Αρχική Blog Σελίδα 435

Gogoro Pulse: Το πολυτελές σκούτερ αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024

Η Gogoro παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Gogoro Pulse, το οποίο θεωρείται το πιο αποδοτικό μοντέλο που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

gogoro pulse

Ο σχεδιασμός του διαθέτει μοντέρνες γραμμές και προηγμένη τεχνολογία. Εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα H1, ο οποίος παρέχει απόδοση 9 kW, σε συνδυασμό με το σύστημα Hypercore για ισχυρό έλεγχο πρόσφυσης.

Διαβάστε ακόμη: Bo M e-scooter: Το κομψό ηλεκτρικό σκούτερ μπαίνει στην παραγωγή

Ο χρόνος επιτάχυνσης 0-50 km/h ανέρχεται σε 3,05 δευτερόλεπτα. Η τεχνολογία έλεγχου πρόσφυσης δίνει τη δυνατότητα για νέους τρόπους οδήγησης, όπως τα Range, Dirt, City, Touring, Track και Custom mode.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας H1 της Gogoro όχι μόνο είναι ισχυρότερος από τους προηγούμενους κινητήρες, αλλά είναι επίσης πιο αποδοτικός χάρη στη νέα μέθοδο που συνδυάζει υγρή ψύξη και αερόψυξη. Το Smart Cockpit της Gogoro περιλαμβάνει μια εντυπωσιακή οθόνη HD 10,25 ιντσών, ενσωματώνοντας το καινούργιο ψηφιακό πλαίσιο Snapdragon QWM2290 της Qualcomm.

Το Gogoro Pulse χρησιμοποιεί ένα προηγμένο active-matrix σύστημα φωτισμού με 13 ανεξάρτητες μονάδες LED για αυξημένη ασφάλεια και άνεση. Αυτό το σύστημα προσαρμόζεται δυναμικά κατά την οδήγηση, προσφέροντας αυξημένο φωτισμό με την αύξηση της ταχύτητας, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη ορατότητα.

gogoro pulse σκούτερ

Δείτε επίσης: Apple Car: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple έρχεται το 2028

Το Pulse υποστηρίζει την τεχνολογία της Apple, προσφέροντας το κλειδί του στην εφαρμογή Apple Wallet και χρησιμοποιώντας το Apple Find My για εντοπισμό. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το τρίτο τρίμηνο του 2024 και η χρέωση για την αλλαγή μπαταριών ως υπηρεσία μπορεί να μειώσει το κόστος του σκούτερ. Η Gogoro, με χιλιάδες σταθμούς ανταλλαγής στην Ταϊβάν, αναμένει την αποδοχή του νέου μοντέλου.

Πηγή: electrek.co

Ransomware: Σημαντική μείωση του αριθμού των θυμάτων που πληρώνουν λύτρα

Μια νέα έρευνα από την Coveware έδειξε ότι ο αριθμός των θυμάτων ransomware που πληρώνουν λύτρα στους hackers έπεσε στο 29% κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2023, ίσως το πιο χαμηλό ποσοστό μέχρι τώρα.  

Ransomware λύτρα

Το 2019 το ποσοστό ήταν 85%. Η πτώση άρχισε να γίνεται εμφανής στα μέσα του 2021, όταν το ποσοστό πληρωμής μειώθηκε στο 46%. Και τώρα είναι μόλις 29%.

Σύμφωνα με την Coveware, η συνεχής πτώση οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης ετοιμότητας των οργανισμών, της έλλειψης εμπιστοσύνης προς τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου και της νομικής πίεσης, δεδομένου ότι κάποιες περιοχές έχουν ορίσει την πληρωμή λύτρων ως παράνομη.

Μάλιστα, η έρευνα έδειξε ότι ακόμα και αν η κυβερνοεπίθεση συνοδεύεται από παραβίαση δεδομένων, το ποσοστό πληρωμής παραμένει χαμηλό (μόλις 26% το τελευταίο τρίμηνο).

Δείτε επίσης: Schneider Electric: Θύμα του Cactus ransomware

Επιπλέον, πέρα από τη μείωση του αριθμού των θυμάτων που πληρώνουν λύτρα σε ransomware συμμορίες, έχουν μειωθεί και τα ποσά.

Απαγόρευση καταβολής λύτρων

Η έκθεση της Coveware έδωσε έμφαση και στο θέμα των απαγορεύσεων της πληρωμής λύτρων και πώς αυτές θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των οργανισμών και τελικά την κοινότητα του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο.

Όπως διευκρινίζει η εταιρεία, αν και οι απαγορεύσεις φαίνονται θεωρητικά καλή ιδέα, δεν είναι απλές στην πράξη.

Η Coveware προτείνει ότι η επιβολή εθνικών απαγορεύσεων στις ΗΠΑ ή σε άλλες χώρες, θα μπορούσε να οδηγήσει τις εταιρείες-θύματα σε λάθη. Οι εταιρείες που πιστεύουν ότι πρέπει να πληρώσουν για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, θα μπορούσαν να μην αναφέρουν τις επιθέσεις στις αρχές και να καταφεύγουν σε παρόχους υπηρεσιών, αμφιβόλου αξιοπιστίας, που θα λειτουργήσουν ως μεσάζοντες.

Η εταιρεία προβλέπει ότι εάν θεσπιζόταν ένας τέτοιος νόμος, θα δημιουργούσε μια μεγάλη παράνομη αγορά και τελικά το πρόβλημα θα γινόταν μεγαλύτερο.

