Αρχική Blog Σελίδα 5626

Ώρα για «δικαίωμα στη λήθη»

Οι χρήστες θα μπορούν να απαιτούν αφαίρεση περιεχομένου που οι ίδιοι «ανέβασαν»

«Ο,τι ανεβαίνει στο Διαδίκτυο, μένει για πάντα online», προειδοποιούσε πριν από μερικούς μήνες τους χρήστες η μη κυβερνητική οργάνωση Kiwi Commons, συμβουλεύοντάς τους να μην αναρτούν φωτογραφίες ή άλλο υλικό για το οποίο μπορεί να μετανιώσουν ακόμη και στο απώτερο μέλλον. Η οργάνωση αναφερόταν στο γεγονός ότι τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς εκ των υστέρων την «ψηφιακή φήμη» του, διαγράφοντας τέτοιο περιεχόμενο. Ενα πρόβλημα που η Ευρωπαϊκή Ενωση θέλει να αντιμετωπίσει, θεσπίζοντας από το καλοκαίρι το «δικαίωμα στη λήθη».

internet-freedomΣύμφωνα με την πρόταση της Βίβιαν Ρέντινγκ, επιτρόπου για θέματα δικαιοσύνης, χάρις στο «δικαίωμα στη λήθη» οι πολίτες της Ε.Ε. θα μπορούν να απαιτούν την αφαίρεση περιεχομένου από τις ιστοσελίδες στις οποίες το έχουν οι ίδιοι «ανεβάσει». Η πρόταση βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση, με σκοπό να ισχύσει σε ολόκληρη τη «Γηραιά Ηπειρο». Τον τελευταίο καιρό, ωστόσο, πληθαίνουν οι φωνές που ζητούν να αναθεωρηθεί και αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά της.

Ενδεικτικό παράδειγμα ο Peter Hustinx, Eυρωπαίος Επόπτης Προστασίας Δεδομένων, ο οποίος υποστήριξε πως η πρόταση είναι ανεφάρμοστη, καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες δεν συμφωνούν στο τι είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο κι τι όχι. Επικαλούμενος το ίδιο επιχείρημα, αλλά και ότι το μέτρο δεν είναι ρεαλιστικό, ο Βρετανός υπουργός Δικαιοσύνης Chris Grayling ζήτησε κάθε κράτος-μέλος να έχει την «ευελιξία» να την τροποποιήσει κατά το δοκούν, εφαρμόζοντας μια πιο ήπια εκδοχή της.

Το «δικαίωμα στη λήθη» περιλαμβάνεται σε ένα σύνολο προτεινόμενων κανόνων που ανακοινώθηκαν τον Ιανουάριο του 2012 από τη Ρέντινγκ, με σκοπό τη μεταρρύθμιση του καθεστώτος προστασίας δεδομένων στην Ε.Ε. Η επίτροπος υποστηρίζει πως οι υπάρχοντες κανόνες, οι οποίοι θεσπίστηκαν το 1995, δεν ανταποκρίνονται στη σημερινή πραγματικότητα. Για παράδειγμα, έρευνες έχουν δείξει πως ήδη το 47% των Βρετανών εργοδοτών αναζητεί στο Ιντερνετ πρόσθετες πληροφορίες για υποψήφιους υπαλλήλους, ενώ το 41% έχει απορρίψει υποψηφίους λόγω στοιχείων που έχει εντοπίσει.

Επίσης, ο κανόνας στοχεύει στην προστασία των χρηστών στα social media. Κι αυτό γιατί, αν και όλες οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης δίνουν στα μέλη τους τη δυνατότητα να διαγράψουν ό,τι έχουν «ανεβάσει», στην πραγματικότητα τίποτε δεν διασφαλίζει πως η υπηρεσία δεν θα φροντίσει απλώς το αντίστοιχο υλικό να μην είναι ορατό στην πλατφόρμα, διατηρώντας το ωστόσο στους σέρβερ της. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του 25χρονου Αυστριακού Max Schrems, φοιτητή της Νομικής που, όταν τον Δεκέμβριο του 2011 παρέλαβε από το Facebook το πλήρες αρχείο με τις δραστηριότητές του, διαπίστωσε πως περιείχε πολλά δεδομένα που ο ίδιος είχε θεωρητικά διαγράψει.

«Τσουχτερά» πρόστιμα

Η πρόταση προβλέπει «τσουχτερά» πρόστιμα για τις εταιρείες που δεν ανταποκρίνονται στα αιτήματα των χρηστών. Από την άλλη πλευρά, τα αιτήματα για διαγραφή πληροφοριών οφείλουν να ικανοποιούνται αν δεν συντρέχουν νόμιμοι λόγοι για τη διατήρησή τους (π.χ. ιατρικά αρχεία) και το «δικαίωμα στη λήθη» δεν θα καλύπτει τις αναρτήσεις τρίτων ατόμων, παρά μόνον αν παραβιάζουν την ιδιωτικότητα του χρήστη. Επίσης, από τον κανόνα θα εξαιρούνται τα δημοσιογραφικά σάιτ και τα μπλογκ. Εξίσου σημαντικό είναι ότι η πρόταση προβλέπει πως μια ιστοσελίδα δεν φέρει καμία νομική υποχρέωση, αν τα δεδομένα που έχει «ανεβάσει» κανείς έχουν αντιγραφεί από άλλα σάιτ. Ετσι, για παράδειγμα, στην περίπτωση που ένα μέλος του Facebook ζητήσει να απαλειφθούν ορισμένες φωτογραφίες που έχει «αναρτήσει», τότε το δίκτυο πρέπει να συμμορφωθεί στο αίτημά του και, παράλληλα, να προβεί σε «κάθε λογική ενέργεια» για να ενημερώσει τυχόν τρίτες ιστοσελίδες που έχουν αντιγράψει και φιλοξενούν τις εικόνες. Ωστόσο, δεν θα είναι υπεύθυνο αν αυτές οι ιστοσελίδες δεν κάνουν το ίδιο.

Λόγω του τρόπου λειτουργίας του Ιντερνετ, όπου η αναδημοσίευση πληροφοριών είναι ο κανόνας, οι περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν πως ο τίτλος «δικαίωμα στη λήθη» είναι υπερβολικός, αφού φαίνεται να υπονοεί πως δεν θα υπάρχει κανένας περιορισμός στη διαγραφή. Ακόμη κι έτσι, πάντως, λίγες οργανώσεις προστασίας των ψηφιακών δικαιωμάτων συντάσσονται με τον Chris Grayling, ο οποίος ισχυρίζεται πως η πρόταση καλλιεργεί υπερβολικές προσδοκίες, ενώ «υπόσχεται πολλά, αλλά θα καταφέρει λίγα».

Κέρδη και ζημίες

Το «δικαίωμα στη λήθη» δεν είναι η μόνη πρόταση από τη μεταρρύθμιση του καθεστώτος προστασίας δεδομένων στην Ε.Ε. ο οποίος προκαλεί τριβές. Πιο συγκεκριμένα, στη μεταρρύθμιση προβλέπεται πως οι χρήστες θα πρέπει να δίνουν πάντοτε ρητά τη συγκατάθεσή τους για την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων, και όχι να θεωρείται εκ των προτέρων δεδομένη η άδειά τους με την εγγραφή σε μια υπηρεσία, όπως συμβαίνει σήμερα.

Καθώς όλοι οι κανόνες θα αφορούν όλες τις ιντερνετικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη, ακόμη κι αν εδρεύουν εκτός Ε.Ε., ο συγκεκριμένος κανόνας έχει προκαλέσει κατ’ αρχάς έντονες αντιδράσεις στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Ετσι, ήδη αμερικανικοί κολοσσοί όπως η Google και το Facebook έχουν δηλώσει ανοικτά την αντίθεσή τους, κάτι που το γερμανικό περιοδικό Spiegel αποδίδει στο γεγονός ότι θα είναι πιο δύσκολο να «σερβίρουν» σε κάθε χρήστη προσωποποιημένες διαφημίσεις, οι οποίες θα βασίζονται στην ανάλυση του ιστορικού του.

Το αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο, με ενδεικτικό το γεγονός ότι κάθε εταιρεία με περισσότερους από 250 εργαζόμενους θα πρέπει να διαθέτει έναν αρμόδιο για θέματα προστασίας δεδομένων, κάνει όμως μερικούς αξιωματούχους εντός Ευρώπης να διατείνονται πως θα πληγεί η online οικονομία. Ετσι, ο Λόρδος McNally, αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης στη Βρετανία, υποστήριξε πριν από λίγες ημέρες πως οι ζημίες για την αγγλική οικονομία θα φτάσουν τα 100-360 εκατομμύρια λίρες σε ετήσια βάση. Η Ε.Ε., αντίθετα, εκτιμά ότι το ετήσιο κέρδος για την ευρωπαϊκή οικονομία θα αγγίξει τα 2,3 δισ. ευρώ, κυρίως επειδή θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων καταναλωτών στις ιντερνετικές υπηρεσίες.

Secnews.gr

Τιμή εκκίνησης τα 200.000 ευρώ για τον υπολογιστή Apple I

Το πρώτο προϊόν της Apple, τον υπολογιστή Apple I που κατασκεύασε ο Στήβεν Βόζνιακ και διέθεσε προς πώληση ο Στηβ Τζομπς το 1976 δημοπρατείται στην Γερμανία στις 26 Μαΐου 2013. Ο ίδιος οίκος έχει ήδη δημοπρατήσει τον Νοέμβριο του 2012 έναν Apple I αντί του αστρονομικού ποσού των 492.000 ευρώ. Τον Ιούνιο το 2012, ο οίκος Sotheby’s στην Νέα Υόρκη New York είχε επίσης δημοπρατήσει έναν πλήρως λειτουργικό Apple I (ένας από τους έξι λειτουργικούς Apple I που θεωρείται ότι υπάρχουν ακόμα) αντί 374.500 δολαρίων (€287.479). Στην δημοπρασία του Μαΐου, το σφυρί θα χτυπήσει για έξι Apple I με τιμή εκκίνησης τα 200.000 ευρώ.
apple i

Εκτός από τον Apple I, θα δημοπρατηθεί και η λεγόμενη «Πασκαλίνα» (αριστερά), η μηχανή του Pascal που κατασκευάστηκε το 1645 και θεωρείται η πρώτη αριθμομηχανή.

Σύμφωνα με τον οίκο Auction Team Breken, ο Apple I θεωρείται το πιο επιτυχημένο προϊόν της εταιρείας 35 χρόνια αργότερα και έχει κάτι αρχετυπικό: αποτελεί ένα χειροπιαστό δείγμα του «αμερικανικού ονείρου» αναφέρεται στην σελίδα της. Στην σχετική φωτογραφία εμφανίζονται το κουτί, η μονάδα παροχής ρεύματος, το πληκτρολόγια και η οθόνη, καθώς η πλακέτα που παρείχε διασύνδεση με κασετόφωνο για εξωτερική αποθήκευση δεδομένων. Οι Apple I που θα δημοπρατηθούν εμφανίζονται σε λειτουργία στο κανάλι του οίκου δημοπρασιών, να ζωγραφίζουν την εικόνα του Στήβ Τζομπς πίξελ προς πίξελ. Ο πρώτος υπολογιστής με μόνιτορ και πληκτρολόγιο φέρει την υπογραφή του Wozniak και συνοδεύεται από μια επιστολή του 1978 υπογεγραμμένη από τον Στηβ Τζομπς.

Εκτός από τον Apple 1, θα δημοπρατηθεί επίσης ο Apple Lisa-1 που κυκλοφόρησε μόνο για έναν χρόνο το 1983 και θεωρείται ως ο πρώτος υπολογιστής με mouse.

in

Παραβιάστηκαν λογαριασμοί της The Guardian στο Twitter

Ο λογαριασμός της εφημερίδας The Guardian στο Twitter  παραβιάστηκε και μαντέψτε από ποιους…  Οι hackers που ανήκουν στην ομάδα Syrian Electronic Army ξαναχτύπησαν.

Είναι ρουτίνα πια για αυτούς,  το να παραβιάζουν λογαριασμούς στο Twitter που ανήκουν σε ιστοσελίδες πολύ υψηλού προφίλ τις τελευταίες εβδομάδες. Την περασμένη Τρίτη παραβίασαν τον λογαριασμό του  AP πάλι στο Twitter και δημοσιεύσαν ότι υπήρξε μια έκρηξη στο Λευκό Οίκο, μια είδηση που κατάφερε να προκαλέσει πτώση στο δείκτη Dow Jones.

guardian-business-tweet

Στο σημερινό hacking τώρα. Οι λογαριασμοί  της εφημερίδας  @GuardianSustBiz και @ BusinessDesk έστειλαν το πρωί τα παρακάτω μηνύματα:
[quote]

Ακολουθήστε το Syrian Electronic Army … Ακολουθήστε την αλήθεια! @Official_SEA12 #SEA #Syria
    Follow the Syrian Electronic Army... Follow the truth! @Official_SEA12 #SEA #Syria[/quote]

 

guardian-sustbiz-tweet

Υπάρχουν ερωτήματα ως προς το πως η ομάδα από την Συρία καταφέρνει να παραβιάσει τόσους λογαριασμούς που ανήκουν σε οργανισμούς όπως το BBC, NPR, CBS και FIFA με προφανή ευκολία.

Και υπάρχουν υποψίες ότι οι hackers με κάποιο τρόπο κατάφεραν να ξεγελάσουν τα θύματα τους με phishing emails.

Για παράδειγμα, εάν οι επιτιθέμενοι έστελναν ένα πειστικό email ή ένα πειστικό tweet, σε κάποιο πρακτορείο ειδήσεων, που ισχυρίζεται ότι περιέχει μια σημαντική είδηση, οι παραλήπτες μπορούν εύκολα να ξεγελαστούν και να κάνουν ένα κλικ παραπάνω από το επιτρεπόμενο….

Οι περισσότερες επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης επιτρέπουν σε πάρα πολλά άτομα του προσωπικού να ενημερώνουν τους επίσημους λογαριασμούς τους στο Twitter.  Αν μόνο ένας εργαζόμενος ξεγελαστεί από μια τέτοια επίθεση είναι αρκετό για να πέσει ο λογαριασμός τους σε λάθος χέρια.

Την θεωρία του phishing φαίνεται να συμμερίζεται και ο James Ball, ένας δημοσιογράφος στην εφημερίδα The Guardian ο οποίος ανέφερε κάτι για μια επίθεση phishing:

james-ball-tweet

[quote]    Τα παιδιά που έκαναν την επίθεση phishing στην Guardian που ανέφερα χθες (SEA ) είναι πραγματικά πολύ καλοί
The guys doing the Guardian phishing attack I mentioned yesterday (it's SEA) are really very good: sustained, changing, mails today.[/quote]

Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές άλλων μέσων ενημέρωσης, συνολικά 11 λογαριασμοί που ανήκουν στην εφημερίδα The Guardian παραβιάστηκαν – και αν και ορισμένοι έχουν ανακτηθεί, άλλοι φαίνεται να εξακολουθούν να στέλνουν μη εξουσιοδοτημένη tweets, αναφέρει η Sophos.

Προβάδισμα της χρήσης εφαρμογών δωρεάν sms

Mobile mail. Hi-res digitally generated image.Τη «σκόνη» των εφαρμογών chat τρώνε τα σύντομα γραπτά μηνύματα καθώς σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών και δημοσκοπήσεων Informa, οι χρήστες επιλέγουν το συμφέρον τους και τη δωρεάν επικοινωνία.
Σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε η εταιρεία, για πρώτη φορά τα chat apps (π.χ. WhatsApp κ.ά.) – τα οποία λειτουργούν μέσω διαδικτυακής σύνδεσης και επιτρέπουν στους χρήστες την αποστολή δωρεάν μηνυμάτων – πέρασαν μπροστά από τον μέχρι τώρα «κλασικό» τρόπο γραπτής επικοινωνίας στα κινητά.

 

Το 2012 οι χρήστες τέτοιων εφαρμογών απέστελλαν κατά μέσο όρο 19 δισ. μηνύματα την ημέρα, έναντι 17,6 δισ. sms. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η προτίμηση των καταναλωτών αναμένεται να πλήξει τα κέρδη των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, καθώς ήδη καταγράφονται πτωτικά έσοδα από την εν λόγω υπηρεσία.

 

Όπως αναφέρει η λονδρέζικη εταιρεία έρευνας σε θέματα τηλεπικοινωνιών Ovum, εντός του 2012 περισσότερα από 23 δισ. δολάρια – δηλαδή περίπου 17 δισ. ευρώ – από την αποστολή sms χάθηκαν λόγω της ανόδου των δημοφιλών εφαρμογών δωρεάν επικοινωνίας.

 

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα chat apps αναμένεται να κερδίσουν ακόμη περισσότερους υποστηρικτές μέσα στα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με υπολογισμούς, μέχρι το 2014 περίπου 50 δισ. μηνύματα αναμένεται να αποστέλλονται μέσω των εφαρμογών αυτών ημερησίως, έναντι περίπου 21 δισ. παραδοσιακών sms.

«Ζωντανά» τα μηνύματα
Οι αναλυτές πιστεύουν, ότι παρά τον έντονο ανταγωνισμό, τα sms θα διατηρήσουν ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς.

