Αρχική Blog Σελίδα 5617

The Truth will come out o Kim Dotcom ενάντια στον Λευκό Οίκο

Η νομική ομάδα του Megaupload δεν περιορίζει τον αγώνα της με την κυβέρνηση των ΗΠΑ μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων. Σήμερα δημοσίευσαν ένα λεπτομερές white paper που αναφέρει ότι ο Λευκός Οίκος έχει ξεπουληθεί στα μεγάλα εταιρικά συμφέροντα και ιδιαίτερα Χόλιγουντ. “Το μήνυμα είναι σαφές. Ο Λευκός Οίκος είναι προς πώληση. Όλο και περισσότερο τα δικαιώματά μας εξαφανίζονται για να προστατευτούν τα συμφέροντα μεγάλων εταιρειών και των δισεκατομμυριούχων μετόχων τους, ” αναφέρει ο Dotcom.

“The Truth will come out.”

truthΟ ιδρυτής του Megaupload Kim Dotcom έχει αναρτήσει εδώ και μήνες στην ιστοσελίδα του το παραπάνω μήνυμα και σήμερα κυκλοφόρησε το white paper που στέφεται ενάντια στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, εξηγώντας το πως λειτουργεί σε υποθέσεις σαν και αυτή του Megaupload.

Με τίτλο “Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι εναντίον σας (και ναντίον του Kim Dotcom)” και γράφτηκε από τους δικηγόρους του Megaupload, Ira Rothken και Robert Amsterdam. Το paper κατηγορεί την κυβέρνηση Ομπάμα ότι είναι ένα πιόνι των μεγάλων εταιρειών.
Σύμφωνα με τον Dotcom η υπόθεσή του Megaupload είναι μόνο ένα παράδειγμα για το πώς τα εταιρικά συμφέροντα απειλούν τα δικαιώματα και τις προσωπικές ελευθερίες στο Internet γενικότερα.

“Η Silicon Valley έχει μετατραπεί σε Valley επιτήρησης. Τα παιδιά με τα πλήκτρα είναι οι νέοι τρομοκράτες. Τα πνευματικά δικαιώματα είναι τώρα θέμα εθνικής ασφάλειας. Αυτό είναι πολύ αντιαμερικάνικο. Διαβάστε το white paper και ξυπνήστε. ”

Η έκθεση περιέχει 38-σελίδες και ξεκινά κάπως έτσι:

“Η ποινική δίωξη του Megaupload και του Kim Dotcom που υποτίθεται ότι είναι η μεγαλύτερη υπόθεση πνευματικών δικαιωμάτων στην ιστορία, με τη συμμετοχή δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο, στηρίζεται σε εξαιρετικά αμφίβολες νομικές αρχές και προφανώς προωθείται από την επιθυμία του Λευκού Οίκου για να ηρεμήσει την βιομηχανία του κινηματογράφου σε αντάλλαγμα τις συνεισφορές τους στις προεκλογικές εκστρατείας και γενικότερα στην κάθε πολιτική στήριξη,”

Ένα από τα βασικά παράπονα εναντίον της νομικής διαδικασίας που κινήθηκε είναι ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ  το Megaupload και οι υπάλληλοί του δεν μπορεί να θεωρηθούν ποινικώς υπεύθυνοι για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων που διαπράττονται από τους χρήστες του site.

“Η εισαγγελία προσπαθεί να ρίξει στο Megaupload και τα στελέχη του την ποινική ευθύνη για τις υποτιθέμενες παραβιάσεις που έγιναν από τρίτους  στον χώρο αποθήκευσης της εταιρείας (σύννεφο). Το πρόβλημα με αυτό, όμως, είναι ότι η δευτερογενής παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων δεν είναι -και ούτε ήταν ποτέ – έγκλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες ”

Τα περισσότερα από τα νομικά επιχειρήματα που αναφέρονται στο white paper έχουν επισημανθεί και στο παρελθόν. Ποια είναι ωστόσο η νέα, μετωπική επίθεση της νομικής ομάδας εναντίον της κυβέρνησης Ομπάμα. Αυτό που αναφέρει με λίγα λόγια είναι ότι ο Λευκός Οίκος έχει διαφθαρεί  από τα χρήματα των εταιρειών και ότι η επίθεση εναντίον του Megaupload ήταν ένα είδος ανταπόδοσης, αναφέρει το Torrentfreak.

«Ο βαθμός στον οποίο το Copyright λόμπι, και η MPAA συγκεκριμένα, έχουν καταφέρει να ενορχηστρώνουν τη σημερινή διοίκηση με αποτέλεσμα να “κατεβάσουν” και να κυνηγήσουν δικαστικά μια εταιρεία και τα στελέχη της είναι, κυριολεκτικά, αντιαμερικανικό», αναφέρουν οι δικηγόροι.

Διεφθαρμένοι από μια αρκετά μεγάλη οικονομική συμβολή από διάφορα εταιρικά συμφέροντα στις εκλογές, η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών δεν έχει πλέον τα ηθικά πρότυπα του κράτους δικαίου, υποστηρίζουν οι δικηγόροι.

“Ο Λευκός Οίκος παραβιάζει τα δικαιώματα ποινικών κατηγορούμενων, παραπλανεί τα δικαστήρια με αβάσιμες νομικές θεωρίες, εφόσον τα κεφαλαία παραμένουν απρόσκοπτα.”

H Foxconn ετοιμάζεται για τη ζωή μετά την Apple

hi-852-foxconn-workers

Σύμφωνα με το New York Times, η Foxconn αναγκάζετε να κάνει προετοιμασίες για τη ζωή μετά την Apple, μετά τη μειωμένη ζήτηση για το iPhone και τις άλλες iOS συσκευές.

Ο κατασκευαστής τα πήγαινε μια χαρά με τη τεράστια επιτυχία της Apple τα τελευταία χρόνια, βγάζοντας τουλάχιστον το 40% των κερδών του από εκείνη. Ωστόσο, μετά τη 19.2% πτώση στα κέρδη που είδε το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία του Cupertino, λόγο της μειωμένης ζήτησης για iPhone και iPad, η Foxconn κοιτάζει πλέον τρόπους για να ανεξαρτητοποιηθεί από την Apple.

Η Foxconn κατασκευάζει επίσης και προϊόντα για την Amazon, Dell, HP, Nokia, Sony και αρκετές άλλες. Ωστόσο η επιτυχία της Apple με τα iPhone και τα iPad οδήγησε την εταιρεία του Cupertino στο να γίνει ο καλύτερος πελάτης της Foxconn.

Τώρα όμως, η Foxconn ψάχνει τρόπους με του οποίους θα έχει τα ίδια κέρδη χωρίς να πτοείτε από τη μείωση της ζήτησης των προϊόντων της Apple.

Μια από τις κινήσεις που έκανε η Foxconn είναι να ξεκινήσει τη κατασκευή δικών της προϊόντων. Η εταιρεία ξεκίνησε να σχεδιάζει τις δικές τις τηλεοράσεις, οι οποίες πωλούνται κάτω από τη μάρκα RadioShack στο Καναδά και κάτω από τη μάρκα Vizio στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι και 840 εκατομμύρια δολάρια επένδυσε στη Sharp ώστε να σιγουρέψει τα μεγάλα LCD πάνελ της.

Ωστόσο, όπως γνωρίζουν πολύ καλά εταιρείες όπως η Samsung, Sony και LG, είναι δύσκολο κάποιος να βγάλει λεφτά από τις τηλεοράσεις. Η παγκόσμια ζήτηση για τις LCD τηλεοράσεις έπεσε 1% μέσα στο 2012 ενώ η γενικότερη ζήτηση για όλων των ειδών τηλεοράσεων έπεσε 6%, σύμφωνα με την NPD DisplaySearch.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η Foxconn έχει πουλήσει μόλις 20.000 κομμάτια στη Ταϊβάν μέχρι στιγμής. Ωστόσο, η εταιρεία δουλεύει με τα κανάλια της Ταϊβάν και της Κίνας ώστε να προσφέρουν επιδοτούμενες τηλεοράσεις, οι οποίες φυσικά θα κοστίζουν πολύ λιγότερο όταν κάποιος τις αγοράζει με συνδρομή.

