ΑρχικήinetΠώς η Apple καθορίζει τις τιμές λιανικής των προϊόντων της

Πώς η Apple καθορίζει τις τιμές λιανικής των προϊόντων της

apple-price-tags

Οι τιμές που έχει για τα προϊόντα της η Apple, είναι ψιλά-χοντρά οι ίδιες σε όλο τον κόσμο. Ενώ κοινό χαρακτηριστικό είναι πως δεν θα δείτε πουθενά «εκπτώσεις» σε προϊόντα της εταιρείας. Πώς το κατορθώνει αυτό; Το MacWorld δημοσιεύει πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον τρόπο που η Apple καθορίζει τις τιμές των προϊόντων της σε όλο τον κόσμο.

Τα περισσότερα προϊόντα μετακινούνται από τους κατασκευαστές προς τα καταστήματα λιανικής, μέσω ενός δικτύου διανομέων. Αν και κάθε προϊόν έχει μία «προτεινόμενη τιμή από τον κατασκευαστή», κάθε κατάστημα λιανικής έχει το δικαίωμα να θέσει την δική του τιμή προς τους αγοραστές…Η διαφοροποίηση στις τιμές είναι εφικτή εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς (συνήθως 30 έως 55 τα εκατό) ανάμεσα στην χονδρική τιμή που πληρώνει το κατάστημα λιανικής στον διανομέα και της προτεινόμενης λιανικής. Η διαφορά αυτή επιτρέπει στον κάθε λιανέμπορα να διαμορφώσει την δική του πολιτική και να διαθέτει μία ευρεία γκάμα τιμών για ένα προϊόν.

Η Apple όμως, δίνει μόνο ένα μικρό ποσοστό έκπτωσης στην τιμή χονδρικής για τα Mac και τα iPad σε καταστήματα λιανικής. Τα ακριβή ποσοστά της έκπτωσης αυτής παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό που προστατεύεται από συμφωνητικά εμπιστευτικότητας, αλλά η διαφορά είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό κάτω από την τιμή λιανικής που θα βρίσκατε τα προϊόντα στα καταστήματα Apple. Έτσι, οι λιανοπωλητές, μην έχοντας κάποιο μεγάλο ποσοστό κέρδους για να παίξουν μαζί του, σπάνια διαφοροποιούνται από τις τιμές που ανακοινώνει η εταιρεία κι έτσι, δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη έκπτωση ενώ ελπίζουν πως θα κερδίσουν κάτι από την υψηλή κατανάλωση.

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis 
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi 

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnpNVzNRUzl1UUYw

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό

SecNewsTV 23 hours ago

#secnews #markzuckerberg #richest 

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg 
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #markzuckerberg #richest

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LlRLRDZFUUs4cDg4

Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰

SecNewsTV 4 Οκτωβρίου 2024, 15:02 15:02

Σε κάποιες περιπτώσεις, η Apple θα συμπληρώσει έξτρα ποσοστό έκπτωσης στην τιμή που θα πουλήσει σε ένα καταστηματάρχη, αλλά μόνο αν ένα κατάστημα λιανικής προτίθεται να διαφημίσει τα προϊόντα της εταιρείας που πουλάει στο κατάστημά του, σε τιμή που είναι ίση ή μεγαλύτερη από την ελάχιστη τιμή που έχει ανακοινώσει η εταιρεία. Σε αντάλλαγμα, το κατάστημα λιανικής έχει ένα λίγο μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους, με το δεδομένο ότι θα κάνει αυτό που του λέει η Apple. Αν και αυτό ακούγεται ανασταλτικό για ένα κατάστημα λιανικής να διαθέτει τα προϊόντα της Apple, δεν είναι. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία προστατεύει τις υψηλές τιμές της και παράλληλα τα καταστήματα έχουν την δυνατότητα να διαθέτουν τα προϊόντα της. Με λίγα λόγια: δεν την νοιάζει αν δεν διαθέτουν όλα τα καταστήματα λιανικής τα προϊόντα Apple.

Φυσικά και όλη αυτή η διαδικασία ωφελεί την εταιρεία του Cupertino: διατηρεί τις τιμές υψηλές για όλους ώστε ποτέ να μην αναγκαστούν τα καταστήματα της εταιρείας να ανταγωνιστούν άλλους λιανοπωλητές και εμποδίζει αλυσίδες καταστημάτων και μεγάλους εμπόρους ηλεκτρονικών να αποκτήσουν μία τέτοια θέση στην αγορά που θα μπορούσε να ασκήσει μία μορφή πίεσης στην Apple. Όλα τα παραπάνω, έχουν δώσει ένα νομιμότατο και πολύ αποτελεσματικό μοντέλο πώλησης και διακίνησης στην Apple που της εξασφαλίζουν την υψηλή κερδοφορία, αλλά και τον απόλυτο έλεγχο στο παιχνίδι.

Και το iPhone; Πώς τιμολογείται το iPhone;

H περίπτωση του iPhone είναι ελάχιστα διαφορετική. Εκεί παίζουν ρόλο τα δίκτυα κινητής που, προκειμένου να «πάρουν» από τους πελάτες τους ένα σεβαστό ποσό κάθε μήνα από την χρήση του κινητού τους στους λογαριασμούς, επιδοτούν την τιμή της συσκευής, με την αγορά και κάποιου συμβολαίου. Έτσι, για κάποιον που θα επιλέξει 2 ετές συμβόλαιο με την εταιρεία κινητής, η τιμή της συσκευής είναι πολύ πολύ χαμηλότερη από εκείνη που θα πλήρωνε αν το αγόραζε… σκέτο.

Για τα καταστήματα λιανικής, η διαδικασία πώλησης του iPhone με συμβόλαιο δεν είναι κερδοφόρα εξαιτίας της τιμής της συσκευής, αλλά εξαιτίας της προμήθειας που λαμβάνουν από τα δίκτυα κινητής για να πουλήσουν τις συσκευές με το απαραίτητο συμβόλαιο, προμήθεια που εξαρτάται από το ύψος και την διάρκεια του συμβολαίου. Στην περίπτωση που το iPhone πωλείται μόνο ως συσκευή, χωρίς συμβόλαιο, η πρακτική είναι σχεδόν ίδια με όσα αναφέραμε παραπάνω για τα υπόλοιπα προϊόντα Apple.

Δείτε εδώ το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του MacWorld που έχει ήδη δημιουργήσει αρκετές συζητήσεις. Φυσικά, ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε το σκεπτικό με το οποίο καθορίζει η Apple τις προτεινόμενες τιμές λιανικής, δηλαδή μία ανάλυση κόστους και ποσοστών κέρδους που υπολογίζει η εταιρεία πριν διαθέσει κάποιο προϊόν στην αγορά.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS