Αρχική Blog Σελίδα 5545

Το νέο Apache OpenOffice 4.0 είναι εδώ

ApacheOpenOfficeΤο Apache OpenOffice είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο εφαρμογών γραφείου ανοιχτού κώδικα. Περιλαμβάνει επεξεργαστή κειμένου (Writer), υπολογιστικό φύλλο (Calc), δημιουργό παρουσιάσεων (Ιmpress) και πρόγραμμα σχεδίασης (Draw). Λειτουργεί σε όλες τις πλατφόρμες (Microsoft Windows, Solaris, Linux, Μac OS).

Διαθέτει την ίδια λειτουργικότητα με άλλα δημοφιλή προγράμματα εφαρμογών γραφείου (όπως το MS Office) και έτσι αποτελεί την ιδανική λύση για επιχειρήσεις, σχολεία και οργανισμούς, καθώς μπορούν να το αποκτήσουν ελεύθερα. Το OpenOffice μπορεί να διαβάζει και να γράφει, μεταξύ άλλων, αρχεία Word, Excel και Powerpoint.

 Κατεβάστε το Apache OpenOffice 4.0 από εδώ

Language
The names do not refer to countries.
Windows
Intel
EXE
Linux
Intel
RPM
Linux
Intel
DEB
Linux
x86-64
RPM
Linux
x86-64
DEB
Mac OS
Intel
DMG
Greek Ελληνικά Download Download Download Download Download Download

http://www.openoffice.org/el

Release Notes

Μελέτες σε ζώα έδειξαν ότι φωνάζουν τους φίλους τους με το όνομά τους

Λονδίνο

Δύο νέες μελέτες σε δελφίνια και λύκους, ενισχύουν την πεποίθηση ότι και τα ζώα έχουν… ονόματα! Στην περίπτωση των πρώτων φάνηκε ότι τα κήτη χρησιμοποιούν ένα μοναδικό «σφύριγμα» για να καλέσουν τον κάθε «φίλο» τους, ενώ και οι λύκοι φάνηκε να διαθέτουν την προσωπική τους ταυτότητα υπό μορφή ουρλιαχτού.

dolphins

 

«Βουτιά» στην επικοινωνία των δελφινιών

 

Τη μελέτη γύρω από την ιδιαίτερη επικοινωνία των δελφινιών πραγματοποίησαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Σεντ Άντριους. Όπως αναφέρουν οι ίδιοι με δημοσίευσή τους στην επιθεώρηση «Proceedings of the National Academy of Sciences», το κάθε δελφίνι «σφυρίζει» με διαφορετικό τρόπο. Όταν λοιπόν κάποιο δελφίνι μιμηθεί τον τρόπο του σφυρίγματος κάποιου άλλου, τότε εκείνο ανταποκρίνεται σαν να το… φωνάζει με το όνομά του.

 

«Τα δελφίνια ζουν σε ένα περιβάλλον μακριά από τη στεριά, όπου δεν υπάρχουν σημεία αναφοράς, οπότε χρειάζονται έναν τρόπο ώστε να μπορούν να παραμένουν μαζί ως ομάδα» εξηγεί ο δρ Βίνσεντ Γιάνικ, από το τμήμα Έρευνας των Θαλάσσιων Θηλαστικών του σκωτσέζικου πανεπιστημίου.

 

«Τα συγκεκριμένα ζώα, δηλαδή, ζουν σε ένα περιβάλλον όπου χρειάζονται έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας προκειμένου να μπορέσουν να διατηρήσουν επαφή μεταξύ τους» προσθέτει ο ειδικός.

 

Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές ηχογράφησαν τα «σφυρίγματα» επικοινωνίας σε μια ομάδα άγριων ρινοδέλφινων και προχώρησαν στην καταγραφή της ηχητικής «υπογραφής» του κάθε μέλους της ομάδας.

 

Στη συνέχεια, με τη βοήθεια ειδικών ηχείων αναπαρήγαγαν υποθαλάσσια τον ήχο του κάθε δελφινιού ξεχωριστά για να δουν τι θα συνέβαινε.

 

«Επαναλάβαμε την ηχητική “υπογραφή” των δελφινιών της ομάδας, ενώ παίξαμε και άλλους ήχους από το ρεπερτόριό τους, όπως επίσης και τους ήχους άλλων ομάδων – δελφινιών που δεν είχαν συναντήσει ποτέ τα συγκεκριμένα κήτη» εξηγεί ο δρ Γιάνικ.

 

Διαπίστωσαν λοιπόν, ότι τα δελφίνια ανταποκρίνονταν μόνο στο άκουσμα του προσωπικού τους ήχου. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα δελφίνια αντιδρούν όπως και ο άνθρωπος: όταν ακούνε το όνομά τους, απαντούν.

