Αρχική Blog Σελίδα 429

Google: Καταργεί το Assistant Driving Mode

Η Google κατήργησε περισσότερες από δώδεκα λειτουργίες στο Assistant Driving Mode, αλλά ακόμη δεν έχει καταργήσει εντελώς την εφαρμογή.

Google assistant driving mode κατάργηση

Σύμφωνα με αποκαλύψεις που βρίσκονται στην εφαρμογή Google, το Assistant Driving Mode της Google αναμένεται να τερματιστεί τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία επισημαίνει αυτό το γεγονός με ένα μήνυμα στην αρχική οθόνη του Driving Mode.

Διαβάστε περισσότερα: Google Assistant: Μπορεί σύντομα να μετονομαστεί σε Bard

Όπως παρατήρησε εμπειρογνώμονας, η αρχική οθόνη του Google Assistant Driving Mode παρουσιάζει πλέον ένα νέο banner στο κάτω μέρος της, που αναφέρει: “Αυτή η λειτουργία θα καταργηθεί τον Φεβρουάριο”. Προς το παρόν, μπορείτε να το απορρίψετε πατώντας το κουμπί x. Δεν παρέχονται περαιτέρω πληροφορίες στο banner, χωρίς κάποιο σύνδεσμο που να οδηγεί σε πιο λεπτομερή εξήγηση.

Δεν είναι ακόμα σαφές το πότε ακριβώς θα καταργηθεί η λειτουργία Assistant Driving. Αν όμως αυτό είναι το σχέδιο της εταιρείας, πιθανώς θα είχε ξεκινήσει να το δείχνει πολύ νωρίτερα. Έχοντας υπόψη αυτά, υποπτευόμαστε ότι η λειτουργία Assistant Driving θα καταργηθεί μέσα στο μήνα. Επειδή το banner εμφανίζεται μόνο στην αρχική οθόνη της λειτουργίας, είναι πιθανό να παραμείνουν αλώβητα άλλα μέρη, όπως τα στοιχεία ελέγχου μουσικής.

Για να έχετε πρόσβαση στην αρχική οθόνη του Google Assistant Driving Mode, πρέπει να ξεκινήσετε την πλοήγηση στο Google Maps κατά την οδήγηση και στη συνέχεια να πατήσετε το κουμπί με τα τέσσερα τετράγωνα στην κάτω δεξιά γωνία, όπως αναφέρεται από τη Google σε μια σελίδα βοήθειας.

Google assistant driving mode

Δείτε ακόμη: Sundar Pichai: Το Google One έχει σχεδόν 100 εκατ. συνδρομητές

Αυτή η αναβάθμιση αποτελεί μέρος μιας σειράς αλλαγών που βελτιώνουν τις διεπαφές για την οδήγηση στο Android. Η Google έχει κλείσει το Android Auto για τα τηλέφωνα και αργότερα αφαίρεσε τον πίνακα ελέγχου του Assistant Driving.

Πηγή: androidpolice.com

Nvidia RTX 4080 super: Review της κάρτας γραφικών

Η Nvidia RTX 4080 Super είναι η τρίτη και ίσως τελευταία από τις ανανεωμένες κάρτες γραφικών της σειράς 40 της Nvidia. Η RTX 4070 Super έλαβε μια σημαντική αύξηση απόδοσης, η RTX 4070 Ti Super λίγο μικρότερη αύξηση, ενώ η RTX 4080 Super είναι σχεδόν αμετάβλητη σε ταχύτητα. Ωστόσο, κοστίζει 200 δολάρια λιγότερο από την RTX 4080, γεγονός που αλλάζει το παιχνίδι.

Δείτε επίσης: Nvidia: Αρνείται τις κατηγορίες της Valeo για κλοπή κώδικα
Nvidia RTX 4080 super

Το Nvidia RTX 4080 Super είναι η μόνη νέα GPU της σειράς RTX 40 Super που μειώνει την τιμή σε σχέση με την αρχική κάρτα που αντικαθιστά. Με τιμή $999, είναι φθηνότερη κατά $200 από την αρχική τιμή των $1,199 του RTX 4080, που συχνά πωλείται ακόμα ακριβότερα. Μια μείωση τιμής είναι σίγουρα ευπρόσδεκτη, αλλά δεν έχει αλλάξει πολλά όσον αφορά την απόδοση. Ο RTX 4080 Super είναι περίπου 3-4% γρηγορότερος από τον RTX 4080, πράγμα που σημαίνει ότι ο RTX 4090 παραμένει ακόμα ο ασυναγώνιστος πρωταθλητής της απόδοσης. Τώρα, για να αποκτήσετε την καλύτερη κάρτα γραφικών της Nvidia για 4Κ, θα πρέπει να πληρώσετε τουλάχιστον 600 δολάρια περισσότερα σε σχέση με τον RTX 4080 Super, με τον RTX 4090 να προσφέρει περίπου 25% υψηλότερα frame rates σε αυτήν την ανάλυση.

Το RTX 4080 Super τοποθετεί επίσης την τιμή $799 του RTX 4070 Ti Super σε μια ακόμα πιο δύσκολη θέση, ειδικά αφού παρέχει σχεδόν 20% βελτιωμένη απόδοση με έξτρα $200 για αυτήν την τελευταία κάρτα. Ωστόσο, η τιμή $999 για το RTX 4080 Super παραμένει αρκετά υψηλή για μια κάρτα γραφικών. Ο πλησιέστερος ανταγωνισμός είναι το Radeon RX 7900 XTX της AMD με τιμή $999, το οποίο αντιμετωπίζεται ανταγωνιστικά με το RTX 4080 Super της Nvidia.

Ήδη έχουμε δει την αντίδραση της AMD στην RTX 4070 Ti Super με τη μείωση της τιμής της RX 7900 XT από 899 δολάρια σε 749, αν και δεν ξέρουμε για πόσο χρονικό διάστημα. Η τιμή της RX 7900 XTX παραμένει στα 999 δολάρια, και πόσο καιρό θα διατηρηθεί αυτή η τιμολογιακή πολιτική θα εξαρτηθεί από το εάν μπορείτε εύκολα να αγοράσετε μια RTX 4080 Super στην τιμή των 999 δολαρίων.

Αν τοποθετήσετε τις κάρτες RTX 4080 και RTX 4080 Super Founders Edition δίπλα-δίπλα, υπάρχει ελάχιστη διαφορά ανάμεσά τους. Η Nvidia χρησιμοποιεί τώρα ένα σκούρο κράμα μετάλλου σε ολόκληρο το RTX 4080 Super, αλλά η κάρτα γραφικών παραμένει τεράστια. Εξακολουθεί να έχει το ίδιο μέγεθος με το RTX 4090.

Δείτε ακόμα: NVIDIA: Διορθώνει bug που προκαλεί αύξηση στη χρήση CPU

Η Nvidia δεν έχει αλλάξει τη διάταξη των ανεμιστήρων ή την ψύξη εδώ, οπότε υπάρχει ένας ανεμιστήρας επτά λεπίδων σε κάθε πλευρά αυτού του σχεδιασμού τριών υποδοχών. Η RTX 4080 Super Founders Edition φαίνεται πιο χοντρή από ό,τι πραγματικά είναι με μήκος 304 χιλιοστά, αλλά ενδέχεται να πρέπει να ελέγξετε αν η θήκη σας μπορεί να φιλοξενήσει αυτήν την κάρτα – ειδικά αυτές που παρέχονται από τρίτους κατασκευαστές που θα διατίθενται σε διάφορα σχέδια και μεγέθη.

Στο πίσω μέρος, υπάρχουν οι συνήθεις τρεις θύρες DisplayPort 1.4 (έως 240Hz στα 4K με DSC) και μία μόνο θύρα HDMI 2.1 (έως 60Hz στα 8K με DSC). Δεν υπάρχει υποστήριξη για το DisplayPort 2.1 εδώ, αλλά δεδομένου ότι οι περισσότερες από τις οθόνες OLED 240Hz 4K που εισέρχονται στην αγορά το κάνουν με ενεργοποιημένο το DSC και χωρίς το DisplayPort 2.1, αυτό αποτελεί λιγότερο άμεσο πρόβλημα.

