Αρχική Blog Σελίδα 5703

Πώς η Apple καθορίζει τις τιμές λιανικής των προϊόντων της

apple-price-tags

Οι τιμές που έχει για τα προϊόντα της η Apple, είναι ψιλά-χοντρά οι ίδιες σε όλο τον κόσμο. Ενώ κοινό χαρακτηριστικό είναι πως δεν θα δείτε πουθενά «εκπτώσεις» σε προϊόντα της εταιρείας. Πώς το κατορθώνει αυτό; Το MacWorld δημοσιεύει πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον τρόπο που η Apple καθορίζει τις τιμές των προϊόντων της σε όλο τον κόσμο.

Τα περισσότερα προϊόντα μετακινούνται από τους κατασκευαστές προς τα καταστήματα λιανικής, μέσω ενός δικτύου διανομέων. Αν και κάθε προϊόν έχει μία «προτεινόμενη τιμή από τον κατασκευαστή», κάθε κατάστημα λιανικής έχει το δικαίωμα να θέσει την δική του τιμή προς τους αγοραστές…Η διαφοροποίηση στις τιμές είναι εφικτή εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς (συνήθως 30 έως 55 τα εκατό) ανάμεσα στην χονδρική τιμή που πληρώνει το κατάστημα λιανικής στον διανομέα και της προτεινόμενης λιανικής. Η διαφορά αυτή επιτρέπει στον κάθε λιανέμπορα να διαμορφώσει την δική του πολιτική και να διαθέτει μία ευρεία γκάμα τιμών για ένα προϊόν.

Η Apple όμως, δίνει μόνο ένα μικρό ποσοστό έκπτωσης στην τιμή χονδρικής για τα Mac και τα iPad σε καταστήματα λιανικής. Τα ακριβή ποσοστά της έκπτωσης αυτής παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό που προστατεύεται από συμφωνητικά εμπιστευτικότητας, αλλά η διαφορά είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό κάτω από την τιμή λιανικής που θα βρίσκατε τα προϊόντα στα καταστήματα Apple. Έτσι, οι λιανοπωλητές, μην έχοντας κάποιο μεγάλο ποσοστό κέρδους για να παίξουν μαζί του, σπάνια διαφοροποιούνται από τις τιμές που ανακοινώνει η εταιρεία κι έτσι, δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη έκπτωση ενώ ελπίζουν πως θα κερδίσουν κάτι από την υψηλή κατανάλωση.

Σε κάποιες περιπτώσεις, η Apple θα συμπληρώσει έξτρα ποσοστό έκπτωσης στην τιμή που θα πουλήσει σε ένα καταστηματάρχη, αλλά μόνο αν ένα κατάστημα λιανικής προτίθεται να διαφημίσει τα προϊόντα της εταιρείας που πουλάει στο κατάστημά του, σε τιμή που είναι ίση ή μεγαλύτερη από την ελάχιστη τιμή που έχει ανακοινώσει η εταιρεία. Σε αντάλλαγμα, το κατάστημα λιανικής έχει ένα λίγο μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους, με το δεδομένο ότι θα κάνει αυτό που του λέει η Apple. Αν και αυτό ακούγεται ανασταλτικό για ένα κατάστημα λιανικής να διαθέτει τα προϊόντα της Apple, δεν είναι. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία προστατεύει τις υψηλές τιμές της και παράλληλα τα καταστήματα έχουν την δυνατότητα να διαθέτουν τα προϊόντα της. Με λίγα λόγια: δεν την νοιάζει αν δεν διαθέτουν όλα τα καταστήματα λιανικής τα προϊόντα Apple.

