Αρχική Blog Σελίδα 510

Η κολοσσιαία εταιρεία Rode εξαγοράζει την ανταγωνίστρια εταιρεία Mackie

Ο κολοσσός του ήχου Rode εξαγοράζει τον ανταγωνιστή Mackie για να επεκτείνει την προσοχή του στους δημιουργούς.

Και οι δύο εταιρείες ήταν σημαντικοί παίκτες στην έκρηξη των ηχογραφήσεων στο σπίτι της δεκαετίας του 1990 και των αρχών του 2000.

Η κορυφαία εταιρεία ηχητικών συσκευών Rode μόλις απέκτησε την ανταγωνιστική εταιρεία Mackie, δημιουργώντας ένα είδος δύναμης στον τομέα του επαγγελματικού ήχου και του livestreaming. Η Rode είχε εξειδικευτεί παλαιότερα στις συσκευές ηχογράφησης επαγγελματικού επιπέδου, όπως πυκνωτικά μικρόφωνα, αλλά από τότε στράφηκε στην αναπτυσσόμενη αγορά του livestreaming. Προς αυτήν την κατεύθυνση, προϊόντα όπως το PSA1+ boom arm της Rode έχουν γίνει αναπόσπαστα μέρη δημοφιλών livestreaming καναλιών.

Δείτε επίσης: Στη φυλακή ο 42χρονος youtuber που βασάνιζε ΑΜΕΑ σε live μετάδοση

LiveStreaming

Η Mackie ακολούθησε παρόμοια πορεία με την Rode.

Η εταιρεία έκανε όνομα κατά τη διάρκεια της έκρηξης των ηχογραφήσεων στο σπίτι της δεκαετίας του 1990 και των αρχών του 2000 προσφέροντας προσιτά αλλά αξιόπιστα PA συστήματα (Public Address System, είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ενίσχυσης και διανομής ήχου με μικρόφωνο, ενισχυτή και ηχεία, που χρησιμοποιείται για να επιτρέψει σε ένα άτομο να απευθύνεται σε ένα μεγάλο κοινό), sound mixers (Οι mixers ήχου είναι υπεύθυνοι για όλο τον ήχο που ηχογραφείται κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων) και άλλες σχετικές συσκευές.

Σήμερα, η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στον χώρο των streamer/δημιουργών με mixers και monitor controllers, του βαθμού του καταναλωτή.Παρά όλη αυτή την αλλαγή της εστίασής της, η Mackie εξακολουθεί να κατασκευάζει εξοπλισμό επαγγελματικού ήχου.Δεν είναι κρυφό ότι ο χώρος του streaming περιεχομένου είναι πιο κερδοφόρος από τον επαγγελματικό ήχο, καθώς υπάρχουν περισσότεροι δημιουργοί περιεχομένου από σοβαρούς ηχολήπτες.

Δείτε ακόμα: Apple και Spotify αποκάλυψαν τα κορυφαία τους podcasts του 2023

Podcasting

Η Rode έχει ήδη κάνει τις δικές της προσπάθειες στον χώρο, χάρη σε προϊόντα όπως η σειρά mixers Rodecaster Pro και η κονσόλα μίξης Streamer X. Η Mackie έχει παρόμοια προϊόντα, όπως η σειρά M-Caster των mixers που είναι προσανατολισμένη προς τα podcasts. Η συνδυασμένη δύναμη και των δύο εταιρειών θα μπορούσε να δημιουργήσει μια αναταραχή στην σημαντική αντίπαλο Elgato της Corsair και να προσφέρει περισσότερο ανταγωνισμό σε αναδυόμενους ανταγωνιστές όπως η Razer.

Ο controller Elgato Stream Deck ήταν μια τεράστια επιτυχία, καταφέρνοντας γρήγορα να γίνει κάτι συνηθισμένο για πολλούς podcaster και livestreamers.

Η μητρική εταιρεία της Rode, Freedman Group, δηλώνει ότι η συγχωνευμένη επιχείρηση θα εξυπηρετεί «από νέους δημιουργούς περιεχομένου έως επαγγελματίες που εργάζονται στη ζωντανή παραγωγή και όλους τους ενδιάμεσα.»

Πηγή: engadget.com

The Witcher 4: Θέλει να ικανοποιήσει fans και νέους παίκτες!

Η CD Projekt RED εκφράζει την πρόθεσή της να απευθύνει το The Witcher 4 τόσο στους fan της σειράς όσο και σε νέους παίκτες.

Η CD Projekt RED εκφράζει την πρόθεσή της να απευθύνει το The Witcher 4 τόσο στους φαν της σειράς όσο και σε νέους παίκτες.
Witcher 4 by CDPR

Το στούντιο επιδιώκει να δημιουργήσει μια νέα κοινότητα και επιθυμεί το επόμενο κεφάλαιο να αποτελεί κατάλληλο σημείο εισόδου για όσους δεν έχουν εξοικειωθεί με τα προηγούμενα παιχνίδια.

