Το demo του Tales of Kenzera: ZAU είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει από τη Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου έως τις 12 Φεβρουαρίου ως μέρος του Steam Next Fest, αλλά έχει προωθηθεί για να είναι διαθέσιμο το demo τώρα.
Εκτοξεύστε το χορό του σαμάνου. Ανακτήστε το πνεύμα του πατέρα σας. Αντιμετωπίστε την όμορφη και πικρή γη της Kenzera με το Θεό του Θανάτου στο Tales of Kenzera™: ZAU, ένα περιπετειώδες παιχνίδι στο στυλ metroidvania, δημιουργημένο από τα Surgent Studios.
Όπως ανακοινώθηκε στο Twitter από τον Abubakar Salim, τον ιδρυτή των Surgent Studios: “Δεν μπορούσαμε να περιμένουμε περισσότερο, οπότε αποφασίσαμε απλώς να το κυκλοφορήσουμε.” Συνοδεύοντας την ανακοίνωση για το διαθέσιμο τώρα demo στο Steam, ο Salim καλεί τους παίκτες να μοιραστούν τα σχόλια και τις σκέψεις τους για την εμπειρία.
Επιπλέον, το Tales of Kenzera: ZAU προβάλλεται σε livestream ως μέρος του Steam Next Fest, οπότε όσοι είναι περίεργοι για το τι προσφέρει το παιχνίδι μπορούν να παρακολουθήσουν τον Abubakar Salim και ένα “κοντινό φίλο” να παίζουν το demo.
Σχετικά με τον φίλο αυτόν, ο Salim δηλώνει: “Όλοι τον ξέρετε, κάποιοι περισσότερο προσωπικά από άλλους.” Ωστόσο, αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό το livestream σύντομα. Αν είστε περίεργοι, αξίζει να παρακολουθείτε το Twitter/X page του Salim για οποιεσδήποτε ενημερώσεις σχετικά με το ποιος θα είναι αυτός ο μυστηριώδης καλεσμένος.
Το Tales of Kenzera: ZAU προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στις 23 Απριλίου 2024, στο PS5, Nintendo Switch, Xbox Series X|S και PC. Έτσι, υπάρχει αρκετός χρόνος για να δείτε τι προσφέρει το demo πριν από την πλήρη κυκλοφορία του και αν έχετε ό,τι χρειάζεται για να ξεκινήσετε το συναισθηματικό ταξίδι που το παιχνίδι υπόσχεται.
Όπως δηλώσαμε στην προεπισκόπησή μας: “Το Tales of Kenzera: ZAU δεν είναι απλά ένα μέσο metroidvania,” οπότε αν ψάχνετε για ένα παιχνίδι που αξίζει να παρακολουθείτε και είστε φαν των metroidvanias που σας προκαλούν, τότε αυτό πιθανότατα δεν πρέπει να το χάσετε.
Ανακαλύψτε το κλειδί του εποχιακού περιεχομένου στο FOAMSTARS για μια διασκεδαστική εμπειρία. Νέοι χάρτες και χαρακτήρες σας περιμένουν!
Η Square Enix και η Toylogic ανακοίνωσαν λεπτομέρειες σχετικά με το εποχιακό περιεχόμενο που έχει προγραμματιστεί για το τετραπλό shooter με αφρό FOAMSTARS, το οποίο θα ξεκινήσει με την Πρώτη Σεζόν: “Starry Pop”.
Το “Starry Pop” είναι η πρώτη από πολλές δωρεάν σεζόν που έχουν προγραμματιστεί για το επόμενο έτος και θα είναι διαθέσιμο για όλους τους παίκτες από την έναρξη, από την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2024, έως την Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2024.
Ανέβετε στην κατάταξη των FOAMSTARS συμμετέχοντας σε δύο περιορισμένα χρονικά επεισόδια, το solo player-based Ranked Party Lonestar και το team-based Ranked Party Tribe-Vibe. Υπάρχουν επτά βαθμίδες που πρέπει να προχωρήσετε – Bronze Star, Silver Star, Gold Star, Platinum Star, Diamond Star, Superstar και Party Legend. Η συγκέντρωση αρκετών Rank Points επιτρέπει στους παίκτες να συμμετέχουν στα Rank-Up Trials.
Προκαλέστε τους παίκτες σε δύο ειδικά θεματικά modes: το All Mel T Party – όπου κάθε παίκτης αναμετράται ως Mel T, και το Invisible Party, όπου όλοι είναι αόρατοι. Η πρώτη ομάδα που σκοράρει δέκα “chills” σε αντίπαλους παίκτες κατακτά τη νίκη.
Ένα Σαββατοκύριακο-only event χωρίς νικητές ή χαμένους, απλά η ευκαιρία να δοκιμάσετε τον επόμενο FOAMSTAR της επόμενης σεζόν, τον Coiff Guy.