Φυσικά και όλη αυτή η διαδικασία ωφελεί την εταιρεία του Cupertino: διατηρεί τις τιμές υψηλές για όλους ώστε ποτέ να μην αναγκαστούν τα καταστήματα της εταιρείας να ανταγωνιστούν άλλους λιανοπωλητές και εμποδίζει αλυσίδες καταστημάτων και μεγάλους εμπόρους ηλεκτρονικών να αποκτήσουν μία τέτοια θέση στην αγορά που θα μπορούσε να ασκήσει μία μορφή πίεσης στην Apple. Όλα τα παραπάνω, έχουν δώσει ένα νομιμότατο και πολύ αποτελεσματικό μοντέλο πώλησης και διακίνησης στην Apple που της εξασφαλίζουν την υψηλή κερδοφορία, αλλά και τον απόλυτο έλεγχο στο παιχνίδι.

Και το iPhone; Πώς τιμολογείται το iPhone;

H περίπτωση του iPhone είναι ελάχιστα διαφορετική. Εκεί παίζουν ρόλο τα δίκτυα κινητής που, προκειμένου να «πάρουν» από τους πελάτες τους ένα σεβαστό ποσό κάθε μήνα από την χρήση του κινητού τους στους λογαριασμούς, επιδοτούν την τιμή της συσκευής, με την αγορά και κάποιου συμβολαίου. Έτσι, για κάποιον που θα επιλέξει 2 ετές συμβόλαιο με την εταιρεία κινητής, η τιμή της συσκευής είναι πολύ πολύ χαμηλότερη από εκείνη που θα πλήρωνε αν το αγόραζε… σκέτο.

Για τα καταστήματα λιανικής, η διαδικασία πώλησης του iPhone με συμβόλαιο δεν είναι κερδοφόρα εξαιτίας της τιμής της συσκευής, αλλά εξαιτίας της προμήθειας που λαμβάνουν από τα δίκτυα κινητής για να πουλήσουν τις συσκευές με το απαραίτητο συμβόλαιο, προμήθεια που εξαρτάται από το ύψος και την διάρκεια του συμβολαίου. Στην περίπτωση που το iPhone πωλείται μόνο ως συσκευή, χωρίς συμβόλαιο, η πρακτική είναι σχεδόν ίδια με όσα αναφέραμε παραπάνω για τα υπόλοιπα προϊόντα Apple.

Δείτε εδώ το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του MacWorld που έχει ήδη δημιουργήσει αρκετές συζητήσεις. Φυσικά, ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε το σκεπτικό με το οποίο καθορίζει η Apple τις προτεινόμενες τιμές λιανικής, δηλαδή μία ανάλυση κόστους και ποσοστών κέρδους που υπολογίζει η εταιρεία πριν διαθέσει κάποιο προϊόν στην αγορά.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Οδηγήστε ένα Audi-Utopia με την βοήθεια του iPad σας.

audi-magazine-2-2011-on-ipad

Η βιομηχανία αυτοκινήτων αγαπάει την Apple και η Apple ανταποκρίνεται κάθε φορά με τον καλύτερο τρόπο.

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε πως η γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων Audi σχεδίασε και δημιούργησε ένα μοντέλο αυτοκίνητου που μπορεί να οδηγηθεί σε μια πρωτότυπη πίστα μέσω ενός iPad.

Δεν μιλάμε για κανονικό αυτοκίνητο ακόμη αλλά είμαστε σίγουροι πως στο μέλλον κάτι τέτοιο δεν θα είναι παράλογο.

Δείτε την ιδέα, την προσπάθεια και την υλοποίηση της ιδέας αυτής που μας εντυπωσίασε στο παρακάτω video:

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

Microsoft συμφωνία με την BMW για την χρήση του exFAT

Η Microsoft μόλις ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μια συμφωνία χορήγησης αδειών στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW, που θα επιτρέψει στην εταιρεία να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία exFAT στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που είναι διαθέσιμα στα οχήματά της.

“Η τεχνολογία αιχμής είναι ένα must για τα σημερινά αυτοκίνητα,” δήλωσε ο David Kaefer, γενικός διευθυντής του τμήματος Αδειοδότησης πνευματικής ιδιοκτησίας (IP) της Microsoft. “Αυτή η συμφωνία επιτρέπει στην BMW να χρησιμοποιήσει ένα σύγχρονο σύστημα αρχείων για να παραδώσει μια πιο διασκεδαστική και δυναμική οδηγική εμπειρία.”

bmw-i8

Η BMW δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει το σύστημα αρχείων exFAT της Microsoft. Πολλές άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων και της RIM και της Sharp, αποφάσισαν να αποκτήσουν την τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Microsoft.