Σύμφωνα με τον Game Director της νέας σειράς Witcher, Sebastian Kalemba, η CD Projekt RED είναι επίσης ευαισθητοποιημένη για τον χρόνο που έχει περάσει από τα προηγούμενα παιχνίδια Witcher έως τον επερχόμενο τίτλο, ο οποίος αναμένεται να κυκλοφορήσει μετά από “μερικά χρόνια”. Ως εκ τούτου, το στούντιο δεν θέλει να περιορίσει το κοινό του αποκλειστικά σε αυτούς που είναι εξοικειωμένοι με τη σειρά.

Δείτε ακόμα: Playstation: Διαγράφει τηλεοπτικές εκπομπές από τη βιβλιοθήκη των χρηστών

Ο Kalemba τονίζει ότι η CD Projekt RED επιθυμεί να διατηρήσει την ίδια κατεύθυνση με τα προηγούμενα παιχνίδια, ενώ παράλληλα δεν θέλει να επαναλάβει τα ίδια πρότυπα. Η εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει τα βασικά στοιχεία του lore και του σύμπαντος, ενώ παράλληλα θα εισάγει καινοτομίες, προκειμένου το The Witcher 4 να αποτελεί φιλόξενη εισαγωγή για τους νέους παίκτες.

Polaris Project

Ο Sebastian Kalemba συνέχισε λέγοντας: “Είναι εμφανές ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να ευχαριστήσουμε ένα νέο κοινό. Δεν μπορούμε να επικεντρωθούμε μόνο στους φίλους της σειράς που ήδη υποστηρίζουν. Πρέπει επίσης να δημιουργήσουμε μια νέα κοινότητα, και σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύω ότι μπορώ να πω ότι θα αποτελέσει μια εξαιρετική ευκαιρία για πολλούς παίκτες.”

Ο Kalemba πρόσθεσε ότι το The Witcher 4 θα επιδιώξει να θέσει τον πήχη ακόμη ψηλότερα από τον ευρέως επαινεθέντα προκάτοχό του.”Όσον αφορά τις παραγωγικές εργασίες, η μεγαλύτερη μερίδα της ομάδας ανάπτυξης ασχολείται επί του παρόντος με το έργο Polaris, το πρώτο μέρος της νέας τριλογίας παιχνιδιών Witcher,” ανέφερε ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής Piotr Nielubowicz , σύμφωνα με την έκθεση κερδών της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Δείτε επίσης: Το Stalker 2 βραβεύεται ως το ‘Most Wanted’ παιχνίδι

Στις 31 Οκτωβρίου, φαίνεται πως περίπου το μισό του προσωπικού εργάζεται τώρα στο νέο παιχνίδι Witcher, μια αισθητά αυξημένη συγκριτικά με τα προηγούμενα τρίμηνα. Η ομάδα ανάπτυξης για το Cyberpunk 2077 συρρικνώνεται επίσης, όπως αναμενόταν μετά την κυκλοφορία του Phantom Liberty.

Image credit: CD Projekt Red

Το Witcher 4, φυσικά, δεν έχει ακόμη έναν επίσημο τίτλο, και η CD Projekt Red συνεχίζει να το αναφέρεται απλώς με τον κωδικό όνομα Polaris, εκτός από τις περιπτώσεις όπου η εταιρεία καταλάθος το αναφέρει ως The Witcher 4, όπως όλοι μας. Το μόνο που ξέρουμε με βεβαιότητα είναι ότι αυτό το νέο παιχνίδι Witcher θα αποτελέσει την έναρξη μιας “νέας τριλογίας AAA RPG,” όπως διατύπωσε η CD Projekt Red.

Πηγή πληροφοριών: https://www.playstationlifestyle.net

Fortnite: Ανακοινώνει Παιχνίδι Lego και τον Διάδοχο του Rock Band

Η πρώτη συνεργασία μεταξύ της Epic Games και της Lego φέρνει τρία νέα παιχνίδια στο Fortnite, επεκτείνοντας τον κόσμο του.

Η πρώτη συνεργασία μεταξύ της Epic Games και της Lego φέρνει τρία νέα παιχνίδια στο Fortnite, επεκτείνοντας τον κόσμο του.
Lego Styles in Fortnite

Η εμπειρία Lego/Fortnite περιγράφεται ως “επιβίωσης κατασκευαστική περιπέτεια με Lego” και θα κυκλοφορήσει αυτή την Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου. Το Lego Fortnite, που η Epic περιγράφει ως δικό της παιχνίδι υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο, σχεδιάστηκε για παίκτες ηλικίας 10 και άνω, προσφέροντας ένα μεγάλο παιχνίδι πολλαπλών παικτών που ενσωματώνει τα στοιχεία κατασκευής από τα παιχνίδια Lego.

Η νέα εμπειρία Fortnite που είναι φιλική προς τα παιδιά θα “ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, το πείραμα και τη συνεργασία μέσα από το παιχνίδι”, προσφέροντας μια διαφορετική εμπειρία σε σχέση με το χαοτικό παιχνίδι μάχης του Fortnite. Παρόλο που οι εταιρείες δεν διαμοιράζονται πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τη δομή του παιχνιδιού, το χάρτη ή τη μηχανική του, παρέχουν μερικές γενικές teaser εικόνες.

Δείτε επίσης: Homeworld 3: Η Αναμονή Τελειώνει με Κυκλοφορία τον Μάρτιο

Η Epic και η εταιρεία που συνδέεται με το να κλικάρεις μαζί διασκεδαστικά μικρά τουβλάκια ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους τον Απρίλιο του περασμένου έτους με σκοπό να χτίσουν “ένα διασκεδαστικό μέρος για τα παιδιά να παίξουν στο metaverse” σε μια μακροπρόθεσμη συνεργασία. Παρά το γεγονός ότι ο όρος “metaverse” μπορεί να έχει περάσει από τη μόδα, τα παιχνίδια πολλαπλών παικτών σε απευθείας σύνδεση, τα προσαρμοζόμενα αβατάρ και τα είδη εντός του παιχνιδιού πιθανόν να μην έχουν φτάσει ακόμη στην κορύφωση της δημοτικότητάς τους.

Πέραν του Lego Fortnite, η Epic ανακοίνωσε δύο νέα παιχνίδια στο εσωτερικό του Fortnite, το Rocket Racing και το Fortnite Festival. Το Rocket Racing περιγράφεται ως ένα “υπερηχητικό αγωνιστικό παιχνίδι” από την ομάδα που δημιούργησε το Rocket League, ενώ το Fortnite Festival είναι ένα μουσικό παιχνίδι που επιτρέπει στους παίκτες να εμφανίζονται στη σκηνή με επιτυχίες από τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες. Παρά το γεγονός ότι το Lego Fortnite κερδίζει την προσοχή, η Epic διευρύνει το φάσμα της με νέες συνεργασίες και παιχνίδια από τις πρόσφατες εξαγορές της, συμπεριλαμβανομένων των Psyonix και Harmonix.

Προτού κυκλοφορήσει το Lego Fortnite, η Epic εισήγαγε 1.200 Lego skins στο δικό της παιχνίδι, το οποίο μόλις ξεκίνησε μια νέα σεζόν. Αυτά περιλαμβάνουν Lego εκδόσεις γνωστών χαρακτήρων όπως ο Peely, ο Raven και ο Cuddle Team Leader. Το Lego Fortnite δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Epic να προσελκύσει νεαρούς παίκτες, αφού το κανονικό Fortnite είναι σχεδιασμένο με φιλικό προς τα παιδιά χαρακτήρα. Ωστόσο, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει προβλήματα με ρυθμιστές λόγω του τρόπου που διαχειρίζεται τη νεαρή της παίκτικη βάση. Πέρυσι, η FTC επέβαλε πρόστιμο 520 εκατομμυρίων δολαρίων στην Epic για σχέδια που παρακίνησαν νεαρούς παίκτες να κάνουν αγορές στο εσωτερικό του παιχνιδιού. Επίσης, εξετάστηκε ο τρόπος που η Epic αντιμετωπίζει την online ασφάλεια των νεαρών παικτών, οδηγώντας το Fortnite να ενσωματώσει “περιορισμένους λογαριασμούς” με περιορισμούς για παίκτες υπό την ηλικία των 13 στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Δείτε ακόμα: Baldur’s Gate 3: Επίλογος, Πανοπλία και Βελτιώσεις στο Patch 5!

Παρόλο που το Fortnite παραμένει δημοφιλές και παρά την δυσκολία στο να ποσοτικοποιηθεί η ακριβής δημοτικότητά του, αντιμετωπίζει αρκετούς ανταγωνιστές σήμερα. Στο νεαρό κοινό του, η Epic φαίνεται να θέλει να ανταγωνιστεί τα Roblox και Minecraft, δύο παιχνίδια που είναι δημοφιλή μεταξύ των παιδιών κάτω των 13 ετών. Αυτά προσφέρουν ανοιχτές online εμπειρίες, όπου τα παιδιά μπορούν να παίζουν και να δημιουργούν κόσμους μαζί.

Συνεργαζόμενη με τη Lego για ένα συνεργατικό παιχνίδι κατασκευής και παρουσιάζοντας άλλες δύο εναλλακτικές εμπειρίες παιχνιδιού, η Epic φαίνεται να δημιουργεί μια σταθερή βάση για το εκτεταμένο της όραμα στον κόσμο των online παιχνιδιών,είτε το αποκαλούμε Metaverse είτε όχι.
Lego and Epic Games build Metaverse

Συνεργαζόμενη με τη Lego για ένα συνεργατικό παιχνίδι κατασκευής και παρουσιάζοντας άλλες δύο εναλλακτικές εμπειρίες παιχνιδιού, η Epic φαίνεται να δημιουργεί μια σταθερή βάση για το εκτεταμένο της όραμα στον κόσμο των online παιχνιδιών,είτε το αποκαλούμε Metaverse είτε όχι.

Πηγή πληροφοριών: https://techcrunch.com

Η Εφαρμογή για Τυφλούς Seeing AI της Microsoft Τώρα για Android

Η εφαρμογή Seeing AI της Microsoft, που βοηθά ανθρώπους τυφλούς και ανθρώπους με χαμηλή όραση να “βλέπουν” τον κόσμο γύρω τους, είναι πλέον διαθέσιμη για συσκευές Android. Μπορείτε να την κατεβάσετε από το Google Play Store. Ο σκοπός της δωρεάν εφαρμογής είναι να βοηθήσει ανρθώπους με προβλήματα όρασης να κατανοήσουν περισσότερα από τον κόσμο γύρω τους, χρησιμοποιώντας τις κάμερες του smartphone και την τεχνητή νοημοσύνη για την αφήγηση.

Δείτε επίσης: Το Microsoft Paint ένωσε τις δυνάμεις του με το OpenAI!

Η Android έκδοση της εφαρμογής χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην γεννητική τεχνητή νοημοσύνη της εταιρείας και προσφέρει τις ίδιες λειτουργίες με την έκδοση για iOS. Με πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες Android παγκοσμίως, η εφαρμογή μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής πολλών ανθρώπων.

Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες του Seeing AI έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια των σχολίων των χρηστών. Η εφαρμογή προσφέρει πλέον πιο λεπτομερείς περιγραφές εικόνων, παρέχοντας σύντομες ή πιο λεπτομερείς περιγραφές ανάλογα με την ανάγκη. Μπορεί επίσης να απαντάει σε ερωτήσεις σχετικά με έγγραφα και να παρέχει οδηγίες για το πως να σαρώσετε μια σελίδα.

Δείτε ακόμα: Google Chat: Επαναπροσδιορίζει την Πλοήγηση σε Android και iOS

Επιπλέον, η εφαρμογή προσφέρει λειτουργίες όπως ανάγνωση κειμένου, σάρωση barcode για παροχή πληροφοριών προϊόντων, αναγνώριση προσώπων και εκφράσεων προσώπων, αναγνώριση νομισμάτων, χρωμάτων και φωτεινότητας, καθώς και ανάγνωση χειρόγραφου κειμένου σε ορισμένες γλώσσες.

Η εφαρμογή Seeing AI κυκλοφορεί στο Android με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρίες. Πλέον, είναι διαθέσιμη σε 18 γλώσσες, όπως και τα ελληνικά, με τον στόχο να επεκταθεί σε 36 γλώσσες μέχρι το 2024.

Πηγή: engadget.com

Hello Games: Ανακοινώθηκε το νέο παιχνίδι “Light No Fire”

Η Hello Games, το στούντιο που δημιούργησε τα No Man’s Sky και The Last Campfire, ανακοίνωσε το επόμενό του παιχνίδι: Light No Fire.

Light No Fire

Ο προγραμματιστής παρουσίασε επίσης μια σύντομη επισκόπηση του τίτλου στα αποψινά The Game Awards, αποκαλύπτοντας μια εξερεύνηση ανοιχτού κόσμου. Σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή, αυτό το παιχνίδι είναι μια περιπέτεια γεμάτη, επιβίωση, εξέλιξη και εξερεύνηση. Τοποθετημένο σε ένα φανταστικό πλανήτη μεγέθους σαν αυτό της Γης, συνδυάζει το βάθος ενός παιχνιδιού ρόλων με την ελευθερία ενός sandbox περιβάλλοντος επιβίωσης.”

Διαβάστε επίσης: No Man’s Sky: Η καινούρια ενημέρωση Interceptor

Η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.

Παρόμοιο με το No Man’s Sky, το Light No Fire αντλεί έμπνευση από την “κλασική φαντασία”, αντίθετα όμως από τον τίτλο αυτό, επιτρέπει στους παίκτες να εξερευνήσουν μια απεριόριστη γαλήνη σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού. Ένα αποκαλυπτικό τρέιλερ, που καταγράφηκε με τη συμμετοχή πολλών παικτών, αποκαλύπτει μια ποικιλία σκηνών, από την πτήση του παίκτη με δράκο πάνω από τα σύννεφα, μέχρι το να κολυμπάει κάτω από το νερό.

Παρότι το No Man’s Sky είχε μια αρχικά ανεπαρκή κυκλοφορία το 2016, έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Στην αρχική αξιολόγηση του IGN, ο Dan Stapleton του απέδωσε ένα 6/10, σχολιάζοντας: “Το No Man’s Sky δεν αγγίζει τα αστέρια, αλλά απέχει αισθητά.”

Ωστόσο, το παιχνίδι έχει λάβει πολλές σημαντικές δωρεάν ενημερώσεις και πλέον είναι γενικά αποδεκτό ότι βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση. Στην κριτική μας για το No Man’s Sky Beyond, ο Travis Northup το βαθμολόγησε 7,8/10 και ανέφερε ότι το παιχνίδι έχει βελτιωθεί σημαντικά σε κάθε τομέα, από τις δυνατότητες και την κλίμακα του περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας ή με φίλους, μέχρι την ιστορία και την πρόοδο του παιχνιδιού.

Light No Fire

Διαβάστε επίσης: Netflix Games: Τρεις νέες προσθήκες για τους χρήστες iPhone

Ωστόσο, παραμένει μια αίσθηση απόγνωσης και μονοτονίας που είναι δύσκολο να αντιμετωπίσεις, ακόμα και με τις προσθήκες περιεχομένου και τις βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής του παιχνιδιού.

Πηγή: ign.com

Meta: Λανσάρει το Imagine, μια AI πλατφόρμα δημιουργίας εικόνων

Η Meta ανοίγει τις πύλες για μια ανεξάρτητη πλατφόρμα δημιουργίας εικόνων με τεχνητή νοημοσύνη (AI), που ονομάζεται Imagine.

Meta Imagine AI

Η εταιρεία ασχολείται με αυτή την τεχνολογία εδώ και αρκετό καιρό. Για παράδειγμα, το WhatsApp προσφέρει μια δοκιμαστική έκδοση δημιουργίας εικόνων εντός της εφαρμογής από τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους. Προηγουμένως, οι χρήστες έπρεπε να έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή Meta στα smartphone τους για να έχουν πρόσβαση σε αυτή τη λειτουργία. Ωστόσο, με το Imagine, αρκεί μία διεύθυνση email για να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός στην πλατφόρμα. Μόλις συνδεθείτε, είστε ελεύθεροι να δημιουργήσετε ό,τι θέλετε, απλά εισάγοντας ένα μήνυμα κειμένου. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται με παρόμοιο τρόπο όπως αυτός του DALL-E.

Διαβάστε περισσότερα: Η Google λανσάρει το Gemini, τη νέα AI πλατφόρμα

Δοκιμάζοντας τον ιστότοπο ανακαλύψαμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί τέσσερις εικόνες JPEG 1.280 x 1.280 pixel. Μπορείτε να τις κατεβάσετε κάνοντας κλικ στις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία. Η επιλογή θα εμφανίζεται στο μενού.
Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι είναι δυνατόν να δημιουργηθεί περιεχόμενο με διάσημους χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων, όπως ο Homer Simpson ακόμη και ο Mickey Mouse. Περιμέναμε ότι θα υπήρχαν περιορισμοί για τέτοιο περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν ισχύει. Παρόλο που οι εικόνες είναι εντυπωσιακές, υπάρχουν ορισμένα αξιοσημείωτα μειονεκτήματα.

Περιορισμοί

Δόθηκε μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη του Imagine. Όπως γνωρίζετε, το Imagine χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο μοντέλο εκμάθησης Emu της Meta. Σύμφωνα με μια έρευνα της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο, η Emu εκπαιδεύτηκε με περισσότερες από “1,1 δισεκατομμύρια εικόνες”. Τότε, κανείς δεν γνώριζε πραγματικά την πηγή αυτών των δεδομένων. Ωστόσο, ο Nick Clegg, πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, δήλωσε στο Reuters ότι χρησιμοποίησε δημόσιες αναρτήσεις στο Facebook και στο Instagram για να εκπαιδεύσει το μοντέλο. Συνολικά, πάνω από ένα δισεκατομμύριο λογαριασμοί στα κοινωνικά μέσα καταργήθηκαν.

Για να περιορίσει όλα αυτά τα δεδομένα, η Meta έχει επιβάλει ορισμένους περιορισμούς. Η τεχνολογία διατηρεί τα πράγματα φιλικά προς την οικογένεια, απορρίπτοντας το βίαιο ή το σεξουαλικό περιεχόμενο, καθώς και αναφορές σε διάσημα πρόσωπα.