Δείτε επίσης: Η εκπαίδευση είναι ένας από τους μεγαλύτερους στόχους των ransomware

Η Coveware προτείνει αντ’ αυτού να εφαρμοστούν περισσότεροι μηχανισμοί και πρωτοβουλίες που κάνουν το κέρδος από το ransomware όλο και πιο δύσκολο:

  • Ενίσχυση των πλαισίων αναφοράς και της δέουσας επιμέλειας για πληρωμές λύτρων, ενθαρρύνοντας τη λεπτομερή αποκάλυψη και τη λήψη αποφάσεων.
  • Προληπτική αναφορά και συμμόρφωση, σε συνδυασμό με υποχρεωτικές απαιτήσεις αναφοράς για την ενίσχυση της συνεργασίας με τις αρχές επιβολής του νόμου.
  • Επιβολή σημαντικών προστίμων για τη μη αποκάλυψη περιστατικών.
  • Έμφαση στη μακροπρόθεσμη συνεργασία με τις αρχές επιβολής του νόμου.
  • Εστίαση σε στρατηγικά μέτρα για τη μείωση της ελκυστικότητας και της ευκολίας των πληρωμών, μειώνοντας έτσι τη βιωσιμότητα του ransomware.
Ransomware θύματα

Δυστυχώς, ενώ οι πληρωμές λύτρων μειώνονται, το ransomware παραμένει μια από τις πιο σημαντικές κυβερνοαπειλές. Παρόλα αυτά, η παρατηρούμενη πτώση στα ποσοστά πληρωμής είναι θετική, καθώς δείχνει ότι αυτή η επίθεση μπορεί να σταματήσει να είναι τόσο κερδοφόρα για τους hackers.

Όταν τα θύματα αρνούνται να πληρώσουν τα λύτρα, οι επιτιθέμενοι χάνουν την πηγή εισοδήματός τους. Τα λύτρα αποτελούν τον κύριο τρόπο εξασφάλισης κερδών για τους δράστες των επιθέσεων ransomware.

Δείτε επίσης: NCSC: Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα αυξήσει τις ransomware επιθέσεις

Επιπλέον, η άρνηση πληρωμής μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ανασφάλειας και της αβεβαιότητας για τους επιτιθέμενους. Αυτό μπορεί να τους αναγκάσει να αναθεωρήσουν τις τακτικές τους ή να αναζητήσουν νέους τρόπους για την εξασφάλιση εισοδήματος.

Τέλος, η άρνηση πληρωμής μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη πίεση από τις αρχές επιβολής του νόμου. Οι επιθέσεις ransomware είναι παράνομες και η αποτυχία εξασφάλισης λύτρων μπορεί να κάνει τους δράστες πιο ευάλωτους στην ανίχνευση και τη σύλληψη.

Ωστόσο, η αλλαγή αυξάνει την ανάγκη για πιο πολύπλοκες και εξελιγμένες μεθόδους επίθεσης από την πλευρά των επιτιθέμενων. Αυτό σημαίνει ότι οι επιθέσεις ransomware μπορεί να γίνουν όλο και πιο εξελιγμένες, με τους επιτιθέμενους να επιδιώκουν νέους τρόπους για να εξασφαλίσουν την πληρωμή των λύτρων.

Πηγή: www.bleepingcomputer.com

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST

Μια νέα σειρά podcast επεισοδίων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες ξεκινά από την COSMOTE, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας COSMOTE GROW YOUR BUSINESS, που βοηθά τους επαγγελματίες να μεταβούν στην ψηφιακή εποχή και να αναπτυχθούν. Το COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST θα προσφέρει πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές συμβουλές σε όλους όσους θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να ξεχωρίσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό και ψηφιακό περιβάλλον.

Η επιχειρηματίας Εύα Επιτροπάκη, αναλαμβάνει την παρουσίαση του podcast και το πρώτο επεισόδιο είναι ήδη στον «αέρα» σε όλες τις πλατφόρμες (Spotify, Apple podcast, Google podcast), ενώ νέα επεισόδια θα είναι διαθέσιμα κάθε δύο εβδομάδες. Το πρώτο επεισόδιο έχει τίτλο «Έχεις πολλά πλάνα για την επιχείρησή σου; Ξεκίνα από το business canvas!» με την Εύα Επιτροπάκη να παρουσιάζει τα σωστά βήματα για την χάραξη της στρατηγικής μίας επιχείρησης μέσω του εργαλείου business canvas, μιας συνοπτικής και πιο άμεσης εκδοχής του business plan. Στα επόμενα επεισόδια του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, με καλεσμένους ειδικούς του marketing και της τεχνολογίας, οι ακροατές θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν σε θέματα όπως η ανάδειξη της online παρουσίας της επιχείρησής τους, οι δυναμικές του Digital Marketing και η σωστή αξιοποίηση των Social Media. Επιπρόσθετα, θα ανακαλύψουν στρατηγικές για την προσέλκυση και ενσωμάτωση νέων ταλέντων, αναγκαίες για τη δημιουργία μιας δυναμικής και επιτυχημένης ομάδας.

Δείτε επίσης: COSMOTE SD WAN Business: Νέα λύση συνδεσιμότητας για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με πολλαπλά σημεία παρουσίας

Ακούστε το πρώτο επεισόδιο στις πλατφόρμες: Spotify, Apple ή Google

Ο Διευθυντής Εnterprise & Business Marketing Ομίλου ΟΤΕ, κ. Θάνος Φαλάγγας, δήλωσε σχετικά: «Η COSMOTE στέκεται δίπλα στην κοινωνία και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σχεδιάζοντας προϊόντα, λύσεις αλλά και δράσεις που θα τις βοηθήσουν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους, να αναπτυχθούν και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις μιας «πράσινης», βιώσιμης ανάπτυξης. Στις δράσεις ψηφιακής συμπερίληψης που υλοποιεί η COSMOTE εντάσσεται και το πρόγραμμα COSMOTE GROW YOUR BUSINESS, μέσω του οποίου, από το 2017, έχουν εκπαιδευτεί πάνω από 75.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις & ελεύθεροι επαγγελματίες, καλλιεργώντας καινούργιες δεξιότητες στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών. Εμπλουτίζοντας το πρόγραμμα με ένα νέο κανάλι επικοινωνίας, όπως το podcast, οι επιχειρηματίες μπορούν να εστιάσουν στις θεματικές ενότητες που τους ενδιαφέρουν, από οπουδήποτε και στον χρόνο που τους εξυπηρετεί, προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση και νέες ιδέες για τα επόμενα επιχειρηματικά τους βήματα.»

Περισσότερα για το COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST στο: https://www.growyourbusiness.gr/content/podcast

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης σε εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών

Οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη (AI) στις διαδικασίες συγχώνευσης και εξαγοράς, εκμεταλλευόμενες την ικανότητά της να βελτιώνει την απόδοση και να παρέχει καινοτόμες ιδέες.

Παρά το γεγονός ότι μόνο το 16% των επαγγελματιών αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη, αναμένεται ότι το 80% θα την υιοθετήσει στα επόμενα τρία χρόνια. Αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται κυρίως στην προμήθεια, την αναθεώρηση δεδομένων και τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων.

Διαβάστε περισσότερα: WPP: Θα επενδύσει στο AI για την αύξηση των πωλήσεών της

Οι πρώτοι από τους ερωτηθέντες αναφέρουν οφέλη όπως τη μείωση της προσπάθειας, την επιτάχυνση των χρονοδιαγραμμάτων και τη βελτίωση της εστίασης. Ωστόσο, υπάρχουν και προβλήματα, όπως ο χρόνος που απαιτείται για την προσαρμογή, η ανακριβής αποτύπωση των δεδομένων και η δυσκολία στην αξιολόγηση των συμφωνιών. Επιπλέον, οι ερωτηθέντες αναφέρουν πιθανούς κινδύνους όπως, η μη τήρηση της προστασίας της ιδιωτικότητας και η κυβερνοασφάλεια.

Για να επιτύχουμε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα δεν εγγυάται καλύτερες συμφωνίες. Η προστιθέμενη αξία προκύπτει από τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στον επιπλέον χρόνο. Οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να επενδύσουν αρκετά για να αξιοποιήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους. Όσοι δεν έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να ξεκινήσουν απαντώντας σε ερωτήσεις για το πού μπορεί να προσφέρει αξία η τεχνολογία στον οργανισμό τους και πώς μπορούν να εφαρμόσουν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές συγχωνεύσεις.

Πώς μπορείτε να επιτύχετε με την πάροδο του χρόνου ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα χάρη στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη;

Δείτε ακόμη: Apple: Επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη περισσότερο από άλλες εταιρείες

Για να δημιουργήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με το πέρασμα του χρόνου, ξεκινήστε με την προετοιμασία και συλλογή δεδομένων από συχνούς αγοραστές. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μειώστε τους κινδύνους επικεντρώνοντας στην ακρίβεια των δεδομένων και εφαρμόζοντας προσεκτική διαχείριση και προστατευτικά μέτρα κατά την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης.

Ωστόσο οι έμπειροι επαγγελματίες σε συγχωνεύσεις και εξαγορές παραμένουν ανεκτίμητοι, ξεπερνώντας την τεχνητή νοημοσύνη.

Πηγή: bain.com

Schneider Electric: Θύμα του Cactus ransomware

H Schneider Electric φέρεται να δέχτηκε επίθεση από το Cactus ransomware, που οδήγησε σε κλοπή εταιρικών δεδομένων.

Schneider Electric Cactus ransomware

Σύμφωνα με το BleepingComputer, η επίθεση έπληξε το τμήμα Sustainability Business της εταιρείας στις 17 Ιανουαρίου. Ως αποτέλεσμα, υπήρξαν κάποιες διακοπές σε μέρος της πλατφόρμας cloud Resource Advisor της Schneider Electric.

Η συμμορία Cactus ransomware φέρεται να έκλεψε πολλά εταιρικά δεδομένα κατά τη διάρκεια της κυβερνοεπίθεσης και τώρα απειλεί με διαρροή αυτών των δεδομένων.

Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε τι δεδομένα κλάπηκαν, αλλά το τμήμα Sustainability Business παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρηματικούς οργανισμούς (π.χ. συμβουλές για λύσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και βοήθεια σε περίπλοκες ρυθμιστικές απαιτήσεις για το κλίμα).

Δείτε επίσης: Η εκπαίδευση είναι ένας από τους μεγαλύτερους στόχους των ransomware

Μεταξύ των πελατών της Schneider Electric βρίσκονται η Allegiant Travel Company, η Clorox, η DHL, η DuPont, η Hilton, η Lexmark, η PepsiCo και η Walmart.

Σε μια δήλωση προς το BleepingComputer, η Schneider Electric επιβεβαίωσε την επίθεση από το Cactus ransomware και την παραβίαση δεδομένων. Ωστόσο, η εταιρεία τόνισε ότι η επίθεση περιορίστηκε στο τμήμα Sustainability Business.

Από άποψη ανάκαμψης, το Sustainability Business εκτελεί βήματα αποκατάστασης για να διασφαλίσει ότι οι επιχειρηματικές πλατφόρμες θα αποκατασταθούν σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Οι ομάδες δοκιμάζουν αυτήν τη στιγμή τις λειτουργικές δυνατότητες των επηρεαζόμενων συστημάτων με την προσδοκία ότι η πρόσβαση θα επανέλθει τις επόμενες δύο εργάσιμες ημέρες“, είπε η εταιρεία.

Η Schneider Electric είπε, επίσης, ότι συνεχίζει την έρευνα για την παραβίαση δεδομένων και θα ενημερώσει τους πελάτες που επηρεάζονται, παρέχοντας πληροφορίες και βοήθεια ανάλογα με τις ανάγκες.

Η Schneider Electric είναι μια γαλλική πολυεθνική εταιρεία που ασχολείται με προϊόντα ενέργειας και αυτοματισμού (για σπίτια και επιχειρήσεις).