Η RTX 4080 Super συνεχίζει επίσης την παράδοση των σειρών RTX 40-series καθώς απαιτεί έναν μόνο συνδετήρα PCIe 5 12-pin. Στο κουτί περιλαμβάνεται ένα καλώδιο προσαρμογέας 12VHPWR, το οποίο θα πρέπει να συνδέσετε σε τρία κανονικά καλώδια τροφοδοσίας PCIe οκτώ ακίδων. Αν έχετε την τύχη να έχετε ένα τροφοδοτικό ATX 3.0, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μόνο καλώδιο, ή υπάρχουν πολλές επιλογές από εταιρείες όπως η CableMod που σας επιτρέπουν να μετατρέψετε ποικίλα καλώδια ισχύος PCIe σε ένα μόνο καλώδιο 12VHPWR χωρίς όλο τον όγκο.

Το RTX 4080 Super εξακολουθεί να διαθέτει τα ίδια 16GB μνήμης VRAM που βρίσκονται στο RTX 4080, αλλά με εύρος ζώνης 736GB/s αντί για τα 717GB/s που βρίσκονται στο RTX 4080. Η Nvidia έχει επίσης αυξήσει ελαφρώς τις βασικές και αυξημένες συχνότητες του RTX 4080 Super και έχει αυξήσει τον αριθμό των πυρήνων CUDA σε 10,240 από 9,728.

Ο RTX 4080 Super είναι περίπου 3% ταχύτερο από τον αρχικό RTX 4080 στα 1440p. Αυτή είναι μια ελάχιστη βελτίωση, παρόμοια με αυτή που επιδείχθηκε από τον RTX 2080 Super σε σύγκριση με τον RTX 2080 όταν η Nvidia χρησιμοποίησε το Super branding.

Δείτε επίσης: H NVIDIA προετοιμάζει τους χρήστες των Linux για ένα μέλλον χωρίς υποστήριξη της αρχιτεκτονικής 32-bit

Η RTX 4080 Super παρέχει ακόμα μια εξαιρετική εμπειρία 4K. Κάθε παιχνίδι πέτυχε τα 60fps ή περισσότερα, εκτός από το Metro Exodus Enhanced σε ακραίες ρυθμίσεις. Ωστόσο, ήταν πολύ κοντά στα 54fps και μόνο η RTX 4090 καταφέρνει να ξεπεράσει τα 60fps στα 4K – αλλά θα πρέπει να πληρώσετε επιπλέον $600 γι’αυτό.

Πηγή: The Verge

Νέα επαναστατική ανακάλυψη φέρνει μπαταρίες που φορτίζονται σε πέντε λεπτά

Οι επιστήμονες έχουν κάνει νέες ανακαλύψεις που θα μπορούσαν να επιτρέψουν την φόρτιση των μπαταριών σε λίγα μόλις λεπτά.

Δείτε επίσης: Harvard: Παραγωγή μπαταριών για ηλεκτροκίνηση που φορτίζουν σε 10 λεπτά

Οι νέες καινοτομίες στη χημεία και τον σχεδιασμό των μπαταριών έχουν επιτρέψει τη δημιουργία μπαταριών που μπορούν να φορτίσουν σε πέντε λεπτά – πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στην αγορά – ενώ παράλληλα παραμένουν σταθερές κατά τη χρήση τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι ερευνητές ελπίζουν ότι οι ανακαλύψεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ευρεία υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, μεταξύ άλλων καθιστώντας τα φθηνότερα, καθώς και στην ανάπτυξη άλλων πιο βιώσιμων τρόπων χρήσης της τεχνολογίας.

μπαταρίες

Ένα έργο από το Πανεπιστήμιο Cornell ανακάλυψε ότι το ίνδιο – ένα υλικό που κυρίως χρησιμοποιείται για τη δημιουργία επικαλύψεων για οθόνες και ηλιακούς πίνακες – μπορεί επίσης να επιτρέψει μπαταρίες που φορτίζονται γρήγορα και διατηρούν την αποθήκευσή τους. Διαθέτει μια συγκεκριμένη συνδυαστική ιδιότητα που του επιτρέπει να φορτίζεται γρήγορα, χωρίς να χάνει αυτήν την φόρτιση.

Οι επιστήμονες προτείνουν ότι η νέα ανακάλυψη μπορεί να καταστήσει τις μπαταρίες μικρότερες και πιο αποδοτικές. Ωστόσο, σημειώνουν ότι απαιτείται ακόμη περισσότερη εργασία: το ίνδιο είναι βαρύ, επομένως ίσως ήταν καλύτερο να βρεθεί ένα άλλο υλικό που να έχει μερικά από τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά χωρίς το ίδιο βάρος.

Δείτε ακόμα: Zeekr: Η νέα «Χρυσή Μπαταρία» προσθέτει 500 χιλιόμετρα εμβέλειας

Οι μπαταρίες με γρήγορη φόρτιση μπορούν να μετασχηματίσουν μια ευρεία γκάμα βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολλοί οδηγοί αναφέρουν ότι υποφέρουν από αγωνία για την αυτονομία, ή τον φόβο για το πόσο καιρό θα κρατήσει η μπαταρία τους, το οποίο επιδεινώνεται από το γεγονός ότι η φόρτιση τέτοιων οχημάτων μπορεί να σημαίνει μακρές αναμονές ενώ το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο.

φόρτιση

Έτσι, γίνονται ευρείας κλίμακας ερευνητικά έργα με σκοπό να επιταχυνθεί η διαδικασία φόρτισης. Τα νέα ευρήματα της έρευνας από το Cornell παρουσιάστηκαν ταυτόχρονα με την ανακάλυψη μιας άλλης καινοτομίας από μηχανικούς του Εθνικού Εργαστηρίου Brookhaven του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ, η οποία βελτιώνει σημαντικά τον ρυθμό με τον οποίο μπορούν να φορτίζονται οι μπαταρίες.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η προσθήκη μιας ουσίας που ονομάζεται νιτρικό ασβέστιο σε ένα μέρος της μπαταρίας βελτιώνει δραματικά τον ρυθμό φόρτισης των μπαταριών με λίθιο μετάλλου, επιτρέποντάς τους να διατηρήσουν μια μακρά διάρκεια ζωής.

Η ομάδα πίσω από την ανακάλυψη είναι μέρος του Battery500 Consortium, μιας συνεργασίας εργαστηρίων και πανεπιστημίων που αποσκοπεί στη δημιουργία μπαταριών με ενεργειακή πυκνότητα 500 watt-hours ανά κιλό – περισσότερο από το διπλάσιο από αυτό που είναι διαθέσιμο σήμερα.

Δείτε επίσης: Toyota: Έχουμε κάνει μια σημαντική τεχνολογική ανακάλυψη για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων

Αυτό δεν θα ήταν δυνατό με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα. Αντ’ αυτού, οι επιστήμονες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν άλλες με μεταλλικό λίθιο – οι οποίες έχουν πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας, αλλά αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας φαινομενικής επιλογής μεταξύ γρήγορης φόρτισης ή μπαταριών που μπορούν να έχουν μακρά διάρκεια ζωής.

Πηγή: celsius nitrate

Apple: Οι web developers φοβούνται ότι η η συμμόρφωση με τους κανόνες στην Ευρώπη θα είναι εφιάλτης

Οι web developers ανησυχούν ότι οι δεσμεύσεις της Apple να συμμορφωθεί με τον Κανονισμό των Ψηφιακών Αγορών της Ευρώπης θα περιπλέξουν την υποστήριξη των web εφαρμογών, ακόμα και ενώ ορισμένοι παραμένουν αισιόδοξοι ότι κάτι θετικό θα προκύψει από την αναθεώρηση των κανόνων της πλατφόρμας iOS της Apple.

Δείτε επίσης: Apple: Ενδέχεται να διαιρέσει το App Store της σε δύο μέρη
Apple

Το The Register είδε ένα σύνολο σχολίων που υποβλήθηκαν στο Open Web Advocacy (OWA) – μια ομάδα υπεράσπισης που εστιάζει στον ιστό, που βοήθησε να προωθηθούν οι αλλαγές – μετά την ανακοίνωση της Apple την προηγούμενη εβδομάδα για τις αλλαγές στο iOS, το Safari και το App Store.

Αυτά τα σχόλια από διάφορους επαγγελματίες του διαδικτύου, προέκυψαν από την ερώτηση του OWA προς τους υποστηρικτές για το πώς οι αναθεωρημένοι κανόνες της Apple θα επηρεάσουν την εργασία και το web.

Οι αλλαγές της Apple τροποποιούν τις απαιτήσεις για τη διανομή των εφαρμογών iOS μέσω του App Store και αλλάζουν επίσης την παραδοσιακή απαίτηση ότι οι περιηγητές τρίτου μέρους πρέπει να χρησιμοποιούν τη μηχανή απεικόνισης του Safari, το WebKit, αντί για εναλλακτικές λύσεις – το Blink της Google ή το Gecko της Mozilla.