 

Επισημαίνουν τέλος ότι η συγκεκριμένη δεξιότητα ενδεχομένως να αναπτύχθηκε ώστε να βοηθήσει τα δελφίνια να παραμένουν σε ομάδες στο αχανές τους περιβάλλον.

 

«Τις περισσότερες φορές, τα δελφίνια δεν βλέπονται μεταξύ τους, ούτε χρησιμοποιούν υποθαλάσσια την αίσθηση της όσφρησης _ η οποία είναι πολύ σημαντική για τη διαδικασία της αναγνώρισης στα θηλαστικά. Επίσης δεν συχνάζουν σε ένα συγκεκριμένο μέρος, δεν έχουν φωλιές ή καταφύγια στα οποία επιστρέφουν» υπογραμμίζει ο δρ Γιάνικ.

 

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι είναι η πρώτη φορά που μελέτη έχει καταφέρει να δείξει κάτι τέτοιο. Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι κάποια είδη παπαγάλων χρησιμοποιούν συγκεκριμένους ήχους για να φωνάξουν τους «φίλους» τους.

 

wolv

 

Ουρλιάζοντας το όνομά σου

 

Στην περίπτωση της δεύτερης μελέτης γύρω από την επικοινωνία των λύκων, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Νότιγκχαμ Τρεντ, στη Βρετανία, ανέπτυξαν ένα λογισμικό για την ανάλυση της έντασης και του τόνου του ουρλιαχτού τους.

 

Το εν λόγω λογισμικό θα μπορούσε μελλοντικά, να βοηθήσει τους ειδικούς ως προς τον εντοπισμό των ζώων, γεγονός που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη διατροφική αλυσίδα της φύσης.

 

Δοκιμάζοντας το «έξυπνο» σύστημα σε 67 ηχογραφήσεις 10 γκρίζων λύκων, οι ερευνητές είδαν ότι η ταυτοποίηση ζώου-ουρλιαχτού ήταν 100% ακριβής. Φάνηκε λοιπόν ότι το κάθε ζώο έχει ένα μοναδικό «τραγούδισμα» γεγονός που επιτρέπει τον διαχωρισμό του ανάμεσα στις κραυγές μιας ολόκληρης αγέλης.

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο «Bioacoustics», τα ουρλιαχτά των άγριων ζώων μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι οκτώ χιλιόμετρα και χρησιμοποιούνται κυρίως για την προστασία της περιοχής τους από αντίζηλους αλλά και για να διατηρείται η επαφή ανάμεσα στα μέλη της αγέλης.

πηγή

Η Microsoft κυκλοφόρησε το Service Pack 2 για το Office 2010

microsoft-office-2010-logoH Microsoft σήμερα με μία κίνηση που δεν την περίμενε κανείς, έδωσε στην κυκλοφορία το Service Pack 2 για το Office 2010 και το SharePoint 2010 . (Τα downloads, τα οποία σταδιακά εμφανίζονται σήμερα από το πρωί στο Microsoft Download Center, φαίνεται ότι ανέβηκαν εκεί από προχθές 21 Ιουλίου.)

Η Microsoft είχε κυκλοφορήσει τις beta εκδόσεις Service Pack 2 για το Office 2010 και το SharePoint 2010 στις αρχές Απριλίου του 2013, άλλα από τότε δεν είχε αναφέρει κάτι.

Όπως συνέβη και με την beta, η τελική έκδοση του SP2 είναι μια συλλογή από όλες τις προηγούμενες ενημερωμένες εκδόσεις του Office 2010.

Το νέο SP2 παρέχει βελτιωμένη συμβατότητα με τον IE 10, τα Windows 8, τον Windows Server 2012 και το Office 2013.

KINS ένα νέο πολύ έξυπνο Trojan

Ένα ιδανικό Trojan θα πρέπει να είναι, εύκολο στη χρήση, εμπορικά διαθέσιμο, και επίσης πολύ σημαντικό να είναι πολύ έξυπνο και να διαθέτει τεχνική υποστήριξη. Ένα νέο Trojan που ονομάζετε “KINS” φαίνεται ότι πληροί όλες τις προδιαγραφές.

Οι πρώτες φήμες για το KINS είδαν το φως της δημοσιότητας το Φεβρουάριο του 2013, όταν πολλοί εγκληματίες του κυβερνοχώρου αναζητούσαν απεγνωσμένα τον άνθρωπο που το δημιούργησε.

Τελευταία όμως εμφανίστηκε μια διαφήμιση για το KINS σε ένα forum που βρίσκεται στη Ρωσία.

KINS

Ο δημιουργός του KINS ισχυρίζεται ότι το Trojan του έχει ξαναγραφεί από το μηδέν, και δεν χρησιμοποιεί κώδικα οποιουδήποτε άλλου γνωστού malware.

