Αρχική Blog Σελίδα 5616

H Apple θέλει να δει το πηγαίο κώδικα του Android σε μήνυση για παραβίαση πατέντας κατά της Samsung

apple-vs-android

H Apple θέλει να δει έγγραφα σχετικά με το πηγαίο κωδικά του Android, σε μια μήνυση για παραβίαση πατέντας κατά της Samsung. H εταιρεία του Cupertino ζήτησε από το δικαστή Paul S. Grewal να αναγκάσει τη Google να τους παραδώσει τις πληροφορίες, η οποία τις παρακρατεί χωρίς να επιτρέπετε, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ως μέρος της δεύτερης υπόθεσης για παραβίαση πατέντας κατά της Samsung, η Apple λέει ότι το Android παρέχει μη αδειοδοτημένες λειτουργίες σε όλες τις συσκευές της Samsung. Γιαυτό και η εταιρεία θέλει να δει τα έγγραφα τα οποία αφορούν το πηγαίο κώδικα του λειτουργικού.

“Έχει να κάνει με τη διαφάνεια” είπε ο Mark Lyon, δικηγόρος της Apple, χθες στο δικαστήριο. “Υποψιαζόμαστε ότι δεν κάνουν πλήρη έρευνα.”

Ο Matthew Warren, δικηγόρος της Google ο οποίος αντιπροσωπεύει και τη Samsung, διαφωνεί με τη στρατηγική της Apple και λέει ότι η Google δεν έχει σχέση με την υπόθεση, επιμένοντας ότι η Google σαν τρίτος δεν έχει τις ίδιες νομικές υποχρεώσεις με την Apple και τη Samsung.

Επιπλέον, ο Warren σημειώνει ότι αν δώσουν τα έγγραφα στην Apple, τότε η Google είναι σαν να παρέχει στην εταιρεία μια ματιά από το μέλλον του Android δίνοντας της ιδέες για το πως να συνεχίσει με το δικό της λειτουργικό.

Η δεύτερη αυτή αγωγή ακολουθεί την αρχική μάχη της Apple εναντίων της Samsung όπου η δεύτερη αναγκάζετε να δώσει 1 δισ. δολάρια σε ζημιές στη πρώτη, που ωστόσο μειώθηκαν στα 639 εκατομμύρια από τη δικαστή Lucy Koh που ζήτησε να ξανά γίνει από την αρχή η δίκη το Νοέμβριο.

 

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Philips 298P4QJEB πανοραμική οθόνη UltraWide 21:9 για επαγγελματίες

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

800×600

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

MultiViewγια ταυτόχρονη τροφοδοσία διπλής-πηγής ειδικά για εφαρμογές πολλών επιπέδων, κρυστάλλινες εικόνες και αναπαραγωγή πραγματικών χρωμάτων

 

nphiΑθήνα, 8 Μαΐου 2013:  Η ΜMD, η κορυφαία εταιρία τεχνολογίας που διαθέτει τις οθόνες Η/Υ Philips, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την κυκλοφορία της οθόνης Philips298P4QJEB. Η νέα οθόνη 29” με αναλογία 21:9 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση CeBIT2013 και συνδυάζει τις δυνατότητες του MultiViewμε  την ευκρίνεια εικόνων, θέτοντας νέα δεδομένα για την παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας.

Μια εξαιρετική οπτική εμπειρία-όλη μέρα κάθε μέρα

Η 298P4QJEB είναι μια οθόνη ιδανική για επαγγελματίες  χρήστες που εργάζονται πολλές ώρες την ημέρα στον Η/Υ και σε εφαρμογές πλούσιες σε λεπτομέρειες. Η νέα οθόνη 21:9 προσφέρει πολλά περισσότερα από ό,τι υπόσχεται και επιβεβαιώνει τη δέσμευση της MMDκαι της Philipsστην παροχή οθονών με  υψηλότερη ανάλυση και με ανώτερη ποιότητα εικόνας. Η UltraWideHD (UWHD) οθόνη διαθέτει την εκπληκτική τεχνολογία AHIPS,  ανάλυση HD 2560 x 1080 και γωνία θέασης 178/178 που εξασφαλίζει κρυστάλλινη απεικόνιση από όποια θέση και αν βρίσκεται ο θεατής, ιδανικό για εργασία που απαιτεί υψηλή συγκέντρωση. Και με μια οθόνη 29”, οι επαγγελματίες χρήστες έχουν περισσότερο

 

χώρο για να είναι ακόμα πιο παραγωγικοί. Με πάχος που δεν υπερβαίνει τα  2,5χιλ., η νέα οθόνη έχει λιτό και καθαρό σχεδιασμό για όσο το δυνατό λιγότερους περισπασμούς και για πραγματικά πανοραμική θέα.