Εκτός από το “Starry Pop”, ο χάρτης του περιεχομένου αποκάλυψε τα επερχόμενα σχέδια για τις Σεζόν Δύο έως Σεζόν Έξι. Μια σεζόν διαρκεί περίπου πέντε εβδομάδες και φέρνει μια επιλογή νέων χαρακτήρων, χαρτών, events και κοσμητικών. Κάθε σεζόν περιλαμβάνει ένα νέο Season Pass, προκαλώντας τους παίκτες να προχωρήσουν στις βαθμίδες μέσω της κερδισμένης εμπειρίας (XP) μέσω gameplay όπως μάχες, αποστολές και προκλήσεις για να ξεκλειδώσουν διάφορα ανταμοιβές. Ένα Premium Season Pass είναι επίσης διαθέσιμο για αγορά, όπου οι παίκτες θα ξεκλειδώσουν αμέσως χαρακτήρες του Season Pass και μπορούν να κερδίσουν επιπλέον εποχιακά κοσμητικά. Όλοι θα έχουν πρόσβαση στους νέους χαρακτήρες, modes και χάρτες, για να εξασφαλίσουν ότι είναι πάντα μέρος του πάρτι των FOAMSTARS.
Το FOAMSTARS κυκλοφορεί για PlayStation 5 και PlayStation 4 στις 6 Φεβρουαρίου ως μέρος του Monthly Games lineup για τα μέλη του PlayStation Plus μεταξύ 6 Φεβρουαρίου και 4 Μαρτίου. Από τις 5 Μαρτίου, το FOAMSTARS θα κοστίζει $29.99 και θα απαιτεί συνδρομή στο PlayStation Plus για να παιχτεί.
Εταιρείες όπως η UPS, η Microsoft, η American Airlines, η Business Insider και η Sports Illustrated βιώνουν απώλειες θέσεων εργασίας, μερικές πολύ μεγαλύτερες από άλλες.
Εδώ υπάρχει μια περιγραφή των εταιρειών που βίωσαν απολύσεις τον Ιανουάριο του 2024:
Humana με “Περιορισμένες” Απολύσεις
Η Humana, εταιρεία ασφαλίσεων υγείας, ανακοίνωσε “περιορισμένες” απολύσεις στις 16 Ιανουαρίου.
Η UPS, με το μεγαλύτερο κέντρο ταξινόμησης και logistics, ανακοίνωσε σχέδια για μείωση του παγκόσμιου προσωπικού της κατά 12.000 θέσεις εργασίας φέτος.
Παράλληλα με το νέο Phone 2A, η εταιρία Nothing ανακοίνωσε επίσης ένα SDK για να επιτρέψει στις third-party εφαρμογές να χρησιμοποιούν το χαρακτηριστικό flashing Glyph interface της.
Το Nothing Phone 2A είναι επίσημο… κατά κάποιον τρόπο. Η εταιρεία επιβεβαίωσε το όνομα της επερχόμενης συσκευής κατά τη διάρκεια του πιο πρόσφατου βίντεο ενημέρωσης της κοινότητας στο YouTube, αλλά αυτό ήταν περίπου όλο. Δεν έδειξε πολλά περισσότερα σχετικά με το τηλέφωνο, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισής του, των προδιαγραφών ή της τιμής του. Το όνομα της συσκευής ήταν μία από τις πολλές ανακοινώσεις που έγιναν στο βίντεο, το οποίο περιλάμβανε επίσης είδηση για ένα νέο SDK που επιτρέπει σε ανεξάρτητους προγραμματιστές να ενσωματωθούν με τη φωτισμένη διεπαφή Glyph της Nothing.
“Με το Nothing Phone 2A, επικεντρωθήκαμε πραγματικά στις βασικές ανάγκες του χρήστη – απόδοση, κάμερα, ό,τι χρειαστείτε”, δήλωσε ο συνιδρυτής της Nothing, Άκης Ευαγγελίδης, προσθέτοντας ότι η συσκευή περιλαμβάνει “κάποια από τα πιο αγαπημένα χαρακτηριστικά του Phone 2”. Δεν λέει ρητά ότι το Phone 2A θα είναι ένα πιο προσιτό κινητό συγκριτικά με τις σημαντικές συσκευές της εταιρείας, αλλά φαίνεται ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό θα ισχύει από την περιγραφή.
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεφώνου ακολουθεί μια σειρά διαρροών για τη συσκευή το προηγούμενο έτος. Ένας προγραμματιστής εντόπισε ένα animation που φαίνεται να δείχνει το τηλέφωνο να επιδεικνύει την διπλή κάμερα που είναι κεντρικά ευθυγραμμισμένη και την απλοποιημένη διεπαφή Glyph (τα χαρακτηριστικά flash της κάμερα στο πίσω μέρος των τηλεφώνων της Nothing), και μοιράστηκε ότι φαίνεται να τροφοδοτείται από επεξεργαστή Mediatek Dimensity 7200.
Σύμφωνα με τον leaker (διακινητής πληροφοριών) Yogesh Brar, το τηλέφωνο θα εξοπλίζεται με OLED οθόνη 120Hz και θα έχει διπλή κάμερα 50 megapixels. Ο Roland Quandt της WinFuture αναφέρει ότι η συσκευή μπορεί να κυκλοφορήσει για λιγότερο από €400 (περίπου $432) στην Ε.Ε.. Η Nothing προγραμματίζει να πραγματοποιήσει ένα event στη Βαρκελώνη για το MWC στις 27 Φεβρουαρίου, οπότε φαίνεται ασφαλές να υποθέσουμε ότι θα λάβουμε περισσότερες επίσημες λεπτομέρειες τότε.
Εκτός από τα προανακοινωμένα του νέου τηλεφώνου, η Nothing ανακοίνωσε επίσης ένα καινούριο Glyph Developer Kit για να επιτρέψει σε ανεξάρτητους προγραμματιστές εφαρμογών Android να εκμεταλλευτούν τα αναβοσβήματα στο πίσω μέρος των τηλεφώνων Phone 1 και Phone 2 της Nothing. “Ελπίζουμε ότι το Glyph Developer Kit θα ενθαρρύνει περισσότερους δημιουργούς εφαρμογών να προσθέσουν ενσωματώσεις για τα τηλέφωνα Nothing και θα δώσει στους χρήστες περισσότερους τρόπους για να βιώσουν τα προϊόντα τους”, δήλωσε ο τεχνολόγος της Nothing, Joseph Horton.
Εκτός από τα νέα στην ενημέρωση της κοινότητας, η εταιρεία λέει επίσης ότι οι νέοι CMF Buds και CMF Neckband Pro είναι στον δρόμο για τη χαμηλότερη τιμή της σειράς CMF by Nothing. Περισσότερες λεπτομέρειες έρχονται σύντομα.
Το Google Maps παρουσιάζει μια λειτουργία generative AI που σας βοηθά να ανακαλύπτετε νέα μέρη, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Χρησιμοποιώντας μεγάλα μοντέλα γλώσσας (LLMs), η νέα λειτουργία αναλύει τα πάνω από 250 εκατομμύρια μέρη στο Google Maps και συνεισφορές από πάνω από 300 εκατομμύρια τοπικούς οδηγούς για να εμφανίσει προτάσεις βάσει αυτού που ψάχνετε. Για παράδειγμα, αν θέλετε να βρείτε ωραία μαγαζιά ανακύκλωσης στο Σαν Φρανσίσκο, μπορείτε να αναζητήσετε “μέρη με vintage ατμόσφαιρα στο SF”, και το Maps θα δημιουργήσει προτάσεις για ψώνια οργανωμένες ανά κατηγορίες, καθώς και “φωτογραφικά καρουσέλ και περιλήψεις κριτικών”, εξηγεί η εταιρεία.
Η νέα λειτουργία έχει σκοπό να αισθάνεται πιο συνομιλητική από την κανονική εμπειρία αναζήτησης. Αν θέσετε μια συνακόλουθη ερώτηση όπως “Τι λέτε για ένα γεύμα;”, η τεχνητή νοημοσύνη AI θα λάβει υπόψη το προηγούμενο ενδιαφέρον σας για το vintage και θα βρει εστιατόρια που πληρούν τα κριτήρια σας, όπως ένα “παλιομοδίτικο” τραπέζι.
Η εταιρεία αναφέρει ότι η λειτουργία πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργεί προτάσεις ακόμα και για τα πιο εξειδικευμένα ή συγκεκριμένα ερωτήματα.
Το πείραμα πρόσβασης πρόωρης πρόσβασης ξεκινά αυτή την εβδομάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένους τοπικούς οδηγούς της Google, της κοινότητας μελών που συνεισφέρουν κριτικές, γεγονότα και φωτογραφίες στο Maps για να βοηθήσουν άλλους χρήστες με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορα μέρη. Θα γίνει διαθέσιμο σε άλλους χρήστες στο εγγύς μέλλον. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποιες άλλες χώρες θα λάβουν τη λειτουργία.
Τον Οκτώβριο, το Google αναβάθμισε το Maps για να μοιάζει περισσότερο με ένα εργαλείο αναζήτησης, εισάγοντας διάφορες λειτουργίες με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη (AI), όπως αποτελέσματα φωτογραφιών και η δυνατότητα να προτείνει συγκεκριμένα μέρη κατά την εισαγωγή ασαφών ερωτημάτων όπως “πράγματα να κάνετε”. Η νέα λειτουργία γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται να είναι το επόμενο βήμα στο ταξίδι του Maps για να γίνει προορισμός για την ανακάλυψη νέων μερών αντί για τη χρήση του μόνο για την πλοήγηση.