Η απλή έκδοση του κοστίζει 5.000 δολάρια, και γίνονται δεκτές οι πληρωμές μόνο μέσω WebMoney. Όσοι θέλουν πρόσθετες λειτουργίες, όπως το plugin Anti-Rapport θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον 2.000 δολάρια.

Αν και ο developer του KINS ισχυρίζεται ότι είναι κωδικοποιημένο από το μηδέν, το Trojan έχει πολλά χαρακτηριστικά γνωρίσματα που υπάρχουν στο επίσης στο ZeuS και στο SpyEye.

Για παράδειγμα, η αρχιτεκτονική είναι παρόμοια με εκείνη του SpyEye και του ZeuS, και είναι συμβατή με τα ZeuS web injections.

Το αρκετά ενδιαφέρον σε αυτό το κακόβουλο λογισμικό, είναι ότι έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί μόνο εναντίον χρηστών που βρίσκονται εκτός των χωρών της παλιάς Σοβιετικής Ένωσης. Αν δηλαδή ανιχνεύσει ένα σύστημα που βρίσκεται στην Ρωσία ή στην Ουκρανία, το Trojan σταματάει μόνο του να λειτουργεί. Το εν λόγω χαρακτηριστικό ίσως μας δείχνει και την καταγωγή του developer, εκτός αν θέλει να πιστεύουμε ακριβώς αυτό.

Ο developer του KINS το δημιούργησε με τέτοιο τρόπο ούως ώστε να μπορεί να μολύνει συσκευές με Windows 8 στα 86 και στα 64bit, εγκαθιστώντας τους ένα bootkit.

“Όλοι οι μεγάλοι προγραμματιστές κακόβουλου λογισμικού επιλέγουν να κρατάνε χαμηλό προφίλ στις λειτουργίες των δημιουργιών του για να αποφύγουν μια επικείμενη σύλληψη από τις αρχές. Ο συγγραφέας του KINS, αντίθετα είναι πολύ σίγουρος για το Trojan του και υπογράφει την ποιότητάς του “, ανέφερε ο εμπειρογνωμόνων Limor Kessem της RSA Cyber ​​Intelligence.

SanDisk μεταφέρετε αρχεία στο iPhone ή στο Android σας, ασύρματα και χωρίς internet

Η SanDisk κυκλοφόρησε μια συσκευή αποθήκευσης flash τη Δευτέρα, η οποία μπορεί να λάβει και να στείλει αρχεία χωρίς σύνδεση στο Internet.

Μόλις συνδέσετε το SanDisk Connect flash drive με μια έως και οκτώ συσκευές, αυτές οι συσκευές μπορούν ασύρματα να μεταφέρουν αρχεία μεταξύ τους, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο. Σας δίνει επίσης μια επιλογή για να μπορείτε να προστατεύετε τα αρχεία σας με κωδικό πρόσβασης.

sandisk

Οι συνδέσεις του SanDisk Connect, είναι συμβατές με το iPhone, iPad, iPod Touch, Kindle Fire αλλά και με Android συσκευές. Το δισκάκι μπορεί με μια απλή φόρτιση νε λειτουργεί μέχρι και για τέσσερις ώρες και έχει ασύρματη εμβέλεια στα 150 μέτρα. Η χωρητικότητα του αρχίζει από τα 16GB (49,99 δολάρια), 32GB (59.99 δολάρια), και 64GB με 99.99 δολάρια.

Αν το smartphone σας έχει γεμάτο δίσκο, το Connect θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για να μεταφέρετε τα επιπλέον αρχεία και να ελευθερώσετε λίγο χώρο. Η μονάδα μπορεί να κάνει επίσης stream σε βίντεο σε τρεις συσκευές ταυτόχρονα.

Παρουσιάστηκε το νέο Nokia Lumia 625

Μετά από αρκετά teasing που ανέφεραν ότι “κάτι μεγάλο” ερχόταν, η Nokia αποκάλυψε σήμερα επίσημα το τι έρχεται: ένα νέο Nokia Lumia, με μια  μεγαλύτερη οθόνη με λειτουργικό Windows Phone.

Τα δύο πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσετε πιθανώς στο νέο Nokia Lumia 625 είναι η γιγαντιαία  LCD οθόνη των 4.7-ιντσών και τα πέντε διαφορετικά χρώματα (πορτοκαλί, κίτρινο, φωτεινό πράσινο, λευκό και μαύρο). Η Nokia δήλωσε ότι το τηλέφωνο με συνδεσιμότητα 4G και LTE θα αρχίσει να πωλείται στην Κίνα, την Ινδία και άλλες χώρες εκτός των ΗΠΑ εντός των προσεχών μηνών. Εκτιμώμενη τιμή τα 220 δολάρια.