Το μέγεθος μετράει για τους επαγγελματίες

Συμπληρώνοντας την άνεση της ευρείας οθόνης, το Multiviewδιαθέτει δυνατότητες που επιτρέπουν στους χρήστες να μεταφέρουν περιεχόμενο από διαφορετικές πηγές ταυτόχρονα. Από τον οικονομολόγο που αναλύει πληροφορίες από διαφορετικές καρτέλες ταυτόχρονα, μέχρι τον σχεδιαστή που εργάζεται σε σύνθετα προγράμματα CADCAM. Οι επαγγελματίες που εργάζονται σε πολλά επίπεδα ταυτόχρονα, μπορούν να συνδέσουν στην οθόνη δύο συσκευές και να δουν το περιεχόμενο δίπλα-δίπλα, χωρίς να χρειάζεται να στριμώξουν δύο διαφορετικές οθόνες στο γραφείο τους.

Παραγωγικότητα με άνεση

Για να μειωθεί η κούραση της εργασίας στον Η/Υ, η βάση  SmartErgoBaseδίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να χαμηλώσει το ύψος της οθόνης ως το επίπεδο της επιφάνειας του γραφείου του, δημιουργώντας μια άνετη γωνία θέασης. Επιπλέον, η βάση κρατάει τα καλώδια τακτοποιημένα, μειώνοντας την ακαταστασία στην επιφάνεια του γραφείου. Η συνδεσιμότητα ξεπερνάει τις προσδοκίες καθώς η νέα οθόνη της Philipsείναι εξοπλισμένη με μεγάλο εύρος διασυνδέσεων, όπως USB 3.0 για υψηλής ταχύτητας μεταφορά δεδομένων, HDMIκαι  DualLinkDVI. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη των οικονομικών και τραπεζικών εφαρμογών για περισσότερα από ένα “παράθυρα”,  εκτός από τις δυνατότητες που προσφέρει το MultiView, η νέα 21:9 οθόνη UltraWide 298P4QJEBυποστηρίζει την τεχνολογία DisplayPort που επιτρέπει τη σύνδεση  με άλλες οθόνες (daisychain).

Τεχνικές προδιαγραφές – Οθόνη PhilipsLCD  298P4QJEBμε  MultiView

LCD panel type, size

29″ (73 cm) AH-IPS LCD

Backlighting technology

W-LED

Optimal resolution

2560 x 1080 @ 60 Hz

Viewing angle

178º (H) / 178º (V), @ C/R > 10

Brightness

300 cd/m²

SmartContrast ratio

20,000,000:1

Pixel pitch

0.268 x 0.268 mm

Display colors

16.7 M (True 8 Bit)

Typical Response time (typical)

5 ms (gray to gray)

MultiView

PiP/PbP mode, 2x devices

Connectivity

USB 3.0 x 4

Signal Input: DisplayPort, DVI-Dual Link (digital, HDCP), HDMIx2

Sync Input: Separate Sync, Sync on Green

Audio In/Out: PC audio-in, Headphone out

Signal Output: DisplayPort

Stand:

Height adjustment

Pivot

Swivel

Tilt function

 

150 mm

90 degree

-65/+65 degree

-5/+20 degree

Certificates and approvals

Energy Star 6.0, EPEAT Gold, TCO Edge, RoHS, Post consumer recycled plastic: 65%
PVC / BFR free housing
Lead free, Mercury free

 

 

Η οθόνη Philips 298P4QJEBείναι διαθέσιμη στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών με προτεινόμενη τιμή λιανικής €430 προ ΦΠΑ (€529 με ΦΠΑ).  

UltraWide 21:9 298X4QJAB Νέα οθόνη της Philips

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

800×600

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}


Η νέα UltraWide Philips πανοραμική οθόνη 29 ιντσών με κρυστάλλινη απεικόνιση και MultiView διπλής πηγής τροφοδοσίας είναι τώρα διαθέσιμη στα καταστήματα

 

298X4QJAB_ftlΑθήνα, 8 Μαΐου, 2013:Η ΜMD, η κορυφαία εταιρία τεχνολογίας που διαθέτει τις οθόνες Η/Υ Philips, παρουσιάζει την πανοραμική οθόνη 29-ιντσών με αναλογία 21:9, με AHIPSτεχνολογία για έντονες, ζωντανές εικόνες και υποστήριξη Multiview διπλής πηγής.

Απόλυτη ποιότητα εικόνας

Η οθόνη298X4QJAB με την υπέρ-ευρεία διάσταση και την HDανάλυση 2560 x 1080 προσφέρει ανεπανάληπτη εμπειρία οικιακής ψυχαγωγίας. Η μοναδική τεχνολογία AHIPSπαρέχει ευκρινείς εικόνες με έντονα και ζωντανά χρώματα, ενώ η γωνία θέασης 178/178 εξασφαλίζει την κρυστάλλινη απεικόνιση από όποια θέση και αν βρίσκεται ο θεατής, ιδανικό για οικογένειες και παρέες που τους αρέσει να παρακολουθούν μαζί ταινίες. Η οθόνη επίσης διαθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά που απογειώνουν την εμπειρία θέασης, όπως το SmartImage  για την επιλογή του τρόπου προβολής, το SmartControl για εύκολη ρύθμιση, το SmartContrast για την ενίσχυση της αντίθεσης της οθόνης και το SmartKolor για πλούσιες, ζωντανές εικόνες.