Για παράδειγμα, οι καταναλωτές θα αγοράζουν μια 60-ιντσών τηλεόραση για μόλις 33.800 Ταϊβανέζικα δολάρια (1.150 Αμερικάνικα δολάρια), με τη προϋπόθεση ότι θα πληρώνουν κάθε μήνα 1.158 Ταϊβανέζικα δολάρια με διετές συμβόλαιο. Σαν να αγοράζουν δηλαδή κινητό με συμβόλαιο.

Το πρόβλημα με τη κατασκευή τηλεοράσεων είναι ότι η Foxconn καταλήγει να ανταγωνίζεται τους πελάτες της. Κάποιοι αναλυτές λένε ότι η εταιρεία έχει δυο αντιφατικούς σκοπούς. Ο ένας είναι ότι δεν θέλει να ανταγωνιστεί τη Sony, Sharp και Toshiba διότι κατασκευάζει τις δικές τους τηλεοράσεις και ο άλλος είναι ότι έχουν πάρα πολλά LCD πάνελ τα οποία πρέπει κάπου να χρησιμοποιηθούν.

“Οπότε τι κάνεις έχοντας ξοδέψει 840 εκατομμύρια για τα LCD πάνελ;” λέει ο Thomspon Wu, αναλυτής της Credit Suisse. “Άπλα λες ότι πρέπει να αποφασίσω ή θα φτιάχνω τηλεοράσεις και θα τις πουλάω με έκπτωση ή δεν θα τα κάνω τίποτα.”

Εταιρείες στη Ταϊβάν το κάνουν αυτό συνέχεια, σύμφωνα με τον Kirk Yang της Barclays Asia Technology Research. Πουλάνε προϊόντα με κάποιο χάσιμο μόνο και μόνο για να ξεκινήσουν, και μόλις οι πωλήσεις αυξηθούν τότε βγάζουν κάποιο μικρό κέρδος.

Κάποιοι αναλυτές πιστεύουν ότι η Foxconn αγόρασε όλα αυτά τα πάνελ διότι περίμενε τη τηλεόραση από την Apple, η οποία ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα κατασκευαστεί από τη Foxconn, ωστόσο ακόμα δεν έχει ακουστεί τίποτα για εκείνη.

Το μεγάλο στοίχημα για τη Foxconn είναι ακόμα αυτό. Θα φτιάξει η Apple τηλεόραση; Και αν το κάνει θα είναι η Foxconn ο κατασκευαστής; Διότι αν είναι, τότε η εταιρεία είναι πιο έτοιμη από ποτέ να παράγει τεράστιες ποσότητες.

Οπότε, τι κάνει τώρα πραγματικά η Foxconn; Ετοιμάζεται για τη ζωή μετά την Apple ή απλά ετοιμάζετε για το “Next Big Thing” της εταιρείας;

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

O διάδοχος του Nike+ Fuel Band θα έχει σημαντικές βελτιώσεις

Nike-Fuel-Featured

Ο Andru Edwards του GearLive ανέφερε χθες πως έχει έγκυρες πληροφορίες για τον διάδοχο του πετυχημένου και καινοτόμου περικάρπιου που παρακολουθεί και μετρά την καθημερινή κίνηση του σώματος με στόχο «να παρέχει κίνητρα και έμπνευση στους ανθρώπους για να γίνουν πιο δραστήριοι». Οι δραστηριότητες  μετριούνται με μια νέα μονάδα μέτρησης που ονομάζεται NikeFuel: όσο πιο δραστήριοι είστε, τόσο περισσότερο NikeFuel κερδίζετε.

Το εργονομικό, φιλικό προς το χρήστη NIKE+ FuelBand είναι σχεδιασμένο για να φοριέται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Xρησιμοποιεί την μέτρηση της επιτάχυνσης για να παρέχει πληροφορίες για διάφορες δραστηριότητες μέσω της κίνησης του καρπού σε μια οθόνη τύπου LED dot matrix. Οι χρήστες καθορίζουν καθημερινά ένα στόχο για το πόσο δραστήριοι θέλουν να είναι και ποια τιμή NikeFuel θέλουν να επιτύχουν. Το NIKE+ FuelBand εμφανίζει μια σειρά 20 φωτεινών ενδείξεων τύπου LED με χρώμα που ξεκινά από το κόκκινο και φτάνει έως το πράσινο καθώς ο χρήστης πλησιάζει στην επίτευξη του στόχου του.

NIKE+ FuelBand

Το FuelBand συγχρονίζεται με την ιστοσελίδα του Nike+ μέσω μιας ενσωματωμένης θύρας USB ή ασύρματα (με σύνδεση Bluetooth) με μια δωρεάν εφαρμογή για το iPhone, ώστε να καταγράφεται καθημερινά η δραστηριότητα και να μπορεί ο χρήστης να παρακολουθεί την πρόοδό του. Το περιβάλλον της εφαρμογής παρέχει επίσης ενθαρρυντικά σχόλια και κίνητρα καθώς επιτυγχάνονται οι στόχοι.

nike-fuelband-colors

Είναι ένα προϊόν που σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην Αμερική και θερμός οπαδός του και θαυμαστής είναι και ο Tim Cook της Apple που φοράει πάντοτε ένα στο χέρι του. Εξάλλου οι σχέσεις Apple και Nike είναι πολύ στενές και βαθείες με μια φιλιά που πάει πολύ πίσω στον χρόνο.

Ο  Andru Edwards λοιπόν αναφέρει πως η Nike σύντομα θα κυκλοφορήσει τον διάδοχο του με βελτιώσεις που έχουν να κάνουν με μια καλύτερη οθόνη, προσθήκη μετρήσεων των παλμών της καρδιάς, υποστήριξη bluetooth 4.0 για καλύτερο συγχρονισμό και διάρκεια ζωής της μπαταρίας και πρόσβαση στα δεδομένα του accelerometer από τους developers με ένα καλύτερο και δημόσιο API που θα δώσει η εταιρεία.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή ο διάδοχος του NIKE+ FuelBand έχει ήδη κατασκευαστεί και είναι στην διαδικασία εκτενών τεστ σε πραγματικές συνθήκες αλλά κανένας δεν γνωρίζει ακόμη με βεβαιότητα πότε η Nike θα το κάνει διαθέσιμο προς πώληση.

Να τονίσουμε πως οι άριστες σχέσεις μεταξύ Apple και Nike έχουν κάνει πολλούς να πιστεύουν πως το αναμενόμενο iWatch της Apple θα έχει ενσωματωμένα κάποια από τα χαρακτηριστικά του τωρινού NIKE+ FuelBand.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Περισσότερες αποδείξεις για το ότι το iPad σκότωσε το PC

SteveJobs-Wide

Για εσάς που παρατηρείται τις πωλήσεις των PC και έχετε διαβάσει για τις πρωτοφανή μειωμένες πωλήσεις τους, τα παρακάτω θα αποτελέσουν ακόμη μια απόδειξη πως πλέον βρισκόμαστε σε μια μετά PC  εποχή και πως χρόνο με τον χρόνο οι πωλήσεις των άλλοτε πανίσχυρων μηχανημάτων θα συνεχίσουν να πέφτουν.