To exFAT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αρχείων FAT που επιτρέπει σε συσκευές μνήμης flash για να διαχειρίζονται αρχεία πέντε φορές μεγαλύτερα, ενώ παρέχει επίσης αυξημένη ταχύτητα και φορητότητα.

Προσοχή! νέο malware έρχεται σαν “ασφαλές” μήνυμα

Η εταιρία ασφαλείας SophosLabs παρακολουθεί ένα αρκετά διαδεδομένο malware που κάνει επιθέσεις μέσω spam emails. Το νέο είναι ότι αυτή τη φορά το κακόβουλο λογισμικό “σερβίρεται”  σαν ένα ασφαλές μήνυμα.

Το κακόβουλο μήνυμα, έχει θέμα “Έχετε λάβει ένα ασφαλές μήνυμα”, ή “You have received a secure message” προσπαθεί να ξεγελάσει τους αποδέκτες για να ανοίξουν ένα συνημμένο αρχείο ZIP.

Το  ZIP αρχείο έχει την ονομασία – securedoc.zip – και είναι ένα Trojan που τα προϊόντα Sophos ανιχνεύουν σανς Troj/Zbot-DPM.

Φωτογραφία ενός τυπικού μηνύματος:

securedoc-malware

Έχετε λάβει ένα ασφαλές μήνυμα

Διαβάστε το ασφαλές μήνυμα σας ανοίγοντας το συνημμένο αρχείο, SECUREDOC. Θα σας ζητηθεί να ανοίξετε το αρχείο ή να το αποθηκεύσετε (download) στον υπολογιστή σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, αποθηκεύσετε το αρχείο πρώτα, και μετά ανοίξτε το.

Εάν ανησυχείτε σχετικά με την εγκυρότητα αυτού του μηνύματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον αποστολέα άμεσα. Για ερωτήσεις σχετικά με την Key's e-mail encryption service, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 888.764.7941.

Την πρώτη φορά οι χρήστες – θα πρέπει να εγγραφούν μετά το άνοιγμα του συνημμένου.
Για Βοήθεια – https://mailsafe.keybank.com/websafe/help?topic=RegEnvelope
Σχετικά με κρυπτογράφηση IronPort – https://mailsafe.keybank.com/websafe/about

Η περιβόητη οικογένεια ZBot malware (επίσης γνωστή και ως Zeus) θα εισβάλει στον υπολογιστή σας, καθιστώντας το μέρος ενός παράνομου botnet. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών εγκληματίες του κυβερνοχώρου έχουν χρησιμοποιήσει διαφορετικές εκδόσεις του ZBot για να κλέψουν χρήματα από online τραπεζικούς λογαριασμούς, στοιχεία σύνδεσης ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στοιχεία σύνδεσης e-mail και FTP.

Είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί παραλήπτες εξαπατήθηκαν πιστεύοντας ότι έχουν λάβει ένα πραγματικά ασφαλές μήνυμα όπως αυτό φαίνεται παραπάνω.

Η SophosLabs αναφέρει ότι τελευταία αυτό το είδος των μηνυμάτων – επιθέσεων  σημειώνουν έξαρση – για αυτό παρακαλώ ελέγξτε ότι το anti-spam και το anti-virus σας είναι ενημερωμένο και ικανό να ανιχνεύσει αυτήν την απειλή.