Meta Imagine AI

Για παράδειγμα, όταν ζητήσαμε από τη Meta AI να δημιουργήσει μια εικόνα του πρώην προέδρου Barack Obama, αρνήθηκε. Ωστόσο, όταν του ζητήσαμε να δημιουργήσει “έναν πρώην πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών”, η τεχνητή νοημοσύνη δημιούργησε μια εικόνα που θύμιζε τον Πρόεδρο Obama.

Δείτε επίσης: Meta: Ενσωματώνει το AI chatbot της στο WhatsApp

Πηγή: techradar.com

Η Google λανσάρει το Gemini, τη νέα AI πλατφόρμα

Η Google μόλις ανακοίνωσε το Gemini, το ισχυρότερο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης (AI) που έχει παρουσιαστεί έως σήμερα.

Google Gemini AI

Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι το πιο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας μέχρι σήμερα, ικανό να εκτελείται αποτελεσματικά σε κινητές συσκευές έως κέντρα δεδομένων.«Το Gemini θα βελτιώσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι προγραμματιστές και οι εταιρικοί πελάτες δημιουργούν και επεκτείνονται με AI», όπως επισημαίνεται.

Ωστόσο, η εταιρεία έχει ήδη αντιμετωπίσει κατηγορίες σχετικά με την ακρίβεια των δηλώσεών της για την απόδοση του Gemini.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Google παρουσίασε με παραπλανητικό τρόπο τις δυνατότητες του Gemini σε ένα βίντεο κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης ανακοίνωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία χρησιμοποίησε επεξεργασμένο υλικό για τη δημιουργία του βίντεο, παρουσιάζοντας το Gemini ως ένα σύστημα που μπορεί να ανταποκρίνεται σε προφορικές προτροπές συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο και να αναγνωρίζει γρήγορα εικόνες.

Διαβάστε περισσότερα: Το Google AI Ενισχύει το “Search Bar” και το Lens

Η δημοσιογράφος Parmy Olson εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την αντίθεση μεταξύ της εντυπωσιακής παρουσίασης του Gemini στο βίντεο και αυτή της πραγματικής του απόδοσης. Αναφέρει ότι η Google αναγνώρισε ότι το βίντεο δεν αντιπροσωπεύει πραγματική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, αλλά αποτελείται από στατικές εικόνες και γραπτές απαντήσεις από το Gemini.

Google Gemini AI

Η αξιοπιστία της Google αμφισβητείται σχετικά με το νέο επίτευγμα της τεχνολογίας του, το Gemini. Η Parmy Olson υπογραμμίζει τη σημασία της ειλικρίνειας, καθώς η Google έχει ξανά αμφισβητηθεί. Η Google διαφωνεί και παρουσιάζει μια ανάρτηση από τον Oriol Vinyals του DeepMind, εξηγώντας πώς δημιουργήθηκε το βίντεο. Ωστόσο, η αντικειμενικότητα της παρουσίασης αμφισβητείται ξανά, με την Parmy Olson να υποστηρίζει ότι η Google προβάλλει το Gemini με σκοπό να παραπλανήσει σχετικά με τις δυνατότητές του σε σχέση με το ChatGPT του OpenAI.

Πηγή: theverge.com

Το SecNews στην Ζήνα το Βράδυ μιλά για το revenge porn

Το SecNews παρουσίασε στην εκπομπή Ζήνα το Βράδυ την ανώνυμη έρευνα που πραγματοποίησε προσπαθώντας να διερευνήσει το ποσοστό των ανθρώπων που έχουν πέσει θύματα revenge porn (εκδικητικής πορνογραφίας).

SecNews Ζήνα το Βράδυ
Το SecNews στην Ζήνα το Βράδυ αναλύει την έρευνα για το revenge porn

Το revenge porn είναι η διανομή σεξουαλικά ακατάλληλων εικόνων ή βίντεο ατόμων χωρίς τη συναίνεσή τους. Το υλικό μπορεί να έχει δημιουργηθεί από έναν σύντροφο σε μια ερωτική σχέση με τη συναίνεση του θέματος τη στιγμή εκείνη, ή μπορεί να έχει δημιουργηθεί χωρίς τη γνώση του.

Στην εκπομπή Ζήνα το Βράδυ παρουσιάστηκαν και οι προσωπικές ιστορίες διασήμων που έπεσαν θύματα revenge porn όπως ο ράπερ Lamanif, το γνωστό μοντέλο και ηθοποιός Ειρήνη Στεργιανού και η διάσημη youtuber και δημιουργός περιεχομένου στα social media, Έλενα Κρεμλίδου.

Το SecNews μέσω της έρευνας για την εκπομπή Ζήνα το Βράδυ προσπάθησε να διερεύνησει τα στατιστικά στοιχεία γύρω από το revenge porn και σας παρουσιάζει παρακάτω τα σχετικά αποτελέσματα:

  • Το 70% που συμμετείχε στην έρευνα είναι ηλικίας κάτω των 34 ετών
  • Στην έρευνα συμμετείχαν 37% άνδρες και 63% γυναίκες
  • Το 32% των συμμετεχόντων έχει πέσει θύμα revenge porn
  • Το 13% όσων δήλωσαν ότι είναι θύματα, είναι άνδρες
  • Στην ερώτηση: “Οι προσωπικές σας φωτογραφίες/βίντεο έχουν δημοσιευτεί σε”
    • Πλατφόρμες social media (Facebook, Instagram, Tiktok κλπ) – 55%
    • Whatsapp/Viber – 47%
    • Blog/Website – 9%
    • Πορνογραφικά Website – 17%
  • Σε ότι αφορά το ποιος δημοσίευσε τις φωτογραφίες/βίντεο τους
    • 45,5% είπε ότι είναι πρώην ερωτικός σύντροφος
    • 27,3% εξωσυζυγική σχέση
    • 27% δεν γνωρίζει το άτομο
  • Το 90% δήλωσε ότι επηρεάστηκε η ψυχική τους υγεία
  • Το 72% δεν δέχτηκε την σχετική υποστήριξη από το οικογενειακό περιβάλλον
  • Περίπου το 65% είχε δεχτεί απειλές πριν δημοσιευτεί το υλικό
  • Το 54% ζήτησε βοήθεια από κάποια κοινωνική υπηρεσία
  • Το 63% δεν έχει αποκαλύψει στους οικείους του ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει στην ζωή τους
  • Το 72% δεν έχει καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία

Starship SpaceX: Η επόμενη εκτόξευση μπορεί να είναι μία δοκιμή ανεφοδιασμού

Η τρίτη πτήση του γιγαντιαίου πυραύλου Starship της SpaceX μπορεί να είναι σημαντικά πιο φιλόδοξη και πολυπλοκότερη από τις δύο πρώτες.

Δείτε επίσης: SpaceX Starlink: Έχει θέσει σε τροχιά πάνω από 4000 δορυφόρους

Η επερχόμενη αποστολή θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια δοκιμή ανεφοδιασμού, σύμφωνα με μια πρόσφατη παρουσίαση της Lakiesha Hawkins, αναπληρώτριας συνδιοργανώτριας της διοικητικής επιτροπής για το πρόγραμμα “Από τη Σελήνη στον Άρη” της NASA.

Starship

Η Hawkins μίλησε τη Δευτέρα (4 Δεκεμβρίου) για τα προγράμματα υποδομής και τεχνολογίας της υπηρεσίας με μια επιτροπή της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, Μηχανικής και Ιατρικής των ΗΠΑ. Μία από τις διαφάνειές της ανέφερε ότι η SpaceX πρόσφατα πραγματοποίησε τη δεύτερη αποστολή του Starship και δήλωσε ότι η εταιρεία “προχωρά γρήγορα” προς την τρίτη, “η οποία θα περιλαμβάνει μια επίδειξη μεταφοράς καυσίμων.” 

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Hawkins δεν διάβασε αυτές τις λέξεις δημοσίως ή συζητήσει την προγραμματισμένη δοκιμή ανεφοδιασμού καυσίμων ωστόσο, και η NASA έχει αποσύρει τη δήλωση αυτή: Ένας εκπρόσωπος του πρακτορείου δήλωσε στο CNBC ότι “δεν έχουν παρθεί τελικές αποφάσεις σχετικά με τον χρόνο που θα χρειαστεί.

Δείτε ακόμα: SpaceX: Σχεδιάζει Πώληση Μετοχών Αξίας $175 Δισεκατομμυρίων

Τόσο η NASA όσο και η SpaceX θεωρούν τη μεταφορά καυσίμου εκτός Γης ως ένα κλειδί για την επίτευξη τολμηρών εξερευνητικών επιτευγμάτων, όπως η δημιουργία εξωτερικών βάσεων στο φεγγάρι και τον Άρη. Οι πύραυλοι και τα διαστημόπλοια καίνε το μεγαλύτερο μέρος των καυσίμων τους μόνο για να βγουν από τη βαρύτητα της Γης, επομένως θα χρειαστεί να γεμίσουν τα δοχεία τους για να ταξιδέψουν σε άλλους προορισμούς του ηλιακού μας συστήματος.

Μία δοκιμή εφοδιασμού για το Starship ήταν στα σκαριά εδώ και καιρό. Τον Οκτώβριο του 2020, η NASA ανάθεσε στην SpaceX το ποσό των 53 εκατομμυρίων δολαρίων για τη διεξαγωγή μιας τέτοιας δοκιμής στον γήινο τροχιακό χώρο. Σύμφωνα με τη σύμβαση, η SpaceX θα μεταφέρει 11 τόνους υγρού οξυγόνου σε δοχεία μέσα σε ένα όχημα Starship.

Δείτε επίσης: Vast και SpaceX ετοιμάζουν τον πρώτο εμπορικό διαστημικό σταθμό

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, το Starship θα προσγειώσει αστροναύτες κοντά στον νότιο πόλο του φεγγαριού για πρώτη φορά το 2025 ή το 2026, κατά την αποστολή Artemis 3. Ωστόσο, πολλά πρέπει να πάνε καλά για να εκπληρωθεί αυτή η προθεσμία από τη NASA και την SpaceX.

Πηγή: space.com

Ποιο είναι τελικά το πρόβλημα με τα μηνύματα μεταξύ Android και iPhone;

Όταν ένας χρήστης Android στέλνει ένα μήνυμα κειμένου σε έναν χρήστη iPhone, η φυσαλίδα συνομιλίας εμφανίζεται στο iOS με πράσινο χρώμα αντί για το προεπιλεγμένο μπλε του iMessage. Αυτή η κωδικοποίηση χρωμάτων ενημερώνει τον χρήστη iPhone ότι το εισερχόμενο μήνυμα προέρχεται από έξω από το οικοσύστημα της Apple. Αλλά η διαίρεση πηγαίνει πέρα ​​από απλή αισθητική.

Δείτε επίσης: Ευρωπαϊκή Ένωση: Αντιτίθεται στο Cross-Platform για το iMessage της Apple

μηνύματα

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που κοινοποιούνται μεταξύ των δύο κινητών πλατφορμών δεν μεταφέρονται με πλήρη ανάλυση. Ούτε και οι πλούσιες αλληλεπιδράσεις όπως η απόδοση παραλαβής, h ένδειξη πληκτρολόγησης και οι αντιδράσεις με ένα άγγιγμα. Οι ομαδικές συνομιλίες μεταξύ των πλατφορμών είναι ένα συνολικό μπέρδεμα, γεμάτο με απορριφθέντα μηνύματα και προσβεβλημένα συναισθήματα. Μια νέα εφαρμογή στοχεύει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του μπλε-πράσινου και να κάνει την ανταλλαγή μηνυμάτων πιο απρόσκοπτη, ενώ παράλληλα παρέχει πλήρη κρυπτογράφηση. Ακόμη και οι ανταλλαγές μηνυμάτων με Android γίνονται μπλε! Είναι αυτό που πάντα θέλαμε… έτσι δεν είναι;

Δείτε ακόμα: iMessage: H Google θέλει η Ευρώπη να ρυθμίσει την εφαρμογή

Πρόκειται για το Beeper Mini, την εφαρμογή που προσπαθεί να καταστήσει ευκολότερες τις συνομιλίες μας με κείμενο. Το Beeper Mini προσφέρει μια πληθώρα λειτουργιών που βελτιώνουν τη συνδεσιμότητά σας. Μια από τις βασικές λειτουργίες του είναι η δυνατότητα να συγχρονίζετε τα μηνύματά σας από διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το WhatsApp, το Messenger, το Slack και πολλά άλλα. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε όλα τα μηνύματά σας σε ένα μέρος και να μην χάνετε κανένα σημαντικό μήνυμα.

Επιπλέον, το Beeper Mini app προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε τον αγαπημένο σας κλασικό περιηγητή, όπως το iMessage, ακόμη και αν δεν έχετε iPhone. Αυτό σας επιτρέπει να απολαμβάνετε την άνεση και την ευκολία της χρήσης του iMessage σε οποιαδήποτε συσκευή. Επιπλέον, το Beeper Mini app προσφέρει τη δυνατότητα να συνδέεστε με τους φίλους και την οικογένειά σας μέσω του Beeper Network, ένα δίκτυο που επιτρέπει την ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ διαφορετικών εφαρμογών επικοινωνίας. Αυτό σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους αγαπημένους σας ανεξάρτητα από την εφαρμογή που χρησιμοποιούν.

Δείτε επίσης: Nothing Chats: Η Εφαρμογή που Φέρνει το iMessage στο Android

Τέλος, το Beeper Mini app προσφέρει επίσης μια πληθώρα επιπλέον λειτουργιών, όπως τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τον τρόπο που εμφανίζονται τα μηνύματά σας, να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πληκτρολόγια και να ανταλλάξετε αρχεία με τους φίλους σας. Όλες αυτές οι λειτουργίες συνδυάζονται για να σας προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία συνδεσιμότητας.

Πηγή: wired.