Για πρώτη φορά στην ιστορία οι πωλήσεις των tablet θα ξεπεράσουν αυτές των PC  μέσα στο 2013. Όχι και άσχημα αν αναλογιστεί κανείς ότι έρχεται από μια κατηγορία που όταν δημιουργήθηκε με τη εμφάνιση του iPad οι κατασκευαστές PC την κορόιδευαν και θεωρούσαν τρελό τον Steve Jobs και την Apple που περίμενε να έχει κέρδη από ένα τέτοιο “gadget”. Μόλις 4 χρόνια μετά και η μεγάλη ανατροπή ήρθε από ένα “gadget” και έχει ταρακουνήσει μια βιομηχανία ολόκληρη.

Το NPD DisplaySearch, αναφέρει σήμερα πως οι παγκόσμιες πωλήσεις των tablet θα εκτοξευτούν στα 256.5 εκατομμύρια φτάνοντας τα 579.4 εκατομμύρια μέχρι το 2017.

Το μόνο 2 προϊόντα που συνεχίζουν να αντιστέκονται είναι τα Ultrabooks όπως το Macbook Air αλλά και τα νέα υβριδικά laptop που είναι και touchscreen και αποτελούν την τελευταία ελπίδα των κατασκευαστών μιας και η παραπάνω μελέτη αναφέρει μια αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 48% μέχρι το 2014.

Το PC είναι και επίσημα πλέον ένα προϊόν που δεν χρειάζονται απαραίτητα οι άνθρωποι μιας και οι βασικές του λειτουργίες έχουν μεταφερθεί σε συσκευές όπως τα iPhone και iPad. Δεν πρόκειται βέβαια να φύγει από τις ζωές μας ακόμη και οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν αλλά καθώς θα περνάνε τα χρόνια όλο και λιγότερο με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να συνεχίσουν να πέφτουν.

Η επανάσταση του iPad ήταν επιτυχημένη και το όραμα του Steve Jobs 4 χρόνια μετά έχει σάρκα και οστά!

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Πρώην διαφημιστής της Apple προβλέπει ότι το 2013 θα είναι η χρονιά που το iPhone θα γίνει iPod

iPhone-6-White

Τους τελευταίους μήνες το ίντερνετ έχει γεμίσει από φήμες που θέλουν την Apple να έχει χάσει τη αιχμή της και το iPhone να μην είναι πλέον το ίδιο “cool”. Ίσως κάποιες από τις φήμες να είναι αληθείς, ίσως και όχι, ωστόσο ο πρώην διαφημιστής της Apple, Ken Segall, προβλέπει ότι τα καλύτερα χρόνια του iPhone έρχονται.

Σε πρόσφατο post στο blog του, ο Segall προβλέπει ότι το iPhone θα ακολουθήσει έναν παρόμοιο κύκλο ανάπτυξης με αυτόν του iPod. Τα πρώτα χρόνια η Apple δούλευε ώστε να εξελίξει και να τελειοποιήσει τη συσκευή, αλλά το 2013 η Apple, σύμφωνα πάντα με τον Segall, η Apple θα κυκλοφορήσει ένα iPhone Mini, iPhone με διάφορα χρώματα και ίσως και ένα big iPhone.

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το iPhone, πολλοί πίστευαν ότι το iPhone θα ακολουθήσει το μονοπάτι του iPod. Το πρώτο και το δεύτερο χρόνο θα αφοσιώνονταν στο να εξελίξουν και να τελειοποιήσουν τη συσκευή και μετά η σειρά iPhone θα επεκτείνονταν ώστε να τραβήξει μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών.

Τα καλύτερα χρονιά του iPod ήρθαν αφού επεκτάθηκε σε μια οικογένεια προϊόντων.

Έχοντας ως δεδομένο αυτό το ιστορικό, και έχοντας ως δεδομένο την αυξανόμενη ζήτηση για ορισμένες παραλλαγές στο θέμα, υπάρχει μια καλή περίπτωση το επόμενο iPhone να είναι μια οικογένεια από iPhone.