Απόλυτηψυχαγωγία

Με αυτό το μοντέλο, η MMDαποδεικνύει τη δέσμευσή της στην παροχή οθονών με  υψηλότερη ανάλυση και με ανώτερη ποιότητα εικόνας τόσο για επαγγελματική όσο και για οικιακή χρήση. Ένα χαρακτηριστικό που συμβάλλει στην εξαιρετική ποιότητα εικόνας της 29-ιντσών οθόνης είναι το MultiView, ιδανικό για θεατές που θέλουν να έχουν επιλογές.  Με το  MultiView, οι χρήστες μπορούν να μεταφέρουν περιεχόμενο από διαφορετικές πηγές ταυτόχρονα. Για παράδειγμα, στη μια πλευρά της οθόνης μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά έναν αγώνα από τον αποκωδικοποιητή και στην άλλη να βλέπουν σελίδες από το διαδίκτυο μέσω notebook.

Ο ευέλικτος τρόπος για να παραμένετε συνδεδεμένοι

Χάρη στο  SmartConnect, η οθόνη μπορεί να συνδεθεί με μεγάλο εύρος συσκευών.  Επιπλέον είναι εξοπλισμένη με πολλές διασυνδέσεις όπως DisplayPort, HDMI, και DualLinkDVI.

Τεχνικές προδιαγραφές-Οθόνη PhilipsLCD  298X4QJAB με MultiView

LCD panel type, size

29″ (73 cm) AH-IPS LCD

Backlighting technology

W-LED

Optimal resolution

2560 x 1080 @ 60 Hz

Viewing angle

178º (H) / 178º (V), @ C/R > 10

Brightness

300 cd/m²

SmartContrast ratio

20,000,000:1

Pixel pitch

0.268 x 0.268 mm

Display colors

16.7 M (True 8 Bit)

Typical Response time

5 ms (gray to gray)

MultiView

PiP/PbP mode, 2x devices

Connectivity

Signal Input: DisplayPort, DVI-Dual Link (digital, HDCP), HDMIx2

Sync Input: Separate Sync, Sync on Green

Audio In/Out: PC audio-in, Headphone out

Signal Output: DisplayPort

Tilt

-5/+20 degree

Certificates and approvals

Energy Star 6.0, EPEAT Gold, RoHS, Lead free, Mercury free

Η οθόνη Philips 298X4QJABείναι διαθέσιμη στα καταστήματα ηλεκτρονικών με προτεινόμενη τιμή λιανικής €499

 

Συρία: Εξαφανίστηκε από τον διαδικτυακό χάρτη

Η Συρία είναι εκτός ιστού από τις 18:45 UTC, όταν οι OpenDNS resolvers παρατήρησαν μια σημαντική πτώση κυκλοφορίας στη συγκεκριμένη χώρα.

Σύμφωνα με το γράφημα της Akamai, η σύνδεση με το Διαδίκτυο εξαφανίστηκε ξαφνικά και η μόνη εξερχόμενη κίνηση φαίνεται να δημιουργείται από τους DNS servers που προσπαθούν να προσεγγίσουν τους ομολόγους τους στη Συρία.

Γράφημα από την Sophos

syria-akamai

Καθώς η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση εμφυλίου πολέμου, η εξαφάνιση της Συρίας από το Διαδίκτυο μας θυμίζει τα γεγονότα του Ιούνη του 2011, όταν όλα τα δίκτυα 3G, DSL και dial-up αποσυνδέθηκαν. Δεν είναι ακόμα γνωστό αν η επικοινωνία μέσω του διαδικτύου είναι εφικτή στο εσωτερικό της χώρας. Το σίγουρο είναι ότι οι Σύριοι έχουν αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο.

Εντωμεταξύ δίοδοι πρόσβασης κυκλοφόρησαν αμέσως μετά την διακοπή στο Twitter

The Truth will come out o Kim Dotcom ενάντια στον Λευκό Οίκο

Η νομική ομάδα του Megaupload δεν περιορίζει τον αγώνα της με την κυβέρνηση των ΗΠΑ μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων. Σήμερα δημοσίευσαν ένα λεπτομερές white paper που αναφέρει ότι ο Λευκός Οίκος έχει ξεπουληθεί στα μεγάλα εταιρικά συμφέροντα και ιδιαίτερα Χόλιγουντ. “Το μήνυμα είναι σαφές. Ο Λευκός Οίκος είναι προς πώληση. Όλο και περισσότερο τα δικαιώματά μας εξαφανίζονται για να προστατευτούν τα συμφέροντα μεγάλων εταιρειών και των δισεκατομμυριούχων μετόχων τους, ” αναφέρει ο Dotcom.

“The Truth will come out.”

truthΟ ιδρυτής του Megaupload Kim Dotcom έχει αναρτήσει εδώ και μήνες στην ιστοσελίδα του το παραπάνω μήνυμα και σήμερα κυκλοφόρησε το white paper που στέφεται ενάντια στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, εξηγώντας το πως λειτουργεί σε υποθέσεις σαν και αυτή του Megaupload.

Με τίτλο “Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι εναντίον σας (και ναντίον του Kim Dotcom)” και γράφτηκε από τους δικηγόρους του Megaupload, Ira Rothken και Robert Amsterdam. Το paper κατηγορεί την κυβέρνηση Ομπάμα ότι είναι ένα πιόνι των μεγάλων εταιρειών.
Σύμφωνα με τον Dotcom η υπόθεσή του Megaupload είναι μόνο ένα παράδειγμα για το πώς τα εταιρικά συμφέροντα απειλούν τα δικαιώματα και τις προσωπικές ελευθερίες στο Internet γενικότερα.

“Η Silicon Valley έχει μετατραπεί σε Valley επιτήρησης. Τα παιδιά με τα πλήκτρα είναι οι νέοι τρομοκράτες. Τα πνευματικά δικαιώματα είναι τώρα θέμα εθνικής ασφάλειας. Αυτό είναι πολύ αντιαμερικάνικο. Διαβάστε το white paper και ξυπνήστε. ”

Η έκθεση περιέχει 38-σελίδες και ξεκινά κάπως έτσι:

“Η ποινική δίωξη του Megaupload και του Kim Dotcom που υποτίθεται ότι είναι η μεγαλύτερη υπόθεση πνευματικών δικαιωμάτων στην ιστορία, με τη συμμετοχή δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο, στηρίζεται σε εξαιρετικά αμφίβολες νομικές αρχές και προφανώς προωθείται από την επιθυμία του Λευκού Οίκου για να ηρεμήσει την βιομηχανία του κινηματογράφου σε αντάλλαγμα τις συνεισφορές τους στις προεκλογικές εκστρατείας και γενικότερα στην κάθε πολιτική στήριξη,”

Ένα από τα βασικά παράπονα εναντίον της νομικής διαδικασίας που κινήθηκε είναι ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ  το Megaupload και οι υπάλληλοί του δεν μπορεί να θεωρηθούν ποινικώς υπεύθυνοι για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων που διαπράττονται από τους χρήστες του site.

“Η εισαγγελία προσπαθεί να ρίξει στο Megaupload και τα στελέχη του την ποινική ευθύνη για τις υποτιθέμενες παραβιάσεις που έγιναν από τρίτους  στον χώρο αποθήκευσης της εταιρείας (σύννεφο). Το πρόβλημα με αυτό, όμως, είναι ότι η δευτερογενής παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων δεν είναι -και ούτε ήταν ποτέ – έγκλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες ”

Τα περισσότερα από τα νομικά επιχειρήματα που αναφέρονται στο white paper έχουν επισημανθεί και στο παρελθόν. Ποια είναι ωστόσο η νέα, μετωπική επίθεση της νομικής ομάδας εναντίον της κυβέρνησης Ομπάμα. Αυτό που αναφέρει με λίγα λόγια είναι ότι ο Λευκός Οίκος έχει διαφθαρεί  από τα χρήματα των εταιρειών και ότι η επίθεση εναντίον του Megaupload ήταν ένα είδος ανταπόδοσης, αναφέρει το Torrentfreak.

«Ο βαθμός στον οποίο το Copyright λόμπι, και η MPAA συγκεκριμένα, έχουν καταφέρει να ενορχηστρώνουν τη σημερινή διοίκηση με αποτέλεσμα να “κατεβάσουν” και να κυνηγήσουν δικαστικά μια εταιρεία και τα στελέχη της είναι, κυριολεκτικά, αντιαμερικανικό», αναφέρουν οι δικηγόροι.

Διεφθαρμένοι από μια αρκετά μεγάλη οικονομική συμβολή από διάφορα εταιρικά συμφέροντα στις εκλογές, η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών δεν έχει πλέον τα ηθικά πρότυπα του κράτους δικαίου, υποστηρίζουν οι δικηγόροι.

“Ο Λευκός Οίκος παραβιάζει τα δικαιώματα ποινικών κατηγορούμενων, παραπλανεί τα δικαστήρια με αβάσιμες νομικές θεωρίες, εφόσον τα κεφαλαία παραμένουν απρόσκοπτα.”

H Foxconn ετοιμάζεται για τη ζωή μετά την Apple

hi-852-foxconn-workers

Σύμφωνα με το New York Times, η Foxconn αναγκάζετε να κάνει προετοιμασίες για τη ζωή μετά την Apple, μετά τη μειωμένη ζήτηση για το iPhone και τις άλλες iOS συσκευές.

