Αρχική Blog Σελίδα 5619

To 57% των κερδών από τα smartphone πάνε στην Apple ενώ το υπόλοιπο 43% πάει στη Samsung

canaccord

Παρόλο που υπάρχουν αρκετοί κατασκευαστές smartphone μόνο δυο είναι αυτοί που πραγματικά μετράνε. Η Apple και η Samsung. Οι δυο εταιρείες πολεμούν συνεχώς για να πάρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από τη παγκόσμια αγορά και μέχρι στιγμή έχουν καταφέρει να πάρουν όλα τα κέρδη.

Μια νέα αναφορά από την Canaccord Genuity, δείχνει ότι παρόλο που κάποιοι κατασκευαστές smartphone είδαν αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2013, η Apple και η Samsung εξακολουθούν να έχουν το 100% των κερδών, με την Apple να έχει το 57% και τη Samsung το υπόλοιπο 43%.

Ωστόσο, παρόλο που το 100% ακούγεται εντυπωσιακό, είναι μείωση διότι το προηγούμενο τρίμηνο η Samsung και η Apple είχαν το 103% των κερδών. Ο αναλυτής T. Michael Walkley της Canaccord είπε το εξής:

Παρόλο που η Apple και η Samsung κυριαρχούν στα κέρδη της βιομηχανίας, το αυξημένος κόστος παραγωγής μείωσαν το συνολικό κέρδος της Apple και της Samsung στο 100% από επίπεδα πάνω του 100% που είχαν τα προηγούμενα τρίμηνα.

Το κέρδος της Apple έπεσε από το 72% το τέταρτο τρίμηνο του 2012 στο 57% το πρώτο τρίμηνο του 2013 και αυτό κυρίως της μειωμένης ζήτησης του iPhone 5 και της αυξημένης ζήτησης του iPhone 4 και iPhone 4S. H μόνη εταιρεία πέρα από την Apple και τη Samsung που είχε κέρδος το πρώτο τρίμηνο του 2013 ήταν η LG με 1% και αυτό διότι η Motorola έπεσε στο -1%.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

McAfee κοντά σε μια οριστική συμφωνία για την αγορά της Stonesoft

Η McAfee είναι κοντά σε μια οριστική συμφωνία για την αγορά της Stonesoft, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην παροχή λύσεων ασφάλειας του κυβερνοχώρου, όπως τα συστήματα πρόληψης της φοροδιαφυγής, firewalls επόμενης γενιάς  αλλά και υπηρεσίες SSL VPN.

mcafee-stonesoftΗ Stonesoft θα λάβει γύρω στα 389 εκατομμύρια δολάρια δηλαδή  296 εκατομμύρια ευρώ.

McAfee είναι πεπεισμένη ότι η εξαγορά της Stonesoft – η οποία διαθέτει σήμερα πάνω από 6.500 πελάτες σε όλο τον κόσμο – θα τους επιτρέψει να βελτιώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κυρίως επειδή οι firewall υπηρεσίες της Stonesoft έχουν μεγάλη ζήτηση το τελευταίο διάστημα.

“Με την επικείμενη προσθήκη νέων προϊόντων και των υπηρεσιών από την Stonesoft, η McAfee κάνει μια σημαντική επένδυση στην τεχνολογία firewall επόμενης γενιάς. Οι νέες υπηρεσίες θεωρούνται αναγκαίες για τις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο διαδικτυακών απειλών”, σχολίασε ο Michael DeCesare, πρόεδρος της McAfee.

“Η Stonesoft είναι μια κορυφαία και πρωτοπόρος εταιρεία σε αυτό το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς. Σχεδιάζουμε να ενσωματώσουμε τις υπηρεσίες της Stonesoft με τα προϊόντα McAfee. ”

Η Stonesoft θα επωφεληθεί επίσης αρκετά από την κίνηση αυτή, επειδή η πελατειακή της βάση θα είναι σε θέση να επωφεληθεί από τις ολοκληρωμένες λύσεις που προσφέρει η McAfee.

Syrian Electronic Army hacked ο λογαριασμός στο Twitter του E! Online

Η γνωστή πια ομάδα Syrian Electronic Army παραβίασε άλλο ένα λογαριασμό στο Twitter. Αυτή τη φορά χτύπησε ακόμη μια μεγάλη εταιρεία. Το θύμα είναι η E! Online, μια δημοφιλής σελίδα με κουτσομπολιά διασημοτήτων.

sea
Οι hackers ισχυρίζονται ότι δεν έχουν παραβιαστεί όχι μόνο τον λογαριασμό του Twitter τις on-line, αλλά και τν υπηρεσία SMS που χρησιμοποιεί, η οποία φέρεται να έχει πάνω από 33.000 συνδρομητές.

Μετά το hacking του λογαριασμού, η ομάδα Syrian Electronic Army άρχισε να δημοσιεύει tweets. Ένα από αυτά έγραφε:

 

[box style=”black info shadow” ]“E! News BREAKING: Exclusive: Justin Bieber to E!online: I’m a gay,” the tweet read.[/box]

Μετά από λίγο και μετά από καταγγελία του E! Online το Twitter ανέστειλε τον λογαριασμό


Αν E! Online έχει ανακτήσει τον λογαριασμό του αυτή τη στιγμή και οι πάνω από 5 εκατομμύρια followers έχουν σταματήσει να λαμβάνουν ψευδής ειδήσεις. Βέβαια από τα 5 εκατομμύρια έμειναν μόνο 200.οο0 followers.

Εν τω μεταξύ, η ομάδα ασφαλείας του Twitter συνεχίζει να προσπαθεί να μπλοκάρει την είσοδο στους Syrian Electronic Army. Οι hackers ανέφεραν ότι η ιστοσελίδα προσπάθησε να μπλοκάρει εκτός από τις IPs που χρησιμοποιούν και τις διεύθυνσεις MAC των υπολογιστών τους. Όμως ότι και αν κάνουν φαίνεται να είναι αδύνατο να σταματήσει τους hackers οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία τους δεν σταματούν τις επιθέσεις.

Την περασμένη εβδομάδα, η ίδια ομάδα κατάφερε να αποκτήσει πρόσβαση σε 11 λογαριασμούς στο Twitter που ανήκουν στην εφημερίδα Guardian.

Πριν από αυτό, δύο λογαριασμοί στο Twitter από το Associated Press, επεσαν στα χέρια της ίδιας ομάδας με αποτέλεσμα ένα ψεύτικο tweet σχετικά με μια έκρηξη στο Λευκό Οίκο να επηρεάσει ακόμη και το χρηματιστήριο.

Ευπάθεια του Internet Explorer 8 επιτρέπει την πρόσβαση σε συστήματα ερευνητών πυρηνικών όπλων

Ένα ελάττωμα ασφαλείας που βρέθηκε στον Internet Explorer 8, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο, σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά, χρησιμοποιήθηκε για να γίνουν επιθέσεις με στόχο Αμερικάνους επιστήμονες πυρηνικών οπλικών συστημάτων.

nuclearΜια δημοσίευση του ZDNet αναφέρει ότι διάφορες εταιρείες ασφάλειας, αποκάλυψαν ότι ένα πρόσφατα ανακαλύφθηκε κενό ασφαλείας σε παλαιότερη έκδοση browser της Microsoft που επέτρεπε στους hackers να ξεκινήσουν απόπειρες watering hole για να εκμεταλλευτούν υπολογιστές της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

Συστήματα που ανήκουν στον αμερικανικό υπουργείο Εργασίας και το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ χτυπήθηκαν πρόσφατα, αναφέρει η δημοσίευση, αλλά δεν είναι ακόμη σαφές κατά πόσον οι hackers κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε μυστικά αρχεία ή όχι.

Όσον αφορά την ταυτότητα των επιτιθέμενων, ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι ήταν Κινέζοι hackers αλλά δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία.

Η Microsoft έχει επιβεβαιώσει ήδη το θέμα ασφαλείας στον browser της, αναφέροντας ότι πράγματι γνωρίζει” πολλές επιθέσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά δεν δήλωσε κάτι σχετικά με τις ζημιές που μπορεί να έχουν προκληθεί από την ευπάθεια.

Ο Internet Explorer 8 είναι η μόνη έκδοση της που επηρεάζεται, αλλά φαίνεται ότι η ευπάθεια λειτουργεί σε όλες τις εκδόσεις των Windows. Έτσισυνιστάται σε αυτούς που ακόμα χρησιμοποιούν τον IE 8 να ενημερώσουν σε νεότερη έκδοση, καθώς οι IE9 και IE10 είναι ασφαλείς.