Στη συνέχεια ο Segall μιλάει για τις διάφορες παραλλαγές του iPhone που μπορεί να δούμε. Για ένα πιο οικονομικό iPhone, o Segall λέει ότι η Apple ποτέ δεν θα ακολουθούσε το “φθηνό” μονοπάτι, αλλά θα χρησιμοποιούσε απλός μια μικρότερη οθόνη, ένα πλαστικό κάλυμμα όπως του iPhone 3GS και ίσως έναν πιο αδύναμο επεξεργαστή.

Έχουμε ακούσει φήμες ότι το iPhone θα πουλιέται σε διάφορα χρώματα και ο Segall συμφωνεί. Η Apple έχει χρησιμοποιήσει χρώματα στο παρελθόν για να ανανεώσει μια σειρά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου των iPod, MacBook και iMac. O Segall πιστεύει ότι η Apple θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στα χρώματα φέτος, ώστε το iPhone να δίνει την αίσθηση μιας πιο προσωπικής συσκευής.

Ωστόσο, αυτό που προκαλεί εντυπώσει στις προβλέψεις του Segall, είναι ότι η Apple θα προσφέρει ένα iPhone Max ή απλά ένα iPhone με μεγαλύτερη οθόνη.

To γεγονός είναι ότι αρκετός κόσμος ανταποκρίνεται θετικά στις μεγαλύτερες οθόνες που προσφέρει η Samsung και οι υπόλοιποι. Η Apple μπορεί να καθίσει και να παρακολουθεί τους ανταγωνιστές να κερδίζουν ένα μεγάλο μερίδιο από τη αγορά, ή μπορεί να φτιάξει κάποιο ποιοτικό προϊόν δίνοντας στους καταναλωτές τη επιλογή διαφορετικού μεγέθους.

Η κυκλοφορία του iPhone 5 και του iPad mini πέρυσι αποδεικνύει ότι η Apple δεν φοβάται να μεγαλώσει ή να μικρύνει τις οθόνες, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της. Αμφιβάλουμε για το αν θα δούμε ένα iPhone Max το 2013, ωστόσο αν ο Segall έχει δίκιο, μήπως το 2014 είναι η χρονιά του iPhablet;

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Πώς ο γυναικείος παράγοντας έσωσε τις πωλήσεις του iPhone στην Ιαπωνία

alg_iphone-japan

Θυμάστε που όταν κυκλοφόρησε το iPhone για πρώτη φορά στην Ιαπωνία πολλοί ήταν εκείνοι που το καταδίκασαν και ανέφεραν πως ποτέ δεν θα έπιανε σαν προϊόν στην χώρα αυτή, προδικάζοντας τις πωλήσεις του και ανάγοντας το σε μια παταγώδη αποτυχία της Apple;

H αλήθεια ήταν πως αν και βλακώδεις οι απόψεις εκείνες τότε, το iPhone δεν τα πήγε αρχικά καλά στην Ιαπωνία προβληματίζοντας ακόμη και τον Steve Jobs μιας και η αγορά της εν λόγω χώρας είναι η νούμερο 1 για gadgets και νέες τεχνολογίες.

Αυτό που δεν περίμενε κανένας στην Apple ήταν πως οι μοίρα του iPhone θα άλλαζε και μάλιστα σύντομα εξαιτίας ενός παράγοντα που δεν είχαν φανταστεί. Ποιος ήταν αυτός; Οι γυναίκες.

Το Fortune σήμερα έχει ένα πολύ καλό άρθρο για το πως το iPhone κατάφερε να βγει νικητής στην Ιαπωνική αγορά και πως οι γυναίκες της χώρας βοήθησαν και μάλιστα καταλυτικά σε αυτό.

“Το iPhone ήταν μια τεράστια επιτυχία για τον γυναικείο πληθυσμό της χώρας, Οι γυναίκες το αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και το iPhone 3G σύντομα έγινε σύμβολο στην μόδα της χώρας. Το γεγονός ότι μπορούσαν να του προσθέτουν και ευφάνταστες θήκες και να του αλλάζουν την εμφάνιση κατά το δοκούν βοήθησε ακόμη περισσότερο ώστε το iPhone να γίνει το αγαπημένο τους gadget σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Στην Ιαπωνία ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και οι πάροχοι ποτέ δεν φαντάστηκαν πως το κινητό της Apple που είχε μόνο τα απαραίτητα σαν υπηρεσίες θα μπορούσε να συναγωνιστεί τις τότε συσκευές της χώρας που είχαν από e-wallet μέχρι και TV.”

First, he says, you have to understand what a colossal and unexpected hit the iPhone was with Japanese women. “The iPhone has been very strong among women from very early on. The original round plastic iPhone 3G series soon become a fashion item for Japanese women who also enjoyed the huge variation of cases and ease of decoration. Then there is the brand loyalty of Japanese women.”

Japan had phones just as good-looking as the iPhone. The once popular Infobar candy bar phone even won international design prizes. But the craze for the iPhone, despite lacking all the bells and whistles Japanese telecoms executives thought were indispensable (e-wallet, TV, etc) proved overwhelming.

Σημαντικό ρόλο στην άνοδο του iPhone έπαιξε και η απόφαση της Apple να πάει κόντρα στο ρεύμα των άλλων εταιρειών όπως της Nokia και της Samsung που προσαρμόζανε το software των συσκευών ανά πάροχο και έτσι ίδια μοντέλα κυκλοφορούσαν με διαφορετικό software. To iPhone παρέμεινε με το ίδιο software ανεξάρτητου συμβολαίων και παρόχων και αυτό ήταν κάτι που άρεσε στον κόσμο ιδιαίτερα.

Ας μην ξεχνάμε πως ο Steve Jobs είχε τονίσει αρκετές φορές πως το software, λογισμικό αν προτιμάτε, θα είναι πάντα σημαντικότερο από το hardware μιας συσκευής.

“As Steve Jobs once said, Japanese manufacturers’ biggest mistake is they didn’t realize how important software technology has become. Most of the executives at Japanese consumer electronics manufacturers were hardware engineers, and they don’t get the importance of software or how software business works.” he says.

 

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Tagvidz Phishing Scam στο Facebook

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, εγκληματίες του κυβερνοχώρου προσπαθούν να δελεάσουν τους χρήστες του Facebook και να τους οδηγήσουν σε μια κακόβουλη ιστοσελίδα, για να τους κάνουν να τους δώσουν τα διαπιστευτήρια της σύνδεσης τους.

Tagvidz-PhishingΣύμφωνα με το Facecrooks, όλα ξεκινούν με την εξής δημοσίευση: “Δείτε το βίντεο στο facebook στο 1.45 omg!:.. D www.Tagvidz com

Το Tagvidz.com δεν είναι ιστοσελίδα διαμοιρασμού βίντεο, όπως φαίνεται. Είναι μια phishing ιστοσελίδα που σχεδιάστηκε για να αποσπάει τα usernames και τα passwords των ανυποψίαστων χρηστών του Facebook.

Προς το παρόν το Tagvidz.com είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας και το domain έχει επισημανθεί ως κακόβουλο από δίαφορα antivirus. Ωστόσο, οι απατεώνες μπορεί να δημιουργήσουν άλλη ιστοσείδα κάτω από νέο domain, ανά πάσα στιγμή και να ξεκινήσουν εκ νέου την κακόβουλη καμπάνια.

Σε περίπτωση που έχετε πέσει θύμα αυτής της απάτης, φροντίστε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας άμεσα. Για να προστατεύσετε τον εαυτό σας από απάτες phishing, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων στο Facebook, χρησιμοποιώντας την εξακρίβωση μέσω SMS που θα λαμβάνετε στο κινητό σας.

Ubuntu Malware Removal Toolkit φτιάξτε μολυσμένα συστήματα Windows

Το Ubuntu Malware Removal Toolkit (LiveCD) είναι μια διανομή Linux που βασίζεται στα Ubuntu. Είναι φτιαγμένη για να βοηθήσει τους χρήστες των Windows να σώσουν το λειτουργικό τους.

ubuntu-mrtΣύμφωνα με τους προγραμματιστές, σκοπός της διανομής Ubuntu Malware Toolkit είναι να δημιουργηθεί ένα φορητό περιβάλλον που θα διευκολύνει την αφαίρεση κακόβουλων προγραμμάτων από μολυσμένα συστήματα Windows.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Ubuntu Malware Removal Toolkit 1.2:

• Οι χρήστες μπορούν να ανιχνεύσουν και να καθαρίσουν τα malware των Windows απευθείας από το LiveCD.
• Η διανομή είναι πραγματικά εύκολη στη χρήση της, ακόμη και για αρχάριους χρήστες που δεν γνωρίζουν τα Linux και το Ubuntu.
• Το Nautilus έχει ένα προσαρμοσμένο script που μπορεί να βοηθήσει στη σάρωση πολλαπλών αρχείων και φακέλων.
• Έχουν ενσωματωθεί πρωτόκολλα για υποστήριξη  δικτύων των Windows.
• Οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν και να διερευνήσουν όλα τα αρχεία μητρώου των Windows.

Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό το χρήσιμο διανομής μπορείτε να δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα.

Download

Firefox 21 Beta 7 (21.0b7) διαθέσιμη για Download

firefox

 

Η νέα έκδοση 21 Beta 7 του Firefox είναι διαθέσιμη για download από τους developers. Δοκιμάστε τη πρώτοι για Windows, Mac και Linux στα Ελληνικά.

Release Notes

Στο στόχαστρο της E.E. η Motorola Mobility για αθέμιτο ανταγωνισμό

motorola_logoΗ Motorola Mobility ενδέχεται να έχει καταχραστεί την δεσπόζουσα θέση της στην αγορά, όταν αρνήθηκε να παραχωρήσει στην Apple δικαίωμα εκμετάλλευσης τεχνολογίας, στοιχειώδους για την λειτουργία των κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με το αποτέλεσμα της προκαταρκτικής εξέτασης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην Ε.Ε.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρείται παραβίαση της νομοθεσίας που προστατεύει τον υγιή ανταγωνισμό, η άρνηση της παραχώρησης του δικαιώματος εκμετάλλευσης κατοχυρωμένων τεχνολογιών, υπό όρους εύλογους και δίκαιους, χωρίς διακρίσεις, όταν η ενδιαφερόμενη επιχείρηση είναι πρόθυμη να αποδεχτεί τους όρους αυτούς και να καταβάλλει το (λογικό) αντίτιμο.

Η Motorola Mobility, η οποία εξαγοράστηκε από την Google τον Αύγουστο του 2011, κατείχε εντολή δικαστηρίου που απέτρεπε την χρήση κατοχυρωμένων, αν και στοιχειωδών για την βιομηχανία, τεχνολογιών.

«Η προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας θεωρείται ακρογωνιαίος λίθος για την καινοτομία και την ανάπτυξη. Το ίδιο ισχύει και για τον ανταγωνισμό», σχολίασε ο Χ.Αλμούνια, ο ευρωπαίος επίτροπος, αρμόδιος για θέματα ανταγωνισμού.

Πάντως, πρόκειται για το αποτέλεσμα της προκαταρκτικής διερεύνησης του θέματος που κάνει η Επιτροπή. Δεν αποτελεί τελικό συμπέρασμα, θα μπορούσε όμως να οδηγήσει στην απαγγελία επίσημων κατηγοριών για αθέμιτο ανταγωνισμό. Σε αυτή την περίπτωση, ένα πιθανό πρόστιμο θα επιβάρυνε την Motorola Mobility, όχι την Google, καθώς «η περισσότερη δραστηριότητα που ίσως αποδειχτεί πως παραβιάζει τους κανόνες περί υγιούς ανταγωνισμού έλαβε χώρα πριν η Google εξαγοράσει την εταιρεία», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής, Τζόναθαν Τοντ.

in