Οι web developers εδώ και καιρό απαιτούν την ανακούφιση από την απαίτηση του WebKit, ισχυριζόμενοι ότι ο περιορισμός του προγράμματος περιήγησης καταστρέφει την διεκδίκηση της Apple ότι οι web εφαρμογές αποτελούν μια εφικτή εναλλακτική για όσους δεν επιθυμούν να συμμορφωθούν με αυστηρές οδηγίες αξιολόγησης από το App Store.

Ωστόσο, η δέσμευση της Apple να επιτρέπει τη χρήση εναλλακτικών μηχανισμών περιήγησης έχει ανησυχήσει τους web developers, καθώς οι απαιτήσεις δημιουργούν εμπόδια σε αναγκαίες δραστηριότητες όπως ο έλεγχος των περιηγητών.

Δείτε ακόμα: Apple App Store: Μπλόκαρε πάνω από 1.7 εκατ. επικίνδυνες εφαρμογές το 2022

Παρόμοιες ανησυχίες εξέφρασε ο web developer και σύμβουλος Peter-Paul Koch, ο οποίος αναρωτήθηκε εάν θα υπάρχει τρόπος για προγραμματιστές εκτός ΕΕ να δοκιμάσουν στην Ευρώπη μέσω VPN ή με την ενταξή τους σε κάποιον οργανισμό ανάπτυξης ιστού της ΕΕ.

web developers

Αναρωτιόταν επίσης εάν το ξεχωριστό καθεστώς στην Ευρώπη θα μπορούσε να προκαλέσει τους αμερικανούς ρυθμιστές να απαιτήσουν από την Apple να αντιμετωπίσει αυτό που χαρακτήρισε ως ανταγωνιστικό μειονέκτημα για τους μη Ευρωπαίους προγραμματιστές ιστοσελίδων.

Ορισμένοι προγραμματιστές επικεντρώθηκαν στις πιθανές ευκαιρίες τώρα που είναι πιθανή η γνήσια ανταγωνιστικότητα φυλλομετρητών στο iOS.

Για παράδειγμα, ο Andy Davies, σύμβουλος για την SpeedCurve, δήλωσε στο OWA: “Πιθανώς το πιο ενδιαφέρον πράγμα για μένα είναι ότι θα μπορούμε επιτέλους να κάνουμε συγκρίσεις web performance στον πραγματικό κόσμο και θα μπορούμε να συγκρίνουμε την ταχύτητα των ιστότοπων στο Chrome σε Android έναντι του Chrome σε iOS και έτσι να αρχίσουμε να κατανοούμε πραγματικά τη διαφορά στην απόδοση μεταξύ των συσκευών Android και iOS.

Η Léonie Watson, διευθύντρια της TetraLogical και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του W3C, υποδεικνύει ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, αλλά εκφράζει επίσης ανησυχία ότι η αλλαγή του κανονισμού μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη χρήση του Chrome, που ήδη κυριαρχεί σε άλλες πλατφόρμες.

Δείτε επίσης: Apple Developer: Η εφαρμογή θα υποστηρίζει και το WWDC

Σε μια ανάρτηση τη Δευτέρα, το OWA υποστήριξε ότι η Apple δεν έχει καταβάλει πραγματική προσπάθεια να συμμορφωθεί με το DMA. Το OWA ανέφερε ότι θεωρεί λογικές τις απαιτήσεις ασφαλείας που έχει καθορίσει η Apple, αλλά άλλοι διαφωνούν.

Πηγή: theregister

Skylight Calendar: Η διαχείριση των ημερολογίων της οικογένειάς σας γίνεται ακόμα καλύτερη

Η εταιρεία Skylight, που ασχολείται με έξυπνες κορνίζες φωτογραφιών, παρουσιάζει μια νέα έκδοση του ηλεκτρονικού ημερολογίου Skylight Calendar, ένα έξυπνο οικογενειακό ημερολόγιο. Το Skylight Cal Max λειτουργεί ακριβώς όπως το τρέχον μοντέλο, αλλά διαθέτει ένα πιο λεπτό, ανανεωμένο σχεδιασμό και μια εντυπωσιακή οθόνη 27 ιντσών. Είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία σήμερα από $599 και θα αποσταλεί τον Ιούνιο, σύμφωνα με την εταιρεία.

Δείτε επίσης: Google Calendar: Επιτρέπει στους χρήστες να κλείνουν paid appointments

Skylight Calendar

Το Cal Max σχεδόν διπλασιάζει το μέγεθος του υπάρχοντος Skylight Calendar των 15 ιντσών, το οποίο αφιερώνεται στην εμφάνιση πολλαπλών ημερολογίων με ένα οικείο σχέδιο και συγχρονισμό με online υπηρεσίες για να διατηρούνται όλα ενημερωμένα. Μία βελτιωμένη οθόνη αφής 27 ιντσών με αυξημένη ανάλυση (2560 x 1440 QHD σε σύγκριση με 1920 x 1080 HD), παρέχει περισσότερο χώρο και καλύτερη ποιότητα για να βλέπετε εύκολα τα προγράμματα όλων με μια ματιά.

Ένα νέο ανάγλυφο οθόνης κατά της αντανάκλασης και ανταλλακτικά πλαίσια έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τη συσκευή να ταιριάζει καλύτερα με τη διακόσμηση του σπιτιού σας. Οι επιλογές θα περιλαμβάνουν ένα κλασικό λευκό ή μαύρο πλαίσιο και ένα πλαίσιο σε μορφή shadow box από αλουμίνιο. Οι κορνίζες μπορούν να αντικατασταθούν αν θέλετε να αλλάξετε τα πράγματα και θα βγούνε προς πώληση τον Ιούνιο, όταν αποστέλλεται το προϊόν. Η επιλογή της shadow box κοστίζει $629, $30 παραπάνω.

Έχω δοκιμάσει την τρέχουσα έκδοση του Skylight Calendar στις 15 ίντσες – η οποία έχει τις ίδιες λειτουργίες, απλά με μια μικρότερη σχεδίαση και χωρίς οθόνη αντιθαμβωτικής προστασίας – και μέχρι στιγμής τη θεωρώ την καλύτερη λύση που έχω δοκιμάσει για να έχω ένα μέρος όπου όλα τα μέλη του νοικοκυριού μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται τα προγράμματά τους.

Ενώ έξυπνες οθόνες όπως το Echo Show μπορούν να εμφανίσουν το ημερολόγιό σας, το κόλπο με το Skylight είναι ότι απλά εμφανίζει το ημερολόγιο όλη την ώρα.

Αυτή η συσκευή δεν είναι μια πολυτελής έξυπνη οθόνη, όπως ένα Echo Show ή ένα Nest Hub, που σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να παρακολουθεί μια σειρά αντί να αναθεωρεί τα γεγονότα της ημέρας τους. Είναι μια αφιερωμένη συσκευή για το ημερολόγιό σας. Υπάρχουν μερικές άλλες σχετικές δυνατότητες – πίνακες καθηκόντων, σχεδιασμός γευμάτων και λίστες καθηκόντων – αλλά το ημερολόγιο είναι το κυρίαρχο γεγονός. Μπορείτε επίσης να έχετε μία οθόνη εικόνων φωτογραφιών αν θέλετε, αν και αυτό απαιτεί μια ετήσια συνδρομή $39 μετά το πρώτο έτος.

Δείτε ακόμα: Google Calendar: Καταχράται ως μυστικό Covert C2 Channel

Πέρα ​​από την ορατότητα, ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό στο Skylight Calendar είναι ότι μπορείτε να επεξεργάζεστε και να προσθέτετε εκδηλώσεις απευθείας στη συσκευή. Μπορείτε επίσης να κάνετε κύληση από την ημέρα και την εβδομάδα και να δείτε το ημερολόγιο όλων ταυτόχρονα. Η διεπαφή μοιάζει πολύ με την ιστοσελίδα Google Calendar και επιτρέπει επίσης την χρήση χρωματικής κωδικοποίησης για διάφορα ημερολόγια.

ημερολόγιο

Το Skylight συνεργάζεται με τις περισσότερες μεγάλες υπηρεσίες όπως ημερολόγια της Google, Apple και Outlook ή μπορείτε να δημιουργήσετε δικά σας ημερολόγια χρησιμοποιώντας την υπηρεσία του και να τα διαχειριστείτε επίσης μέσω της εφαρμογής του Skylight για smartphone.

Ενώ το μοντέλο 15 ιντσών, με κόστος 300 δολάρια, που δοκίμασα μπορεί να εμφανίζει πέντε έως επτά ημέρες και περίπου οκτώ ώρες εργάσιμης ημέρας σε χρονικά διαστήματα, μπορώ να δω ότι η μεγαλύτερη έκδοση μπορεί να είναι χρήσιμη για μεγαλύτερες οικογένειες ή για αυτούς που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο με πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες.

Το Skylight Cal Max είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία τώρα, με τιμή $599 ή $629 για την επιλογή του πλαισίου shadow box. Οι αποστολές προς τους πελάτες θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο.

Δείτε επίσης: Google Calendar: Μπορεί να σταματήσει να είναι διαθέσιμo σε Android 7.1 και κατώτερες εκδόσεις

Πώς τα έξυπνα ημερολόγια βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητας;

Τα έξυπνα ημερολόγια είναι εργαλεία διαχείρισης χρόνου που βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητας μέσω της αυτοματοποίησης και της βελτιστοποίησης των διαδικασιών σχεδιασμού και οργάνωσης.

  • Πρώτον, τα έξυπνα ημερολόγια παρέχουν αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις για συναντήσεις, προθεσμίες και άλλα σημαντικά γεγονότα, εξαλείφοντας την ανάγκη για παρακολούθηση και επανεξέταση των εργασιών.
  • Δεύτερον, πολλά έξυπνα ημερολόγια έχουν τη δυνατότητα να συγχρονίζονται με άλλες εφαρμογές και συστήματα, όπως το email, τα social media και τα συστήματα διαχείρισης εργασιών, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα των δεσμεύσεων και των εργασιών.
  • Τρίτον, τα έξυπνα ημερολόγια μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του χρήστη, επιτρέποντας την προσαρμογή των ρυθμίσεων, της διάταξης και των λειτουργιών για να ανταποκριθούν στις μοναδικές απαιτήσεις της κάθε εργασίας.
  • Τέλος, τα έξυπνα ημερολόγια μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της παραγωγικότητας μέσω της ανάλυσης των δεδομένων. Με την παρακολούθηση των συνηθειών και των μοτίβων του χρήστη, τα έξυπνα ημερολόγια μπορούν να προτείνουν βελτιώσεις και να βοηθήσουν στην ανακαλύψη νέων τρόπων για την αύξηση της αποδοτικότητας.

Πηγή: The Verge

PayPal: Σχεδιάζει χιλιάδες απολύσεις για το 2024

Η PayPal σχεδιάζει νέες απολύσεις, μειώνοντας το εργατικό της δυναμικό κατά 9%. Περίπου ένα χρόνο πριν, η εταιρεία είχε, επίσης, ανακοινώσει αντίστοιχες περικοπές.

PayPal απολύσεις περικοπές

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Alex Chriss ανακοίνωσε τις απολύσεις χθες, Τρίτη. Χαρακτήρισε την απόφαση “δύσκολη αλλά αναγκαία“. Είπε ότι οι αναπροσαρμογές στο προσωπικό θα περιλαμβάνουν τόσο απολύσεις όσο και “εξάλειψη ανοιχτών ρόλων“. Οι περικοπές θα γίνουν στη διάρκεια του χρόνου.

Το κάνουμε αυτό για να διαμορφώσουμε σωστά την επιχείρησή μας, και να μπορούμε να κινούμαστε με την ταχύτητα που απαιτείται, για να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες και να έχουμε κερδοφόρα ανάπτυξη“, έγραψε ο Chriss, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.

Δείτε επίσης: Salesforce: Ανακοινώνει απολύσεις 700 υπαλλήλων

Η PayPal, η οποία συγκαταλέγει τη Venmo και την Xoom μεταξύ των θυγατρικών της, είχε συνολικά 29.900 υπαλλήλους στο τέλος του 2022. Πέρυσι, σαν σήμερα, η εταιρεία πληρωμών απέλυσε περίπου 2.000 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι οι νέες απολύσεις που αντιστοιχούν στο 9% θα επηρεάσουν περίπου 2.500 υπαλλήλους.

Ο Chriss έγραψε ότι οι εργαζόμενοι στην PayPal θα ενημερωθούν για το μέλλον τους στην εταιρεία μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ήδη διάφοροι μηχανικοί αναφέρουν στο LinkedIn ότι έχουν απολυθεί και ότι είναι ανοιχτοί για νέες θέσεις εργασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η PayPal  δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει ανακοινώσει απολύσεις τις τελευταίες ημέρες. Από την αρχή Ιανουαρίου 2024, η Google, το Discord, η eBay, η Unity Software και η Twitch ενημέρωσαν για τις δικές τους περικοπές.

Δείτε επίσης: Microsoft: Απολύσεις 1900 υπαλλήλων σε Activision Blizzard και Xbox

Οι απολύσεις σε τέτοια μεγάλη κλίμακα μπορούν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην αγορά εργασίας της τεχνολογίας. Η αύξηση της διαθεσιμότητας των εργαζομένων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του ανταγωνισμού για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας, πιέζοντας τους εργαζομένους να αποδεχθούν χαμηλότερους μισθούς ή λιγότερο ελκυστικές συνθήκες εργασίας.

Επίσης, οι απολύσεις μπορεί να αποθαρρύνουν τους νέους από το να επιδιώξουν καριέρα στον τομέα της τεχνολογίας, μειώνοντας την προσφορά ταλέντων στο μέλλον. Αυτό μπορεί να έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην καινοτομία και την ανάπτυξη του τομέα.

Δείτε επίσης: Η eBay ανακοινώνει απολύσεις 1000 υπαλλήλων

Έπειτα, οι απολύσεις μπορούν να έχουν ψυχολογικές επιπτώσεις στους εργαζόμενους, αυξάνοντας την αβεβαιότητα και τον φόβο για την εργασιακή αστάθεια. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη παραγωγικότητα και δημιουργικότητα, καθώς οι εργαζόμενοι μπορεί να είναι λιγότερο πρόθυμοι να αναλάβουν ρίσκα ή να επενδύσουν σε νέες ιδέες.

Πηγή: www.sfgate.com

Το νέο Update 1.9.51 του Starfield φέρνει σημαντικές αλλαγές

Starfield

Μετά από μια σύντομη περίοδο στο Steam Beta, ένα σημαντικό update για το Starfield του 2024 είναι πλέον διαθέσιμο, με μία από τις σημαντικότερες αλλαγές να επικεντρώνεται στη βελτίωση του φωτισμού σε διάφορα μέρη του παιχνιδιού.

Δείτε επίσης: Starfield: Καταλήγει σε ‘Κυρίως Αρνητικές’ Κριτικές στο Steam

Συγκεκριμένα, οι σημειώσεις της ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Bethesda Game Studios βελτίωσε τον φωτισμό σε 73 τοποθεσίες. Ενώ δεν παρέχονται λεπτομέρειες, οι παίκτες του Starfield έχουν αρχίσει ήδη να δημοσιεύουν πριν και μετά τις εικόνες από διάφορα μέρη του παιχνιδιού.

Εντυπωσιακότερα, ο χρήστης του Reddit με το όνομα DinDisco δημοσίευσε μια συλλογή από εικόνες που δείχνουν πώς ήταν το Starfield σε κάποια μέρη πριν και μετά την εγκατάσταση της ενημέρωσης. Φωτογραφίες συγκεκριμένων περιοχών, όπως το Red Mile και τα ορυχεία, έχουν δραστικές διαφορές στον φωτισμό. Για παράδειγμα, ένα σπήλαιο που προηγουμένως είχε γκρι-καφέ χρωματική σύνθεση αντικαταστάθηκε με μπλε μεταλλικά ορυκτά, με τον φωτισμό να έχει ένα δροσερό μπλε χρώμα. Σύμφωνα με τις σημειώσεις της ενημέρωσης, έγιναν βελτιώσεις και στη σελίδα δημιουργίας χαρακτήρων.

Στην κριτική του IGN για το Starfield, το οποίο τιμήθηκε με 7 στα 10, ανέφεραν: “Το Starfield αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες, αλλά τελικά, η γοητεία των εκτεταμένων ρόλων και ο σεβαστός αγώνας καθιστούν δύσκολο το να αντισταθεί κανείς στη βαρύτητά του.”.

Δείτε ακόμα: Overwatch 2 Patch Notes για το Season 9

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις πλήρεις σημειώσεις για την ενημέρωση:

Starfield Update 1.9.51.0 Σημειώσεις

Διορθώσεις και Βελτιώσεις

Κίνηση

  • Διορθώθηκε το πρόβλημα με τα μάτια του χαρακτήρα που παρέμεναν κλειστά αντί να κλείνουν στη προβολή τρίτου πρόσωπου.
  • Αντιμετωπίστηκαν σπάνιες περιπτώσεις όπου μικρές αναδυόμενες κινήσεις μπορούσαν να παρατηρηθούν στη προβολή τρίτου πρόσωπου.