 

«Υπάρχει “ζωή” ακόμα στα sms» υποστηρίζει από την πλευρά του η Πάμελα Κλαρκ-Ντίκσον από την Informa. H ίδια υπογραμμίζει ότι οι εν λόγω εφαρμογές χρησιμοποιούνται από κατόχους smartphones. Υπάρχει ωστόσο και μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών οι οποίοι δεν διαθέτουν «έξυπνα» κινητά και εξακολουθούν να προτιμούν τα sms για την επικοινωνία τους, ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες οικονομίες.

 

«Πρόκειται για μια υπηρεσία για την οποία δεν απαιτεί διαδικτυακή σύνδεση ούτε προηγμένες δυνατότητες συσκευής, όπως π.χ. οι εφαρμογές chat, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει όλους ανεξαιρέτως τους χρήστες» συμπληρώνει.

πηγή

3η Έκθεση e-shops expo στις 30-31 Μαΐου & 1η Ιουνίου 2013

800×600

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

3ηΈκθεσηe-shops expo

30-31 Μαΐου & 1η Ιουνίου 2013 Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Μετρό Σύνταγμα

Γνωρίστε τα από κοντά και…εμπιστευθείτε τα!!!

eshops new logoΜε γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες για την 3η έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο eshopsexpo 2013 που θα πραγματοποιηθεί στις 30-31 Μαΐου & 1η Ιουνίου 2013 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα.

Η έκθεση στοχεύει στην παρουσίαση και την ενημέρωση του κοινού για όλα τα σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και τις μεγάλες δυνατότητες και χαμηλές τιμές που αυτά διαθέτουν.

800×600

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.e-shopsexpo.verticom.gr, επικοινωνήστε με το 210.924.5577 ή info@verticom.gr

Vertical Communications

 

Η Vertical Communications ιδρύθηκε από στελέχη με πολυετή εμπειρία στη διοργάνωση μεγάλων εκδηλώσεων. Μέσα στα οκτώ χρόνια λειτουργίας της έχει αναλάβει μερικά ή αποκλειστικά τη διοργάνωση σημαντικών εκθέσεων όπως: Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου, Έκθεση Ιδέες και Λύσεις για το Σπίτι, Marketing Expo, Executive Cars, Infrapedia, WebWorldExpo, e-Shops Expo, FiberOptics Expo, Music World Expo, All About Woman, FoodEx, Τρόφιμα & Ποτά, Ελληνικοί Τουριστικοί Προορισμοί, Σύγχρονος Δήμος, ενώ εδώ και πέντε χρόνια με τη θυγατρική της Premier Events, διοργανώνει τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας της χώρας, τη dte – digital technology expo (www.dte.gr) και την έκθεση επαγγελματικού ήχου & εικόνας ISS. Επίσης, έχει εξ’ ολοκλήρου σχεδιάσει και διοργανώσει πολλές θεματικές εκθέσεις στον πολυχώρο του ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα, όπως η έκθεση Εξοικονομώ κατ΄Οίκον και Χτίζοντας το Μέλλον, προγράμματα του Υπουργείου Περιβάλλοντος για την πράσινη ανάπτυξη και την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια.

 

Budweiser: The Buddy Cup με κάθε “στην υγειά μας” νέοι φίλοι στο Facebook

Μια μάλλον πρωτότυπη ιδέα υλοποιεί το πρακτορείο προώθησης της μπύρας Budweiser, σε συνεργασία με ψηφιακό στούντιο στην Βραζιλία. Δημιούργησαν ένα ποτήρι μπύρας με ενσωματωμένο τσιπ που κάνει φίλους στο Facebook αυτούς που θα τσουγκρίσουν τα ποτήρια τους.

buddy-cupΗ ιδέα αποδίδεται στο στούντιο Bolha με έδρα το Σάο Πάολο στην Βραζιλία, το οποίο συνεργάστηκε με το διαφημιστικό πρακτορείο της Budweiser, Agencia Africa. Πριν ανταλλάξουν ευχές, οι πότες σκανάρουν έναν κωδικό QR στον πάτο του «έξυπνου» ποτηριού για να συνδεθούν με τον λογαριασμό τους στο Facebook και να αποδώσουν ταυτότητα στο Buddy Cup τους. Με κάθε «στην υγειά μας», μια φωτεινή ένδειξη από ένα μικροσκοπικό LED ανάβει, επιβεβαιώνοντας ότι μια νέα φιλία (στο Facebook) δημιουργήθηκε. Πάντως, «η βασίλισσα της μπύρας» θα σερβίρει σε Buddy Cup μόνο σε διοργανώσεις στις οποίες είναι χορηγός.