“Είναι μια απομακρυσμένη εκτέλεση του κώδικα της ευπάθειας. Η ευπάθεια υπάρχει στον τρόπο με τον οποίο ο Internet Explorer αποκτά πρόσβαση σε ένα αντικείμενο στη μνήμη του που έχει διαγραφεί ή δεν έχει κατανεμηθεί σωστά. Η ευπάθεια μπορεί να καταστρέψει τη μνήμη με τρόπο που θα μπορούσε να επιτρέψει σε έναν εισβολέα να εκτελέσει αυθαίρετο κώδικα σαν να είναι ο νόμιμος χρήστης του Internet Explorer, ” αναφέρει η Microsoft.

Ένας εισβολέας θα μπορούσε να δημιουργήσει μια κακόβουλη ιστοσελίδα που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να εκμεταλλευτεί αυτήν την ευπάθεια μέσω του Internet Explorer και στη συνέχεια να πείσει το χρήστη να την ανοίξει.”

Ρομπότ-μύγα κατασκεύσαν αμερικανοί επιστήμονες

Αμερικανοί επιστήμονες κατασκεύασαν το πρώτο ρομπότ-μύγα: Το πρωτοποριακό ρομπότ μπορεί να εκτελεί όλες τις εναέριες μανούβρες μιμούμενο τις μύγες.

roboflyΌπως αναφέρει το BBC, το ρομπότ είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ζυγίζει λιγότερο από ένα γραμμάριο και χάρη στους ηλεκτρονικούς του «μύες» μπορεί να πετάει.

Μάλιστα, τα μικροσκοπικά μηχανικά του «φτερά» έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν 120 κινήσεις το δευτερόλεπτο, προσδίδοντάς του τεράστια ευελιξία.

Το ρομπότ-μύγα κατασκευάστηκε από ερευνητές του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, υπό τον Δρα. Ρόμπερτ Γουντ.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, μελλοντικά θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές διάσωσης κάτω από δύσκολες συνθήκες. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να περιηγηθεί σε μικροσκοπικούς χώρους, ανάμεσα σε συντρίμμια κτιρίων.

in

2o Συνέδριο Social Media World 2013

  • Τα Social Media έχουν πλέον εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, τείνουν μάλιστα να αποτελέσουν το κύριο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας για μεγάλες ομάδες πληθυσμού, έχοντας εκτοπίσει ακόμα και αυτή -τη μέχρι τώρα παντοδύναμη- φωνητική επικοινωνία.

    Κι αν παλιά λέγαμε χαριτολογώντας «ή είσαι στα Social Media ή δεν υπάρχεις», τώρα πια το εννοούμε! Γιατί κανόνας για κάθε επιχείρηση και για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα, είναι να έχει παρουσία εκεί που συχνάζουν οι υποψήφιοι πελάτες της.

    Έτσι, ένα-ένα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν τη δυνατότητα εταιρικής παρουσίας και εταιρικής προβολής, την ίδια ώρα που όλο και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στο να χτίσουν την εικόνα τους στο facebook, το Linkedin, το Pinterest, το YouTube, το Google+, το Twitter…

    Με δεδομένο ότι τα social media διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό εκτός από την on line και την off line εικόνα των brands, δημιουργείται ένα νέο πεδίο marketing, όπου ο πρώτος ρόλος ανήκει δικαιωματικά στους ίδιους τους καταναλωτές και το προφίλ που διαμορφώνουν online και μοιράζονται με φίλους και γνωστούς.

    social

    Α little less conversation, a little more action!  

    To παραδοσιακό word-of-mouth, η διάδοση μιας φήμης από στόμα σε στόμα, μεταβάλλεται με ταχείς ρυθμούς σε world-of-net, έναν κόσμο συνδεδεμένο που προτείνει brands και δημιουργεί τάσεις, δοκιμάζει και λέει τη γνώμη του για προϊόντα και επηρεάζει τη διαδικτυακή του παρέα θετικά ή αρνητικά, προβάλλει ανοικτά τις ανάγκες του και είναι πρεσβευτής της αγαπημένης του εταιρείας, διαμαρτύρεται ανοικτά για το κακό customer service και την παραπλανητική διαφήμιση, την ίδια ώρα που επιβραβεύει την έξυπνη καμπάνια και τον καλό συνεργάτη.

    Στο νέο αυτό πεδίο που δημιουργείται, ρόλο δεν έχουν μόνο το κείμενο και η εικόνα, παραδοσιακά εργαλεία ούτως ή άλλως του marketing και της επικοινωνίας, αλλά και άλλα τεχνολογικά μέσα που έχουν εισβάλλει πλέον δυναμικά και διαμορφώνουν νέες δυνατότητες για εταιρείες και οργανισμούς που αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν από το «θόρυβο» που προκαλεί ο, πυκνός και έντονος πλέον, ανταγωνισμός.