Πλάσματα και Εχθροί

  • Διορθώθηκαν ορισμένα αθέατα πλάσματα σε ορισμένους πλανήτες.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να συμβεί σε ορισμένους εχθρούς και να τους κάνει να στέκονται αντί να πέφτουν στο έδαφος.
  • Πλήρωμα και Σύντροφοι
  • Διορθώθηκε η θέση των μελών του πληρώματος και των συντρόφων κοντά στο κόκπιτ μετά τη γρήγορη μετακίνηση προς το διαστημόπλοιο.
  • Σύντροφοι: Διορθώθηκε ένα πιθανό κλείδωμα ελέγχου όταν μιλούσε κάποιος με ένα σύντροφο χωρίς να εισέλθει σε διάλογο ταυτόχρονα που προσπαθεί να βγει από το διαστημόπλοιο.

Γενικά

  • [ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 1.9.51] Αντιμετωπίστηκε ένα κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί όταν αλλάζετε από την προβολή σε παράθυρο. (PC)
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που εμπόδιζε τους χρήστες των Windows να αποθηκεύουν αν το όνομα χρήστη περιείχε κάποιους χαρακτήρες (PC).
  • Διορθώθηκαν σπάνιες καταστροφές αποθηκευμένου παιχνιδιού στο PC (MSS και Steam).
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κλείδωμα ελέγχου ή κρασάρισμα μετά τη φόρτωση ενός γρήγορου αποθηκευμένου παιχνιδιού ενώ βρίσκεστε σε κατάσταση στόχευσης.
  • Ο δείκτης του παίκτη δεν θα εμφανίζεται πλέον πάνω στην κάμερα στον επιφανειακό χάρτη.
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει την πρόσβαση στο κύριο μενού όταν σας ζητούσε να “Πατήσετε οποιοδήποτε κουμπί για Έναρξη” (Xbox).
  • Ο τύπος του σώματος δεν θα επαναφέρεται πλέον στην προκαθορισμένη ρύθμιση όταν φορτώνετε ένα αποθηκευμένο από το Starborn από το κύριο μενού.
  • Διορθώθηκε flickering κατά την άντληση στον ανελκυστήρα του Neon’s Trade Tower.
  • Βελτιώθηκε η εμφάνιση του υλικού του Ryujin Kiosk κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα με τον τρόπο που το panel της Cydonia εμφάνιζε τις ώρες χωρίς περιστατικά.
  • Προστέθηκαν βελτιστοποιήσεις στο συγχρονισμό νεφών των αποθηκευμένων παιχνιδιών (MSS/Xbox).
  • Βελτιώθηκε ο τρόπος που συμπεριφέρονται τα πλήθη όταν ο επιθυμητός στόχος είναι κατοχυρωμένος.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πόρτες αερολόγων που φαίνονται καμένες στον ουρανό όταν φτάνετε σε τοποθεσίες.
  • Διορθώθηκε μη επιθυμητό κείμενο που εμφανιζόταν στη διεπαφή δημιουργού διαστημόπλοιου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα κατά την επαναφορά της κονσόλας από την κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειας (Xbox).
  • Διάφορες βελτιώσεις στη σταθερότητα.

Γραφικά

  • Βελτιώθηκε η υποστήριξη των ευρυγώνιων οθονών (32:9, 21:9 και 16:10).
  • Προστέθηκε υποστήριξη για την εμφάνιση αστέρων με γεωμετρία δίσκου ηλίου.
  • Οι σκιές τώρα είναι ορατές στους δακτυλίους πλανητών από την επιφάνεια του πλανήτη.
  • Βελτιώθηκαν τα μάτια και ο τόνος του δέρματος στους χαρακτήρες του πλήθους.
  • Βελτιώθηκε η αντανάκλαση στο νερό.
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές στο δέρμα του χαρακτήρα (Xbox και PC Medium/High/Ultra).
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές στο ύφασμα του χαρακτήρα (PC High/Ultra).
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές επαφής στο πρώτο πρόσωπο (PC Ultra).
  • Βελτιώθηκε ο φωτισμός στο μενού δημιουργίας χαρακτήρων.
  • Μειώθηκε η εμφάνιση ορισμένων μικρών αστεριών κατά τη μετάβαση της κάμερας κατά τη διάρκεια των μεταβάσεων της κάμερας της σκηνής.
  • Διορθώθηκε το flickering των διάφορων ειδικών εφέ (αμμοθύελλα, λιωμένες πισίνες με διαβρωτικό υγρό, καταρράκτες).
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα όπου η κάμερα θα κλειδωνόταν ενώ βρισκόσασταν στη λειτουργία handscanner κατά την παρακολούθηση πτηνών που πετούν (Xbox).
  • Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά το άνοιγμα του μενού κάμερας από το μενού ρυθμίσεων.
  • Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά το άνοιγμα ενός μενού παιχνιδιού λίγο πριν ενεργοποιηθεί διάλογος με άλλο χαρακτήρα.
  • Αντιμετωπίστηκαν διάφορα προβλήματα με τρεμόπαιγμα και popping σκιών, flickering και θεμάτων artifact.
  • Βελτιώθηκε ορατότητα της λάμψης του ηλίου κατά τη δύση και την ανατολή.
  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα όπου αφρός ή βρωμιά δεν εμφανίζονταν.
  • Διορθώθηκε σπάνιο τρεμόπαιγμα στα οπτικά εφέ στο διάστημα (Xbox Series S).
  • Διορθώθηκε σπάνιο τρεμόπαιγμα στα μαλλιά (Xbox Series X/S).
  • Διορθώθηκε περιοδικό τρεμόπαιγμα σε digiframes και οθόνες τηλεόρασης.
  • Προσαρμόστηκε η εμφάνιση της λάμψης κατά την ενεργοποίηση του handscanner.
  • Βελτιώθηκε η εμφάνιση των συννεφιών κατά την μετάβαση του καιρού.
  • Διορθώθηκαν σπάνιες περιπτώσεις όπου η ευθυγράμμιση του χόρτου και του ανέμου μπορεί να φανεί αποσυνδεδεμένη.
  • Μειώθηκε η ένταση του bloom κατά την ενεργοποίηση του motion blur (PC).
  • Αντιμετωπίστηκαν προβλήματα με το concealment effect που δεν εφαρμόζεται πάντα κατά τη χρήση του handscanner.
  • Διορθώθηκε η ορατή άκρη του ωκεανού στην απόσταση όταν παρατηρείται από πολύ ψηλό σημείο.
  • Διορθώθηκαν σπάνιο λευκό τρεμόπαιγμα που εμφανίζονται γύρω από τα μαλλιά των χαρακτήρων κατά τις σκηνές κοπής.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα αναγνωσιμότητας στο Starmap κατά τη χρήση μεγάλης γραμματοσειράς στο μενού.
  • Το μενού ενδεχομένως να μην παράγει προεπισκοπήσεις ενότητας κατά τη χρήση ποντικιού (PC).
  • Διορθώθηκε σύντομο πρόβλημα βάθους πεδίου που ενδεχομένως παρουσιάζεται κατά την σκοπευτική, alt-tabbing ή αποχώρηση από οθόνη διαλόγου.
  • Περιοδικά προβλήματα μετάβασης φωτισμού μετά τη φόρτωση ή την έξοδο από έναν τόπο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση ζωντανών μπαντών στην απόσταση της ομίχλης.
  • Σπάνιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει το χρώμα της ομίχλης να εμφανίζεται ασυνεπές.
  • Σπάνιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τα βράχια να εξαφανιστούν κοντά στον παίκτη στην επιφάνεια ενός πλανήτη.
  • Διορθώθηκε κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί κατά την εναλλαγή σε DLSS με την ενεργό δυναμική ανάλυση (PC).
  • Τρεμόπαιγμα και καθυστερημένες σκιές που περιλαμβάνονται κατά την απόσυρση του παιχνιδιού.
  • Διορθώθηκαν διάφορα artifacts FSR2 και DLSS (θόρυβος, μαύρα σημεία, φαντάσματα).
  • Τρεμόπαιγμα κατά τη χρήση του handscanner με ενεργοποιημένο DLSS.
  • Οι αρχικές συνθήκες φωτισμού κατά την προσγείωση σε έναν πλανήτη.
  • Βελτιωμένος φωτισμός σε 73 τοποθεσίες.
  • Διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα γεωμετρίας, υφής και εμφάνισης φαντασμάτων.

Εξωτερικοί Χώροι

  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα λείανσης εδάφους που θα μπορούσε να συμβεί μετά από ταξίδι σε ένα εξωτερικό προσκήνιο κοντά στη Νέα Ατλαντίδα.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου αντικατέστησαν αντικείμενα κατά την επιστροφή σε ένα εξωτερικό προσκήνιο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκάλεσε την παραμονή της ζημιάς από κίνδυνο ακόμα και όταν αφαιρέθηκε ο κίνδυνος από λειτουργία bulldozing στους εξωτερικούς χώρους.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι σύνδεσμοι φορτίου ενός εξωτερικού προσκηνίου θα αφαιρούνταν από τη λίστα τερματικού αν συνδέονταν, αποσυνδέονταν και ξανασυνδέονταν σε άλλο σύνδεσμο φορτίου κατά τη διάρκεια της ακολουθίας προσγείωσης φορτηγού φορτίου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι θήκες όπλων που κατασκευάζονταν από τον παίκτη σε ένα εξωτερικό προσκήνιο θα γεμίζονταν όπλα και πυρομαχικά μετά την επαναφόρτιση του παιχνιδιού.

Δυνάμεις

  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει στη διατήρηση ενεργοποιημένης της δύναμης Phased Time.
  • Διορθώθηκε η έκταση της ταχύτητας που θα μπορούσε να συμβεί στο μηδέν G κατά τη χρήση της δύναμης Phased Time.
  • Η δύναμη Solar Flare λαμβάνει τώρα υπόψη τις κρίσιμες πληγές.

Αποστολές και Τυχαία Συναντήσεις

  • Absolute Power: Διορθώθηκε λείανση στην ασφαλές που εμποδίζει την ολοκλήρωση της προαιρετικής αποστολής “Εντοπισμός Αποδεικτικών για Εκβιασμό της Ayumi Komiko”.
  • Background Checks: Διορθώθηκε δυνατό κλείδωμα ελέγχου που θα μπορούσε να συμβεί αν πιαστεί από την ασφάλεια.
  • Derelict Ship: Διορθώθηκε πρόβλημα που εμποδίζει τον παίκτη από το να φτάσει στη θέση του πιλότου αν δεν έχει πρόσβαση σε προηγμένα κλειδώματα.
  • Drinks on the House: Επιδιορθώθηκε σπάνια περίπτωση όπου η πόρτα προς το Sub 12 θα μπορούσε να παραμείνει κλειδωμένη.
  • Echoes of the Past: Διορθώθηκε κολλημένος Delgado στο κάτω μέρος της σκάλας κατά τη διάρκεια του “Συνέχιση της Εξερεύνησης του Κλειδιού” που θα μπορούσε να συμβεί αν το Lock εγκαταλείπονταν κατά τη διάρκεια του διαλόγου του Delgado.
  • Echoes of the Past: Επιλύθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τα όπλα του Mathis ‘και Delgado’ να είναι αόρατα.
  • Eye of the Storm: Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τη μη έναρξη μεταφοράς δεδομένων μετά τοποθέτηση του Data Core.
  • Eye of the Storm: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το προτρεπτικό ναυσιπλούμενου θα έλειπε από το διαστημόπλοιο Legacy αν ο παίκτης εξήλθε με το Legacy και στη συνέχεια ανανέωσε ένα αποθηκευμένο παιχνίδι πριν ξεκινήσει την αποστολή.
  • Executive Level: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι παίκτες μπορούσαν να κολλήσουν σε ένα καρεκλάκι στην αίθουσα συνεδριάσεων του Ryujin Industries HQ.
  • Failure to Communicate: Διορθώθηκε πρόβλημα που απέτρεπε τον παίκτη από το να ολοκληρώσει την αποστολή αν απενεργοποίησε όλα τα μέλη της Συμμαχίας Άμυνας (Alban Lopez, Jacquelyn Lemaire και Chanda Banda).
  • Further Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί κατά την προσπάθεια να δοκιμάσει να συνδεθεί με το Eye.
  • Groundpounder: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η πόρτα προς το Lezama θα μπορούσε καμιά φορά να είναι κλειδωμένη αν ο παίκτης έφευγε από τον τόπο κατά τη διάρκεια της αποστολής και επέστρεφε αργότερα.
  • Hostile Intelligence: Διορθώθηκαν κλειδωμένες πόρτες στο δωμάτιο Steam Tunnels όπου πραγματοποιείται ο μετασχηματισμός Terrormorph.
  • Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει την έναρξη της αποστολής μετά την ολοκλήρωση της Παλιάς Γειτονιάς.
  • Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα όπου μια τοποθεσία του Ναού ενδέχεται να μην εμφανιζόταν κατά τη λήψη του “Μετάβαση στην” αντικείμενο.
  • Legacy’s End: Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορούσε να αποτρέψει την αλληλεπίδραση με τον Delgado όταν ήταν πίσω από το γυαλί μέσα στο κέντρο ελέγχου του Key.
  • Legacy’s End: Διορθώθηκε στοιβαγμένο χώμα όπου ο παίκτης θα μπορούσε να κολλήσει προσπαθώντας να φτάσει στην Αίθουσα Εστίασης.
  • Missed Beyond Measure: Διορθώθηκε διάλογος μεταξύ Sarah και Walter που δεν παίζει στο Lodge.
  • No Sudden Moves: Τα συντροφικά πλάνα δεν ακολουθούν τον παίκτη κατά τις προσωπικές αποστολές.
  • On The Run: Διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα που σχετίζονται με την απροσβιβασιμότητα της Mei Devine όταν το αντικείμενο ενημερώθηκε σε “Ακούστε την Εισαγωγή της Mei Devine”.
  • On The Run: Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά την καθιστική στο τραπέζι για να μιλήσει με την Jade MacMillan.
  • One Small Step: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει τον Lin / Heller από το να εξέλθει από τον αεροθάλαμο.
  • Operation Starseed: Διορθώθηκε κακή θέα που θα μπορούσε να συμβεί αν το Beagle επιβιβαζόταν μετά από μια μεγάλη αδράνεια.
  • Power From Beyond: Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε λείπουν Starborn ναοί και διαταραχές σαρωτή που μπορούσαν να εμποδίσουν την απόκτηση όλων των δυνάμεων Starborn από αυτό το σύμπαν.
  • Rough Landings: Επιλύθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει κατά τη διάρκεια του “Συνάντηση με την Milena Axelrod” που θα μπορούσε να εμποδίσει τα διαστημόπλοια από το να εμφανιστούν στην επιθυμητή τοποθεσία.
  • Shadows in Neon: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει κατά την επαναλαμβανόμενη χρήση της πόρτας γραφείου του Jaylen Pryce πριν προχωρήσει στο Neon Core.
  • Supra et Ultra: Διορθώθηκε κλείδωμα ελέγχου που θα μπορούσε να συμβεί κατά την είσοδο στο Flight Simulator ενώ ένας φρουρός προσπαθεί να συλλάβει.
  • Tapping the Grid: Διορθώθηκαν μη προσβάσιμες κιβώτια τμημάτων που θα μπορούσαν να συμβούν αφού ο Κυνηγός επιτεθεί στο Lodge.
  • The Best There Is: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να αποτρέψει την πρόοδο του αντικειμένου κατά τη συνομιλία με την Naeva και τη Jasmine στο engineering room.
  • The Empty Nest: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκαλέσει το όπλο του Sam Coe να είναι αόρατο όταν βρίσκεται μέσα στο σπίτι του Jacob.
  • The Heart of Mars: Διορθώθηκε άλλη τοποθεσία που θα μπορούσε πιθανώς να αποτρέψει την ανάκτηση της καρδιάς του Άρη.
  • The Pale Lady: Διορθώθηκε σπάνια περίπτωση προσβάσιμης αναφοράς καρτέλας πληρώματος διαστημόπλοιου που καθιστά αδύνατη την ολοκλήρωση της συνάντησης.
  • Top of the L.I.S.T.: Ο Phil Hill πρέπει τώρα να δέχεται δεδομένα έρευνας για το Sumati.
  • War Relics: Επιλύθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να αποτρέψει τον Kaiser από το να μετακινηθεί στην τοποθεσία της αποστολής.
  • Where Hope is Built: Διορθώθηκε κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί με συγκεκριμένη σειρά συμπεριφορών του παίκτη.

Διαστημόπλοια και Προσαρμογή

  • Επιλύθηκε άλλη περίπτωση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν αστεροειδή να ακολουθεί ένα διαστημόπλοιο στο διάστημα.
  • Διορθώθηκε η σήμανση της πόρτας του διαστημόπλοιου ως προσβάσιμη μετά από αλλαγή σε ένα νέο διαστημόπλοιο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά το άμεσο ταξίδι κατά τη διάρκεια ενός grav jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά την είσοδο στη λειτουργία επίθεσης του διαστημόπλοιου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά την είσοδο στη λειτουργία επίθεσης του διαστημόπλοιου μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε μη λειτουργικές σκάλες να εμφανίζονται όταν ο παίκτης τροποποίησε το διαστημόπλοιο του με ένα Taiyo All-In-One Berth Top A και ένα Deimos 1×1.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το θρυλικό διαστημόπλοιο θα μπορούσε να πάρει πολύ καιρό για να επαναλάβει το πυροβολισμό μετά την επισκευή των όπλων.
  • Ο διαστημικός αγώνας πρέπει τώρα να ταιριάζει με την αύξηση της δυσκολίας του εδάφους με τα διαδοχικά ταξίδια μέσω της Unity.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η φόρτωση εξόδου που δημιουργήθηκε ενώ ήταν δεμένο σε ένα διάστημα σταθμό θα μπορούσε να προκαλέσει την αλλαγή των ονομάτων των διαστημόπλοιων.
  • Η ενδεικτική δεν δείχνει προς το τρέχον διαστημόπλοιο μετά την εκτέλεση ενός save/load μεταξύ διαφορετικών διαστημόπλοιων.
  • Διορθώθηκε το σφάλμα που θα μπορούσε να προκύψει αν αφαιρεθεί ένα μη-κεντρικό διαστημόπλοιο από μια πλατφόρμα προσγείωσης.

Δεξιότητες

  • REJUVENATION: Τα VFX της δεξιότητας Rejuvenation δεν επαναλαμβάνονται πλέον κάθε φορά που ανοίγετε το τρίτο πρόσωπο.
  • SURVEYING: Διορθώθηκε πρόβλημα προόδου προκλήσεων ερευνητικού προβλήματος με μεταλλευτικό πόρο.
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ: Διορθώθηκαν ανεπάρκειες στα επίπεδα 3 και 4.

Όπλα και Αντικείμενα

  • Διορθώθηκαν εσφαλμένα ποσά επαναφόρτισης που θα μπορούσαν να προκύψουν κατά την κατανάλωση ενός Trauma Pack.
  • Διορθώθηκαν προβλήματα FOV και zoom με την διόπτρα των όπλων.
  • Διορθώθηκαν ήχοι εφέ όπλων που συνέχιζαν να παίζουν περιστασιακά μετά τον φόνο ενός εχθρού.
  • Διορθώθηκε το γεγονός ότι η κατάσταση του κορυφώματος δεν επανήλθε σωστά μετά από αποθήκευση και φόρτωση.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκληθεί όταν ο παίκτης εισέρχεται στη λειτουργία επίθεσης διαστημόπλοιου αμέσως μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκληθεί όταν ο παίκτης εισέρχεται στη λειτουργία επίθεσης διαστημόπλοιου αμέσως μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε τις μη λειτουργικές σκάλες να εμφανίζονται όταν ο παίκτης τροποποιούσε το διαστημόπλοιο του με ένα Taiyo All-In-One Berth Top A και ένα Deimos 1×1.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το θρυλικό διαστημόπλοιο θα μπορούσε να πάρει πολύ καιρό για να επαναλάβει το πυροβολισμό μετά την επισκευή των όπλων.
  • Ο διαστημικός αγώνας πρέπει τώρα να ταιριάζει με την αύξηση της δυσκολίας του εδάφους με τα διαδοχικά ταξίδια μέσω της Unity.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η φόρτωση εξόδου που δημιουργήθηκε ενώ ήταν δεμένο σε ένα διάστημα σταθμό θα μπορούσε να προκαλέσει την αλλαγή των ονομάτων των διαστημόπλοιων.
  • Η ένδειξη δεν δείχνει προς το τρέχον διαστημόπλοιο μετά την εκτέλεση ενός save/load μεταξύ διαφορετικών διαστημόπλοιων.
  • Διορθώθηκε το σφάλμα που θα μπορούσε να προκύψει αν αφαιρεθεί ένα μη-κεντρικό διαστημόπλοιο από μια πλατφόρμα προσγείωσης.

Sundar Pichai: Το Google One έχει σχεδόν 100 εκατ. συνδρομητές

Ο Sundar Pichai ανακοινώνει τα νέα ορόσημα της Google One και την ανοδική πορεία των συνδρομητικών υπηρεσιών.

Ο Sundar Pichai ανακοινώνει τα νέα ορόσημα της Google One και την ανοδική πορεία των συνδρομητικών υπηρεσιών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, δήλωσε ότι η υπηρεσία αποθήκευσης στο cloud της εταιρείας, Google One, είναι “σχεδόν έτοιμη να ξεπεράσει” τους 100 εκατομμύρια συνδρομητές.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα της Alphabet για το Q4 του 2023, ο Pichai πρόσθεσε ότι η εταιρεία εξετάζει τον προσθαφαιρούμενο προσδιορισμό AI στην υπηρεσία Google One. Η μηχανή αναζήτησης είχε πρωτοεισαγάγει τη Google One το 2018. Από τότε, το προϊόν έχει εξελιχθεί και προσφέρει επιπλέον προνόμια, όπως οι δυνατότητες επεξεργασίας φωτογραφιών στο Google Photos, όπως το magic eraser, το portrait light και blur, το color pop, και η πρόταση σκαι.

Οι σχέδια της Google One ξεκινούν από $1.99 τον μήνα, παρέχοντας 100GB αποθηκευτικού χώρου που μπορεί να μοιραστεί με πέντε άτομα και πρόσβαση στην υπηρεσία VPN στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Δείτε επίσης: Google: Δοκιμάζει το “one-tap button” για κατάργηση ειδοποιήσεων

Ο Pichai επεσήμανε ότι η συνολική συνδρομητική επιχείρηση της Google – συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών YouTube Premium και Music, YouTube TV και Google One – βρίσκεται σε ανοδική πορεία και έχει ξεπεράσει τα $15 δισεκατομμύρια ετήσια έσοδα. Η εταιρεία ανέφερε ότι αυτό αντιστοιχεί σε πενταπλασιασμό σε σύγκριση με το 2019. Επίσης, επισήμανε ότι λόγω της ισχυρής απόδοσης των συνδρομών, ο κλάδος “Συνδρομές, Πλατφόρμες και Συσκευές” έχει εγγραφεί ανάπτυξη 23% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η Google τελευταία ανέφερε ότι τα πληρωτικά σχέδια του YouTube είχαν 80 εκατομμύρια τον Νοέμβριο του 2022. Ωστόσο, δεν υπήρξε άλλη ενημέρωση από τότε. Η εταιρεία ανέφερε ότι τα YouTube Shorts παρακολουθούνται από 2 δισεκατομμύρια χρήστες που έχουν συνδεθεί κάθε μήνα και καταγράφονται 7 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές – τα ίδια νούμερα που αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα του Q3 του 2023.

Δείτε ακόμα: Microsoft Edge: Σφετερίζεται τη θέση του Chrome στους υπολογιστές

Πρόσφατα, η Google απέλυσε περίπου 1.000 υπαλλήλους σε τομείς όπως η υλικολογία, η μηχανολογία και οι υπηρεσίες, καθώς και 100 υπαλλήλους από το YouTube. Αργότερα, ο Pichai έστειλε εσωτερικό μήνυμα στο προσωπικό λέγοντας ότι θα υπάρξουν περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας φέτος.

Σημαντικό να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Google, αναφέρθηκε ότι είχε 182.502 υπαλλήλους, ελαφρώς περισσότερους από τους 182.381 που αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα του Q3. Ωστόσο, ο αριθμός είναι σημαντικά χαμηλότερος από τους 190.234 υπαλλήλους που είχε στο τέλος του 2022.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Η Fitbit αρνείται ότι το Charge 5 update κατάστρεψε τις συσκευές

Fitibit Charge 5

Η Fitbit αρνείται τις καταγγελίες, που έχουν καταθέσει πολλοί χρήστες της, ότι μια ενημέρωση λογισμικού που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2023 έχει αφήσει πολλά Fitbit Charge 5 άχρηστα.