“Αυτή είναι μόνο η αρχή του πώς ενισχύουμε το Maps με γεννητική τεχνητή νοημοσύνη“, έγραψε η Google στη σημερινή ανακοίνωση.
Ίσως θυμάσαι ότι το υπερδιασκεδαστικό παιχνίδι ρυθμού Hi-Fi Rush φημολογείτο ότι θα έρθει τόσο στο Nintendo Switch όσο και στο PlayStation 5, ενώ είχε επίσης ταξινομηθεί από τον οργανισμό αξιολόγησης παιχνιδιών της Αυστραλίας. Τώρα, περαιτέρω πληροφορίες έφτασαν μέσω T-shirts που ανακαλύφθηκαν μέσω datamining. Οι κάτοχοι του παιχνιδιού έλαβαν νέα T-shirts για τον κύριο χαρακτήρα Chai και οι data miners ανακάλυψαν άλλα δύο T-shirts που δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει και πιθανόν είναι για τις εκδόσεις του Hi-Fi Rush για το Nintendo Switch και το PlayStation.
Το Hi-Fi Rush, ένα παιχνίδι ρυθμού που προκαλεί ενθουσιασμό, φαίνεται να ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει για τις πλατφόρμες του Nintendo Switch και του PlayStation 5, όπως είχε προηγουμένως υποδείξει η φημολογία. Η επιβεβαίωση αυτή έρχεται μέσω ανακαλύψεων datamining που αφορούν την προσθήκη νέων in-game t-shirts για τον κύριο χαρακτήρα Chai. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι δύο ακόμη t-shirts έχουν εντοπιστεί μέσω αυτής της διαδικασίας, τα οποία φαίνεται ότι προορίζονται για τις εκδόσεις του παιχνιδιού για το Nintendo Switch και το PlayStation.
Ενώ οι πληροφορίες που προέρχονται από τα datamined t-shirts αναδεικνύουν το ενδιαφέρον για το Hi-Fi Rush, αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο ακόμη πιθανές εκδόσεις του παιχνιδιού για το Nintendo Switch και το PlayStation δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από τις εταιρείες. Οι φανατικοί του Hi-Fi Rush παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις εξελίξεις, περιμένοντας με ανυπομονησία την επίσημη επιβεβαίωση από τη Microsoft και τη Bethesda.
Το αποκλειστικό T-shirt για το Xbox είναι πράσινο με το κείμενο “Shadow Dropped”, ενώ τα δύο ακόμη T-shirts που δεν έχουν κυκλοφορήσει είναι κόκκινο για το Nintendo Switch με το κείμενο “Rock out Anywhere” και μπλε για το PlayStation με το κείμενο “I’m here baby.” Οι Microsoft και η Bethesda δεν έχουν επιβεβαιώσει ακόμη το Hi-Fi Rush για καμία από τις δύο πλατφόρμες.
Έχει τύχει και σε εσάς να βρίσκεστε σε ένα χώρο πάρκινγκ και να ψάχνετε για ώρα μια κενή θέση για να παρκάρετε το αυτοκίνητό σας; Μπορεί να υπάρχει λύση!Έρχεται το Parkie, ένα parking robot που θα μπορούσε να βοηθήσει στη διαδικασία εύρεσης μιας θέσης στάθμευσης. Το Parkie αναπτύχθηκε από την HL Mando, μια εταιρεία που ασχολείται χρόνια με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και την κατασκευή οχημάτων.
Πώς λειτουργεί το robot Parkie;
Το Parkie είναι ένα επίπεδο αυτόνομο mobile robot (AMR) ύψους 3,5 ιντσών που μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητό σας για εσάς. Μπορεί να οδηγήσει μόνο του και να αποφύγει τυχόν εμπόδια ή κενά στο πάρκινγκ. Έχει αισθητήρες που του επιτρέπουν να αντιλαμβάνεται τα πράγματα γύρω του, ώστε να βρει το καλύτερο μέρος για τη στάθμευση του αυτοκινήτου σας.
Το Parkie μπαίνει κάτω από το παρκαρισμένο αυτοκίνητό σας, το ανασηκώνει και το μετακινεί. Μετρά με ακρίβεια τις αποστάσεις για να μεταφέρει το αυτοκίνητό σας σε θέσεις στάθμευσης ή να το επιστρέψει πίσω σε εσάς. Μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιονδήποτε διαθέσιμο χώρο, χωρίς να χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό ή συστήματα.
Το καινοτόμο αυτό parking robot αναγνωρίζει την πινακίδα του οχήματός σας και καταλαβαίνει το μέγεθος, το βάρος και το σχήμα του αυτοκινήτου. Η στάθμευση γίνεται πιο εύκολη και γρήγορη χάρη σε μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει να παρακολουθείτε το αυτοκίνητό σας, να κάνετε κράτηση θέσης και να ζητάτε παραλαβή.
Το ρομπότ στάθμευσης χρησιμοποιεί τέσσερις τεχνολογίες:
1. Τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης: Το Parkie μετακινείται με ακρίβεια στο πάρκινγκ χάρη σε έναν συνδυασμό αισθητήρων, καμερών, ραντάρ και lidar. Επικοινωνεί και με άλλα Parkies και το σύστημα διαχείρισης στάθμευσης για να κάνει σωστά τη δουλειά του.
2. Τεχνολογία αναγνώρισης οχήματος: Το Parkie μπορεί να αναγνωρίσει την πινακίδα κυκλοφορίας, το μέγεθος, το βάρος και το σχήμα του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας αλγόριθμους deep learning και τεχνικές επεξεργασίας εικόνας. Μπορεί επίσης να προσαρμόσει τον μηχανισμό ανύψωσής του για να ταιριάζει σε διαφορετικούς τύπους οχημάτων.
3. Τεχνολογία ανύψωσης και μετακίνησης: Το Parkie μπαίνει κάτω από το αυτοκίνητο, το ανασηκώνει και το μετακινεί χρησιμοποιώντας μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα που μπορεί να μετρήσει με ακρίβεια την απόσταση και τη γωνία.
4. Εφαρμογή για κινητά: Υπάρχει διαθέσιμη μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν το όχημά τους, να κάνουν κράτηση θέσης και να ζητούν επιστροφή του οχήματος. Μπορεί να γίνει και πληρωμή της υπηρεσίας στάθμευσης μέσω της εφαρμογής.
Το Parkie βοηθά τους οδηγούς όσο και τους ιδιοκτήτες του πάρκινγκ. Μπορεί να παρκάρει τα αυτοκίνητα πιο κοντά μεταξύ τους απ’ ό,τι θα μπορούσε ένας άνθρωπος οδηγός, αυξάνοντας έτσι την χωρητικότητα του χώρου στάθμευσης. Μπορεί να χωρέσει έως και 30% περισσότερα αυτοκίνητα από το συνηθισμένο.
Μπορεί επίσης να εξοικονομήσει χρήματα και κόπο αντικαθιστώντας τους παρκαδόρους. Αυτό βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων και ζημιών που μπορεί να συμβούν όταν οι άνθρωποι οδηγούν ή παρκάρουν αυτοκίνητα. Ωστόσο, η χρήση του ρομπότ αντί για ανθρώπους παρκαδόρους είναι ταυτόχρονα και αρνητικό, καθώς οι άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους.
Μπορεί να κάνει το παρκάρισμα πιο εύκολο, πιο γρήγορο και λιγότερο αγχωτικό.
Το Parkie θα μπορούσε σίγουρα να βοηθήσει στο πρόβλημα στάθμευσης, ειδικά σε μεγάλες πόλεις όπου ο χώρος είναι περιορισμένος. Το Parkie μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές τοποθεσίες, όπως εμπορικά κέντρα, αεροδρόμια, ξενοδοχεία και νοσοκομεία, για να παρέχει εξατομικευμένες και βέλτιστες υπηρεσίες στάθμευσης. Ως ρομπότ πάρκινγκ, εισάγει μια επαναστατική προσέγγιση στη διαχείριση των χώρων στάθμευσης. Χρησιμοποιεί την τεχνολογία, εξαλείφοντας την ανάγκη για την παραδοσιακή αναζήτηση θέσης.
Το μέλλον των ρομποτικών λύσεων για το πάρκινγκ είναι πολλά υποσχόμενο. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι ρομποτικές λύσεις γίνονται όλο και πιο προηγμένες, προσφέροντας αυξημένη αποδοτικότητα, ευελιξία και μια καλύτερη εμπειρία για τους οδηγούς που δεν χάνουν το χρόνο τους ψάχνοντας πάρκινγκ.
Τέλος, οι ρομποτικές λύσεις μπορούν να συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς μπορούν να μειώσουν την ανάγκη για οδήγηση σε αναζήτηση θέσης στάθμευσης, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2.
Από τότε που πραγματοποιήθηκε μια διάσκεψη στον Λευκό Οίκο τον Αύγουστο για τις απειλές ransomware, οι περιφέρειες σχολείων K-12 έχουν εγγραφεί για δωρεάν κυβερνοασφάλεια και οι ομοσπονδιακοί αξιωματούχοι έχουν διοργανώσει ασκήσεις με τα σχολεία για να τα βοηθήσουν να ενισχύσουν τις δικτυακές τους ασφάλειες, δήλωσε η Anne Neuberger, η αναπληρώτρια εθνικής ασφαλείας της κυβέρνησης Biden για την κυβερνοασφάλεια και τη νέα τεχνολογία.
Η Neuberger επεσήμανε ότι περισσότερες περιοχές πρέπει να επωφεληθούν από τα διαθέσιμα προγράμματα που θα προστατεύουν καλύτερα τα σχολεία από τους διαδικτυακούς επιτιθέμενους που απειλούν όλο και περισσότερο. Ο στόχος τους είναι να χρησιμοποιήσουν καταστήματα υπολογιστών και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να κλέψουν και να δημοσιεύσουν ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες αν δεν καταβληθεί αντίτιμο.
Η διοίκηση ανακοίνωσε το καλοκαίρι μέτρα για να βοηθήσει τα σχολεία K-12 που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και έχουν καθυστερήσει στην ενίσχυση της κυβερνοασφαλείας. Οι επιτιθέμενοι με ransomware, πολλοί από τους οποίους εδρεύουν στη Ρωσία, όχι μόνο ανάγκασαν τα σχολεία να κλείσουν προσωρινά, αλλά αποκάλυψαν και μια πληθώρα προσωπικών πληροφοριών των μαθητών.
Τον Οκτώβριο, γονείς στράφηκαν στα δικαστήρια εναντίον της Περιφέρειας Σχολείων της Νομαρχίας Κλαρκ στη Νεβάδα, ισχυριζόμενοι ότι μια επίθεση ransomware οδήγησε στη διαρροή ευαίσθητων πληροφοριών για δασκάλους, μαθητές και τις οικογένειές τους, στην πέμπτη μεγαλύτερη περιφέρεια σχολείων της χώρας. Σε ένα άλλο περιστατικό φέτος, χάκερ διέρρευσαν αρχεία περιστατικών σεξουαλικής επίθεσης και άλλα ευαίσθητα αρχεία από το σύστημα των Δημόσιων Σχολείων της Μινεάπολης, αφού η περιφέρεια αρνήθηκε να καταβάλει τα λύτρα ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων.
Περισσότερες από 9.000 μικρές δημόσιες σχολικές περιφέρειες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, με έως και 2.500 μαθητές – αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 70% των δημόσιων περιφερειών στη χώρα – είναι πλέον επιλέξιμες για δωρεάν υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας από την εταιρεία ασφάλειας ιστού Cloudflare, μέσω ενός νέου προγράμματος που ονομάζεται Project Cybersafe Schools, ανέφερε η Neuberger. Από τον Αύγουστο, περίπου 140 περιοχές σε 32 πολιτείες έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα, το οποίο παρέχει δωρεάν ασφάλεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλη προστασία από απειλές στο διαδίκτυο, δήλωσε.
Ο James Hatz, συντονιστής τεχνολογίας για τα δημόσια σχολεία Rush City στη Μινεσότα, ανέφερε ότι το πρόγραμμα έφτασε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή για την περιοχή, σταματώντας γρήγορα 100 ύποπτα email που είχαν σταλεί προς το προσωπικό. Ο Hatz ανέφερε ότι οι κυβερνοεγκληματίες προσπαθούν συχνά να κάνουν τους εκπαιδευτικούς να κάνουν κλικ σε κακόβουλους συνδέσμους προσποιούμενοι ότι είναι διαχειριστές που μοιράζονται έγγραφα για διάφορα θέματα.
Επίσης, η Neuberger ανέφερε ότι ένα πρόγραμμα επιχορήγησης ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων από την Amazon Web Services, το οποίο σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τα σχολεία να βελτιώσουν την κυβερνοασφάλειά τους, έχει λάβει περίπου 130 αιτήσεις.
Επιπλέον, η Επιτροπή Ομοσπονδιακών Επικοινωνιών πρότεινε επίσης ένα πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο θα διαθέτει έως και 200 εκατομμύρια δολάρια για τρία χρόνια, με σκοπό την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας σε σχολεία και βιβλιοθήκες. Η Neuberger ανέφερε ότι η ελπίδα είναι ότι τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα στα σχολεία στο “πολύ κοντινό μέλλον“.
Ωστόσο, ο Doug Levin, διευθυντής του K12 Security Information eXchange, μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης με έδρα τη Βιρτζίνια που βοηθά τα σχολεία να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους κυβερνοασφάλειας, δήλωσε ότι φοβάται ότι οι επιθέσεις κατά των σχολείων θα συνεχίσουν να αυξάνονται τόσο σε συχνότητα όσο και σε ένταση χωρίς περισσότερη ομοσπονδιακή υποστήριξη και απαιτήσεις για την υπαγωγή των σχολείων σε βασικούς ελέγχους κυβερνοασφάλειας.
Πώς μπορούν τα σχολεία να ανακάμψουν από μια επίθεση ransomware;
Η ανάκτηση από μια επίθεση ransomware απαιτεί μια προσεκτικά σχεδιασμένη και εκτελεσμένη στρατηγική. Το πρώτο βήμα είναι η απομόνωση των συστημάτων που έχουν προσβληθεί για να εμποδίσουν την περαιτέρω διάδοση του ransomware.
Στη συνέχεια, είναι σημαντικό να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες αρχές, όπως η κυβέρνηση ή οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια, για να αναφέρουν την παραβίαση και να ζητήσουν βοήθεια. Επίσης, μπορεί να είναι χρήσιμο να ενημερώσουν τους γονείς και το προσωπικό για την κατάσταση.
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ανακάμψουν από μια επίθεση ransomware είναι η χρήση αντιγράφων ασφαλείας για να επαναφέρουν τα δεδομένα. Ωστόσο, αυτό προϋποθέτει ότι έχουν δημιουργήσει και διατηρήσει αντίγραφα ασφαλείας των σημαντικών δεδομένων.
Εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμα αντίγραφα ασφαλείας, μπορεί να είναι δυνατόν να αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα με τη βοήθεια ειδικών εργαλείων αποκρυπτογράφησης ή ειδικών στην κυβερνοασφάλεια.
Τέλος, είναι σημαντικό να αναθεωρήσουν και να ενισχύσουν τις πρακτικές στην κυβερνοασφάλεια για να αποτρέψουν μελλοντικές επιθέσεις. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την εκπαίδευση του προσωπικού και των μαθητών σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, την ενημέρωση και την αναβάθμιση του λογισμικού και των συστημάτων σας και την εφαρμογή πιο αυστηρών πολιτικών ασφαλείας.
Το 2023 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τις συμμορίες ransomware, παρόλο που οι αρχές επιβολής του νόμου σε όλο τον κόσμο κατάφεραν να “χτυπήσουν” πολλές από αυτές.
Η ομάδα Unit 42 της Palo Alto Networks παρατήρησε αύξηση 49% στα θύματα που αναφέρθηκαν σε sites διαρροής δεδομένων ransomware συμμοριών. Συνολικά, εντοπίστηκαν 4.000 δημοσιεύσεις σε αυτούς τους ιστότοπους από διαφορετικές hacking ομάδες. Οι ερευνητές ανέφεραν ότι η αύξηση οφείλεται στον τεράστιο αντίκτυπο των επιθέσεων που εκμεταλλεύονταν zero-dayευπάθειες. Για παράδειγμα, την περασμένη χρονιά, χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα μια ευπάθεια στο λογισμικό MOVEit Transfer που χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει συνδέσει την εκμετάλλευση της ευπάθειας με τη Ransomware συμμορία CL0P. Σύμφωνα με την CISA, οι επιθέσεις έθεσαν σε κίνδυνο περισσότερους από 3.000 οργανισμούς με έδρα τις ΗΠΑ και 8.000 παγκοσμίως.
Σχεδόν τα μισά από τα θύματα ransomware που εντόπισε η Palo Alto Networks ήταν στις ΗΠΑ. Οι βιομηχανίες που επηρεάστηκαν περισσότερο είναι οι κατασκευές, οι επαγγελματικές και νομικές υπηρεσίες και η τεχνολογία.
Οι ερευνητές εντόπισαν 25 νέα sites διαρροής δεδομένων πέρυσι που πρόσφεραν ransomware as a service. Ωστόσο, τουλάχιστον πέντε φαίνεται να έχουν κλείσει.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί, ότι κάποιες ransomware ομάδες ήταν πιο ενεργές από άλλες και τράβηξαν την προσοχή των αρχών επιβολής του νόμου, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις κατάφεραν να καταστρέψουν την υποδομή των hackers. Για, παράδειγμα, οι αρχές κατάφεραν να χτυπήσουν τις ομάδες Hive και Ragnar Locker το 2023. Η Hive απέσπασε 100 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμές λύτρων, σύμφωνα με το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, και προκάλεσε μεγάλες διαταραχές. Η Ragnar Locker είχε επιτεθεί σε κρίσιμες υποδομές, συμπεριλαμβανομένου ενός πορτογαλικού εθνικού αερομεταφορέα και ενός ισραηλινού νοσοκομείου.
Οι ερευνητές παρακολουθούν και τα ευρήματα από την Chainalysis, μια εταιρεία δεδομένων blockchain που πρόσφατα δημοσίευσε τη δική της έκθεση σχετικά με τις τάσεις του ransomware. Ενώ η εταιρεία διαπίστωσε πτώση στη συνολική αξία της παράνομης δραστηριότητας κρυπτογράφησης το 2023, τα έσοδα από ransomware αυξήθηκαν. Η Chainalysis πρότεινε “οι εισβολείς ransomware έχουν προσαρμοστεί στις βελτιώσεις της κυβερνοασφάλειας των οργανισμών“.
Μέτρα προστασίας
Χρήση αξιόπιστων και εξελιγμένων antivirus λογισμικών
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, ειδικά για τα βασικά αρχεία
Τακτική ενημέρωση συστημάτων, εφαρμογών και antivirus προγραμμάτων
Εκπαίδευση υπαλλήλων, ώστε να αναγνωρίζουν ύποπτα emails
Χρήση φίλτρων για αυτόματο μπλοκάρισμα ύποπτων emails
Οι παραπάνω πρακτικές ασφαλείας μπορούν να προστατεύσουν σε ένα βαθμό τους χρήστες και τις επιχειρήσεις από διάφορες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Σε περίπτωση, όμως, που πέσει κάποιος θύμα ransomware επίθεσης, το βασικό στοιχείο είναι ένα. Να μην πληρώσει τα λύτρα και να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές. Οι επιτιθέμενοι δεν είναι άτομα που μπορεί να εμπιστευτεί κάποιος. Ακόμα και αν πληρωθούν τα λύτρα, δεν είναι σίγουρο ότι οι εγκληματίες δεν θα διαρρεύσουν τα κλεμμένα δεδομένα ή ότι θα δώσουν στο θύμα το κλειδί αποκρυπτογράφησης.
Οι ransomware επιθέσεις είναι πολύ δημοφιλείς, επειδή ακριβώς προσφέρουν μεγάλα χρηματικά ποσά στους εγκληματίες. Αν τα θύματα σταματήσουν να πληρώνουν τα λύτρα, τότε μόνο μπορούμε να ελπίζουμε σε μείωση αυτών των επιθέσεων!
Το WhatsApp, η εφαρμογή της Meta εργάζεται για να επιτρέψει στους χρήστες να μοιράζονται channel αναρτήσεις μέσω status/ ενημέρωσης κατάστασης.
Τον περασμένο μήνα, ανακοινώθηκαν συνολικά τέσσερις νέες channel λειτουργίες, μερικές από τις οποίες είχαν ήδη δοκιμαστεί σε προηγούμενες εκδόσεις beta της εφαρμογής. Το WhatsApp προσφέρει πλέον αυτή την απλή λειτουργία κοινής χρήσης σε ευρεία κλίμακα στους χρήστες.
Έπειτα από σύντομη δοκιμή, η δυνατότητα κοινής χρήσης channel ενημερώσεων ως κατάσταση είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις του WhatsApp για Android και iOS. Αυτή η δυνατότητα πιθανώς να είναι διαθέσιμη εδώ και λίγες μέρες, παρόλο που η ανακοίνωση έγινε από το WhatsApp στην επίσημη σελίδα του καναλιού πριν από μερικές ημέρες. Σημειώνεται ότι οι χρήστες έχουν ήδη τη δυνατότητα να μοιράζονται αναρτήσεις καναλιού σε μεμονωμένες ή ομαδικές συνομιλίες εδώ και λίγο καιρό, και αυτή η αλλαγή προσθέτει τη δυνατότητα κοινής χρήσης channel αναρτήσεων στα status.
Μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων που δημιουργήθηκε από το WhatsApp, εξηγεί πώς μπορεί να αναρτηθεί μια channel ενημέρωση στη σελίδα Κατάστασης του χρήστη σε εφαρμογές Android, iOS και Web/επιτραπέζιους υπολογιστές.
Στο Android, απλά πατάτε παρατεταμένα την ανάρτηση που θέλετε να μοιραστείτε και πατάτε το δεξί βέλος στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Στη συνέχεια, οι χρήστες θα μεταβούν στην οθόνη Προώθηση, με την Κατάσταση να εμφανίζεται στην κορυφή, ακολουθούμενη από άτομα με τα οποία έχετε συχνή επικοινωνία και πρόσφατες συνομιλίες.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται την ανάρτηση του channel/καναλιού στη σελίδα κατάστασής τους και με μεμονωμένες επαφές ή ομάδες. Τη στιγμή αυτή, οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται channel αναρτήσεις μόνο με ομάδες ή επαφές στη σταθερή έκδοση του WhatsApp Web, αν και αυτό μπορεί να αλλάξει σύντομα.
Λειτουργίες όπως τo “channel” είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του WhatsApp, καθώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Από την εξαγορά της από τη Meta/Facebook το 2014, η εφαρμογή έχει διανύσει μακρύ δρόμο, παρά τις προβλέψεις για τον πρόωρο θάνατο της. Όπως αναφέρει ο ανώτερος συγγραφέας του AP Karandeep Singh σε αυτή την εκτενή έκθεση, το WhatsApp έχει αποκτήσει πολλά νέα χαρακτηριστικά από τότε που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της Meta πριν από μια δεκαετία.
Επίσης, πρέπει να αναγνωρίσουμε το Telegram για τις εναλλακτικές υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς ηγείται στην προσθήκη νέων λειτουργιών, όπως αποδεικνύεται από την εισαγωγή των καναλιών τον Σεπτέμβριο του 2015.