    Εμπνευσμένες καμπάνιες, διαδραστικός διάλογος, προσφορές, επικοινωνία, πατάνε πλέον πάνω σε apps, tabs, microsites κ.λπ. και έρχονται να κερδίσουν την καρδιά του καταναλωτή, να διεκδικήσουν μερίδιο από τις αγορές του, να κάνουν το brand ευρύτερα και ισχυρότερα αναγνωρίσιμο, όχι απλά στην οθόνη του desktop, αλλά και στο laptop, το tablet, το smartphone. Ακόμα και το «παραδοσιακό» ηλεκτρονικό εμπόριο σταδιακά μετατρέπεται σε social commerce, market is where the people are, η αγορά είναι εκεί που είναι οι πελάτες.

    Νέες τάσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη; Επένδυση στο social readiness των εταιρειών, δημιουργία social intranets, σταδιακή εκπαίδευση και ανάδειξη των εργαζομένων των εταιρειών σε brand ambassadors, Β2Β social media marketing και άλλα πολλά. Και βέβαια, big data, επόμενος στόχος τώρα για τις επιχειρήσεις είναι η διαχείριση και ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που προκύπτουν από τη δραστηριότητά του στα social media, ώστε να παράγουν όχι μόνο πολιτικές μάρκετινγκ και ευκαιρίες πωλήσεων αλλά και στρατηγική σκέψη και κατεύθυνση για τις επιχειρήσεις.

    Σε ποιους απευθύνεται

    Το Συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν marketing υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: Βιομηχανία, Μεταποίηση, Eμπόριο, Τουρισμός, Φιλοξενία, Μεταφορές, Υπηρεσίες, Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.

    Στις εργασίες του θα συμμετάσχουν ανώτερα και ανώτατα εταιρικά στελέχη, υπεύθυνοι τμημάτων εταιρειών, επαγγελματίες αλλά και φοιτητές με επαγγελματική ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, e-Commerce, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising.

    Social media, life and marketing

    Τι είναι τα social media σήμερα; Ποιό είναι το προφίλ ενός ειδικού στο social media marketing, του εκπροσώπου κάποιου brand, ενός απλού socially engaged ανθρώπου; Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν; Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου, marketing specialists και power users των social media παίρνουν το βήμα και παρουσιάζουν τη δική τους οπτική γωνία για τη θέση που κατέχουν σήμερα τα social media ως εργαλείο επικοινωνίας και κοινωνικής ευαισθητοποίησης αλλά και προβολής των επιχειρήσεων, μιλάνε για τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά, παρουσιάζουν το τοπίο των social media στην Ελλάδα για προϊόντα και υπηρεσίες.

    Social is personal (meet the people, meet the market)!

    Στη σημερινή πραγματικότητα τα brands αποκτούν ξανά πρόσωπο ή -καλύτερα- πρόσωπα: αυτούς που διαχειρίζονται το προϊόν, αυτούς που διαχειρίζονται την επικοινωνία του και αυτούς που διαμορφώνουν την πορεία του στην αγορά, τους fans, τον «γνωστό-άγνωστο» των social media. Όλα «μπερδεύονται γλυκά» στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου και μας παρουσιάζουν την αγορά όπως διαμορφώνεται και αλλάζει καθημερινά, μέσα από συνταγές, τεχνικές, case studies και φυσικά τεχνολογίες που εντυπωσίασαν ή θα εντυπωσιάσουν. Γιατί πίσω και γύρω από τα social media υπάρχουν άνθρωποι και η παρουσία μας εκεί, είναι τελικά κάτι προσωπικό.

    To μυστικό δεν είναι μόνο να συνδέσεις την προσφορά με τη ζήτηση, αλλά να συμπέσουν και στον κατάλληλο τόπο και χρόνο.

    Τεχνολογία και Big «Social» Data

    Πολύ λίγοι είναι αυτοί που ακόμα πιστεύουν ότι τα social media σήμερα είναι απλά ένα μέσο ανταλλαγής απόψεων, ένα ανοιχτό φόρουμ ιδεών. Η επιστήμη του marketing σήμερα κηρύσσει πως «τα πάντα μετρώνται» με τη χρήση της κατάλληλης τεχνολογίας. Κι από την ώρα που μετρώνται, δημιουργούν πολλά και διαφορετικά προφίλ, διαθέσιμα προς αξιοποίηση στις εταιρείες για να προσαρμόσουν όχι απλά τη στρατηγική τους αλλά κυρίως τις προωθητικές και διαφημιστικές τους πολιτικές. Τόσο Β2Β όσο και Β2C. Στην τρίτη ενότητα του συνεδρίου, συζητούμε με ειδικούς του marketing και της πληροφορικής γι’ αυτή την τεράστια μηχανή, μέσα στην οποία ο καθένας μας οικειοθελώς εισάγει και παραχωρεί προσωπικές πληροφορίες, σημαντικές και ασήμαντες, για προϊόντα που μας αρέσουν, μέρη που μας αρέσει να πηγαίνουμε, πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε και πολλά άλλα.

    Social media beyond day-to-day business

    Στην τελευταία ενότητα μιλάμε για νέες πρακτικές, για καινοτομίες και, εν γένει, για τάσεις που θα επικρατήσουν στα social media, το marketing και την επικοινωνία την επόμενη δεκαετία. Για νέες γνώσεις, δεξιότητες, ειδικεύσεις και πιστοποιήσεις που πρέπει να αναπτύξουν ή να αποκτήσουν εργαζόμενοι και εργοδότες, για τη χρήση του μέσου ως μεθόδου οργάνωσης και προβολής νέων δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων. Φυσικά, τη θέση τους στη συζήτηση έχουν και τα αρνητικά φαινόμενα που αναπόφευκτα υφίστανται στην καθημερινότητά μας. Η χειραγώγηση λόγου, το cyber bullying, το κυβερνοέγκλημα, η κλοπή προσωπικών δεδομένων, καταλαμβάνουν και διευρύνουν επιθετικά το δικό τους χώρο. Οι τακτικές και οι τεχνικές αντιμετώπισής τους, είτε απλές, είτε σύνθετες, δε διαφέρουν και πολύ από τις αντίστοιχες στον πραγματικό κόσμο. Είναι απλά θέμα συνείδησης.

    Δηλώσεις Συμμετοχής

    http://www.socialmediaworld.gr/

     

     

Διέρρευσαν τα Windows 8.1 – Blue Build 9388

Τα Windows 8.1 build 9385 είχαν διαρρεύσει μια-δυο μέρες πριν, αλλά η Microsoft δεν σταματάει να στέλνει νέα builds στους συνεργάτης της.

Nέα screenshots δείχνουν ότι τα Windows 8.1 Pro Preview build 9388 έχουν κυκλοφορήσει για τους προγραμματιστές, υποδεικνύοντας ότι η Microsoft κυκλοφορεί νέα builds σε εβδομαδιαία βάση.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις αλλαγές που φέρνει αυτήν την έκδοση, αλλά τα πράγματα σίγουρα θα ξεκαθαρίσουν τον επόμενο μήνα αφού η δημόσια beta αναμένεται να φτάσει τον Ιούνιο.

Δεν υπάρχει κουμπί Start για την ώρα. Σε περίπτωση που η Microsoft σχεδιάζει πράγματι να φέρει πίσω το πολυαναμενόμενο χαρακτηριστικό, θα ήταν πολύ πιθανό να το παρουσιάσει στο συνέδριο προγραμματιστών BUILD.

Διακρίνεται ο νέος Internet explorer 11.

Κλικ για μεγέθυνση

Windows 8.1 Blue Build 9388

H Apple κυκλοφορεί το iOS 6.1.4

ios-6-1-4

H Apple μόλις κυκλοφόρησε το iOS 6.1.4. Τι νέο έχει; Τι καταπληκτικά καινούργια χαρακτηριστικά έχουν ενσωματωθεί και τι bugs έχουν διορθωθεί;

Τίποτα. Η μονή αλλαγή που υπάρχει είναι “ενημερωμένο προφίλ ήχου για το μεγάφωνο” χωρίς κάποια άλλη βελτίωση ή διόρθωση κάποιου bug.

Ένα μήνα πιο πριν ακούγονταν ότι το iOS 6.1.4 θα έχει κάποιες αλλαγές οι οποίες αναγκάζεται να κάνει η Apple και αφορούν την επιλογή “Always On” στο VPN. Ωστόσο, απ’ ότι φαίνεται η αλλαγή δεν έγινε.

Η αναβάθμιση iOS 6.1.4 αφορά μόνο το iPhone 5, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, και πέρα από αυτό που γράφει η Apple στα release note, δεν έχει γίνει γνωστή κάποια άλλη βελτίωση ή προσθήκη. Αν υπάρξουν νεότερα θα σας ειδοποιήσουμε.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Προσοχή στις ψεύτικες σελίδες που ζητάνε το Apple ID σας

apple-id

Οι χάκερ πάντα ψάχνουν τρόπους για να κλέψουν το username και το password των λογαριασμών σας στα διάφορα site, ειδικά αν αυτοί οι λογαριασμοί περιέχουν τραπεζικά στοιχεία. Γιαυτό και δεν μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι ένας καινούργιο γύρος “ψαρέματος” (phising) ξεκίνησε, με τους χάκερ να κάνουν ότι μπορούν για να κλέψουν το Apple ID σας.

“Οι pishers έχουν στρέψει της προσοχή τους σε έναν σχετικά νέο στόχο, το Apple ID” συμφωνά με την Trend Micro. “Τις τελευταίες μέρες έχουμε δει μεγάλη αύξηση σε phishing site που προσπαθούν να κλέψουν Apple ID”

Σύμφωνα με την Trand Micro, οι χάκερ παραβιάζουν άλλες ιστοσελίδες και προσθέτουν σε αυτές ψεύτικες log in σελίδες οπού ζητούν από τους χρήστες να βάλουν τα log in στοιχειά για το Apple ID τους. Μέχρι στιγμής έχουν ανακαλυφθεί 110 παραβιασμένες ιστοσελίδες και ενώ αρκετές από αυτές είναι πλέον καθαρές, υπάρχουν ακόμα κάποιες που δεν το έχουν πάρει είδηση.

Γιαυτό, την επόμενη φορά που θα ζητηθεί να βάλετε τα log in στοιχειά σας για το Apple ID, βεβαιωθείτε πρώτα ότι όντως βρίσκεστε σε ιστοσελίδα της Apple και όχι σε κάποια άλλη.

Δημήτριος Γεωργουλάς

H κάρτα γραφικών των Macbook Air θα μπορεί να στηρίξει μια Retina οθόνη

intel-macbook

Όπως σας αναφέραμε και στο χθεσινό GreekAppleCast εδώ δεν αποτελεί μυστικό ότι η Apple κατά την διάρκεια του WWDC 2013 θα αναβαθμίσει την σειρά των Macbook. Όπως συνηθίζει η Intel κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος είχαμε την αναβάθμιση των επεξεργαστών της στην σειρά Haswell και έτσι τα Macbook όπως εφιστάτε θα είναι από τα πρώτα μηχανήματα που θα την χρησιμοποιήσουν.

Η βελτίωση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας αλλά και ένα 8% αναβάθμιση της επεξεργαστική ισχύς είναι κάτι που περιμένουμε να δούμε με αυτή την αναβάθμιση. Αλλά η Intel μας είχε και μια έκπληξη αυτή την φορά που ακούει στο όνομα “Iris”.

Η σειρά Iris των ενσωματωμένων γραφικών θα προσφέρει διπλάσια ή και τριπλάσια απόδοση σε σχέση με τις HD 4000 των Ivy Bridge αν και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αύξηση αυτή δεν θα είναι ορατή σε όλο το εύρος των Haswell. Συγκεκριμένα, η Intel θα προσφέρει πέντε διακυμάνσεις γραφικών: Intel HD, Intel HD Graphics 4600, Intel HD Graphics 5000 και τα κορυφαία Intel Iris 5100 και Intel Iris Pro 5200.

Με το 4K UltraHD display resolution της σειράς Iris θα μπορούμε να έχουμε μια εντυπωσιακή ανάλυση στα Ulrabooks που θα αγγίζει τα 3840 x 2160.

Έτσι λοιπόν τα Macbook Air και από άποψη απόδοσης μπαταρίας αλλά και από αυτή των γραφικών θα μπορούν άνετα να στηρίξουν μια Retina οθόνη.

Αν η Apple λοιπόν δεν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στην αυτονομία αλλά και στο μέγεθος της μπαταρίας των αναβαθμισμένων Macbook Air τότε δεν θα μας προκαλέσει εντύπωση αν ακόμη και τον Ιούνιο έχουμε την εμφάνιση των πρώτων Macbook Air με οθόνη ανάλυσης Retina.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews