Ανακαλύπτοντας τις δυναμικές του Δεκεμβρίου: Το Instagram Threads σημειώνει άνετη άνοδο στις λήψεις, ενώ το X υφίσταται πτώση.
Η εφαρμογή Instagram Threads κερδίζει δυναμικό μετά τη στασιμότητα της ανάπτυξής της το περασμένο έτος, πράγμα που οδήγησε μερικούς να αναρωτιούνται εάν η εφαρμογή είχε ήδη “θανατώσει”. Νέα δεδομένα υποδηλώνουν ότι αυτό δεν ισχύει – παραμένει σταθερή στην ανάπτυξη, έχοντας τριπλασιάσει τις λήψεις της μήνα προς μήνα τον Δεκέμβριο, καταλαμβάνοντας μια θέση στις δέκα πιο κατεβασμένες εφαρμογές για τον μήνα και στο App Store και στο Google Play.
Σύμφωνα με δεδομένα από την εταιρεία ευφυούς ανάλυσης εφαρμογών Appfigures, το Instagram Threads σημείωσε 12 εκατομμύρια νέες λήψεις τον Δεκέμβριο του 2023, κατακτώντας την 4η θέση στο Top Charts λήψεων του App Store της Apple. Στο Google Play, σημείωσε επίσης 16 εκατομμύρια λήψεις, καταλαμβάνοντας την 8η θέση. Συνολικά, κατέλαβε την 6η θέση με βάση τις νέες εγκαταστάσεις και στις δύο αγορές. Άρα, δεν είναι ακόμα νεκρή, με άλλα λόγια.
Δείτε επίσης: Η Johanna Faries Αναλαμβάνει την Προεδρία της Blizzard
Το Threads είχε επικεντρωθεί σε έναν εντυπωσιακό εκκίνηση, φτάνοντας τα 100 εκατομμύρια εγγεγραμμένων χρηστών μέσα στις πρώτες πέντε ημέρες. Ωστόσο, οι καθημερινές λήψεις μειώθηκαν από τον Σεπτέμβριο μέχρι το τέλος του έτους. Τον Δεκέμβριο όμως, το Instagram Threads επέστρεψε στην ανάπτυξη, πιθανώς λόγω της προώθησης που του έδωσε η Meta, εμφανίζοντας διαφημίσεις στο Facebook που περιείχαν τα ιώντα post του Threads. Σήμερα, εκτιμάται ότι υπάρχουν περίπου 160 εκατομμύρια χρήστες του Threads. Οι ενεργοί χρήστες έχουν πιθανώς αυξηθεί, καθώς η τελευταία ενημέρωση από τη Meta τον Οκτώβριο έλεγε ότι το Threads είχε λιγότερους από 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες. (Η Meta αναφέρει τα επόμενα κέρδη της στις 1η Φεβρουαρίου.)
Επίσης, η εφαρμογή ενδέχεται να επωφελείται από τη μετάβασή της στο “fediverse” – το κοινωνικό δίκτυο που αποτελείται από συνδεδεμένους διακομιστές που επικοινωνούν μέσω του πρωτοκόλλου ActivityPub, όπως το Mastodon. Παρόλο που το Threads κινείται αργά για να ενσωματωθεί με το ActivityPub, η επίγνωση ότι σύντομα θα είναι ένας χώρος όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν με μια άλλη μεγάλη κοινότητα – και μια όπου πολλοί πρώην χρήστες του Twitter έχουν καταλήξει – μπορεί να έχει βοηθήσει στο κύρος και την υιοθέτηση του Threads.
Δείτε ακόμα: Η Ryanair θα συνεργαστεί με διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία
Επιπλέον, το Threads ανακοίνωσε πρόσφατα την εκκίνηση ενός σημείου που επιτρέπει σε προγραμματιστές τρίτων εφαρμογών και ιστοσελίδων να χρησιμοποιούν ένα δυναμικό URL για να γεμίσουν κείμενο στον συνθέτη του Threads. Για παράδειγμα, υπάρχει τώρα μια ιστοσελίδα όπου οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει συνδέσμους κοινοποίησης Threads και εμβλήματα προφίλ. Ο πάροχος εργαλείων μάρκετινγκ Shareaholic επίσης μόλις ξεκίνησε κουμπιά κοινοποίησης Threads για ιστότοπους, συμπεριλαμβανομένων και των ιστοτόπων για επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά.
Αυτή η έντονη δραστηριότητα γύρω από το Threads συμβάλλει στο να ανέβει η εφαρμογή στις κατατάξεις, αν και κάποιες ανεπίσημες προωθήσεις από τη Meta ίσως είναι υπεύθυνες για την αύξηση των λήψεων, λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος της.
Παρόλο που το Threads ήταν ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες εφαρμογές κατά λήψεις τον προηγούμενο μήνα, δεν κατάφερε να μπει στις πρώτες πέντε… αλλά η μητρική εταιρεία του το κατάφερε.
Το Instagram έγινε η πιο κατεβασμένη εφαρμογή τον Δεκέμβριο, με συνολικά 54 εκατομμύρια εγκαταστάσεις από το App Store και το Google Play, ξεπερνώντας το TikTok στην πρώτη θέση. Αυτό μπορεί να αποτελεί πρώιμο ένδειξη ότι οι άνθρωποι αρχίζουν να εκνευρίζονται από την εισβολή του TikTok στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που μετατρέπει την εφαρμογή βίντεο σε μια QVC που λειτουργεί με επιρροή. Το TikTok παραμένει μια εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή, αλλά η ανάπτυξή της άρχισε να επιβραδύνεται, καθώς οι καταναλωτές παραπονιούνται ότι το TikTok Shop χαλάει την εμπειρία της εφαρμογής.
Δείτε επίσης: Toyota: Ο CEO προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν μόνο το 30% της αγοράς
Ο ανταγωνιστής του Threads, το X, η εταιρεία που προηγουμένως ήταν γνωστή ως Twitter, ακόμη αισθάνεται τις επιπτώσεις της αναστροφής της εταιρικής του ταυτότητας – ακόμη και αν το X πρόσθεσε το “πρώην Twitter” στη λίστα του στο App Store τον Σεπτέμβριο για να βρίσκεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης για το παλαιό του όνομα.
Τον Δεκέμβριο, η εφαρμογή είχε μόνο εκτιμώμενες 8,5 εκατομμύρια εγκαταστάσεις, όπως ανέφερε το Appfigures στο TechCrunch. Αυτό το καθιστά την 29η εφαρμογή κατά λήψεις στο App Store και την 46η στο Google Play. Αυτό είναι πολύ πίσω από άλλες δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και ακόμη και εφαρμογές παραγωγικότητας όπως το Zoom, όπως δείχνουν τα δεδομένα.
Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com