Μπορείτε να δείτε στο κανάλι της Bud Brazil στο YouTube ένα βίντεο που έχει ανεβάσει η εταιρεία για το Buddy Cup.

 

in

Πολιτικοί, διασημότητες και μεγάλες εταιρείες αγοράζουν followers στο Twitter

Έχουμε ακούσει κατά καιρούς ότι υπάρχουν ψεύτικοι followers στο Twitter. Εταιρείες, διασημότητες, και πολιτικοί έχουν αμέτρητους λόγους να αγοράσουν ψεύτικους οπαδούς και απ ότι φαίνεται το κάνουν πάρα πολλοί.

Δύο Ιταλοί ερευνητές ασφάλειας, ο Andrea Stroppa και ο Carlo De Micheli, συνέχισαν να δίνουν στοιχεία πάνω σε μια προηγούμενη τους έρευνα. Αυτή τη φορά έδωσαν στοιχεία με πραγματικούς λογαριασμούς του  Twitter που κάποια στιγμή αγόρασαν δεκάδες χιλιάδες followers.

fakefollowersΤο πρώτο ενδεικτικό σημάδι ότι ένας λογαριασμός έχει αποκτήσει ψεύτικους followers είναι η ξαφνική τεράστια αύξηση στη δημοτικότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αλλά αυτό από μόνο δεν λέει κάτι γιατί όλοι οι λογαριασμοί του Twitter έχουν καλές “στιγμές”.

Ένα άλλο όμως σημάδι είναι ή απότομη πτώση στον αριθμό των followers, μετά από μια απότομη αύξηση.

Αυτό θα μπορούσε να συμβεί, όταν σταματήσουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς  των ψεύτικων follower και έτσι οι διαχειριστές του δικτύου ψεύτικων λογαριασμών στέλνουν μια μαζική εντολή unfollow, και τπολύ μεγάλοι αριθμοί πλαστών λογαριασμών εξαφανίζονται σε μηδέν χρόνο.

Οι ερευνητές ανέφεραν φίρμες όπως τη Pepsi, τη Mercedes-Benz, και τηη Louis Vuitton, αλλά και διασημότητες ή πολιτικούς όπως τον Newt Gingrich, τον Jared Polis Εκπρόσωπος των ΗΠΑ , ο Ρώσος πρωθυπουργός Dmitry Medvedev, ο 50 Cent, και ο Sean Combs, γνωστός και ως Diddy.

Σε όλλους αυτούς τους λογαριασμούς έχουν παρατηρηθεί πολύ μεγάλες και ξαφνικές διακυμάνσεις στον αριθμό των followers, που δεν μπορεί να εξηγηθεί.

O Diddy, για παράδειγμα, ο οποίος έχει τον λογαριασμό @iamdiddy, απέκτησε 185.399 οπαδούς σε μία ημέρα τον Ιούνιο του περασμένου έτους.

Όμως, τον περασμένο μήνα, έχασε 393.665 οπαδούς σε μια μέρα. Το ίδιο ισχύει και για τον 50 Cent, ο οποίος έχασε 190.342 οπαδούς σε μια μέρα.

Η Pepsi “κέρδισε” 71.686 οπαδούς σε μία ημέρα το Νοέμβριο του 2011 – συμπτωματικά ή όχι, ίσα-ίσα για να ξεπεράσει τον αριθμό των οπαδών της Coca-Cola.

Η Pepsi βέβαια υποστηρίζει ότι τα follow οφείλονται σε μια διαφημιστική καμπάνια που έκαναν στο Twitter και ότι είναι πραγματικά followers. Ωστόσο, μια παρόμοια καμπάνια το περασμένο έτος, δεν έφερε τα ίδια αποτελέσματα.

MorePhone, το Smartphone με την οθόνη που λυγίζει σε κάθε εισερχόμενη

Όταν θα δείτε αυτό το βίντεο, ίσως συνειδητοποιήσετε ότι κρυφοκοιτάζετε το μέλλον της ευέλικτης τεχνολογίας των smartphones. Σίγουρα, οι συσκευές του σήμερα μπορεί να ειδοποιούν με ήχους και δονήσεις, αλλά πως θα σας φαινόταν αν το τηλέφωνό σας άλλαζε το σχήμα του σε κάθε εισερχόμενη κλήση; Το MorePhone είναι εδώ!

morephoneΔημιουργήθηκε από ερευνητές στο Queen’s University Human Media Lab στον Καναδά και προς το παρόν βρίσκεται σε στάδιο πρωτοτύπου. Η E-Ink οθόνη του χρησιμοποιεί ειδικά εξωτερικά καλώδια μνήμης, αναφέρει το mashable.