Kim Dotcom 50GB δωρεάν σε όλα τα μέλη του Mega

Ο γνωσός μας “αθεράπευτος” Kim Dotcom μέσω του Twitter μας έδωσε παραπάνω πληροφορίες για τη νέα επερχόμενη ιστοσελίδα του Mega, η οποία θα φιλοξενηθεί κάτω από  ένα domain της Νέας Ζηλανδίας (Mega.co.nz), είναι σχεδόν έτοιμη αφού θα “ανοίξει” σε δύο μέρες.  Ο Doctom δημοσίευσε ότι σχεδιάζει να προσφέρει 50GB αποθηκευτικού χώρου δωρεάν σε όλα τα μέλη της νέας υπηρεσίας και ότι εργάζονται ια να ανακτήσουν τα αρχεία του Megaupload, αλλά είναι αρκετά δύσκολο λόγω των νομικών προβλημάτων.

kim-dotcom

Τα tweets του Dotcom ανάφεραν τα παρακάτω:

[tweet_embed id=291936750580953088]

[tweet_embed id=291934118684532736]

[tweet_embed id=291934312041959424]

Στο τελευταίο tweet ο Dotcom γράφει ότι το νέο του site Mega συνεργάζεται με το Electronic Frontier Foundation (EFF), για να πάρουν την άδεια από το δικαστήριο ούτως ώστε να δώσουν πίσω τα αρχεία στους δικαιούχους χρήστες του Megaupload.

C SEED Η μεγαλύτερη TV στον κόσμο 201 ίντσες LED

Τη μεγαλύτερη τηλεόραση LED του πλανήτη με οθόνη που αγγίζει τα πέντε μέτρα, παρουσίασε η αυστριακή εταιρεία C SEED Entertainment Systems.
H «αυτοκράτειρα» των οθονών με δυνατότητα αναδίπλωσης, εκτείνεται στις 201 ίντσες, αποτελείται από 725.000 φωτοδιόδους (LED) και εκπέμπει εικόνες μοναδικής ευκρίνειας 4,4 τρισεκατομμυρίων χρωμάτων

c seed

«Πτυσσόμενη» τηλεόραση

Σύμφωνα με την εταιρεία, η διαδικασία της αστραπιαίας αναδίπλωσης της τεράστιας οθόνης ολοκληρώνεται μέσα σε 40 μόλις δευτερόλεπτα με τη βοήθεια ενός ειδικού μηχανισμού. Για τους καταναλωτές μάλιστα που φοβούνται ότι το «τέρας» δεν θα χωρέσει στο σαλόνι τους, οι υπεύθυνοι αναφέρουν ότι η συσκευή είναι κατασκευασμένη με τρόπο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί και σε εξωτερικούς χώρους π.χ. σε κήπους, πάρκα ή ακόμη και σκάφη.

 

Σε περίπτωση τοποθέτησής της σε εξωτερικό χώρο, η τηλεόραση συνοδεύεται από ένα ειδικό σύστημα «αποθήκευσης» μέσα στο έδαφος το οποίο προστατεύει την τεράστια συσκευή σε περίπτωση βροχής. Το μόνο που έχει να κάνει ο ιδιοκτήτης της είναι να πατήσει το ειδικό κουμπί στο τηλεχειριστήριο και να μετρήσει μέχρι το 40 και η υπέρ-τηλεόραση ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια του.

 

Τιμή από άλλο… πλανήτη

Ως «γαλαζοαίματη» η τηλεόραση αυτοκρατορικών διαστάσεων στοιχίζει όχι απλώς κάτι παραπάνω, με την αστρονομική τιμή της να εκτοξεύεται στα 500.000 ευρώ. Για λόγους ασφαλείας μάλιστα, η γιγαντοοθόνη διαθέτει σύστημα αναγνώρισης των δακτυλικών αποτυπωμάτων του ιδιοκτήτη της, προκειμένου να διασφαλίζεται η λειτουργία της από τον αγοραστή της και μόνο.

πηγή

Red! ένα ντοκιμαντέρ για την δράση των ακτιβιστών RedHack! Το πρώτο teaser

H εταιρία BSM-Ανεξάρτητο Κέντρο Κινηματογράφου έχει κυκλοφορήσει το πρώτο teaser για το ντοκιμαντέρ που ονομάζεται “Red” – μια ταινία με βάση τις δραστηριότητες της περιβόητης ομάδας RedHack hacktivists.