Ο κατασκευαστής τα πήγαινε μια χαρά με τη τεράστια επιτυχία της Apple τα τελευταία χρόνια, βγάζοντας τουλάχιστον το 40% των κερδών του από εκείνη. Ωστόσο, μετά τη 19.2% πτώση στα κέρδη που είδε το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία του Cupertino, λόγο της μειωμένης ζήτησης για iPhone και iPad, η Foxconn κοιτάζει πλέον τρόπους για να ανεξαρτητοποιηθεί από την Apple.

Η Foxconn κατασκευάζει επίσης και προϊόντα για την Amazon, Dell, HP, Nokia, Sony και αρκετές άλλες. Ωστόσο η επιτυχία της Apple με τα iPhone και τα iPad οδήγησε την εταιρεία του Cupertino στο να γίνει ο καλύτερος πελάτης της Foxconn.

Τώρα όμως, η Foxconn ψάχνει τρόπους με του οποίους θα έχει τα ίδια κέρδη χωρίς να πτοείτε από τη μείωση της ζήτησης των προϊόντων της Apple.

Μια από τις κινήσεις που έκανε η Foxconn είναι να ξεκινήσει τη κατασκευή δικών της προϊόντων. Η εταιρεία ξεκίνησε να σχεδιάζει τις δικές τις τηλεοράσεις, οι οποίες πωλούνται κάτω από τη μάρκα RadioShack στο Καναδά και κάτω από τη μάρκα Vizio στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι και 840 εκατομμύρια δολάρια επένδυσε στη Sharp ώστε να σιγουρέψει τα μεγάλα LCD πάνελ της.

Ωστόσο, όπως γνωρίζουν πολύ καλά εταιρείες όπως η Samsung, Sony και LG, είναι δύσκολο κάποιος να βγάλει λεφτά από τις τηλεοράσεις. Η παγκόσμια ζήτηση για τις LCD τηλεοράσεις έπεσε 1% μέσα στο 2012 ενώ η γενικότερη ζήτηση για όλων των ειδών τηλεοράσεων έπεσε 6%, σύμφωνα με την NPD DisplaySearch.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η Foxconn έχει πουλήσει μόλις 20.000 κομμάτια στη Ταϊβάν μέχρι στιγμής. Ωστόσο, η εταιρεία δουλεύει με τα κανάλια της Ταϊβάν και της Κίνας ώστε να προσφέρουν επιδοτούμενες τηλεοράσεις, οι οποίες φυσικά θα κοστίζουν πολύ λιγότερο όταν κάποιος τις αγοράζει με συνδρομή.

Για παράδειγμα, οι καταναλωτές θα αγοράζουν μια 60-ιντσών τηλεόραση για μόλις 33.800 Ταϊβανέζικα δολάρια (1.150 Αμερικάνικα δολάρια), με τη προϋπόθεση ότι θα πληρώνουν κάθε μήνα 1.158 Ταϊβανέζικα δολάρια με διετές συμβόλαιο. Σαν να αγοράζουν δηλαδή κινητό με συμβόλαιο.

Το πρόβλημα με τη κατασκευή τηλεοράσεων είναι ότι η Foxconn καταλήγει να ανταγωνίζεται τους πελάτες της. Κάποιοι αναλυτές λένε ότι η εταιρεία έχει δυο αντιφατικούς σκοπούς. Ο ένας είναι ότι δεν θέλει να ανταγωνιστεί τη Sony, Sharp και Toshiba διότι κατασκευάζει τις δικές τους τηλεοράσεις και ο άλλος είναι ότι έχουν πάρα πολλά LCD πάνελ τα οποία πρέπει κάπου να χρησιμοποιηθούν.

“Οπότε τι κάνεις έχοντας ξοδέψει 840 εκατομμύρια για τα LCD πάνελ;” λέει ο Thomspon Wu, αναλυτής της Credit Suisse. “Άπλα λες ότι πρέπει να αποφασίσω ή θα φτιάχνω τηλεοράσεις και θα τις πουλάω με έκπτωση ή δεν θα τα κάνω τίποτα.”

Εταιρείες στη Ταϊβάν το κάνουν αυτό συνέχεια, σύμφωνα με τον Kirk Yang της Barclays Asia Technology Research. Πουλάνε προϊόντα με κάποιο χάσιμο μόνο και μόνο για να ξεκινήσουν, και μόλις οι πωλήσεις αυξηθούν τότε βγάζουν κάποιο μικρό κέρδος.

Κάποιοι αναλυτές πιστεύουν ότι η Foxconn αγόρασε όλα αυτά τα πάνελ διότι περίμενε τη τηλεόραση από την Apple, η οποία ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα κατασκευαστεί από τη Foxconn, ωστόσο ακόμα δεν έχει ακουστεί τίποτα για εκείνη.

Το μεγάλο στοίχημα για τη Foxconn είναι ακόμα αυτό. Θα φτιάξει η Apple τηλεόραση; Και αν το κάνει θα είναι η Foxconn ο κατασκευαστής; Διότι αν είναι, τότε η εταιρεία είναι πιο έτοιμη από ποτέ να παράγει τεράστιες ποσότητες.

Οπότε, τι κάνει τώρα πραγματικά η Foxconn; Ετοιμάζεται για τη ζωή μετά την Apple ή απλά ετοιμάζετε για το “Next Big Thing” της εταιρείας;

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

O διάδοχος του Nike+ Fuel Band θα έχει σημαντικές βελτιώσεις

Nike-Fuel-Featured

Ο Andru Edwards του GearLive ανέφερε χθες πως έχει έγκυρες πληροφορίες για τον διάδοχο του πετυχημένου και καινοτόμου περικάρπιου που παρακολουθεί και μετρά την καθημερινή κίνηση του σώματος με στόχο «να παρέχει κίνητρα και έμπνευση στους ανθρώπους για να γίνουν πιο δραστήριοι». Οι δραστηριότητες  μετριούνται με μια νέα μονάδα μέτρησης που ονομάζεται NikeFuel: όσο πιο δραστήριοι είστε, τόσο περισσότερο NikeFuel κερδίζετε.

Το εργονομικό, φιλικό προς το χρήστη NIKE+ FuelBand είναι σχεδιασμένο για να φοριέται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Xρησιμοποιεί την μέτρηση της επιτάχυνσης για να παρέχει πληροφορίες για διάφορες δραστηριότητες μέσω της κίνησης του καρπού σε μια οθόνη τύπου LED dot matrix. Οι χρήστες καθορίζουν καθημερινά ένα στόχο για το πόσο δραστήριοι θέλουν να είναι και ποια τιμή NikeFuel θέλουν να επιτύχουν. Το NIKE+ FuelBand εμφανίζει μια σειρά 20 φωτεινών ενδείξεων τύπου LED με χρώμα που ξεκινά από το κόκκινο και φτάνει έως το πράσινο καθώς ο χρήστης πλησιάζει στην επίτευξη του στόχου του.

NIKE+ FuelBand

Το FuelBand συγχρονίζεται με την ιστοσελίδα του Nike+ μέσω μιας ενσωματωμένης θύρας USB ή ασύρματα (με σύνδεση Bluetooth) με μια δωρεάν εφαρμογή για το iPhone, ώστε να καταγράφεται καθημερινά η δραστηριότητα και να μπορεί ο χρήστης να παρακολουθεί την πρόοδό του. Το περιβάλλον της εφαρμογής παρέχει επίσης ενθαρρυντικά σχόλια και κίνητρα καθώς επιτυγχάνονται οι στόχοι.

nike-fuelband-colors

Είναι ένα προϊόν που σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην Αμερική και θερμός οπαδός του και θαυμαστής είναι και ο Tim Cook της Apple που φοράει πάντοτε ένα στο χέρι του. Εξάλλου οι σχέσεις Apple και Nike είναι πολύ στενές και βαθείες με μια φιλιά που πάει πολύ πίσω στον χρόνο.

Ο  Andru Edwards λοιπόν αναφέρει πως η Nike σύντομα θα κυκλοφορήσει τον διάδοχο του με βελτιώσεις που έχουν να κάνουν με μια καλύτερη οθόνη, προσθήκη μετρήσεων των παλμών της καρδιάς, υποστήριξη bluetooth 4.0 για καλύτερο συγχρονισμό και διάρκεια ζωής της μπαταρίας και πρόσβαση στα δεδομένα του accelerometer από τους developers με ένα καλύτερο και δημόσιο API που θα δώσει η εταιρεία.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή ο διάδοχος του NIKE+ FuelBand έχει ήδη κατασκευαστεί και είναι στην διαδικασία εκτενών τεστ σε πραγματικές συνθήκες αλλά κανένας δεν γνωρίζει ακόμη με βεβαιότητα πότε η Nike θα το κάνει διαθέσιμο προς πώληση.

Να τονίσουμε πως οι άριστες σχέσεις μεταξύ Apple και Nike έχουν κάνει πολλούς να πιστεύουν πως το αναμενόμενο iWatch της Apple θα έχει ενσωματωμένα κάποια από τα χαρακτηριστικά του τωρινού NIKE+ FuelBand.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Περισσότερες αποδείξεις για το ότι το iPad σκότωσε το PC

SteveJobs-Wide

Για εσάς που παρατηρείται τις πωλήσεις των PC και έχετε διαβάσει για τις πρωτοφανή μειωμένες πωλήσεις τους, τα παρακάτω θα αποτελέσουν ακόμη μια απόδειξη πως πλέον βρισκόμαστε σε μια μετά PC  εποχή και πως χρόνο με τον χρόνο οι πωλήσεις των άλλοτε πανίσχυρων μηχανημάτων θα συνεχίσουν να πέφτουν.