Προς το παρόν μπορεί να φαίνεται απαίσιο, αλλά χρησιμοποιήστε λιγάκι τη φαντασία σας. Φανταστείτε αυτό που θα δείτε στο βίνταο να συνδυαστεί με όλα αυτά που έχουμε ακούσει κατά καιρό, εύκαμπτες οθόνες, liquid metal κλπ.  Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ένα smartphone που πηδάει, που διπλώνει ή που ξεδιπλώνεται για να προσελκύσει την προσοχή του ιδιοκτήτη του και όχι μόνο.

Δείτε το βίντεο

PayPal θα προχωρήσει στη νομιμοποίηση του Bitcoin;

Το Bitcoin είχε τρελές διακυμάνσεις στην τιμή του το τελευταίο διάστημα, αφού από τα 266 δολάρια πήγε στα 55 και αμέσως μετά ξανά-ανέβηκε στα 115 δολάρια. Όπως καταλαβαίνουμε αυτό είναι ένα παιχνίδι που αλλάζει. Η ιστορία έχει δείξει ότι όσο και αν υπάρχουν διακυμάνσεις στην τιμή του, το διαδικτυακό νόμισμα συνεχίζει να αναπτύσσεται και να βρίσκει όλο και περισσότερους οπαδούς.

bitcoinΚατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Bloomberg TV την Τετάρτη ο Πρόεδρος της PayPal κος David Marcus εκδήλωσε το ενδιαφέρον της εταιρείας του για το ψηφιακό νόμισμα.

«Έτσι έχω ξοδέψει πολύ χρόνο παρατηρώντας το, και είναι πραγματικά πολύ συναρπαστικό: ο τρόπος που σχεδιάστηκε το το νόμισμα, πως λειτουργεί με τον πληθωρισμό για να πληρώνει τους ανθρακωρύχους (miners).  Όλα αυτά που είναι πραγματικά πολύ συναρπαστικά. Πιστεύω ότι εμείς στη PayPal, είναι θα πρέπει να απαντήσουμε στο ερώτημα αν το Bitcoin θέλει να χρησιμοποιήσει σαν χρηματοδοτικό μέσο τη PayPal ή όχι. Το σκεφτόμαστε. ”

Αυτά ήταν τα μόνα σχόλια του Marcus για το Bitcoin κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αλλά αυτές οι τρεις προτάσεις έχουν δημιουργήσει ήδη  πολύ “θόρυβο” στο διαδίκτυο. Ενδεχόμενης της αποδοχής του Bitcoin από την PayPal θα μπορούσε να είναι ένα πραγματικό παιχνίδι ξεπλύματος χρήματος, δεδομένου ότι η PayPal πια, χρησιμοποιείται σε ολόκληρο το Διαδίκτυο. Ένας ικανοποιητικός αριθμός μεγάλων ιστοσελίδων όπως το Reddit και η WordPress έχουν αρχίσει ήδη την αποδοχή πληρωμών σε Bitcoins, βοηθώντας στην νομιμοποίηση του. Η νομιμοποίηση του Bitcoin θα μπορούσε άνετα να επιτευχθεί με την αποδοχή PayPal. Βέβαια το συγκεκριμένο νόμισμα μέχρι σήμερα αίναι από τη φύση του πολύ “σκοτεινό” αφού δεν ελέγχετε και αυτοί που ασχολούνται με παράνομες δραστηριότητες στο Internet το χρησιμοποιούν κατά κόρον.

Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας: “Το πρώτο hack σε εθνικό κοινοβούλιο έγινε!”

Το Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας μπήκε στο Κοινοβούλιο. Αυτό είναι σαφές, αφού έχει ήδη καταμετρηθεί το 95% των ψήφων, το Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας προβλέπεται να συγκεντρώσει ποσοστό 5,1%, ως τελικό αποτέλεσμα, ακριβώς πάνω από το φράγμα του 5% που απαιτείται για να εκλέξουν βουλευτές.

  • Έκτακτη Ενημέρωση στις 0730 UTC
  • Κατά τη διάρκεια της νύχτας, το εκλογικό ποσοστό για το Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας σύντομα έπεσε κάτω από το φράγμα του 5%, κάνοντας αβέβαιη την είσοδο στο Κοινοβούλιο και διαψεύδοντας τις δημοσκοπήσεις. Από τις 0730 UTC, με το 95% των καταμετρημένων ψήφων, οι Πειρατές λάμβαναν ποσοστό στο 5,1%, και κέρδιζαν τρεις έδρες. Το κείμενο του άρθρου έχει ενημερωθεί ώστε να αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες εξελίξεις.

ippwep_pososta_eklogon

Η προεκλογική εκστρατεία των Πειρατών στην Ισλανδία για το Althing, το ισλανδικό κοινοβούλιο (βλ. φωτογραφία), ανεβοκατέβαζε τα ποσοστά υποστήριξης για τα μεγάλα κόμματα στις δημοσκοπήσεις. Ένα πράγμα όμως διαφαίνονταν με συνέπεια, το εκκολαπτόμενο Κόμμα Πειρατών στην Ισλανδία συνέχιζε να αυξάνεται σε δύναμη, με τις δημοσκοπήσεις να δίνουν ένα ποσοστό μεταξύ 6,5% και 9,0% σε όλες τις πρόσφατες έρευνες.

ippwep_news_mbl_is_002

Μόλις ανακοινώθηκε η νίκη της πρώτης βουλευτικής έδρας το Κόμμα των Πειρατών από την εκλογική περιφέρεια της Νοτιοδυτικής Ισλανδίας, όπου το κόμμα είχε λάβει ένα πλήρες 8,3% των ψήφων, ο ενθουσιασμός ανέβηκε στα ύψη με τους Πειρατές να το γιορτάζουν με ένα δείπνο σε ένα σικ εστιατόριο θαλασσινών στο κέντρο του Ρέικιαβικ.

Οι Ισλανδοί είναι κάτι σαν ένα φαινομένο, ακόμη και μέσα στο ταχέως αναπτυσσόμενο κίνημα του Κόμματος των Πειρατών. Οι Πειρατές της Ισλανδίας ιδρύθηκαν μόλις πριν από εννέα μήνες, και πήραν έδρες στο Althing σήμερα -τρεις έδρες, σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις. Αυτό είναι ένα ρεκόρ ταχύτητας (ίδρυση – κοινοβούλιο) από όποια πλευρά και να το δεις (ίσως και για να μπει και στα ρεκόρ Γκίνες).

Αυτή η επιτυχία κάνει το Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας το πρώτο πειρατικό κόμμα στο κόσμο που εκλέγει βουλευτές σε εθνικό κοινοβούλιο! Εγκάρδια συγχαρητήρια. Ο στόχος επιτευχθεί. Μετά από αυτή τη νίκη, δεν υπάρχουν άλλα κυβερνητικά επίπεδα όπου το κίνημα δεν εκπροσωπείται.

Το Κόμμα Πειρατών Ισλανδίας δεν ξεκίνησε από το μηδέν, όμως. Είχαν την τύχη να έχουν πολύ έμπειρους ακτιβιστές κατά την ίδρυση/εκκίνηση του κόμματος – όπως η Birgitta Jonsdottir (του Wikileaks και της Ισλανδικής Πρωτοβουλίας Σύγχρονων Μέσων Ενημέρωσης, κ.ά.) και ο Smári McCarthy  (ομοίως εμπλεκόμενος στην IMMI και σε άλλα πρότζεκτ). Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιοι πειρατές θα καταλάβουν τις έδρες στο Althing -αυτό θα εξαρτηθεί από τη διανομή των ψήφων μεταξύ των εκλογικών περιφερειών και άλλα τέτοιες παραμέτρους.

ippwep_news_mbl_is_003ippwep_news_mbl_is_004

Ανεξάρτητα από αυτό, θα υπάρχει σίγουρα πολλή δουλειά να κάνουν στο Althing – παρόλο που η Ισλανδία έχει πολύ θετική θεώρηση των προοδευτικών ιδεών, λίγες από αυτές τις ιδέες έχουν εφαρμοστεί και στη νομοθεσία. Έχοντας πλέον και πειρατές νομοθέτες στην Ισλανδία μπορεί να διευκολύνει αυτή την νομοθετική εφαρμογή. Υπάρχει πολλή δουλειά να κάνουν, μπροστά τους.

Αλλά όχι απόψε.

Απόψε, γιορτάζουμε και να χαιρετίζω με τα ποτήρια γεμάτα με ρούμι τους Ισλανδούς αδερφούς και τις αδερφές μας στο κίνημα. Μπράβο, πολύ καλή δουλειά!

Ahoy!!!!

waves.pirateparty.gr