Δείτε επίσης: Faust, Kasseika, Kuiper: Νέες ransomware συμμορίες στο τοπίο απειλών

Οι επιθέσεις ransomware αποτελούν μία από τις πιο σημαντικές απειλές για την κυβερνοασφάλεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι εταιρείες, όπως η Schneider Electric, πρέπει να εργάζονται σκληρά για την προστασία των πελατών και των συστημάτων τους από τέτοιου είδους επιθέσεις. 

Η Schneider Electric πρέπει να υιοθετήσει μια σειρά από μέτρα προστασίας κατά των επιθέσεων τύπου ransomware. Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν προγράμματα και πρωτόκολλα ασφάλειας, όπως η ενημέρωση του λογισμικού και των συστημάτων ασφάλειας ώστε να παραμένουν αποτελεσματικά και να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις τελευταίες απειλές

Επιπλέον, η εταιρεία πρέπει να χρησιμοποιεί ένα προηγμένο σύστημα ανίχνευσης απειλών και αντιμετώπισης προβλημάτων. Το σύστημα αυτό ελέγχει συνεχώς τους υπολογιστικούς όγκους της εταιρείας για ενδείξεις παραβίασης ή προσπάθειας επίθεσης, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τα αντίστοιχα συστήματα ασφάλειας. 

Επίσης, απαραίτητα είναι και τα αντίγραφα ασφαλείας σημαντικών δεδομένων και η συνεχής ενημέρωση των συστημάτων για την αντιμετώπιση ευπαθειών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι hackers.

Η εταιρεία είχε στοχοποιηθεί και στο παρελθόν, κατά τη διάρκεια των εκτεταμένων επιθέσεων κλοπής δεδομένων MOVEit από τη συμμορία ransomware Clop.

Cactus ransomware: Επίθεση στην Schneider Electric

Η επιχείρηση ransomware Cactus ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023. Όπως όλες οι λειτουργίες ransomware, οι φορείς απειλών παραβιάζουν τα εταιρικά δίκτυα μέσω αγορασμένων credentials, συνεργασιών με διανομείς κακόβουλου λογισμικού, επιθέσεων ηλεκτρονικού ψαρέματος ή χρησιμοποιώντας ευπάθειες ασφαλείας.

Μετά την πρόσβαση σε ένα δίκτυο, αρχίζει η κλοπή δεδομένων. Μετά την κλοπή και την απόκτηση προνομίων στο δίκτυο, οι φορείς απειλών κρυπτογραφούν τα αρχεία και αφήνουν πίσω τους σημειώματα για λύτρα.

Δείτε επίσης: Akira ransomware: Κυβερνοεπίθεση στο σύστημα έκτακτης ανάγκης της Κομητείας Bucks

Οι επιτιθέμενοι ζητούν λύτρα τόσο για την αποκρυπτογράφηση των συστημάτων όσο και για τη μη διαρροή των κλεμμένων δεδομένων (κάτι που είναι γνωστό ως διπλός εκβιασμός).

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν περισσότερες από 80 εταιρείες που είναι καταχωρημένες στον ιστότοπο διαρροής δεδομένων της Cactus. Τα δεδομένα κάποιων από αυτές έχουν ήδη διαρρεύσει, ενώ για κάποιες άλλες υπάρχει προειδοποίηση για διαρροή των πληροφοριών.

Πηγή: www.bleepingcomputer.com

ChatGPT: Διαρρέει κωδικούς πρόσβασης από ιδιωτικές συνομιλίες

Σύμφωνα με τις καταγγελίες που υποβλήθηκαν από έναν αναγνώστη του Ars τη Δευτέρα, φαίνεται ότι το ChatGPT διαρρέει ιδιωτικές συνομιλίες που περιλαμβάνουν διαπιστευτήρια σύνδεσης και άλλες προσωπικές λεπτομέρειες ασχετών χρηστών.

Δείτε επίσης: ChatGPT – νέες δυνατότητες: Βλέπει, ακούει, μιλάει!

ChatGPT

Από τα επτά στιγμιότυπα που υπέβαλε ο αναγνώστης, δύο ξεχώρισαν ιδιαίτερα. Και τα δύο περιείχαν πολλά ζευγάρια ονομάτων χρηστών και κωδικών πρόσβασης που φαίνονταν να σχετίζονται με ένα σύστημα υποστήριξης που χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι μίας πύλης φαρμακευτικών συνταγών. Ένας υπάλληλος που χρησιμοποιούσε τον AI chatbot φάνηκε να επιδιορθώνει προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη χρήση της πύλης.

Εκτός από τα διαπιστευτήρια, η διαρροή της συνομιλίας αποκαλύπτει το όνομα της εφαρμογής που ο υπάλληλος αναφέρεται και τον αντίστοιχο αριθμό καταστήματος όπου προέκυψε το πρόβλημα.

Η πλήρης συνομιλία υπερβαίνει κατά πολύ αυτό που φαίνεται στο αποκρυπτογραφημένο στιγμιότυπο οθόνης παραπάνω. Ένας σύνδεσμος που περιλάμβανε ο αναγνώστης του Ars, Chase Whiteside, έδειξε τη συνομιλία στο σύνολό της. Το URL αποκάλυπτε επιπλέον ζεύγη διαπιστευτηρίων.

διαρροή κωδικών πρόσβασης

Τα αποτελέσματα εμφανίστηκαν τη Δευτέρα πρωί λίγο αφότου ο αναγνώστης Whiteside είχε χρησιμοποιήσει το ChatGPT για μια μη σχετική αναζήτηση.

Σύμφωνα με τον Whiteside, “Πήγα να κάνω μια ερώτηση (σε αυτή την περίπτωση, βοήθεια για έξυπνες ονομασίες χρωμάτων σε μια παλέτα) και όταν επέστρεψα λίγο αργότερα, παρατήρησα τις επιπρόσθετες συνομιλίες“, έγραψε ο Whiteside σε ένα email. “Δεν υπήρχαν όταν χρησιμοποίησα το ChatGPT προχθές το βράδυ (είμαι αρκετά ενεργός χρήστης). Δεν έγιναν ερωτήσεις – απλά εμφανίστηκαν στο ιστορικό μου και σίγουρα δεν είναι δικές μου (και δεν νομίζω ότι είναι από τον ίδιο χρήστη).

Δείτε ακόμα: ChatGPT: Ξανά διαθέσιμο μετά από μια σημαντική διακοπή

Άλλες συνομιλίες που διέρρευσαν στον Whiteside περιλάμβαναν το όνομα μιας παρουσίασης που κάποιος ετοίμαζε, λεπτομέρειες μίας μη δημοσιευμένης έρευνας και ένα σενάριο με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού PHP. Οι χρήστες της κάθε συνομιλίας φαινόταν να είναι διαφορετικοί και μη συσχετιζόμενοι μεταξύ τους. Η συνομιλία που αφορούσε την πύλη συνταγογράφησης περιλάμβανε το έτος 2020. Οι ημερομηνίες δεν εμφανίζονταν στις άλλες συνομιλίες.

Αυτό το επεισόδιο, και άλλα παρόμοια, υπογραμμίζουν τη σοφία του να αφαιρούμε προσωπικές λεπτομέρειες από τις ερωτήσεις που γίνονται στο ChatGPT και σε άλλες υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης όποτε είναι δυνατόν. Τον περασμένο Μάρτιο, η OpenAI, η δημιουργός του ChatGPT, απέσυρε το chatbot από τη λειτουργία μετά από ένα σφάλμα που προκάλεσε την εμφάνιση τίτλων από το ιστορικό συνομιλίας ενός ενεργού χρήστη σε άσχετους χρήστες.

Τον Νοέμβριο, ερευνητές δημοσίευσαν ένα άρθρο αναφέροντας πώς χρησιμοποίησαν ερωτήματα για να παρακινήσουν το ChatGPT να αποκαλύψει διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς τηλεφώνου και φαξ, φυσικές διευθύνσεις και άλλα προσωπικά δεδομένα που περιλαμβάνονταν σε υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την εκπαίδευση του μεγάλου γλωσσικού μοντέλου ChatGPT.

Λόγω του κινδύνου διαρροής αποκλειστικών ή ιδιωτικών δεδομένων, εταιρείες συμπεριλαμβανομένης της Apple, περιορίζουν τη χρήση του ChatGPT και παρόμοιων ιστότοπων από τους υπαλλήλους τους.

Όπως αναφέρεται σε ένα άρθρο από τον Δεκέμβριο, πολλοί άνθρωποι ανακάλυψαν ότι οι συσκευές UniFy της Ubiquity μετέδιδαν ιδιωτικά βίντεο από άσχετους χρήστες.

Δείτε επίσης: ChatGPT: Στην κορυφή της λίστας της Wikipedia με τις σελίδες με τις περισσότερες προβολές
Πώς μπορούμε να ασφαλίσουμε τις ψηφιακές συνομιλίες;

Για να ασφαλίσουμε τις ψηφιακές συνομιλίες, ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους είναι η χρήση κρυπτογράφησης. Η κρυπτογράφηση μετατρέπει τα δεδομένα σε μια μορφή που μπορεί να αποκρυπτογραφηθεί μόνο με τη χρήση ενός κλειδιού. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν κάποιος καταφέρει να παραβιάσει την επικοινωνία, δεν θα μπορεί να διαβάσει τη συνομιλία.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε τακτικά ενημερώσεις ασφαλείας και να χρησιμοποιούμε τις τελευταίες εκδόσεις των εφαρμογών συνομιλίας. Οι ενημερώσεις αυτές συχνά περιλαμβάνουν διορθώσεις για προβλήματα ασφαλείας που έχουν ανακαλυφθεί και θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι επιτιθέμενοι.

Επίσης, είναι σημαντικό να είμαστε προσεκτικοί με τις πληροφορίες που μοιραζόμαστε στις ψηφιακές συνομιλίες. Πρέπει να αποφεύγουμε την κοινοποίηση ευαίσθητων δεδομένων, όπως κωδικοί πρόσβασης, μέσω μηνυμάτων. Τέλος, η χρήση διαχειριστών κωδικών πρόσβασης μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της διαρροής κωδικών πρόσβασης. Αυτά τα εργαλεία δημιουργούν και αποθηκεύουν ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης, επιτρέποντας στους χρήστες να αποφύγουν την εισαγωγή κωδικών πρόσβασης στις συνομιλίες τους.

Πηγή: arstechnica

Keenan & Associates: Παραβίαση δεδομένων επηρεάζει 1,5 εκατ. πελάτες

Η Keenan & Associates ενημερώνει το κοινό για μια παραβίαση δεδομένων που επηρεάζει 1,5 εκατομμύριο πελάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία, hackers απέκτησαν πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία των πελατών κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης κυβερνοεπίθεσης.

Keenan & Associates Παραβίαση δεδομένων

Η Keenan είναι μια ασφαλιστική και συμβουλευτική εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια. Από το 2017, είναι μέρος της AssuredPartners NL.

Η εταιρεία υπέβαλε μια ειδοποίηση στο Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα του Μέιν, όπου αναφέρει ότι 1.509.616 άνθρωποι επηρεάστηκαν από μια παραβίαση δεδομένων που συνέβη το καλοκαίρι του 2023.

Δείτε επίσης: Southern Water – παραβίαση δεδομένων: Η ransomware συμμορία Black Basta διέρρευσε δεδομένα

Την Κυριακή, 27 Αυγούστου 2023, ανακαλύψαμε ορισμένες διακοπές σε ορισμένους διακομιστές δικτύου της Keenan“, αναφέρεται στην ειδοποίηση.

Ξεκινήσαμε αμέσως μια έρευνα και προσλάβαμε κορυφαίους εμπειρογνώμονες στον τομέα της κυβερνοασφάλειας για να βοηθήσουν“.

Η Keenan & Associates είπε ότι η έρευνα έδειξε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε ορισμένα εσωτερικά συστήματα μεταξύ περίπου 21 και 27 Αυγούστου 2023.

Τα δεδομένα που έλαβαν οι εισβολείς από τα συστήματα της Keenan περιλαμβάνουν: πλήρες όνομα, ημερομηνία γέννησης, αριθμό κοινωνικής ασφάλισης (SSN), αριθμό διαβατηρίου, αριθμό άδειας οδήγησης, πληροφορίες ασφάλισης υγείας και γενικές πληροφορίες για την υγεία.

Το πόσες από αυτές τις πληροφορίες έχουν εκτεθεί σχετίζεται με το άτομο (ανάλογα με τη σχέση του με την εταιρεία).

Δείτε επίσης: Jason’s Deli: Παραβίαση δεδομένων πελατών μέσω credential stuffing

Πιθανότατα επηρεάζονται και υπάλληλοι, πέρα από τους πελάτες.

Η κλοπή των παραπάνω δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε κλοπή ταυτότητας, οικονομική απάτη, επιθέσεις phishing και άλλα. Επομένως, οι πελάτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με πιθανά emails, μηνύματα ή κλήσεις που μπορεί να λάβουν.

Η Keenan & Associates λέει ότι έχει εφαρμόσει μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας του δικτύου, των εσωτερικών συστημάτων και των εφαρμογών της. Η εταιρεία προσφέρει στους πελάτες δωρεάν υπηρεσίες προστασίας από κλοπή ταυτότητας για δύο χρόνια μέσω της Experian.

Ωστόσο, οι παραβιάσεις δεδομένων σε μεγάλες εταιρείες μπορούν να επηρεάσουν τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Αρχικά, μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια εμπιστοσύνης προς την εταιρεία, καθώς οι πελάτες ανησυχούν για την ικανότητα της εταιρείας να προστατεύει τα προσωπικά τους δεδομένα.

Δείτε επίσης: Trezor: Παραβίαση δεδομένων επηρεάζει 66.000 πελάτες

Έπειτα, οι παραβιάσεις δεδομένων μπορούν να οδηγήσουν σε οικονομικές απώλειες για τους πελάτες. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν οι δράστες χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για την πραγματοποίηση απατών.

Φυσικά, υπάρχουν και οι ψυχολογικές επιπτώσεις. Η αίσθηση της απώλειας της ιδιωτικότητας και η ανησυχία για τις πιθανές συνέπειες μπορεί να προκαλέσει σημαντικό στρες.

Τέλος, οι παραβιάσεις δεδομένων μπορούν να απαιτήσουν από τους πελάτες να αφιερώσουν χρόνο και προσπάθεια για την αντιμετώπιση των συνεπειών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την επαναφορά των λογαριασμών, την παρακολούθηση της πιστωτικής τους κατάστασης και την αναζήτηση νομικής βοήθειας.

Πηγή: www.bleepingcomputer.com

WPP: Θα επενδύσει στο AI για την αύξηση των πωλήσεών της

Ο διαφημιστικός κολοσσός WPP Plc, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 318 εκατομμύρια δολάρια (~294 εκατομμύρια €) ετησίως για να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες, όπως το AI (τεχνητή νοημοσύνη), επιδιώκωντας την αύξηση των πωλήσεων.

WPP AI

Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο ανακοίνωσε φέτος, ότι τα έσοδα, μετά από αφαίρεση του κόστους μετακύλισης, θα παραμείνουν σταθερά ή θα αυξηθούν έως και 1% σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, προέβλεψε ότι η ανάπτυξη για το 2023 αναμένεται να φθάσει το 0,9%, συμπληρώνοντας τις προηγούμενες προβλέψεις της εταιρείας.

Δείτε ακόμη: Apple: Επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη περισσότερο από άλλες εταιρείες

“Ήδη ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους μας με εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να αυξήσουν τις δεξιότητές τους, να παράγουν εργασία με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και να βελτιώσουν την απόδοση των μέσων. Όλα αυτά θα συμβάλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της εργασίας μας”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read. “Παρατηρούμε επίσης ευκαιρίες να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέα προϊόντα και υπηρεσίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και να επιτύχουμε περαιτέρω ανάπτυξη σε τομείς όπως η παραγωγή”.

Η είδηση ακολουθεί μια παρόμοια ανακοίνωση από την ανταγωνίστρια εταιρεία Publicis Groupe SA, η οποία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 327 εκατομμύρια δολάρια (~302 εκατομμύρια €) τα επόμενα τρία χρόνια στην τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων 100 εκατομμυρίων ευρώ το 2024. Αυτή η νέα τεχνολογία χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στη διαφημιστική βιομηχανία.

Διαβάστε επίσης: Οργανισμοί απαγορεύουν τη χρήση Generative AI λόγω ανησυχιών για απόρρητο

Η WPP έχει αναδιαρθρώσει επίσης το σταθερό εμπορικό της σήμα με σκοπό την εξοικονόμηση κόστους. Αυτές οι κινήσεις θα κοστίσουν περίπου 125 εκατομμύρια λίρες το 2024, αλλά θα οδηγήσουν σε ετήσια εξοικονόμηση μέχρι το 2025. Επιπλέον, η WPP εκτιμά ότι θα εξοικονομήσει περίπου 175 εκατομμύρια λίρες από “ευκαιρίες αποτελεσματικότητας” σε άλλα τμήματα της επιχείρησής της.

Πηγή: bloomberg.com

Vision Pro: Η εταιρεία Zoom παρουσιάζει την καινοτόμο εφαρμογή

Με την προσεχή κυκλοφορία του Vision Pro μόλις λίγες ημέρες μακριά, η δημοφιλής υπηρεσία συνεργασίας μέσω βίντεο, Zoom, ανακοίνωσε μια εφαρμογή Visiοn Prο που αναμένεται να κυκλοφορήσει την Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου. Η εφαρμογή Zoom για το Visiοn Prο έχει σκοπό να ξεπεράσει τα όρια των από κοντά και απομακρυσμένων συναντήσεων, για να βοηθήσει τις ομάδες να αισθάνονται πιο συνδεδεμένες μεταξύ τους.

Δείτε επίσης: Η Apple αρνείται ότι το ενδιαφέρον των developer για το Vision Pro είναι χαμηλό

Vision Pro

Η εφαρμογή Zoom θα λειτουργεί στον “άπειρο καμβά” του Vision Pro, με την κλιμακούμενη διεπαφή να μπορεί να προβάλλεται με πραγματικό ή με εικονικό φόντο. Η εφαρμογή υποστηρίζει το Personas, που αποτελεί μια χωρική αναπαράσταση του χρήστη στο Visiοn Prο.

Μια Persona δημιουργείται χρησιμοποιώντας τις κάμερες του Visiοn Prο και λειτουργεί ως αντικαταστάτης του χρήστη κατά τη διάρκεια των βιντεοκλήσεων. Οι Personas μοιάζουν με τον χρήστη και είναι σε θέση να χειρονομούν, να μιλούν και να αντιδρούν βάσει των κινήσεων του προσώπου και των χεριών του ατόμου που χρησιμοποιεί το Visiοn Prο.

Με αυτά τα χαρακτηριστικά, οι χρήστες του Zoom μπορούν να αισθάνονται “σαν να βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο με τους συναδέλφους και τους πελάτες τους” χωρίς την ανάγκη για οτιδήποτε άλλο εκτός από το Vision Pro.

Δείτε ακόμα: Vision Pro: Η Apple έχει ήδη πουλήσει έως και 180.000 ακουστικά

Προς το τέλος της άνοιξης, η εφαρμογή Zoom θα προσθέσει υποστήριξη για κοινή χρήση αρχείων 3D, με τα αρχεία να μπορούν να “ζωντανέψουν” στο Visiοn Prο. Επίσης, θα υπάρξει η δυνατότητα ενσωμάτωσης της ομάδας στη συνομιλία και οι χρήστες θα μπορούν τελικά να καρφιτσώσουν μέχρι πέντε συμμετέχοντες του Zoom οπουδήποτε στον φυσικό τους χώρο.

Οι καρφιτσωμένοι χρήστες θα έχουν αφαιρούμενα φόντα, δημιουργώντας την αίσθηση πολλών ανθρώπων να βρίσκονται στον ίδιο χώρο.

Η εφαρμογή Zoom θα είναι διαθέσιμη από το Vision Pro App Store.

Δείτε επίσης: Netflix CEO: Χαρακτηρίζει το Apple Vision Pro Ασήμαντη Επένδυση

Ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για την αποδοτική χρήση του Zoom;

Πριν εφαρμόσετε το Vision Pro στο Zoom, είναι σημαντικό να γνωρίζεται τις καλύτερες πρακτικές για τη χρήση της εφαρμογής, ώστε να εκμετταλευτείτε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει.

zoom

Πρώτον, είναι σημαντικό να εξοικειωθείτε με τις διάφορες λειτουργίες του Zoom. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση του πώς να ξεκινήσετε και να διαχειριστείτε τις συναντήσεις, το πώς να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία διαμοιρασμού οθόνης και το πώς να χρησιμοποιήσετε τις επιλογές συνομιλίας και αναφοράς.

Δεύτερον, η δημιουργία ενός σταθερού και επαγγελματικού περιβάλλοντος για τις συναντήσεις σας είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε καλό φωτισμό, να αποφεύγετε τους παράγοντες που προκαλούν θόρυβο και να έχετε μια ήσυχη και επαγγελματική περιοχή για τις συναντήσεις σας.

Τρίτον, η χρήση των λειτουργιών ασφαλείας του Zoom μπορεί να βοηθήσει στην προστασία των συναντήσεών σας από ανεπιθύμητους επισκέπτες. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση κωδικών πρόσβασης για τις συναντήσεις, την ενεργοποίηση της λειτουργίας ‘Αναμονής‘ και την απενεργοποίηση της δυνατότητας των συμμετεχόντων να μοιράζονται την οθόνη τους χωρίς άδεια.

Τέλος, η επικοινωνία και η συνεργασία είναι κλειδιά για την αποδοτική χρήση του Zoom. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ενθαρρύνετε τη συμμετοχή, να δίνετε σαφείς οδηγίες και να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία συνεργασίας, όπως η δυνατότητα διαμοιρασμού οθόνης και η λειτουργία σημείωσης, για να βελτιώσετε την επικοινωνία και την κατανόηση.

Πηγή: macrumors

AMD Ryzen 7 8700G και Ryzen 5 8600G review

Οι πρώτοι επεξεργαστές Ryzen 8000 της AMD για επιτραπέζιους υπολογιστές είναι εδώ: ο 8700G στα $329, ο 8600G στα $229, ο 8500G στα $176 και ο 8300G, που είναι διαθέσιμος μόνο για OEM. Οι νέοι επεξεργαστές APU των 4nm φαίνεται να είναι προσαρμογές των επεξεργαστών Ryzen 7040 για φορητούς υπολογιστές που δοκιμάσαμε το προηγούμενο έτος, με τους τελευταίας γενιάς πυρήνες CPU Zen 4 και ισχυρές δυνατότητες γραφικών RDNA 3. Η AMD φέρνει τα δύο κορυφαία chips, το Ryzen 7 8700G και το Ryzen 5 8600G, τα οποία διαθέτουν υλικό Ryzen AI που δεν προσφέρεται στην υπόλοιπη σειρά.

Δείτε επίσης: AMD: 28 Φεβρουαρίου έρχονται οι gaming επεξεργαστές Ryzen 7000X3D
AMD Ryzen 7 8700G

Για να αξιολογήσουμε αυτά τα νέα μοντέλα, δοκιμάσαμε την απόδοσή τους τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με μια αυτόνομη κάρτα γραφικών. Και στα δύο σενάρια, ανακαλύψαμε εντυπωσιακές δυνατότητες – που μπορούν να καταστήσουν το Ryzen 8700G ή το 8600G μια έξυπνη επιλογή για entry-level gaming, media PCs ή ως προσωρινή λύση ενώ περιμένετε για μια κάρτα γραφικών επόμενης γενιάς.

Ενώ το οκταπύρηνο Ryzen 8700G και το εξαπύρηνο 8600G χωρίζονται από ένα σημαντικό χάσμα τιμής (MSRP), οι δύο επεξεργαστές είναι εκπληκτικά παρόμοιοι σε πολλές πτυχές. Το 8700G διαθέτει μόνο 2MB επιπλέον L2 μνήμης cache (8MB έναντι 6MB), υψηλότερη ταχύτητα επίδοσης σε λειτουργία boost κατά 100MHz (5.1GHz έναντι 5.0GHz) και έναν πιο ισχυρό ψύκτη Wraith Spire σε σύγκριση με τον μικρότερο Wraith Stealth που παρέχεται με το 8600G. Οι τιμές του TDP, του μεγέθους της L3 cache και της απόδοσης της τεχνητής νοημοσύνης είναι όλες ίδιες. Ωστόσο, παρατηρούνται μεγαλύτερες διαφορές στην απόδοση της κάρτας γραφικών, με την 8700G να διαθέτει μια πιο ικανή λύση γραφικών Radeon 780M με 12CU σε σύγκριση με την 8600G που διαθέτει 8CU 760M.

Για τους επεξεργαστές AMD Ryzen 7000, η μητρική πλακέτα είναι η ASRock X670E Taichi, ενώ για τους επεξεργαστές Intel αναλαμβάνει η Gigabyte Aorus Z790 Master.

Για την αποθήκευση, χρησιμοποιούμε έναν SSD Lexar NM790 PCIe 4.0 NVMe 4TB και έναν Corsair MP600 Mini 1TB για μερικά επιπλέον παιχνίδια. Το σύστημα ολοκληρώνεται με ένα τροφοδοτικό Corsair RM1000x 1000W. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις των Windows και των BIOS (2.06.AS03 Beta) εγκατεστημένες.

Δείτε ακόμα: AMD Ryzen Z1 APUs: Τα μυστικά πίσω από τις φορητές κονσόλες

Το Cinebench’s R20 single-thread benchmark δείχνει μόνο μια μικρή διαφορά μεταξύ των δύο APUs, με το 8700G στα 664 και το 8600G στα 621 – και τα δύο εμφανώς πίσω από τα 700 που καταγράφονται για τους επιτραπέζιους επεξεργαστές Ryzen 7000 και περισσότερο συμβατά με τα μοντέλα Ryzen 5000 της προηγούμενης γενιάς – κάτι που δεν είναι αναπάντεχο για ένα APU που βασίζεται σε ένα μέρος του φορητού υπολογιστή που αφιερώνεται σε γραφικά.

Ryzen 5 8600G

Τα αποτελέσματα για την πολυπύρηνη απόδοση δείχνουν επίσης μειωμένη απόδοση σε σύγκριση με τους πλήρεις επεξεργαστές Ryzen 7000 για desktop, με τον 8700G να υστερεί από τον 7700X παρά το ίδιο πλήθος πυρήνων (6888 έναντι 7894) και το ίδιο ισχύει για τον 8600G και τον 7600X (5304 έναντι 6063). Παρόλα αυτά, αυτά παραμένουν πολύ μπροστά από τα μέρη Ryzen 5000, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έχετε μεγάλο μειονέκτημα ακόμα και στις πιο απαιτητικές πολυπύρηνες εργασίες.

Με βάση τα αποτελέσματα, τα APU 8700G και 8600G είναι συναρπαστικά, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση ολοκληρωμένων γραφικών και σχεδόν ίσες ταχύτητες καρέ με μια CPU Ryzen 7000 όταν συνδυάζονται με μια αυτόνομη κάρτα γραφικών. Αυτά είναι εκπληκτικά νέα για τους κατασκευαστές συστημάτων, είτε ψάχνετε για μια προσωρινή λύση ενώ εξοικονομείτε για την αγαπημένη σας κάρτα γραφικών, είτε για ένα μόνιμο υπολογιστή χαμηλής κατανάλωσης και χαμηλού θορύβου που μπορεί ακόμα να παίζει λιγότερο απαιτητικά παιχνίδια με αξιοπρεπή frame-rates. Το 8700G και το 8600G περιλαμβάνουν επίσης δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης.

Δείτε επίσης; AMD: Λανσάρει δικούς της επεξεργαστές Ryzen 7040 για laptops

Το ότι λαμβάνετε και μια αξιόπιστη λύση ψύξης με οποιοδήποτε από τα δύο τσιπ είναι ευπρόσδεκτο. Βάσει της περιστασιακής παρακολούθησης της ανάγνωσης θερμοκρασίας της μητρικής X670E, το 8700G φάνηκε να λειτουργεί πιο ζεστά από το 8600G παρά το γεγονός ότι και τα δύο έχουν την ίδια κατανάλωση ισχύος 65W, οπότε έχει νόημα να το συνδυάσετε με έναν μεγαλύτερο ψύκτρα Wraith Spire αντί για τον μικρότερο Wraith Stealth.

Πηγή: eurogamer