Για πρώτη φορά στην ιστορία οι πωλήσεις των tablet θα ξεπεράσουν αυτές των PC  μέσα στο 2013. Όχι και άσχημα αν αναλογιστεί κανείς ότι έρχεται από μια κατηγορία που όταν δημιουργήθηκε με τη εμφάνιση του iPad οι κατασκευαστές PC την κορόιδευαν και θεωρούσαν τρελό τον Steve Jobs και την Apple που περίμενε να έχει κέρδη από ένα τέτοιο “gadget”. Μόλις 4 χρόνια μετά και η μεγάλη ανατροπή ήρθε από ένα “gadget” και έχει ταρακουνήσει μια βιομηχανία ολόκληρη.

Το NPD DisplaySearch, αναφέρει σήμερα πως οι παγκόσμιες πωλήσεις των tablet θα εκτοξευτούν στα 256.5 εκατομμύρια φτάνοντας τα 579.4 εκατομμύρια μέχρι το 2017.

Το μόνο 2 προϊόντα που συνεχίζουν να αντιστέκονται είναι τα Ultrabooks όπως το Macbook Air αλλά και τα νέα υβριδικά laptop που είναι και touchscreen και αποτελούν την τελευταία ελπίδα των κατασκευαστών μιας και η παραπάνω μελέτη αναφέρει μια αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 48% μέχρι το 2014.

Το PC είναι και επίσημα πλέον ένα προϊόν που δεν χρειάζονται απαραίτητα οι άνθρωποι μιας και οι βασικές του λειτουργίες έχουν μεταφερθεί σε συσκευές όπως τα iPhone και iPad. Δεν πρόκειται βέβαια να φύγει από τις ζωές μας ακόμη και οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν αλλά καθώς θα περνάνε τα χρόνια όλο και λιγότερο με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να συνεχίσουν να πέφτουν.

Η επανάσταση του iPad ήταν επιτυχημένη και το όραμα του Steve Jobs 4 χρόνια μετά έχει σάρκα και οστά!

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Πρώην διαφημιστής της Apple προβλέπει ότι το 2013 θα είναι η χρονιά που το iPhone θα γίνει iPod

iPhone-6-White

Τους τελευταίους μήνες το ίντερνετ έχει γεμίσει από φήμες που θέλουν την Apple να έχει χάσει τη αιχμή της και το iPhone να μην είναι πλέον το ίδιο “cool”. Ίσως κάποιες από τις φήμες να είναι αληθείς, ίσως και όχι, ωστόσο ο πρώην διαφημιστής της Apple, Ken Segall, προβλέπει ότι τα καλύτερα χρόνια του iPhone έρχονται.

Σε πρόσφατο post στο blog του, ο Segall προβλέπει ότι το iPhone θα ακολουθήσει έναν παρόμοιο κύκλο ανάπτυξης με αυτόν του iPod. Τα πρώτα χρόνια η Apple δούλευε ώστε να εξελίξει και να τελειοποιήσει τη συσκευή, αλλά το 2013 η Apple, σύμφωνα πάντα με τον Segall, η Apple θα κυκλοφορήσει ένα iPhone Mini, iPhone με διάφορα χρώματα και ίσως και ένα big iPhone.

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το iPhone, πολλοί πίστευαν ότι το iPhone θα ακολουθήσει το μονοπάτι του iPod. Το πρώτο και το δεύτερο χρόνο θα αφοσιώνονταν στο να εξελίξουν και να τελειοποιήσουν τη συσκευή και μετά η σειρά iPhone θα επεκτείνονταν ώστε να τραβήξει μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών.

Τα καλύτερα χρονιά του iPod ήρθαν αφού επεκτάθηκε σε μια οικογένεια προϊόντων.

Έχοντας ως δεδομένο αυτό το ιστορικό, και έχοντας ως δεδομένο την αυξανόμενη ζήτηση για ορισμένες παραλλαγές στο θέμα, υπάρχει μια καλή περίπτωση το επόμενο iPhone να είναι μια οικογένεια από iPhone.

Στη συνέχεια ο Segall μιλάει για τις διάφορες παραλλαγές του iPhone που μπορεί να δούμε. Για ένα πιο οικονομικό iPhone, o Segall λέει ότι η Apple ποτέ δεν θα ακολουθούσε το “φθηνό” μονοπάτι, αλλά θα χρησιμοποιούσε απλός μια μικρότερη οθόνη, ένα πλαστικό κάλυμμα όπως του iPhone 3GS και ίσως έναν πιο αδύναμο επεξεργαστή.

Έχουμε ακούσει φήμες ότι το iPhone θα πουλιέται σε διάφορα χρώματα και ο Segall συμφωνεί. Η Apple έχει χρησιμοποιήσει χρώματα στο παρελθόν για να ανανεώσει μια σειρά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου των iPod, MacBook και iMac. O Segall πιστεύει ότι η Apple θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στα χρώματα φέτος, ώστε το iPhone να δίνει την αίσθηση μιας πιο προσωπικής συσκευής.

Ωστόσο, αυτό που προκαλεί εντυπώσει στις προβλέψεις του Segall, είναι ότι η Apple θα προσφέρει ένα iPhone Max ή απλά ένα iPhone με μεγαλύτερη οθόνη.

