των κανονισμών της ΕΕ που θα τεθούν σε ισχύ αυτόν τον μήνα ως μέρος του νόμου για τις ψηφιακές αγορές.

Δείτε επίσης: Χαρακτηριστικά Chips για 16 νέες συσκευές της Apple

Συνέπειες προστίμου

Η πρώτη και πιο άμεση συνέπεια για την Apple είναι η οικονομική επιβάρυνση από το πρόστιμο των €1.84 δισεκατομμυρίων. Αυτό θα μπορούσε να έχει επίπτωση στα κέρδη της εταιρείας και στην αξία των μετοχών της.

Επιπλέον, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για περαιτέρω νομικές διενέξεις και πρόστιμα σε άλλες χώρες ή περιοχές, όπου η Apple έχει σημαντική παρουσία.

Το περιστατικό μπορεί να αναγκάσει την εταιρεία να αλλάξει τις πρακτικές της σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζεται τις εφαρμογές τρίτων στο App Store της, πράγμα που θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στην επιχειρηματική της στρατηγική και στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Για τους ανταγωνιστές της Apple, όπως το Spotify, η απόφαση αυτή θα μπορούσε να ανοίξει νέες ευκαιρίες. Θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την αύξηση της διαφάνειας και της ανταγωνιστικότητας στο App Store, προσφέροντας πιο φθηνές εναλλακτικές λύσεις στους χρήστες.

Πηγή: edition.cnn.com

Ομάδα χάκερ ισχυρίζεται παραβίαση της Epic Games-είναι αλήθεια;

Η εταιρεία δημιουργίας του Fortnite, η Epic Games, φέρεται να υπέστη μια επίθεση ransomware από μία ομάδα χάκερ, με σχεδόν 200GB δεδομένων να έχουν κλαπεί από την εταιρεία.

Δείτε επίσης: CEO Epic Games: “Η Google είναι δικτάτορας στο Play Store της”

Ομάδα χάκερ Epic Games

Αυτό αναφέρεται από την ομάδα χάκερ που βρίσκεται πίσω από την υποτιθέμενη επίθεση, Mogilevich, όπως αναφέρει η Cyber Daily. Η Epic Games δεν έχει ανταποκριθεί ακόμη.

Τα δεδομένα που υποτίθεται ότι έχουν χακαριστεί, περιλαμβάνουν “email, κωδικούς πρόσβασης, πλήρη ονόματα, πληροφορίες πληρωμής, πηγαίο κώδικα και πολλά άλλα δεδομένα“, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό αναφέρεται στα στοιχεία των υπαλλήλων της Epic Games, των πελατών ή και των δύο.

Η ομάδα χάκερ, προσπάθησε να εκβιάσει χρήματα από την Epic Games για την επιστροφή των δεδομένων, με προθεσμία έως τις 4 Μαρτίου.

Οι χάκερς δεν έχουν ακόμα δημοσιεύσει κάποια απόδειξη της διαρροής, αλλά αναφέρεται ότι επιτέθηκαν με επιτυχία σε μια θυγατρική εταιρεία του κατασκευαστή αυτοκινήτων Nissan τον περασμένο μήνα.

Πρόσφατα, μια σειρά από επιθέσεις ransomware έχουν καταλήξει σε επίθεση εναντίον διάσημων δημιουργών βιντεοπαιχνιδιών. Πρόσφατα, συμπεριλαμβανομένου του studio του Spider-Man της PlayStation, της Insomniac, με τα στοιχεία των υπαλλήλων και τα σχέδια ανάπτυξης να δημοσιεύονται online όταν η εταιρεία αρνήθηκε να πληρώσει.

Δείτε ακόμα: Epic Games: Οι hackers Mogilevich λένε ότι έκλεψαν δεδομένα

Epic Games

Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η Ευρωπαϊκή αστυνομία δήλωσε ότι είχε “εξουδετερώσει” τη συμμορία διεφθαρμένων επιτιθέμενων ransomware, υπεύθυνη για την υψηλής προφίλ εισβολή στην Capcom το 2020, η οποία επίσης είχε ως αποτέλεσμα τη δημοσίευση εμπιστευτικών πληροφοριών υπαλλήλων και λεπτομερειών για επερχόμενα παιχνίδια.

Ενημέρωση 04/03/2024

Η ομάδα χάκερ που ισχυρίστηκε ότι είχε παραβιάσει τους διακομιστές της Epic Games, έχει παραδεχτεί ότι ο ισχυρισμός της ήταν ψευδής και δήλωσε ότι αντίθετα ήταν “επαγγελματίες απατεώνες” που έψαχναν για αμοιβή.

Το σχέδιο της ομάδας Mogilievich, ήταν να εξαπατήσει χάκερ πείθοντάς τους ότι είχαν τα εργαλεία για να χακάρουν μεγάλες εταιρείες – τα οποία στη συνέχεια θα μπορούσαν να πουλήσουν σε άλλους χάκερ για να τα χρησιμοποιήσουν.

Ένας εκπρόσωπος της ομάδας είπε στη CyberDaily, που ανέφερε πρώτη την υποτιθέμενη παραβίαση της Epic Games, ότι δημοσιοποίησαν το σχέδιό τους τώρα για να τονίσουν τις προσπάθειές τους ως “εγκληματικές ιδιοφυίες“.

Δείτε επίσης: Epic Games: Καμία απόδειξη για παραβίαση από τους hackers Mogilevich

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να προστατευτεί από τέτοιες απάτες;

Για να προστατευτεί μία επιχείρηση από ομάδες χάκερ όπως αυτή που επιτέθηκε στην Epic Games, είναι σημαντικό να διατηρεί κανείς την επιφυλακτικότητά του όταν διαπραγματεύεται συναλλαγές μέσω διαδικτύου. Αν μια προσφορά φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή, πιθανότατα δεν είναι. Επίσης είναι σημαντικό να ελέγχει κανείς την αξιοπιστία των ιστοτόπων πριν προβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή. Ακόμα, πολλές απάτες ξεκινούν με φαινομενικά αθώα μηνύματα που ζητούν προσωπικές πληροφορίες ή ζητούν από τον χρήστη να κάνει κάποιο κλικ σε έναν σύνδεσμο. Τέλος, είναι σημαντικό να διατηρεί κανείς το λογισμικό ασφαλείας του ενημερωμένο.

Πηγή: eurogamer