Nokia Lumia 625

Πίσω από αυτή τη μεγάλη οθόνη υπάρχει ένα τηλέφωνο με Windows 8: Το Lumia 625 διαθέτει έναν  επεξεργαστή 1,2-GHz dual-core Snapdragon S4, μνήμη RAM 512 MB, μια μπαταρία  στα 2,000 mAh, και 8 GB εσωτερική μνήμη, επεκτάσιμη έως  τα 64GB μέσω κάρτας MicroSD.

Είναι ένα σπορ τηλέφωνο, με μια 5-megapixel κάμερα εγγραφής 1080p και ένα μπροστινό VGA shooter.

Specifications

  • Display

    • Display size: 4.7 ”
    • Display technology: IPS LCD
    • Touch screen technology: Super sensitive touch
  • Photography

    • Main camera sensor: 5 MP
    • Flash type: LED flash
  • Power management

    • Maximum 2G talk time: 23.9 h
    • Maximum 3G talk time: 15.2 h
    • Music playback time: 90 h
  • Processor

    • Processor name: Qualcomm Snapdragon™ S4
    • Processor type: Dual-core 1.2Ghz

Δείτε το βίντεο παρουσίασης

Απάντηση του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας σε άρθρο εφημερίδας για τα πνευματικά δικαιώματα

pirate partyΗ εφημερίδα Καθημερινή με ένα άρθρο με τον δραματικό τίτλο «Η πειρατεία σκοτώνει το σινεμά» παραπληροφορεί χωρίς να παρουσιάζει και τις δύο πλευρές, αλλά μόνο αυτή των επιχειρήσεων και των οργανισμών προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων.

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε τι είναι προϊόν, τι αντίγραφο, τι προσωπική χρήση και τι εμπορία.

Οι κινηματογραφικές ταινίες μετά την περίοδο προβολής τους στις αίθουσες των κινηματογράφων, αντιγράφονται (σε DVD) από τις εταιρίες που έχουν αυτό το δικαίωμα σε αντίτυπα και πωλούνται είτε σε καταστήματα προς ενοικίαση είτε προς πώληση για τους καταναλωτές. Αυτή η νόμιμη αντιγραφή είναι για εμπορικούς σκοπούς. Η αγορά ή η ενοικίαση των νόμιμων DVD είναι για προσωπική χρήση.

«Το θέμα είναι πασίγνωστο και τα νούμερα σχετικά με την επιδημία διαδικτυακής πειρατείας στη χώρα μας, ειδικά σε ό,τι αφορά τον κινηματογράφο, προκαλούν εντύπωση.» αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο.

Ας δούμε αναλυτικά τις 5 παραμέτρους που δίνει η εφημερίδα, ή μάλλον αυτοί που έγραψαν το άρθρο για την εφημερίδα καθώς και τον τίτλο:

1. Στις εκρηκτικές διαστάσεις που έχει πάρει το φαινόμενο τα τελευταία χρόνια.

Ποιες είναι αυτές οι εκρηκτικές διαστάσεις; Είναι πραγματικές ή περιέχουν το στοιχείο της υπερβολής; Από που αντλούν τα στοιχεία που υποστηρίζουν τις «εκρηκτικές διαστάσεις»; Αγνοούν πλήρως το γεγονός ότι ο άνθρωπος δεν ζει μόνο με φαγητό, αλλά θέλει να ταΐσει και το πνεύμα του; Πως θα το κάνει αυτό όταν το μόνο που σκεφτόμαστε είναι το κέρδος; Η οικονομία υπάρχει για να υπηρετεί τις ανάγκες του ανθρώπου και όχι ανάποδα. Οπότε τα «αυταπόδεικτα» στοιχεία τους δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν πουν από που προέρχονται. Οι παραθέσεις αριθμών χωρίς μεθοδολογία και στήριξη πηγών είναι ανούσια και το μόνο που κάνει είναι να δείχνει την προχειρότητα των ερευνών για την συγγραφή του άρθρου.

2. Στις συνέπειες που υφίστανται οι ιδιώτες, οι επαγγελματίες του σχετικού κλάδου, αλλά και το κράτος.

Πάλι με ποιον τρόπο υπολογίζονται αυτές οι συνέπειες. Και μιλάμε για την εμπορική εκμετάλλευση ή τον διαμοιρασμό αρχείων; Το άρθρο μιλάει για διαφυγή κερδών στο κράτος από φόρους, ύψους πάνω από μισό Δισεκατομμύριο Ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η ίδια η διαφυγή κερδών ξεπερνάει το 1 δις. Είναι τόσο μεγάλη η βιομηχανία κινηματογράφου και μουσικής στην Ελλάδα ώστε να χάνει τόσα πολλά; Θεωρεί αυτός που έβγαλε τα στοιχεία ότι ο «παραβάτης» θα πλήρωνε για το προϊόν αν δεν μπορούσε να το αντιγράψει; Θεωρεί ότι το προϊόν είναι έστω και διαθέσιμο; Για παράδειγμα λένε ότι μέσα σε ένα μήνα έγιναν 3.200.000 ολοκληρωμένα downloads. Δηλαδή υπήρχε περίπτωση αυτοί που κατέβασαν όλες αυτές τις σειρές ή ταινίες να τις δουν όλες πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο; Υπάρχουν όλες;

3. Στο θέμα της «κοινωνικής νομιμοποίησης» και της έλλειψης ενημέρωσης της κοινής γνώμης.