Η ομάδα RedHack έχει καταφέρει πολλά  διαδικτυακά χτυπήματα την τελευταία περίοδο. Παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη καταγραφεί ως τρομοκράτες στις λίστες των μυστικών υπηρεσιών και μερικά από τα φερόμενα μέλη τους έχουν συλληφθεί, η ομάδα παραμένει ακόμα ισχυρή.

redhack

Νωρίτερα αυτό το μήνα, κατάφεραν να διαρρεύσουν πάνω από 60.000 έγγραφα από το Συμβούλιο Ανώτατης Εκπαίδευσης της Τουρκίας, εκθέτοντας πολλές περιπτώσεις διαφθοράς στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

Η ταινία, σε σκηνοθεσία του Mustafa Kenan Aybasti, επικεντρώνεται στον πόλεμο που διαδραματίζεται στον κυβερνοχώρο και τον ακτιβισμό. Στο ντοκιμαντέρ “Red!” μια σειρά από εμπειρογνώμονες εξετάζουν τις ενέργειες των RedHack.

Το 60 λεπτο ντοκιμαντέρ θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου, αλλά η αγγλική έκδοση, η οποία θα κυκλοφορήσει online, έχει προγραμματιστεί για την 1η Απριλίου.

Δείτε το πρώτο teaser του “Red!”

Facebook Προσοχή στη μαγική λέξη “Δωρεάν”

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να έχει κάποιος την προσοχή κάποιου άλλου. Αρκεί η μαγική λέξη «ΔΩΡΕΑΝ». Την συγκεκριμένη λέξη την χρησιμοποιούν οι έμποροι σε όλο τον κόσμο για να προσελκύσουν τους πελάτες τους (άσχετα ότι μετά πληρώνουν), οι διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και οι απατεώνες, όπου κι αν είναι αυτοί. Στην καθημερινή μας ζωή, ή στο διαδίκτυο, η λέξη δωρεάν χρησιμοποιείται για να τραβήξει την προσοχή.

free

Ετσι λοιπόν και οι απατεώνες στο Facebook και οι spammers, εκμεταλεύονται τη λέξη με την μαγική δύναμη με πολύ μεγάλη επιτυχία. Σε κάθε δεδομένη στιγμή, δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ για να βρείτε τα ακόλουθα: «δωρεάν» σε προσφορές – απάτες του Facebook:

Δωρεάν iPads, iPhones, προσωπικοί υπολογιστές ή tablets
Δωρεάν κάρτες δώρων & Κουπόνια
Δωρεάν προσφορές αεροπορικών εισιτήριων
Δωρεάν Credits παιχνιδιών του Facebook
Δωρεάν εκδηλώσεις στο Facebook
Δωρεάν παιχνίδια
Δωρεάν κληρώσεις δώρων, χρημάτων κλπ

Με αυτό τον τρόπο οι απατεώνες δελεάζουν τα θύματα του, αποσπώντας τους έστω και ένα “μικρό” like αφού θα εμφανιστεί στο Timeline τους και θα προσελκύσει το επόμενο θύμα.

Οι κίνδυνοι με αυτές τις απάτες συνήθως οδηγούν σε κακόβουλο λογισμικό. Οι χρήστες συχνά παρασύρονται για να κατεβάσουν δωρεάν παιχνίδια, browser plug-ins ή άλλα αρχεία. Εάν το σύστημά τους δεν προστατεύεται, θα μπορούσαν να εγκαταστήσουν εν αγνοία τους, ένα keylogger, ή άλλα κακόβουλα προγράμματα.

Πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από αυτές τις απάτες;

Θα πρέπει να είστε πολύ επιφυλακτικοί στην λέξη παγίδα “Δωρεάν” .
Σκεφτείτε πριν κάνετε κλικ! Εάν η προσφορά ακούγεται πολύ καλή για να είναι αληθινή, τότε μην κάνετε κλικ σε αυτό το link! Δεν υπάρχει κανένας τρόπος για μια εταιρεία μπορεί να αντέξει οικονομικά να δώσει σε κάθε χρήστη του Facebook τα δώρα που υπόσχονται. Χρειάζεται λίγη κοινή λογική.
Εάν η προσφορά που θα δείτε μοιάζει να είναι νόμιμη, επικοινωνήστε με την εταιρεία για να το ελέγξετε. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους ή να επικοινωνήσετε μαζί τους στο τηλέφωνο. Θα πάρει μόνο λίγα λεπτά και θα σας γλυτώσει από μπελάδες!
Αν συναντήσετε τέτοιου είδους “ευκαιρίες” καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας στο igurunews@gmail.com. Ίσως προλάβουμε να βοηθήσουμε, δημοσιεύοντας την απάτη.

Προσοχή! το Microsoft Security Essentials δεν είναι λύση ασφαλείας

Η εφαρμογή Microsoft Security Essentials anti-virus suite είναι ένα από τα τρία προϊόντα ασφαλείας που απέτυχαν στο να λάβουν την πιστοποίηση του AV-Test το Δεκέμβριο του 2012, αφού κατάφεραν να έχουν 10 πόντους και το ανώτατο όριο ήταν 18.

Microsoft-Security-Essentials

Για να λάβουν την πιστοποίηση, τα προϊόντα anti-virus θα πρέπει να έχουν μια βαθμολογία τουλάχιστον 11 μονάδες στις δοκιμές που γίνονται. Εκτός από το Microsoft Security Essentials, τα άλλα δύο προϊόντα που απέτυχαν στη δοκιμασία είναι το AhnLab και το PC Tools Internet Security, με τελικό σκορ 8,5 και 10 πόντους, αντίστοιχα.

Το Security Essentials πήρε μόνο 1,5 μονάδα από τις 6 για την προστασία που παρέχει στους χρήστες του. Το λογισμικό της Microsoft εντόπισε μόνο το 78% από τα malware που δώθηκαν στο test.

Το Microsoft Security Essentials υπερέχει σε ευχρηστία, καθώς πήρε με 5,5 πόντους από 6.

Έτσι η Microsoft μας προσφέρει ένα πολύ εύχρηστο αλλά αναποτελεσματικό λογισμικό.

Αν αναρωτιέστε, ποιό λογισμικό πέρασε το test, το Bitdefender Internet Security 2013 πήρε την πρώτη θέση για άλλη μια φορά με 16,5 πόντους, ακολουθούμενο από το Kaspersky Anti-Virus και το Norton Anti-Virus, το καθένα με 16 πόντους.

Windows 8 Non-Touch Guide δωρεάν οδηγός από την Microsoft

Μετά την κυκλοφορία του νέου λειτουργικού συστήματος της Microsoft Windows 8, οι δημοσιεύσεις έρχονται και παρέρχονται εκφράζοντας τις γνώμες των καταναλωτών που πολλές φορές διίστανται. Τελικά τα Windows 8 είναι το καλύτερο λειτουργικό της εταιρίας ή είναι μια επανάληψη της αποτυχίας που είχαν με τα Vista; Η Microsoft βέβαια παρακολουθεί τα γεγονότα και τα feedback των πελατών της που φαίνονται αρκετά συγχισμένοι με ένα λειτουργικό που δεν διαθέτει αυτό που θεωρούν πολύ βασικό. Το start button.

Windows 8 Non-Touch Guide

Έτσι η εταιρία έδωσε στην κυκλοφορία το Windows 8 Non-Touch Guide, έναν οδηγό που έρχεται σαν μια εφαρμογή και διατίθεται δωρεάν μέσω του Windows Store. Η εφαρμογή – οδηγός παρουσιάζει στους χρήστες με τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου λειτουργικού συστήματος.

Περιέχει μια μεγάλη συλλογή από tutorials με εικόνες και οδηγίες βήμα-βήμα οδηγίες για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα νέα εργαλεία των Windows 8.

Περιλαμβάνει συνολικά 14 θέματα, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης εκκίνησης, συντομεύσεις, καθώς και πολλά βίντεο για να παρουσιάσει μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά.

Κατεβάστε το Windows 8 Non-Touch Guide.