Δείτε επίσης: Η Apple κυκλοφορεί τις πρώτες developer betas watchOS 10.4 και macOS 14.4

Περισσότεροι από 100 χρήστες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους στα επίσημα φόρουμ για το γεγονός ότι οι συσκευές Fitbit Charge 5 δεν λειτουργούν πλέον σωστά.

Ένας εκπρόσωπος της Google, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια της Fitbit, δήλωσε: “Εξακολουθούμε να ερευνούμε αυτό το θέμα, αλλά μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι δεν οφείλεται στην πρόσφατη ενημέρωση του λογισμικού.”

Ο εκπρόσωπος δεν πρόσφερε καμία εναλλακτική εξήγηση για τον χαμό προβλημάτων που αναφέρονται, το πιο συνηθισμένο εκ των οποίων είναι η πολύ μικρή διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

“Οι χρήστες θα πρέπει να συνεχίσουν να ενημερώνουν τις συσκευές τους με το τελευταίο λογισμικό και να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών της Fitbit στο help.fitbit.com αν αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε θέμα”, πρόσθεσε.

Ωστόσο, οι χρήστες στα ίδια τα φόρουμ της Fitbit επιμένουν ότι η αλλαγή του λογισμικού φέρει την ευθύνη, μερικοί χρήστες του Charge 5 να προτρέπουν να μην εγκαθιστούν την ενημέρωση και να περιγράφουν πώς οι συσκευές τους πλέον δεν λειτουργούν σωστά, αν καθόλου.

Δείτε επίσης: Pixel Watch 3: Η Google θα προσθέσει μια νέα επιλογή φέτος

“Βασικά, είναι άχρηστο τώρα, η μπαταρία είναι νεκρή”, δήλωσε ο Dean από το Έσεξ – ο οποίος δεν θέλησε να δημοσιευτεί το πλήρες του όνομα – στο BBC, καθώς εξήγησε τα προβλήματά του με το Charge 5.

Είπε ότι προηγουμένως η συσκευή του “λειτουργούσε πολύ καλά” και μπορούσε εύκολα να διαρκέσει επτά ημέρες ανά φόρτιση – και είπε ότι πιστεύει ότι η ενημέρωση του λογισμικού φέρει την ευθύνη.

“Δεν βλέπω πώς και γιατί θα είχαν εκατοντάδες άλλοι άνθρωποι το ίδιο πρόβλημα μετά την εγκατάσταση της ενημέρωσης αν δεν ήταν αυτή η αιτία.”

Fitibit Charge 5

Η Fitbit, που ιδρύθηκε στην Καλιφόρνια, βοήθησε στο να προωθηθεί η αγορά των Fitness Wearables. Κυκλοφόρησε την πρώτη της συσκευή το 2009 και έχει πουλήσει περισσότερα από 120 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως από τότε.

Το 2019, αγοράστηκε από την Google έναντι 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δείτε ακόμα: Apple Watch: Η λειτουργία οξυγόνου βοήθησε επιβάτη αεροπλάνου

Ωστόσο, η αγορά της wearable τεχνολογίας έχει προκληθεί τα τελευταία χρόνια από τις αυξανόμενες δυνατότητες των smartphones.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Google απέλυσε εκατοντάδες υπαλλήλους από την Fitbit, με τους συνιδρυτές James Park και Eric Friedman να αναφέρονται ανάμεσα σε αυτούς που αποχώρησαν.

Dean είπε ότι το πρόβλημα προέκυψε στη συσκευή του αμέσως μετά την ενημέρωση. “Παρατήρησα ότι η μπαταρία άρχισε να εκφορτίζεται αμέσως – δεν κρατούσε τη φόρτισή της”, είπε.

“Η μπαταρία ήταν εντελώς νεκρή. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για τη συνομιλία στο διαδίκτυο, και όλοι ό,τι θα έκαναν ήταν να με καθοδηγούν για την επαναφορά της συσκευής στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, που δεν θα βοηθούσε. “Στη συνέχεια συνδέθηκα στα φόρουμ και ζήτησα βοήθεια εκεί και διαπίστωσα ότι άλλοι άνθρωποι είχαν το πρόβλημα και αγνοούνταν πλήρως από την Fitbit.”

Τα φόρουμ της Fitbit είναι γεμάτα παρόμοιες καταγγελίες, μερικές από τις οποίες έγιναν μόλις αυτή την εβδομάδα.3

Δείτε επίσης: Apple: Αφαιρεί τη μέτρηση οξυγόνου αίματος από Apple Watches λόγω διαμάχης με τη Masimo

Κάποιος είπε ότι το Charge 5 του πήγε “από τέλειο σε μη λειτουργικό εντελώς” μια νύχτα, ενώ άλλος είπε σε μια ανάρτηση που έγινε στα Χριστούγεννα ότι η ενημέρωση προκάλεσε την “πλήρη αναστολή λειτουργίας” της συσκευής του.

Άλλοι έχουν κριτικάρει την “εκνευριστική” εξυπηρέτηση πελατών, η οποία πρόσφερε “καμία λύση εκτός από το να αγοράσετε ένα νέο Fitbit”.

Ένας πελάτης έχει ζητήσει από τη Google “να είναι πιο υπεύθυνη”, λέγοντας ότι σκοπεύει να μεταβεί σε μια συσκευή που παρέχεται από μια ανταγωνιστική εταιρεία.

“Όλοι όσοι έχουν αγοράσει ένα Fitbit Charge 5 οπουδήποτε θα πρέπει να μπορούν να επιστρέψουν αυτές τις μονάδες χωρίς ερωτήσεις και να λάβουν αναβάθμιση για να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους”, είπε.

“Η εταιρεία είναι αρκετά μεγάλη για να απορροφήσει το κόστος.”

Πηγή: bbc.com

Spec Ops: The Line – Αφαιρέθηκε μόνιμα από το Steam

Χθες, το Spec Ops: The Line αφαιρέθηκε από το Steam και άλλες πλατφόρμες PC.

Χθες, το Spec Ops: The Line αφαιρέθηκε από το Steam και άλλες πλατφόρμες PC, με μόνιμη διακοπή επιστροφής.

Επιτέλους μάθαμε γιατί αφαιρέθηκε το Spec Ops: The Line – είναι λόγω των άδειών. Ο ειδησεογράφος για video games Wario64 ήταν ο πρώτος που έσημανε το πρόβλημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι το παιχνίδι είχε αφαιρεθεί από το Steam και άλλες πλατφόρμες PC χωρίς εμφανή εξήγηση.

Δείτε επίσης: Ακύρωση του Επόμενου Deus Ex και Μαζικές Απολύσεις

Στο X, ο Cory Davis, ο σχεδιαστής και σκηνοθέτης του παιχνιδιού, ήταν επίσης εκτός του βήματος, ρωτώντας την εκδότρια εταιρεία 2K γιατί συνέβη αυτό. “Δεν έχει νόημα”, έγραψε ο Davis. “Ειδικά επειδή τα θέματα που αναπαρίστανται στο Spec Ops: The Line είναι πιο σημαντικά τώρα από ποτέ.”

Σε email προς το The Verge, ο διευθυντής επικοινωνίας της 2K, Joe DiMiero, παρείχε τον λόγο για την αφαίρεση του παιχνιδιού:

Το Spec Ops: The Line δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο σε online καταστήματα, καθώς πολλές άδειες συνεργασίας που σχετίζονται με το παιχνίδι λήγουν. Οι παίκτες που έχουν αγοράσει το παιχνίδι μπορούν ακόμη να το κατεβάσουν και να παίξουν αδιάκοπα. Η 2K θα ήθελε να ευχαριστήσει την κοινότητα των παικτών που υποστήριξε το παιχνίδι, και αναμένουμε με ανυπομονησία να σας προσφέρουμε περισσότερες προτάσεις από τον κατάλογό μας καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους και πέραν αυτού.

Δείτε ακόμα: Stellar Blade: Στο Κέντρο του Ενδιαφέροντος στο State of Play

Οι αναφερόμενες άδειες πιθανόν σχετίζονται με τη μουσική του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια της οθόνης μενού του The Line, μπορεί να ακουστεί η εκτέλεση του “The Star Spangled Banner” από τον Jimi Hendrix, ενώ ο ήχος του παιχνιδιού περιλαμβάνει το “Nowhere to Run” από τους Martha and The Vandellas.

Μέχρι τη στιγμή της δημοσίευσης, το Spec Ops: The Line είναι ακόμη διαθέσιμο στο Xbox storefront και το GOG, αλλά δεν είναι γνωστό πότε ή αν το παιχνίδι θα αφαιρεθεί και από εκεί.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com