Αν υπάρχει «κοινωνική νομιμοποίηση» μήπως το πρόβλημα δεν είναι με την κοινωνία αλλά με τον επιχειρηματικό χώρο; Επίσης τι σημαίνει ενημέρωση της κοινής γνώμης; Θα πρέπει να γνωρίζει για παράδειγμα ο πολίτης ότι έχει δικαίωμα στην έρευνα για την οποία πλήρωσε ο ίδιος με τους φόρους του ή στο υλικό που συλλέχθηκε από την ΕΡΤ και τους προκατόχους της όλα αυτά τα χρόνια;

4. Στο ζήτημα της συνεργασίας των επαγγελματιών του κλάδου με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Η νομοθεσία στην χώρα μας δεν μπορεί να ξεχωρίσει ανάμεσα στα ηλεκτρονικά παίγνια τύπου Καζίνο και το «Age of Empires». Θα μπορεί να ξεχωρίσει τι είναι ηλεκτρονικό έγκλημα και τι νόμιμος διαμοιρασμός αρχείων; Υπάρχει βούληση να φτιαχτεί μία ορθή νομοθεσία από γνώστες του χώρου, αντί από πολιτικούς που προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους χρηματοδότες τους;

5. Στην έλλειψη πολιτικής βούλησης έως τώρα και στην επιτακτική ανάγκη ενός νομοθετικού πλαισίου για να παταχθεί το φαινόμενο.

Πράγματι όταν βλέπουμε την Δημόσια Τηλεόραση, που ακόμα δεν έχει νομοθετηθεί, να προβάλλει δουλειές δημιουργών χωρίς άδεια, υπάρχει σοβαρό θέμα. Επίσης όταν δεν υπάρχει καμία αναφορά που πάνε τα χρήματα που πληρώνουν δεκάδες χιλιάδες επιχειρηματίες σε εταιρίες όπως η ΑΕΠΙ, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Που πάνε τα χρήματα υπέρ των πνευματικών δικαιωμάτων από τα κενά CD/DVD που αγοράζουμε άσχετα με το τι τα κάνουμε; Σίγουρα αν κάποιος προσπαθήσει να εισέλθει στα θέματα πνευματικών δικαιωμάτων θα πρέπει να ξεκινήσει από αυτά. Μπορεί;

Όταν λέει το άρθρο ότι η πειρατεία σκότωσε την Μουσική, εννοεί ότι οι πωλήσεις τραγουδιών που έχουν εκτοξευθεί ηλεκτρονικά, όπως στο iTunes της Apple είναι… θάνατος; Γνωρίζει ότι δεκάδες Έλληνες καλλιτέχνες αποφεύγουν τις δισκογραφικές εταιρίες και βγάζουν μόνοι τους την δουλειά τους έξω, με ποιότητα και καλή τιμή; Που είναι η αναφορά σε αυτούς τους καλλιτέχνες; Μόνο για ανώνυμες εταιρίες διαβάζουμε στο άρθρο.

Υπάρχει πράγματι πρόβλημα και που εντοπίζεται;

Βεβαίως και υπάρχει πρόβλημα. Και εντοπίζεται στην αδυναμία προσαρμογής από την πλευρά της βιομηχανίας διασκέδασης. Έχει αλλάξει πλήρως και το τεχνολογικό και το οικονομικό περιβάλλον, αλλά το μοντέλο τους αδυνατεί να συμβαδίσει. Δεν έχουν καταλάβει ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή ένας πολύ μεγαλύτερος αριθμός «πελατών», αλλά έχουν γίνει και περισσότερο απαιτητικοί και φυσικά δεν διαθέτουν το ίδιο κεφάλαιο για την διασκέδασή τους, ούτε με τον ίδιο τρόπο όπως παλαιότερα.

Αντιμετωπίζεται με μέτρα καταστολής ή πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που δουλεύουν αυτές οι επιχειρήσεις;

Δυστυχώς ναι, αντιμετωπίζεται ως ένα σημείο με μέτρα καταστολής. Αν κάνουμε τον έλεγχο του διαδικτύου ασφυκτικό και γεμίσουμε τις αίθουσες δικαστηρίων με υποθέσεις 15άχρονων που κατέβασαν και μοιράστηκαν 10 τραγούδια του τελευταίου άλμπουμ του Justin Bieber είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρξει «καταστολή». Αυτό είναι όμως το ζητούμενο; Να καταστείλουμε μια δραστηριότητα που δεν θα έφερνε σχεδόν σίγουρα κανένα αποτέλεσμα οικονομικό ή να προσαρμοστούμε στο νέο τεχνικό και οικονομικό περιβάλλον; Θα μειώσει αυτό τα έσοδα των εταιριών; Όχι φυσικά. Γιατί ο κόσμος που δεν θα αγοράσει ένα CD ή δεν θα πάει να δει μία ταινία, τα ίδια χρήματα θα τα ξοδέψει σε μία ζωντανή συναυλία, ή σε ένα άλλο CD ή ταινία. Δεν αλλάζει η κατανομή του εισοδήματος υπέρ του τομέα της διασκέδασης και του πολιτισμού. Μόνο ο τρόπος που μοιράζεται η πίτα αλλάζει.

Τι θεωρούμε ότι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις και οι δημιουργοί; Έχουμε κάποια πρόταση ή απλά λέμε λόγια του αέρα;

Τα σινεμά
Οι κινηματογράφοι έχουν επιλογές. Υπάρχουν ταινίες που επιλέγουν να κυκλοφορούν επιτρέποντας την δωρεάν δημόσια προβολή. Αυτό γιατί το άγχος των δημιουργιών τους είναι πόσος κόσμος θα δει το όραμα τους, όχι ποσά χρήματα μπορούν να βάλουν από αυτές. Φανταστείτε το ποσοστό κέρδους ανά εισιτήριο για αυτά τα σινεμά. Θα μπορούσαν ίσως να μειώσουν τις τιμές του μπαρ (7€ το εισιτήριο, 7 το ποπ κορν και η το αναψυκτικό δεν είναι λίγα για την κρίση που περνάμε και το ποσοστό ανεργίας που έχουμε)

Οι δημιουργοί
Δεν χρειάζονται χρήματα για να κάνουν ταινίες, χρειάζονται όραμα και έμπνευση. Και όταν τα έχουν και τα επικοινωνήσουν με το κοινό τους, το ίδιο κοινό «που κατεβάζει ταινίες και κλέβει το κράτος και τις εταιρείες» δίνει τα χρήματα του για να χρηματοδοτήσει ταινίες που θέλει να δει και ας μην έχει δει ακόμα ούτε ένα πλάνο. Οι δουλειά των εταιριών γίνεται δουλειά του κοινού και αυτό τρομάζει περισσότερο από τα διαφεύγοντα κέρδη. Οι εταιρίες φοβούνται ότι η κοινωνία, ο κόσμος, δεν τους χρειάζεται πια, και δυστυχώς για αυτούς μάλλον έχουν δίκιο.
Απτό παράδειγμα η ταινία ALPHA που μάζεψε μέσα σε 2 μήνες 60000 ευρώ για την παραγωγή της με σχεδόν μηδενική διαφήμιση!

Η εφημερίδα με ένα μονόπλευρο άρθρο προσπαθεί να μας πείσει για ένα σωρό πράγματα σχετικά με την πειρατεία. Έχει δίκιο μόνο σε ένα, οτι η πειρατεία είναι παράνομη. Αλλά η «πειρατεία» για προσωπική χρήση δεν θα έπρεπε να είναι γιατί:
Οι εταιρείες διανομής νομίζουν ότι μπορούν να αποφασίζουν Τι, Πότε και Αν θα παρακολουθήσουμε. Τι μας λένε στην ουσία;

  • Κάποιες ταινίες δεν βγαίνουν στα σινεμά γιατί δεν «πουλάνε» αλλά μην της κατεβάστε, περιμένετε κάποιους μήνες να βγει το DVD.
  • Κάποιες Ταινίες προβάλλονται μόνο μεταγλωττισμένες αλλά μην της κατεβάστε, περιμένετε κάποιους μήνες να βγει το DVD. Κυρίως μην διανοηθείτε να της υποτιτλίσετε μόνοι σας για προσωπική χρήση, θα πάτε στην κόλαση.
  • Άλλες προβάλλονται ετεροχρονισμένα με την ελπίδα ότι ο κόσμος θα περιμένει πότε βολεύει να βγουν στα σινεμά. Μην βιάζεστε, θα βγουν κάποια στιγμή, όταν όλος ο κόσμος θα μιλαει για τη επόμενη ταινία εσείς θα μπορείτε να μιλάτε για την προηγουμένη.

Εμείς απαντάμε ότι ο πολιτισμός δεν είναι μόνο εμπόρευμα. Οι τεχνολογία επιτρέπει σε όλους τους φίλους του σινεμά να δουν ότι θέλουν όταν το θέλουν. Για να επιλέξουν να δώσουν τα χρήματα τους θα πρέπει να μην τους συμπεριφέρεστε σαν άτακτα παιδιά αλλά σαν ανθρώπους με επιλογές.