To γεγονός είναι ότι αρκετός κόσμος ανταποκρίνεται θετικά στις μεγαλύτερες οθόνες που προσφέρει η Samsung και οι υπόλοιποι. Η Apple μπορεί να καθίσει και να παρακολουθεί τους ανταγωνιστές να κερδίζουν ένα μεγάλο μερίδιο από τη αγορά, ή μπορεί να φτιάξει κάποιο ποιοτικό προϊόν δίνοντας στους καταναλωτές τη επιλογή διαφορετικού μεγέθους.

Η κυκλοφορία του iPhone 5 και του iPad mini πέρυσι αποδεικνύει ότι η Apple δεν φοβάται να μεγαλώσει ή να μικρύνει τις οθόνες, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της. Αμφιβάλουμε για το αν θα δούμε ένα iPhone Max το 2013, ωστόσο αν ο Segall έχει δίκιο, μήπως το 2014 είναι η χρονιά του iPhablet;

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Πώς ο γυναικείος παράγοντας έσωσε τις πωλήσεις του iPhone στην Ιαπωνία

alg_iphone-japan

Θυμάστε που όταν κυκλοφόρησε το iPhone για πρώτη φορά στην Ιαπωνία πολλοί ήταν εκείνοι που το καταδίκασαν και ανέφεραν πως ποτέ δεν θα έπιανε σαν προϊόν στην χώρα αυτή, προδικάζοντας τις πωλήσεις του και ανάγοντας το σε μια παταγώδη αποτυχία της Apple;

H αλήθεια ήταν πως αν και βλακώδεις οι απόψεις εκείνες τότε, το iPhone δεν τα πήγε αρχικά καλά στην Ιαπωνία προβληματίζοντας ακόμη και τον Steve Jobs μιας και η αγορά της εν λόγω χώρας είναι η νούμερο 1 για gadgets και νέες τεχνολογίες.

Αυτό που δεν περίμενε κανένας στην Apple ήταν πως οι μοίρα του iPhone θα άλλαζε και μάλιστα σύντομα εξαιτίας ενός παράγοντα που δεν είχαν φανταστεί. Ποιος ήταν αυτός; Οι γυναίκες.

Το Fortune σήμερα έχει ένα πολύ καλό άρθρο για το πως το iPhone κατάφερε να βγει νικητής στην Ιαπωνική αγορά και πως οι γυναίκες της χώρας βοήθησαν και μάλιστα καταλυτικά σε αυτό.

“Το iPhone ήταν μια τεράστια επιτυχία για τον γυναικείο πληθυσμό της χώρας, Οι γυναίκες το αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και το iPhone 3G σύντομα έγινε σύμβολο στην μόδα της χώρας. Το γεγονός ότι μπορούσαν να του προσθέτουν και ευφάνταστες θήκες και να του αλλάζουν την εμφάνιση κατά το δοκούν βοήθησε ακόμη περισσότερο ώστε το iPhone να γίνει το αγαπημένο τους gadget σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Στην Ιαπωνία ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και οι πάροχοι ποτέ δεν φαντάστηκαν πως το κινητό της Apple που είχε μόνο τα απαραίτητα σαν υπηρεσίες θα μπορούσε να συναγωνιστεί τις τότε συσκευές της χώρας που είχαν από e-wallet μέχρι και TV.”

First, he says, you have to understand what a colossal and unexpected hit the iPhone was with Japanese women. “The iPhone has been very strong among women from very early on. The original round plastic iPhone 3G series soon become a fashion item for Japanese women who also enjoyed the huge variation of cases and ease of decoration. Then there is the brand loyalty of Japanese women.”

Japan had phones just as good-looking as the iPhone. The once popular Infobar candy bar phone even won international design prizes. But the craze for the iPhone, despite lacking all the bells and whistles Japanese telecoms executives thought were indispensable (e-wallet, TV, etc) proved overwhelming.

Σημαντικό ρόλο στην άνοδο του iPhone έπαιξε και η απόφαση της Apple να πάει κόντρα στο ρεύμα των άλλων εταιρειών όπως της Nokia και της Samsung που προσαρμόζανε το software των συσκευών ανά πάροχο και έτσι ίδια μοντέλα κυκλοφορούσαν με διαφορετικό software. To iPhone παρέμεινε με το ίδιο software ανεξάρτητου συμβολαίων και παρόχων και αυτό ήταν κάτι που άρεσε στον κόσμο ιδιαίτερα.

Ας μην ξεχνάμε πως ο Steve Jobs είχε τονίσει αρκετές φορές πως το software, λογισμικό αν προτιμάτε, θα είναι πάντα σημαντικότερο από το hardware μιας συσκευής.

“As Steve Jobs once said, Japanese manufacturers’ biggest mistake is they didn’t realize how important software technology has become. Most of the executives at Japanese consumer electronics manufacturers were hardware engineers, and they don’t get the importance of software or how software business works.” he says.

 

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews