Αρχική Blog Σελίδα 457

Seneschal Companion: Η Επικείμενη Ενημέρωση του Diablo 4 Season 3

Στο Season 3 του Diablo 4, η περιπέτεια αναζωπυρώνεται με τον Seneschal Companion, ξετυλίγοντας μια ιστορία μαγείας και προκλήσεων.

Στο Season 3 του Diablo 4, η περιπέτεια αναζωπυρώνεται με τον Seneschal Companion, ξετυλίγοντας μια ιστορία μαγείας και προκλήσεων.

Η Blizzard πρόσφατα αποκάλυψε το Diablo 4 Season 3 – ή αλλιώς Season of the Construct. Η μεγάλη ενημέρωση θα ξεκινήσει στις 23 Ιανουαρίου, παρουσιάζοντας ένα νέο σενάριο, νταντά στη μορφή Vaults, και μια ισχυρή τεχνολογία που ονομάζεται το Loom.

Ωστόσο, το Loom δεν θεωρείται το μοναδικό κομμάτι τεχνολογίας που θα επιτρέψει στους παίκτες να έχουν περισσότερη δύναμη. Το Season 3 υπόσχεται επίσης να εισάγει ένα ρομποτικό φίλο, το Seneschal Companion.Τα Magical Governing και τα Tuning Stones θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του μηχανικού ρομπότ. Ενώ υπάρχουν ακόμη πολλά να μάθουμε για τον σύντροφο, ένας προγραμματιστής της Blizzard μοιράστηκε περισσότερες λεπτομέρειες.

Δείτε επίσης: Suicide Squad: Δημιουργεί συνδυασμούς στα builds των χαρακτήρων του

Ανταποκρινόμενος σε ερωτήσεις των φαν, ο σχεδιαστής κατηγορίας του D4, Sean White – επίσης γνωστός ως Lupgaron στο Twitter/X – εξήγησε πώς θα λειτουργήσει η κλιμάκωση για το Seneschal Companion στο Season 3.

Ο προγραμματιστής σημείωσε ότι οι στατιστικές του ρομπότ θα κλιμακώνονται 1:1 με αυτές του παίκτη. Ως εκ τούτου, “Η επίθεσή σας είναι η επίθεσή του. Το κριτικό σας είναι το κριτικό του, κλπ.”.

Όταν ρωτήθηκε αν αυτό το επίπεδο κλιμάκωσης ισχύει για χαρακτηριστικά, μοναδικούς βλαστημούς ζημιάς, κόμβους παραγόντων και παρόμοια, ο σχεδιαστής εξήγησε ότι το Seneschal θα κληρονομήσει την αύξηση των βασικών στατιστικών και το εφέ μπόνους ζημιάς ενός χρήστη. Ο White συνέχισε λέγοντας: “Ωστόσο, το Seneschal δεν ενεργοποιεί τα παθητικά εφέ σας, όπως τα θρυλικά/παραγοντικά κ.λπ.”.

Δείτε ακόμα: Minecraft Legends: Η Mojang Διακόπτει την Ανάπτυξη του

Οι απαντήσεις στα σχόλια του White δείχνουν ότι οι παίκτες ελπίζουν ότι οι νεκρομάντες του Diablo 4 θα λάβουν την ίδια προσοχή με τους νέους ρομποτικούς συντρόφους. Ένας χρήστης σχολίασε: “Κατάρα, δώστε λίγη αγάπη και στους υπηρέτες του νεκρομάντη!”.

Κάποιος σε ένα νήμα του Reddit είχε την ίδια σκέψη, γράφοντας: “εντάξει καλά – ας κάνουμε αυτό και με τους υπηρέτες του νεκρομάντη ώστε να είναι ένα εφικτό μονοπάτι κατασκευής”.

Δείτε επίσης: Το μάρκετινγκ «Suicide Squad: Kill The Justice League» ήταν μια καταστροφή από την αρχή

Λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη αναστάτωση γύρω από τις κατασκευές για τον νεκρομάντη στο τέλος του παιχνιδιού, η είσοδος του Seneschal Companion θα μπορούσε να προκαλέσει αναστάτωση.

Η Blizzard πιθανότατα θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Season 3 και το σύστημα του συντρόφου κατά τη διάρκεια της επόμενης συνομιλίας Campfire στις 18 Ιανουαρίου.

Πηγή πληροφοριών: dexerto.com

Turnip Boy Robs a Bank: Review του παιχνιδιού

Στην κριτική μας για το Turnip Boy Robs a Bank, ρίχνουμε μια ματιά σε έναν κόσμο γεμάτο κωμωδία και ανατροπές.

Η εγκληματικότητα αποτελεί έναν κυλιόμενο κατήφορο. Σε ένα λεπτό αποφεύγετε τη φοροδιαφυγή και στο επόμενο συμμετέχετε σε μια συμμορία, εκτελώντας τη μεγαλύτερη ληστεία της μικρής σας “λαχανοζωής”. Αυτό συμβαίνει στο Turnip Boy Robs a Bank, μια συνέχεια που προσφέρει μια ληστεία τόσο εκτενή όσο και κατάλληλα συμπυκνωμένη για σνακ.

Το Turnip Boy Commits Tax Evasion κυκλοφόρησε το 2021 ως μια χαριτωμένη και ζωηρή περιπέτεια στο στυλ του Zelda, με διάρκεια μερικών ανεπιβεβαίωτων ωρών. Εμφανίστηκε σαν σάτιρα και παρωδία αλλά μετά από λίγα χρόνια, φαίνεται ότι η ομάδα ανάπτυξης στην Snoozy Kazoo είναι πιο σίγουρη για τον εαυτό της. Το Turnip Boy Robs a Bank δεν ανατρέπει ακριβώς τον τρόπο που λειτουργεί το πρώτο παιχνίδι, αλλά προχωρά στη δομή του με έναν πιο πρωτότυπο και εξυπνακίστικο τρόπο.

Δείτε επίσης: Ace Combat 7: Skies Unknown θα κυκλοφορήσει στις 11 Ιουλίου

Οι αθώες ημέρες του περπατήματος μέσα από τα Weapon Woods και το αντάλλαγμα αντικείμενων από λαχανικά σε φρούτα έχουν περάσει. Αντί για αυτό, το Turnip Boy Robs a Bank παρουσιάζει έναν πιο εκτενή και πολύπλοκο κόσμο, όπου ο Turnip Boy συνεργάζεται με την Pickled Gang για να επιτελέσει ληστείες στην τράπεζα. Η δράση επαναλαμβάνεται, αλλά η γνώριμη ατμόσφαιρα γίνεται αναζωογονητική, και η επιθυμία να ανακαλύψεις κάτι νέο παραμένει αναζωογονητική. Όλα αυτά συμβαίνουν υπό τους ήχους ενός ενδιαφέροντος soundtrack που απέχει πολύ από τα χαριτωμένα κομματάκια του πρώτου παιχνιδιού.

Αντί για αυτό, το Turnip Boy Robs a Bank παρουσιάζει έναν πιο εκτενή και πολύπλοκο κόσμο, όπου ο Turnip Boy συνεργάζεται με την Pickled Gang για να επιτελέσει ληστείες στην τράπεζα. Η δράση επαναλαμβάνεται, αλλά η γνώριμη ατμόσφαιρα γίνεται αναζωογονητική, και η επιθυμία να ανακαλύψεις κάτι νέο παραμένει αναζωογονητική. Όλα αυτά συμβαίνουν υπό τους ήχους ενός ενδιαφέροντος σάουνττρακ που απέχει πολύ από τα χαριτωμένα κομματάκια του πρώτου παιχνιδιού.

Πέρα από αυτόν τον κεντρικό κύκλο, το σύστημα προόδου είναι παρόμοιο με εκείνο του Tax Evasion, όπου διάφορα πλάσματα βασισμένα σε φαγητά ζητούν από τον Turnip Boy όλο και πιο παράλογες χάρες. Οι περισσότερες αντιμετωπίζονται ως αναζητήσεις, αλλά τα περισσότερα προβλήματα λύνονται με την απόκτηση αρκετών χρημάτων για να αγοράσετε νέα αντικείμενα από το dark web. Οι δαπάνες αυξάνονται καθώς ανοίγετε περισσότερα τμήματα της τράπεζας, αλλά αυξάνονται και τα λάφυρα καθώς φτάνετε στα βάθη αυτού του ισχυρού χρηματοκιβωτίου.

Η απόκτηση των αγαθών περιλαμβάνει εκτός από την απλή επίθεση, τη χρήση C4 για να ανατινάξετε αποθηκευτικούς χώρους, την σκαλιστή στάτους για να αποκαλύψετε κρυμμένα πολύτιμα αντικείμενα, και την προσέγγιση των ομήρων για να “κουνήσετε” κυριολεκτικά τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα από τις ρηχές τσέπες τους. Αν και μπορείτε να κερδίσετε μερικές χιλιάδες δολάρια στην αρχή μιας ληστείας, στο τέλος θα συγκεντρώνετε λάφυρα σε εκατομμύρια. Υπάρχει ποικιλία αντιπάλων, από σαλιγκάρια και κουνέλια μέχρι μπέικον με ρόπα και ντόνατς με πιστόλι. Υπάρχουν ακόμη περισσότεροι τρόποι για να τους αντιμετωπίσετε, ξεκινώντας από τον συνδυασμό σπαθιού και πιστολιού και φτάνοντας σε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, από ψάρια έως κοχλίες με μουσική, λέιζερ και ρουκέτα που θα ταιριάζει σε ένα Resident Evil παιχνίδι.

Δείτε ακόμα: Tomb Raider I-III Remastered: Πολλές αλλαγές για την Αγαπημένη Ηρωίδα

Το Turnip Boy Robs a Bank προσθέτει το “lite” στο roguelite με επιφανειακά, αλλά αποτελεσματικά, χαρακτηριστικά είδους. Τα περισσότερα όπλα βρίσκονται στον φυσικό κόσμο και μπορείτε να ξοδέψετε χρήματα για να αυξήσετε τις πιθανότητες εύρεσης καλών αντικειμένων. Είναι όλα τυχαία, οπότε κάποιες ληστείες μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές από άλλες. Με την επιστροφή νέων ανακαλύψεων στην κρυψώνα, θα έχετε την ευκαιρία να τις προσφέρετε για έρευνα όπλων σε έναν από τους Δίδυμους. Όσο ανεβάζετε το επίπεδο έρευνας, τόσα περισσότερα όπλα θα προστίθενται μόνιμα στις επιλογές του εξοπλισμού σας.

έσσερα κύρια αφεντικά σας περιμένουν στην τράπεζα, δοκιμάζοντας τις ικανότητες σας στα όπλα πριν από την τελική αντιπαράσταση, και κανένα από αυτά δεν απαιτεί πολλή σκέψη για να τα κατακτήσετε. Τουλάχιστον προσφέρουν μια ευκαιρία για περισσότερο χιούμορ στο ύφος του Turnip Boy, που είχε διαμορφωθεί στο πρώτο παιχνίδι.

Ίσως υπάρχουν μερικές στιγμές που θα περιγράφα ως ελαφρώς ενοχλητικές κατά τη διάρκεια της 4-5 ωρών καμπάνιας, αλλά ο αγώνας δεν γίνεται ποτέ εκνευριστικός. Ακόμη κι αν το ισχυρό πυροβολικό οδηγεί σε επανειλημμένο θάνατο από έναν άλλο αστυνομικό, υπάρχουν διάφορες επιλογές δυσκολίας από την αρχή. Υπάρχουν επίσης πολλές επιλογές προσβασιμότητας όσον αφορά το πώς προσεγγίζετε τη δράση. Αν θέλετε απλώς να εστιάσετε στο επεκταμένο lore του Turnip Boy και να απολαύσετε τις ανατροπές του τέλους του παιχνιδιού, μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τη λεγόμενη “God Mode” οποτεδήποτε. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα περιγράμματα των εχθρών και των αλληλεπιδραστικών αντικειμένων, να αυξήσετε ή να μειώσετε τη ζημιά που προκαλείτε, και να ενεργοποιήσετε το αυτόματο στόχευση και έναν λέιζερ στόχευσης για πιο ακριβή πυροβολισμό.

Τέσσερα κύρια αφεντικά σας περιμένουν στην τράπεζα, δοκιμάζοντας τις ικανότητες σας στα όπλα πριν από την τελική αντιπαράσταση, και κανένα από αυτά δεν απαιτεί πολλή σκέψη για να τα κατακτήσετε. Τουλάχιστον προσφέρουν μια ευκαιρία για περισσότερο χιούμορ στο ύφος του Turnip Boy, που είχε διαμορφωθεί στο πρώτο παιχνίδι. Αυτό είναι ένα από τα κύρια σημεία όπου η ομάδα δείχνει περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ακόμη και όταν τα αστεία δεν είναι επιτυχημένα, δεν υπάρχει η ανασφάλεια που βασίζεται σε κλισέ αναφορές σε βαρετά τροπαιοθήκες. Αντίθετα, η Snoozy Kazoo επικεντρώνεται στην παράλογη φύση, με ένα μικρό γκρουπ κεντρικών χαρακτήρων, όπου ο σκληροτράχηλος και αποφασισμένος Dillitini καθοδηγεί τον Turnip Boy μέσα στον λαβύρινθο που ακολουθεί.

Δείτε επίσης: Halo Battle Royale: Πληροφορίες για την Ακύρωση του

Το Turnip Boy Robs a Bank είναι ένα γρήγορο steal ’em up που αναδεικνύει το επαναλαμβανόμενο χαρακτηριστικό του. Υπάρχει πραγματική αίσθηση ανακάλυψης μέσα σε αυτούς τους ενισχυμένους με ατσάλι τοίχους, και είναι ευχάριστο να βλέπουμε την Snoozy Kazoo να βελτιώνεται στην τέχνη του πρώτου παιχνιδιού για να δημιουργήσει μια πιο ενοποιημένη pixel αισθητική που εκτείνεται από το gameplay στην τέχνη των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια των συνομιλιών. Είναι επίσης απλά ανόητο, κάτι που με τραβάει με τον πιο αρχέγονο τρόπο.

Δεν είμαι βέβαιος πόσο συχνά θα το επισκεφτώ ξανά, καθώς η επικέντρωση στο να κερδίζεις χρήματα για την αγορά βασικών αντικειμένων καθιστά τη μετάβαση από μια περιοχή στην άλλη πιο προβλέψιμη και ρουτίνα. Παρόλα αυτά, είμαι ευτυχισμένος που το δοκίμασα ενδελεχώς τουλάχιστον μία φορά, και αυτή η κρυψώνα αξίζει να ανακαλυφθεί, ανεξάρτητα από το αν απολαύσατε τον πρώτο γύρο εγκλημάτων με βάση τα φαγητά.

Πηγή πληροφοριών: destructoid.com

Brave: Τερματίζει την προστασία μέσω αποτυπωμάτων «Strict»

Το Brave Software ανακοίνωσε την πρόθεσή του να καταργήσει τη λειτουργία προστασίας ‘Strict‘ από το πρόγραμμα περιήγησης Brave Browser, καθώς προκαλεί σφάλματα σε πολλά sites.

Δείτε επίσης: Brave Search: Προσθέτει δυνατότητα αναζήτησης ιδιωτικών εικόνων και βίντεο

Brave

Η προστασία μέσω αποτυπωμάτων στον Brave Browser είναι μια λειτουργία που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την ιδιωτικότητα των χρηστών, αποτρέποντας τις ιστοσελίδες από το να παρακολουθούν τους χρήστες μέσω μιας τεχνικής που ονομάζεται αποτύπωση.

Αυτή η μέθοδος παρακολούθησης δεν εξαρτάται από τη χρήση cookies, αλλά αντιθέτως συλλέγει διάφορα δεδομένα συσκευής και περιηγητή που μπορούν να συνδυαστούν για να προκύψει ένα μοναδικό και σταθερό αναγνωριστικό προφίλ.

Το Brave προσφέρει δύο λειτουργίες προστασίας, αναφορικά με τη διάκριση σε “Standard” και “Strict“, που υλοποιούν διαφορετικά επίπεδα αποκλεισμού γνωστών μεθόδων αναγνώρισης αποτυπώματος.

Όπως εξηγεί η ανακοίνωση, η ομάδα του Brave έχει συνειδητοποιήσει με την πάροδο του χρόνου ότι η Λειτουργία Strict, προκαλεί περισσότερα προβλήματα από ό,τι αξίζει τόσο για το έργο όσο και για τους χρήστες του.

Η λειτουργία Strict που μπλοκάρει επιθετικά την ανίχνευση αποτυπωμάτων έχει σαν αποτέλεσμα οι ιστότοποι να μην λειτουργούν σωστά, και να υποβαθμίζεται σημαντικά η περιήγηση στο διαδίκτυο.

Ένα ακόμη πρόβλημα είναι ότι η λειτουργία Strict χρησιμοποιείται από περίπου το 0,5% των χρηστών του Brave, με τους υπόλοιπους να χρησιμοποιούν την προεπιλεγμένη ρύθμιση, που είναι η Standard λειτουργία. Αυτό το χαμηλό ποσοστό καθιστά αυτούς τους χρήστες πιο ευάλωτους στο fingerprinting, παρά τη χρήση του πιο επιθετικού αποκλειστή, επειδή αποτελούν ένα ξεχωρίσιμο υποσύνολο χρηστών που ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους.

Η ομάδα του Brave πιστεύει ότι η αφιέρωση πόρων για τη διατήρηση της λειτουργίας για έναν σχετικά μικρό αριθμό χρηστών δεν είναι η πιο αποδοτική χρήση των ήδη περιορισμένων πόρων του έργου.

Strict

Η λειτουργία ανίχνευσης αποτυπωμάτων του Brave με την επιλογή ‘Standard’ θα συνεχίσει να υπάρχει, βελτιωμένη και βελτιστοποιημένη για σταθερή προστασία από την παρακολούθηση, οπότε οι περισσότεροι χρήστες δεν θα αισθανθούν σημαντική επίδραση.

Η ανακοίνωση αναφέρει ότι “η προστασία από την αναγνώριση αποτυπωμάτων του Brave είναι ήδη πολύ εκτεταμένη και η ισχυρότερη από κάθε άλλο μεγάλο πρόγραμμα περιήγησης.

Η αφαίρεση της προστασίας Strict fingerprinting έχει ήδη γίνει στη δοκιμαστική έκδοση “Nightly” και θα εφαρμοστεί με την έκδοση 1.64 για υπολογιστή και για Android. Η τρέχουσα έκδοση είναι η 1.61, οπότε αναμένεται η αλλαγή να υλοποιηθεί σε λίγους μήνες.

Βασισμένο στο ποσοστό 0,5% που κοινοποίησε η ομάδα της Brave στην ανακοίνωσή της και έναν αναφερόμενο αριθμό 65,5 εκατομμυρίων ενεργών μηνιαίων χρηστών, αναμένεται ότι αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα πάνω από 330.000 χρήστες.

Ο Brave Browser είναι ένας περιηγητής που έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην ιδιωτικότητα και την ταχύτητα. Ενσωματώνει ένα σύστημα αποκλεισμού διαφημίσεων και ανιχνευτών, το οποίο σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε επιπλέον επεκτάσεις για να αποφύγετε τις διαφημίσεις και τους ανιχνευτές.

Επιπλέον, ο Brave Browser χρησιμοποιεί την τεχνολογία HTTPS Everywhere, η οποία αναβαθμίζει αυτόματα τις συνδέσεις από HTTP σε HTTPS για μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό είναι κάτι που δεν προσφέρουν οι περισσότεροι άλλοι περιηγητές.

Δείτε επίσης: Brave version 1.49: Μπλοκάρει “open in app” prompts και pool-party επιθέσεις

Ο Brave επίσης προσφέρει μια ενσωματωμένη λειτουργία Tor για ανώνυμη περιήγηση, κάτι που δεν είναι διαθέσιμο στους περισσότερους άλλους περιηγητές. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να περιηγηθείτε στο διαδίκτυο χωρίς να αφήνετε ίχνη.

Τέλος, ο Brave Browser προσφέρει τη δυνατότητα να συμμετέχετε στο σύστημα Brave Rewards, το οποίο σας επιτρέπει να κερδίζετε κρυπτονομίσματα (BAT) παρακολουθώντας διαφημίσεις που σέβονται την ιδιωτικότητά σας. Αυτό είναι κάτι που δεν προσφέρει κανένας άλλος περιηγητής.

Πηγή: bleepingcomputer

Visions of Mana: Κυκλοφορεί το καλοκαίρι του 2024

Visions of Mana

Όταν το Visions of Mana κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2024 θα σας επιτρέψει να καβαλήσετε ένα μεγάλο, χαριτωμένο σκυλάκι – Xbox Direct 2024

Δείτε επίσης: Obsidian: Το Avowed θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2024

Στο σημερινό Xbox Developer Direct, η Square Enix έκανε μια απροσδόκητη εμφάνιση για να παρουσιάσει το επερχόμενο action RPG που θα φέρει τη σειρά Mana στο Xbox για πρώτη φορά στην πάνω από 30 χρονών ιστορία της σειράς. Και η Square Enix έφερε μαζί της ένα νέο παράθυρο κυκλοφορίας: το καλοκαίρι του 2024.

Νέο υλικό που παρουσιάστηκε σήμερα έδωσε μια πιο εκτενή ματιά στα πλάσματα, την εξερεύνηση και τη μάχη του Visions of Mana. Ο δημιουργός της σειράς, Koichi Ishii, βρέθηκε στην οθόνη για να μιλήσει για το ρόστερ του παιχνιδιού με τα επιστρεφόμενα αγαπημένα τέρατα των οπαδών, όπως το Rabite.

Επίσης, παρουσίασε ένα νέο πλάσμα: Ένα Pikul. Διαμορφωμένα ως συνδυασμός μεταξύ ενός Yorkshire Terrier και ενός pangolin, με κάποια στοιχεία που εμπνέονται από το μυθολογικό Anubis, τα Pikuls είναι μεγάλα αφράτα σκυλιά που ο παίκτης μπορεί να καβαλήσει γύρω από τον κόσμο και να τα χρησιμοποιήσει για να επιτεθεί σε εχθρούς.

Δείτε επίσης: Το Τελευταίο DLC του Rock Band 4 Κυκλοφορεί στις 25 Ιανουαρίου

Visions of Mana

Αργότερα, πήραμε μια εικόνα της μάχης, που περιλαμβάνει μάχη στον αέρα και επιθέσεις στον αέρα, καθώς και βοήθειες από στοιχεία της σειράς μέσω συγκεκριμένων αντικειμένων. Τέλος, ακούσαμε λίγο από τη μουσική του Visions of Mana, η οποία περιλαμβάνει 100 τραγούδια που συνέθεσαν άτομα που έχουν συνεισφέρει στη σειρά στο παρελθόν. Η μουσική θα μεταβαίνει δυναμικά ανάμεσα στην εξερεύνηση και τη μάχη στον κόσμο.

Το Visions of Mana έρχεται στο PlayStation, Xbox και PC το καλοκαίρι του 2024. Προαναγγέλθηκε πρώτη φορά στα φετινά The Game Awards και πρωταγωνιστεί ο ήρωας με το όνομα Val, που προσπαθεί να προστατεύσει τη φίλη του από το ταξίδι της για το Visions of Mana.

Πηγή: ign

Η Generative AI στην Βιομηχανία των Video Games

Generative AI Video Games

Το 31% των προγραμματιστών video games χρησιμοποιούν ήδη generative AI και σχεδόν το 50% αναφέρει ότι η Generative AI χρησιμοποιείται στον χώρο εργασίας τους, σύμφωνα με έρευνα της GDC.

Δείτε επίσης: Ubisoft+ boss: Οι gamers δεν αισθάνονται «άνετα» με τις συνδρομητικές υπηρεσίες παιχνιδιών

Η Valve ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το Steam θα επιτρέψει τα video games που δημιουργούνται με τη βοήθεια εργαλείων Generative AI εφόσον αυτό αναφέρεται ρητά. Αν οι προγραμματιστές παιχνιδιών λένε την αλήθεια, θα πρέπει να δούμε πολλές αποκαλύψεις στο μέλλον.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους διοργανωτές του Game Developers Conference σε πάνω από 3.000 προγραμματιστές παιχνιδιών, το 31% των ανταποκρινομένων δήλωσε ότι χρησιμοποιούν προσωπικά Generative AI στη δουλειά τους, και το 18% δήλωσε ότι δεν τη χρησιμοποιούν προσωπικά, αλλά συνάδελφοι στον χώρο εργασίας τους το κάνουν. Αυτό σημαίνει ότι το 49% των video games studio χρησιμοποιούν Generative AI σε κάποια μορφή, αν και κυρίως όχι με τρόπους που θα αντιληφθούμε απευθείας, κρίνοντας από τις άλλες ερωτήσεις της έρευνας.

Δείτε επίσης: Η Rabbit Ανακοινώνει το R1: Η Επόμενη Γενιά Αυτόνομων Συσκευών Τεχνητής Νοημοσύνης

Τα εργαλεία Generative AI είναι πιο αμφιλεγόμενα όταν χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία καλλιτεχνικών έργων, γραφής και φωνών που οι παίκτες αντιμετωπίζουν άμεσα. Για παράδειγμα, το επερχόμενο παιχνίδι της Square Enix, Foamstars, έχει δεχθεί έντονη κριτική για τη χρήση του Midjourney για τη δημιουργία ενός μικρού ποσοστού των στοιχείων του. Το δωρεάν παιχνίδι shooter The Finals προκάλεσε πρόσφατα οργή σε ηθοποιούς φωνής και ευαισθητοποιημένους gamers χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία φωνητικών γραμμών.

Δείτε ακόμα: The Finals: Τα Patch Notes για την έκδοση 1.5

Ωστόσο, δεν είναι όλη η χρήση της Generative AI ορατή. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία τμημάτων κώδικα με εργαλεία όπως το ChatGPT και το GitHub Copilot. “

“Ο μεγαλύτερος αριθμός των ανταποκρινομένων ενδιαφερόταν για τη βοήθεια στον κώδικα και την επιτάχυνση της διαδικασίας δημιουργίας περιεχομένου”, σύμφωνα με τους διοργανωτές της έρευνας. “Οι προγραμματιστές ήταν επίσης ενδιαφερόμενοι για την ιδέα της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης για την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων καθηκόντων.”

Μεγάλα μοντέλα γλώσσας όπως το ChatGPT χρησιμοποιούνται επιπλέον (κινδυνεύοντας με πληροφορίες που δεν είναι καλές ή μη αναγνωρισμένες) ως γενικοί βοηθοί έρευνας και συγγραφής που μπορούν, ως μερικά παραδείγματα, να δημιουργήσουν κείμενα για μάρκετινγκ, να συνοψίσουν μια μεταγραφή μιας συνάντησης ή να επιλύσουν μαθηματικά προβλήματα. Και, όπως φαίνεται, είναι στον τομέα των οικονομικών, του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων, της παραγωγής και της διοίκησης όπου συμβαίνει η περισσότερη χρήση Generative AI στη βιομηχανία των video games, με τα τμήματα αφήγησης, τέχνης, ήχου και ποιότητας ελέγχου να είναι τα λιγότερο πιθανά να τη χρησιμοποιούν, σύμφωνα με την έρευνα.

Generative AI Video Games

Δείτε ακόμα: Ξεχάστε τα self-driving αυτοκίνητα – Ήρθε η τεχνητή νοημοσύνη!

Η χρήση της Generative AI δεν είναι πάντα εγκεκριμένη από την εταιρεία που τη χρησιμοποιεί. Αναφορικά, έχω ακούσει από έναν εργαζόμενο στη Silicon Valley ότι χρησιμοποιεί το ChatGPT για να τον βοηθήσει στον κώδικα χωρίς τη γνώση του επιβλέποντος του. Έχουμε επίσης δει περιπτώσεις εταιρειών που έμαθαν με έκπληξη ότι συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, όπως το εργαλείο “Generative Fill” στο Photoshop, χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία έργων τέχνης που δημοσίευσαν. Η Wizards of the Coast πρόσφατα χρειάστηκε να παραδεχθεί ότι, αφού αρχικά είχε πει ότι ήταν ανθρώπινης κατασκευής, μια εικόνα μάρκετινγκ του Magic: The Gathering χρησιμοποίησε στοιχεία που δημιουργήθηκαν από τεχνητή νοημοσύνη.

Μόνο το 12% των ανταποκρινομένων ανέφεραν ότι η εταιρεία τους έχει πολιτική που απαγορεύει τη χρήση της Generative AI. Το 7% δήλωσε ότι ορισμένα εργαλεία επιτρέπονται στον χώρο εργασίας τους, ενώ άλλα όχι. Το 2% είπε ότι είναι υποχρεωτική η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ η πλειοψηφία είτε δήλωσε ότι η εργασία τους δεν έχει καμία πολιτική, είτε ότι η χρήση εργαλείων Generative AI είναι προαιρετική.

Η τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί σε επενδύσεις στην κυβερνοασφάλεια

Παρά τη φαινομενικά ευρεία χρήση της Generative AI στη βιομηχανία των video games, οι προγραμματιστές δηλώνουν ότι ανησυχούν για τα ηθικά προβλήματα που προκύπτουν: το 42% των ανταποκρινομένων δήλωσε ότι είναι “πολύ ανήσυχοι” για την ηθική της Generative AI, άλλο 42% είπε ότι είναι “κάπως ανήσυχοι,” και το 12% δήλωσε ότι δεν ανησυχεί καθόλου.

“Νομίζω ότι η απόλυση κάποιου είναι μια πραγματική ανησυχία,” είπε ένας από τους ανταποκρινόμενους. “Πρέπει να χρησιμοποιείται για την ενίσχυση των δυνατοτήτων, όχι για τη μείωση του εργατικού δυναμικού.”

“Είναι κλοπή, απλά και απλώς,” είπε ένας άλλος, “και επειδή είναι ‘περίτεχνο και υψηλή τεχνολογία,’ δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται κανείς για πνευματικά δικαιώματα ή ηθική. Η δημόσια κατακραυγή δεν φαίνεται να λειτουργεί, οπότε χρειαζόμαστε πραγματική ρύθμιση.”

Παράλληλα, το ενδιαφέρον για μια άλλη πολυσυζητημένη τεχνολογία φαίνεται να μειώνεται: Στη φετινή έρευνα του GDC, 27% λιγότεροι προγραμματιστές από πέρυσι δήλωσαν ότι είναι “κάπως” ή “πολύ” ενδιαφερόμενοι για τα NFTs και τα κρυπτονομίσματα.

Πηγή: pcgamer

Senua’s Saga: Hellblade II – Όσα πρέπει να ξέρετε για το επερχόμενο blockbuster

Αποκαλύπτοντας το Senua’s Saga: Hellblade II – Η Ημερομηνία Κυκλοφορίας και Άλλα Σημαντικά Νέα από την Xbox

Αποκαλύπτοντας το Senua’s Saga: Hellblade II - Η Ημερομηνία Κυκλοφορίας και Άλλα Σημαντικά Νέα από την Xbox

Η Xbox παρουσίασε ένα νέο Developer Direct στις 18 Ιανουαρίου, παρέχοντας ενημερώσεις για πολλά από τα επερχόμενα παιχνίδια της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων του φανταστικού RPG Avowed της Obsidian Entertainment και του Indiana Jones της Bethesda Softworks. Μεταξύ των ειδήσεων περιλαμβανόταν ένα νέο τρέιλερ και η ημερομηνία κυκλοφορίας για το τεταμένο, νοητικό action-adventure παιχνίδι της Ninja Theory, Senua’s Saga: Hellblade II.

Καθώς το Hellblade II πλησιάζει στους τελευταίους μήνες ανάπτυξής του, το παιχνίδι έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις κονσόλες Xbox (και στο PC) στις 21 Μαΐου με τιμή μόλις 50 δολάρια. Αυτή τη φορά, η Senua είναι λίγο λιγότερο ανήσυχη για το παρελθόν της και λίγο περισσότερο βέβαιη για τις ικανότητές της. Η ιστορία τώρα ακολουθεί τη θαρραλέα ηρωίδα μας καθώς διεισδύει στην Ισλανδία για να εξαλείψει τους Βίκινγκς που εισέβαλαν στο χωριό της στο πρώτο παιχνίδι.

Δείτε επίσης: Η PopCap ξεκίνησε ένα “soft launch” για το Plants vs Zombies 3

Πριν από την παρουσίαση, το gaming outlet exputer υποστήριξε ότι το Hellblade II θα κυκλοφορούσε σε λίγους μήνες. Φαίνεται ότι “πηγές κοντά στο [site]” ανέφεραν ότι η επερχόμενη συνέχεια της Ninja Theory θα κυκλοφορούσε στις 21 Μαΐου για τις κονσόλες Xbox, κάτι που επιβεβαιώθηκε τώρα που η εταιρεία επιβεβαίωσε την ημερομηνία.

Το Senua’s Saga: Hellblade II είναι η συνέχεια του εξαιρετικού Norse-inspired μυθολογικού action-adventure παιχνιδιού Hellblade: Senua’s Sacrifice. Η Senua, μια πολεμίστρια του φοβερού και μυστηριώδους λαού των Πικτών της Σκωτίας, βρίσκεται αντιμέτωπη με εχθρούς μεγάλους και μικρούς σε τεταμένες μάχες, ενώ πλοηγείται σε κλειστοφοβικά περιβάλλοντα για να λύσει γρίφους και να συνθέσει μια ιστορία γεμάτη στροφές. Φαίνεται πως είναι το πρώτο μεγάλο αποκλειστικό της Xbox για το 2024, σε μια περίοδο που η εταιρεία χρειάζεται όσα περισσότερα επιτυχημένα παιχνίδια μπορεί να αποκτήσει, ειδικά μετά το απογοητευτικό Redfall.

Δείτε ακόμα: Obsidian: Το Avowed θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2024

Με αυτήν την ενημέρωση για το επερχόμενο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών της Xbox, το 2024 φαίνεται να είναι ένα πολύ απασχολημένο έτος για τα video games. Ήδη γνωρίζουμε ότι ένας κατακλυσμός παιχνιδιών πλησιάζει, και για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος. Αλλά σίγουρα θα προσπαθήσω, ιδιαίτερα με το Senua’s Saga: Hellblade II στο άμεσο ορίζοντα.

Πηγή πληροφοριών: kotaku.com

Η Bose παρουσιάζει τα Ultra Open Earbuds με μοντέρνο σχεδιασμό

Ηχητική και οπτική αρμονία: Τα Bose Ultra Open Earbuds, με σύγχρονο σχεδιασμό clip-on, διαθέσιμα τώρα στην τιμή των $300

Ηχητική και οπτική αρμονία. Οι Bose Ultra Open Earbuds, με σύγχρονο σχεδιασμό clip-on, διαθέσιμα τώρα στην τιμή των $300

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτός είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος για το λανσάρισμα ενός νέου σετ ασύρματων ακουστικών. Η Bose ανακοίνωσε σήμερα ότι συνεργάστηκε με τον χώρο της μόδας και του lifestyle, Kith, για την κυκλοφορία του πιο πρόσφατου προϊόντος της: των Ultra Open Earbuds. Η ανακοίνωση ακολούθησε μια διαρροή κατά τη διάρκεια της CES που αποκάλυπτε έναν αρκετά μοναδικό σχεδιασμό, με ακουστικά που κουμπώνουν στα αυτιά και αφήνουν τον αυτί ανοιχτό για να επιτρέπουν τη διέλευση περιβαλλοντικών ήχων. Αν και λεπτομέρειες είναι περιορισμένες σχετικά με τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά, η εταιρεία περιγράφει τα ακουστικά ως “έναν καινοτόμο σχεδιασμό με μοντέρνες, απαλές άκρες και εντυπωσιακό φινίρισμα.”

Δείτε επίσης: Οι οθόνες QDEL θα μπορούσαν να είναι η επόμενη μεγάλη τάση

Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, αυτά τα ακουστικά συνδέονται στο πλάι των αυτιών αντί να στηρίζονται με έναν γάντζο πίσω από το αυτί. Η Bose υποστηρίζει ότι αυτό τα καθιστά περισσότερο αξεσουάρ μόδας παρά “ακουστικό είδος.” Επιπλέον, η εταιρεία δηλώνει ότι μπορείτε να φορέσετε τα ακουστικά με καπέλο, γυαλιά ή κοσμήματα χωρίς προβλήματα, καθώς καθίστανται πιο χαμηλά στο αυτί. Υποστηρίζει επίσης αυξημένη άνεση καθώς δεν χρειάζεται να επιλέξετε μεταξύ του να είστε ενημερωμένοι για το περιβάλλον σας ή να ακούτε ήχο.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, παρόλο που υπάρχει έλλειψη λεπτομερειών, η Kith παρείχε κάποιες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της. Το design περιγράφεται ως έχον “μια αίσθηση αφής σαν αέρα” και “ένα ευέλικτο άρθρωμα” για εύκολο φόρεμα και αφαίρεση. Αναμένεται να παρέχουν έως και επτά και μισή ώρες αναπαραγωγής με Bose Immersive Audio για χωρικό ήχο και “ένα επιπλέον σετ τελευταίας τεχνολογίας.” Το εμβληματικό λογότυπο της Bose έχει αντικατασταθεί με ένα λογότυπο Kith στην ίδια γραφή τόσο στα ακουστικά όσο και στη θήκη φόρτισης.

Δείτε ακόμα: Η εφαρμογή του Netflix δεν θα λειτουργεί στο Vision Pro

Η Bose αναφέρει ότι αυτή είναι η πρώτη της συνεργασία με μια μάρκα μόδας, και είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι η εταιρεία επιλέγει μια συνεργασία για να αποκαλύψει ένα ολοκαίνουργιο προϊόν αντί για μια περιορισμένη έκδοση ενός ήδη υπάρχοντος προϊόντος. Τα Bose Ultra Open Earbuds θα είναι διαθέσιμα έναντι $300 στις 22 Ιανουαρίου στο Kith.com και σε επιλεγμένα καταστήματα Kith σε “εξαιρετικά περιορισμένες ποσότητες.” Πιθανόν η εταιρεία να παρουσιάσει σύντομα μια κανονική έκδοση με το δικό της λογότυπο, αν και δεν υπάρχει αναφορά γι’ αυτό στη σημερινή ανακοίνωση.

Πηγή πληροφοριών: engadget.com

Indiana Jones and the Great Circle: Το νέο παιχνίδι της Bethesda

Indiana Jones παιχνίδι

Ανακοινώθηκε επιτέλους το παιχνίδι Indiana Jones από το στούντιο Bethesda και τον προγραμματιστή του Wolfenstein, MachineGames. Το παιχνίδι, που ονομάζεται “Indiana Jones and the Great Circle,” παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Developer Direct event της Microsoft.

Δείτε επίσης: Ace Combat 7: Skies Unknown θα κυκλοφορήσει στις 11 Ιουλίου

Πρόκειται για ένα παιχνίδι δράσηςπεριπέτειας που λαμβάνει χώρα τόσο σε πρώτο όσο και σε τρίτο πρόσωπο, ανάλογα με τη σκηνή, και τοποθετείται μεταξύ των ταινιών Raiders of the Lost Ark και Indiana Jones and the Last Crusade. Ο Todd Howard της Bethesda υπογράφει ως εκτελεστικός παραγωγός. Δεν υπάρχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά η Microsoft δηλώνει ότι θα κυκλοφορήσει αργότερα το 2024 για Xbox και PC.

Indiana Jones and the Great Circle

Το παιχνίδι Indiana Jones είχε πρώτο-ανακοινωθεί το 2021, και πέρυσι έγινε γνωστό ότι θα είναι αποκλειστικό για τα Xbox και PC.

Και ναι, υπάρχει αρκετή δράση με το μαστίγιο.

Η αποκάλυψη έρχεται καθώς η Lucasfilm συνεργάζεται με διάφορα σημαντικά στούντιο για τη μεταφορά των ιδιοκτησιών της στον χώρο των video games, ειδικά όσον αφορά το Star Wars. Το στούντιο Respawn, γνωστό για το Titanfall, έχει ήδη δημιουργήσει δύο παιχνίδια για τους Jedi, με περισσότερα στα σκαριά. Η Ubisoft εργάζεται πάνω σε ένα παιχνίδι open-world με τίτλο Outlaws, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος, ενώ η Quantic Dream δουλεύει πάνω σε ένα spinoff με εστίαση στην αφήγηση με τίτλο Eclipse. (Ταυτόχρονα, μια ανασκευή του κλασικού RPG Knights of the Old Republic φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα.)

Δείτε επίσης: Το Frostpunk 2 θα κυκλοφορήσει ως day one release με το Game Pass

Πηγή: theverge

PTR Patch στο Heroes of the Storm: Λεπτομέρειες

Το επόμενο PTR patch του Heroes of the Storm μόλις κυκλοφόρησε στο Public Test Realm και είναι διαθέσιμο για δοκιμές παιχνιδιού.

Το επόμενο PTR patch του Heroes of the Storm μόλις κυκλοφόρησε στο Public Test Realm και είναι διαθέσιμο για δοκιμές παιχνιδιού.
PTR Patch στο Heroes of the Storm: Λεπτομέρειες

“Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας προς την κοινότητα για τις παρατηρήσεις και τα σχόλια που παρείχε σχετικά με αυτές τις αλλαγές” δηλώνει η Blizzard. Αν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε σφάλματα κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών σας στο PTR, παρακαλούμε επισκεφτείτε το φόρουμ αναφοράς σφαλμάτων του PTR για να ενημερώσετε για τις εμπειρίες σας.

Δείτε επίσης: The Finals: Τα Patch Notes για την έκδοση 1.5

Ενημέρωση Ισορροπίας

Ήρωες

  • Li Li
    • Η ικανότητα Jug of 1,000 Cups του Li Li αυξήθηκε από 66 σε 80 για την θεραπεία.
  • Medivh
    • Η διάρκεια της Mage Armor αυξήθηκε από 4 δευτερόλεπτα σε 6 δευτερόλεπτα.Η Armor της Mage Armor αυξήθηκε από 30 σε 50.
  • Nova
    • Η πρόσθετη αναγέννηση μάνας της Advanced Cloaking αυξήθηκε από 3 σε 6.
    • Η διάρκεια των Anti-Armor Shells αυξήθηκε από 3 δευτερόλεπτα σε 5 δευτερόλεπτα.
    • Επιστροφή στην κορυφή

Διορθώσεις Σφαλμάτων

Γενικά

  • Διορθώθηκε η μετατόπιση άγκυρας στην οθόνη επιλογής ήρωα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τη μη εμφάνιση της ασπίδας στην Ανασκόπηση Θανάτου.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Hellbats και τα Gnolls να μειώνουν την Armor των εχθρών πριν την πρόκληση ζημιάς.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τους ήρωες που χρησιμοποιούν μη-κανονικές επιθέσεις να εμφανίζουν εσφαλμένα οπτικά επιβεβαιωτικά σήματα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τον τόπο του θανάτου να αποκαλύπτεται σε κοντινά θάμνατα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις χρόνο-εντοπισμένες αναμονές να συνεχίζουν να ανανεώνονται ακόμη και μετά την καταστροφή του Πυρήνα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τον προειδοποιητικό δείκτη περιοχής των Sapper Mercenaries να παραμένει μετά την επίθεση.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τον μετρητή των συμβάντων στο Death Recap να ενημερώνεται για όλους τους παίκτες όταν δημιουργείται ένα νέο Death Recap για οποιονδήποτε παίκτη.

XAΡΤΕΣ

Blackheart’s Bay

  • Τα θησαυροφυλάκια διαθέτουν τώρα ένδειξη προειδοποίησης για την τοποθεσία προσγείωσης των νομισμάτων.

Δείτε ακόμα: Το Τελευταίο DLC του Rock Band 4 Κυκλοφορεί στις 25 Ιανουαρίου

Ήρωες

  • Abathur
    • Τα Evolve Monstrosity Stacks είναι πλέον μια Ηρωική Αποστολή.
    • Το Toxic Nest δεν ενεργοποιείται πλέον από Ανυπέρβλητους εχθρούς.
  • Alarak
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Last Laugh να θεραπεύει όταν του έχει χορηγηθεί Spell leech. (Παράδειγμα: Nano Infusion από την Ana)
  • Anduin
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Piercing Light να θεωρεί το πρώτο χτύπημα ως το δεύτερο.
  • Anubarak
    • Η ζημιά του Burning Beetle του Anubarak επηρεάζεται πλέον από όλες τις μορφές τροποποίησης ζημιάς.
    • Δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί το Locust Swarm ενώ καβαλάει το Toy Train.
    • Ενημέρωση των ακυρώσεων των Hardened Shields να είναι παρόμοιες με οπτικές επιβεβαιώσεις.
  • Artanis
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Target Purified να προκαλεί διπλάσια ζημιά.
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που επέτρεπε στο Titan Killer να προκαλεί ζημιά σε Ανυπέρβλητους στόχους όταν ενεργοποιούνταν από το Twin Blades.
    • Ενημέρωση των οπτικών επιβεβαιώσεων της Spell Armor.
  • Arthas
    • Το bonus healing του Legion of Northrend είναι πλέον συνωστισμένο.
    • Το Rime έχει τώρα μια οπτική Block.
  • Azmodan
    • Το Bombardment δεν θα επιτίθεται πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση είναι εναντίον αδρανούς Μισθοφόρου.
    • Διορθώθηκε το Globe of Annihilation που δεν επεκτεινόταν πλέον από τα Possessed minions.
  • Brightwing
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Phase Shift να ενεργοποιείται στον προηγούμενο στόχο.
  • Butcher
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Fresh Meat του Butcher να παράγει κρέας από τους Possessed minions.
  • Cassia
    • Ενημέρωση των ακυρώσεων των Hardened Shields για να είναι παρόμοιες με οπτικές επιβεβαιώσεις.
  • Chen
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Stagger να θεραπεύει όταν του έχει χορηγηθεί Spell leech. (Παράδειγμα: Nano Infusion από την Ana)
  • ChoGall
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Enraged Regeneration να εμφανίζεται εσφαλμένα στο Death Recap.
  • Deathwing
    • Προστέθηκε Camera Lock για το Bellowing Roar.
  • Deckard
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τη ζημιά του Ancient Blessings να μην κλιμακώνεται σε στόχους αν επείπουν επίπεδο ενώ ήταν ενεργό.
  • Προστέθηκε το Potion στο κείμενο αναζήτησης για τον Deckard.
  • Dehaka
    • Ενημέρωση των οπτικών επιβεβαιώσεων της Spell Armor.
      • D.Va Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Liquid Cooling να επαναφέρει εσφαλμένα το fountain στο ARAM.
      • Το Pilot Mode μπορεί τώρα να δει τον φορτιστή του Self-Destruct.
  • E.T.C. Το Crowd Surfer εμφανίζει τώρα κείμενο που αναφέρεται στην επιστροφή μάνας.
    • Falstad Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Flight warning indicator του Falstad να μην εμφανίζεται πλέον μετά την επιλογή του Epic Mount.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sustained Winds να προκαλεί ζημιά σε ανυπέρβλητους στόχους.
  • Gazlowe
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Xplodium Bomb να μην επηρεάζεται από τη μείωση του χρόνου αναμονής των συμμάχων.
  • Genji
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Strike at the Heart να μην εμφανίζει μια προεπισκόπηση ζημιάς.
    • Το Swift Strike τώρα εμφανίζει κείμενο που αναφέρεται στην επιστροφή μάνας.
    • Ενημέρωση των οπτικών επιβεβαιώσεων της Spell Armor.
  • Hanzo
    • Το Ignore All Distractions θα εμφανίζει πλέον το κείμενο MISSED! σε περίπτωση τυφλών.
  • Hogger
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Hogg Wild του Hogger να είναι ορατό όταν ο Hogger είναι ορατός.
  • Imperius
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Brightwing και το Falstad να βρίσκονται στο λάθος ύψος μετά το Celestial Charge που τους παγιδεύει και έναντι τουλάχιστον ενός άλλου Ήρωα.
  • Junkrat
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Chattering Teeth να εφαρμόζεται στα Arming Steel Traps όταν επιλεγόταν.
  • Kerrigan
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sharpened Blades να στοιβάζεται από τους Possessed minions.
    • Προστέθηκε το Infested στο κείμενο αναζήτησης για την Kerrigan.
  • Leoric
    • Το mana refund του Skeletal Swing εμφανίζεται τώρα ως κριτική.
  • Li-Ming
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα αν το Seeker επιλεγόταν ενώ τα Magic Missiles βρίσκονταν σε πτήση και ενώ είχε επιλεγεί το Force Armor.
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Force Armor να χορηγεί πολλαπλά stacks από την ίδια ρίψη των Magic Missiles.
  • Lucio
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Sound Barrier shields να μην μειώνονται εάν το Bossa Nova επιλεγόταν ενώ ο στόχος ήταν ασπισμένος.
  • Lunara
    • Το Splintered Spear δεν θα επιτίθεται πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση που το ενεργοποιεί είναι εναντίον αδρανούς Μισθοφόρου.
  • Maiev
    • Το πρώτο bounce του Naisha’s Memento μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση που το ενεργοποιεί είναι εναντίον αδρανούς Μισθοφόρου.
  • Mal’Ganis
    • Προστέθηκε το Vampire στο κείμενο αναζήτησης για τον Mal’Ganis.
  • Medivh
    • Το Portal του Medivh είναι τώρα ένας μη έγκυρος στόχος για τις ικανότητες των συμμάχων. (Παράδειγμα: Blink Heal της Brightwing)
  • Mei
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το The Big One δεν απολάμβανε τον πλήρη όφελος του Slushball.
  • Mephisto
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Unspeakable Horror να απενεργοποιείται προσωρινά όταν ο στόχος απωθεί.
  • Murky
    • Το Egg του Egg Hunt δεν καταστρέφεται πλέον με ένα χτύπημα από Δομές.
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Fishy Deal να στοιβάζεται από τους Possessed minions.
  • Nazeebo
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Voodoo Ritual να στοιβάζεται από τους Possessed minions.
  • Nova
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα health bars του Holo Decoy να εμφανίζονται εσφαλμένα μετά το χαμό του Protected.
  • Orphea
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Ravenous Hunger να στοιβάζεται από τους Possessed minions. Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Shadow Waltz να επιστρέφει μανά multiple φορές ανά χρήση.
  • Probius
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Spawning Minerals από τους Possessed minions. Προστέθηκε το Builder στο κείμενο αναζήτησης για τον Probius.
  • Qhira
    • Ενημέρωση των οπτικών επιβεβαιώσεων της Spell Armor.
  • Ragnaros
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sulfuras Hungers να στοιβάζεται από τους Possessed minions. Ενημέρωση των οπτικών επιβεβαιώσεων της Spell Armor.
  • Rehgar
    • Βελτίωση της Death Recap για το Hunger of the Wolf.
  • Samuro
    • Το Mirage λειτουργεί τώρα όπως τα άλλα Spell Armor Blocks.
  • Stitches
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Putrefaction να εμφανίζει κείμενο επικούρησης πολλές φορές ταυτόχρονα.
  • Stukov
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Weighted Pustule να μην εμφανίζει προεπισκόπηση ζημιάς.
  • Sylvanas
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Withering Fire να εμφανίζεται εσφαλμένα.
  • Tassadar
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το Twilight Archon μπορούσε να χρησιμοποιήσει το Toy Train. Το Khaydarin Amulet θα ακυρώνεται αυτόματα αν ο στόχος είναι ένας αδρανής Μισθοφόρος.
  • Thrall
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Echo of the Elements να ενεργοποιείται από τους Possessed Minions και τις Hallucinations.
      • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Rolling Thunder να μην ενεργοποιείται από τις επιθέσεις του Tempest Fury.
        • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Wolf Pack να επαναφέρει εσφαλμένα το Feral Spirit κατά την επαναφορά του ταλέντου.
  • The Lost Vikings
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Nordic Attack Squad να μπορεί να προκαλέσει ζημιά σε ανυπέρβλητους στόχους.
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η ζωή τους δεν καθοριζόταν στο πλήρες όριο κατά το θάνατο.
  • Tracer Τ
    • ο Ricochet μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι κατά του αδρανούς Μισθοφόρου.
  • Whitemane
    • Προστέθηκε το Chapeau στο κείμενο αναζήτησης για την Whitemane.
  • Zagara
    • Το Medusa Blades δεν θα επιτίθεται πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση που το ενεργοποιεί είναι εναντίον αδρανούς Μισθοφόρου. Το πρώτο bounce του Mutalisk μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση που το ενεργοποιεί είναι εναντίον αδρανούς Μισθοφόρου.
  • Zarya
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις βασικές επιθέσεις να μην επηρεάζονται σωστά από τους τροποποιητές της ταχύτητας επίθεσης.
  • Zeratul
    • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις ικανότητες του Might of the Nerazim να θεραπεύουν περισσότερη ζημιά από τον προτεινόμενο με Shadow Mending.
  • Zul’jin
  • Το A Surprise For Ya! μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι κατά του αδρανούς Μισθοφόρου.

Πηγή πληροφοριών: https://www.blizzard.com/en-us/