Το άρθρο μιλάει για «εντυπωσιακά στοιχεία» και «εντύπωση». Πράγματι μας προκαλεί μεγάλη εντύπωση ότι κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν ως εγκληματίες τους νέους του 60% ανεργίας… Πράγματι μας προκαλεί εντύπωση που μιλάνε για διαφυγόντα κέρδη εταιριών και χαμένων θέσεων εργασίας όταν κλείνουν το μόνο εγχώριο μέσο παραγωγής πολιτισμού στην χώρα για να πριμοδοτήσουν τα κανάλια των κατασκευαστών δρόμων που δεν ρίχνουν πλέον ούτε ευρώ σε Ελληνικές παραγωγές ώστε να εργαστούν οι χιλιάδες ηθοποιοί, σκηνοθέτες, τεχνικοί και λοιποί εργαζόμενοι της βιομηχανίας διασκέδασης. Μας προκαλεί εντύπωση που ένας κλάδος που έχει πληγεί τόσο πολύ από το νέο μέσο, το διαδίκτυο, γιατί οι εργοδότες τους αρνούνται να το αντιμετωπίσουν ως εργαλείο αλλά ως μέσο μείωσης του κόστους τους, δεν καταλαβαίνουν ότι το να μην ερευνούν αρκετά το θέμα τους παρουσιάζοντας όλες τις πλευρές, τους κάνει όχι δημοσιογράφους, αλλά εντεταλμένους σε υπηρεσία σεναριογράφους. Πιθανών να θέλουν να διεκδικήσουν και πνευματικά δικαιώματα κάποια στιγμή…

Για το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας
(υπογραφές)

Σύνδεσμοι:

Intellectual Property Rights
Fiscal Year 2012 Seizure Statistics
Prepared by U.S. Customs and Border Protection
Office of International Trade

WIPO Economics & Statistics Series 2012 
World Intellectual Property Indicators

European Commission > Trade > Policy > Accessing markets > Intellectual property

The Case for Copyright Reform

Legalized file sharing, shorter protection times for the commercial copyright monopoly, free sampling and a ban on DRM.
These are the main points of the proposal for copyright reform that the Pirate Party is advocating and which the Greens/EFA group in the European Parliament adopted as its group position in September 2011.

pirateparty.gr

Ο Edward Snowden κέρδισε το βραβείο του πληροφοριοδότη της χρονιάς

Edward SnowdenO Edward Snowden ανακηρύχτηκε ο φετινός Πληροφοριοδότης της χρονιάς στη Γερμανία.

Ο 30-χρονος άντρας που αυτή τη στιγμή καταζητείται από τις αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών μετά την των κατασκοπευτικών προγραμμάτων της NSA, πήρε το βραβείο του Πληροφοριοδότη από τις Γερμανικές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

“Ο φετινός νικητής του βραβείου του Πληροφοριοδότη είναι ο Edward Snowden,” ανέφερε σε μια δήλωση της, η Transparency International.

Το βραβείο έχει καθιερωθεί από το 1999 και τρέχει υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Γερμανών επιστημόνων και του γερμανικού υποκαταστήματος της Διεθνούς Ένωσης Δικηγόρων κατά των πυρηνικών όπλων.

Το βραβείο βέβαια έχει και ένα χρηματικό έπαθλο της τάξης των 3.000 € που θα μεταφερθεί στον Snowden από κάποιον δικηγόρο ή κάποιον οργανισμό.

Scam χρησιμοποιεί την γέννηση του μωρού του Δούκα και της Δούκισσας του Cambridge

babyΕίναι γνωστό πια, ότι οι απατεώνες του διαδικτύου, χρησιμοποιούν κάθε μεγάλο γεγονός για να ξεγελάσουν τους ανύποπτους χρήστες.
Αυτή φορά χρησιμοποίησαν την γέννηση του μωρού του Δούκα και της Δούκισσας του Cambridge. Το φαινόμενο δεν έχει πάρει ακόμα μεγάλη έκταση, αλλά σύντομα θα πάρει, σύμφωνα με τον ειδικό ασφαλείας Graham Cluley που αναφέρει:

“Δυστυχώς, είναι σχεδόν αναπόφευκτο. Όταν πρόκειται για μια τέτοια πολύ μεγάλη είδηση​​, οι απατεώνες την εκμεταλλεύονται”.
Την απάτη την εντόπισε για πρώτη φορά ο Graham Cluley  και στη συνέχεια η Action Fraud αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα της, τη δημοσίευσε μέσω του λογαριασμού της στο Twitter.

“Αποκλειστικές φωτογραφίες! – Μην πέσετε σε αυτή την απάτη στο Twitter … χρησιμοποιήστε μόνο αξιόπιστα κανάλια ειδήσεων ως πηγή των πληροφοριών”.

[tweet_embed id=359607619012395008]

Πως τα εμπορικά καταστήματα παρακολουθούν τους πελάτες τους μέσω Wi-Fi

wifiΗ Nordstrom, είναι μια Αμερικάνικη εμπορική εταιρεία λιανικής πώλησης.Έχει μια φιλελεύθερη πολιτική επιστροφών, απασχολεί πάρα πολύ προσωπικό πωλήσεων, προσφέρει μια τεράστια γκάμα προϊόντων και είναι γνωστή για την υψηλή εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες της.

Για αρκετούς μήνες η Nordstrom δοκίμαζε ένα σύστημα που παρακολουθούσε τις κινήσεις των πελατών της που είχαν πάνω τους συσκευές με ενεργοποιημένο το Wi-Fi. Το “πείραμα” έγινε και από τα 17 από τα καταστήματά της. Όταν τελείωσε την έρευνα της, η εταιρεία δημοσίευσε τα αποτελέσματα της παρακολούθησης. Το αποτέλεσμα αυτής τηε δημοσίευσης πάντως ήταν μετά την προβολή του από έναν τηλεοπτικό σταθμό στο Ντάλας το Μάιο, η εταιρεία αναγκάστηκε να σταματήσει να παρακολουθεί τους πελάτες της.
Στη συνέχεια, η New York Times πήραν την ιστορία, πυροδοτώντας μια συζήτηση περί απορρήτου και για την παθητική παρακολούθηση μέσω του Wi-Fi ή άλλων τεχνολογιών. Το σύστημα που χρησιμοποιήθηκε από την Nordstrom και πολλές άλλες επιχειρήσεις, παρέχεται από την εταιρεία Euclid Analytics και παρακολουθεί με ακρίβεια τις κινήσεις των μεμονωμένων τηλεφώνων, ακόμα και να δεν έχουν συνδεθεί με το Wi-Fi του χώρου παρακολούθησης.

Πώς λειτουργεί;

Η τεχνική εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι το πρωτόκολλο ασύρματης δικτύωσης Wi-Fi είναι “επιπόλαιο”: Οι προσαρμογείς Wi-Fi σε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές, αποκαλύπτουν πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτές τις συσκευές, καθώς προσπαθούν να διαπραγματευτούν τις συνδέσεις με άλλες συσκευές που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση . Πριν ακόμα μια συσκευή συνδεθεί με κάποιο δίκτυο Wi-Fi, προβάλει συνεχώς τις πληροφορίες της. Οι περισσότερες συσκευές στέλνουν “αιτήματα ανίχνευσης”, τα οποία φανερώνουν τα ονόματα των δικτύων που η συσκευή έχει συνδεθεί στο παρελθόν. Τα αιτήματα αποστέλνονται αδιάκοπα σε όλες τις διαθέσιμες συχνότητες έως ότου πραγματοποιηθεί σύνδεση. Ακόμα και στις συσκευές που είναι το Wi-Fi είναι φαινομενικά απενεργοποιημένο, στέλνουν τέτοια αιτήματα αλλά με βραδύτερο ρυθμό. Τοποθετήστε λοιπόν Wi-Fi σε κάποιο κατάστημα και στη συνέχεια, αρχίζετε να μαζεύετε αυτά τα αιτήματα. Με αυτόν τον τρόπο εκτός των άλλων μπορείτε να παρακολουθείτε τις κινήσεις των μεμονωμένων αγοραστών. Έτσι μπορείτε να δείτε σε ποιες βιτρίνες σταματούν, ποιες διαδρομές ακολουθούν μέσα στο κατάστημα, πόσος χρόνος χρειάζεται για να αποφασίσουν και πολλές άλλες λεπτομέρειες, οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν αναλόγως από τις εμπορικές εταιρείες.

Η χρήση του εντοπισμού μέσω του Wi-Fi εντοπισμού επιτρέπει στα καταστήματα να εντοπίσουν τις κινήσεις των πελατών τους και τις συμπεριφορές τους με μεγαλύτερη ακρίβεια από ότι είναι δυνατόν με το βίντεο, ιδιαίτερα σε πολυσύχναστα καταστήματα. Φυσικά το βίντεο έχει το χαρακτηριστικό της αναγνώρισης προσώπου, όμως οι πελάτες μπορούν να προσδιορίζονται και με την μέθοδο παρακολούθησης του Wi-Fi, αφού κάθε συσκευή έχει ένα μοναδικό αναγνωριστικό που μεταδίδεται από τις αιτήσεις που στέλνει.

Τελικά υπάρχει αυτή η περιβόητη “προστασία των προσωπικών δεδομένων”; Αν νομίζετε ότι υπάρχει μάλλον κάνετε λάθος. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που “βλέπουν” το φως της δημοσιότητας είναι μόνο αυτές που μας αφήνουν να δούμε.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην rawstory