ΑρχικήinetΤο Netflix χάνει συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία

Το Netflix χάνει συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία

Το πρώτο τρίμηνο του 2022 αποδείχτηκε ζημιογόνο για το Netflix, το οποίο έχασε μεγάλο αριθμό συνδρομητών. Η εταιρεία ανέφερε απώλεια 200.000 χρηστών παγκοσμίως σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και προβλέπει ακόμη μεγαλύτερες απώλειες, καθώς εκτιμά ότι θα μπορούσε να χάσει έως και 2 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο.

Δείτε επίσης: Το Netflix κάνει πιο περίπλοκο το σύστημα αξιολόγησης ταινιών/εκπομπών

Netflix

«Η αύξηση των εσόδων μας έχει επιβραδυνθεί σημαντικά», αναγνώρισε το Netflix στην επιστολή του προς τους μετόχους. «Ο Covid θόλωσε την εικόνα αυξάνοντας σημαντικά την ανάπτυξή μας το 2020, με αποτέλεσμα να πιστεύουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος της επιβράδυνσης της ανάπτυξής μας το 2021 οφειλόταν στην πανδημία». Το Netflix έκλεισε το τρίμηνο με περίπου 222 εκατομμύρια συνδρομητές, επομένως εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία streaming. Ωστόσο, φαίνεται να αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις.

Τον Ιανουάριο, το Netflix ανακοίνωσε την πρώτη μηνιαία αύξηση της συνδρομής του σε δύο χρόνια. Σύμφωνα με την αναφορά κερδών της εταιρείας, έχασε 600.000 πελάτες σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά και ότι αυτό ήταν «σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα της αλλαγής της τιμής, η οποία παρακολουθείται σύμφωνα με τις προσδοκίες μας».

Η υπηρεσία ροής ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι θα αλλάξει τους κανόνες για τους πελάτες που μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης και στοιχεία σύνδεσης, καθώς επιδιώκει να μεγιστοποιήσει τα έσοδα από τους χρήστες που έχει ήδη. Το Netflix υπολογίζει ότι έως και 100 εκατομμύρια νοικοκυριά χρησιμοποιούν την υπηρεσία μέσω κοινόχρηστων κωδικών πρόσβασης.

Δείτε ακόμα: Netflix: Κοινή χρήση κωδικών με extra χρέωση;
συνδρομητές

Η επιβράδυνση στις εγγραφές οφείλεται και σε κάτι άλλο φυσικά. Το Netflix ανταγωνίζεται με περισσότερες αντίπαλες υπηρεσίες από ποτέ, με την καθεμία να κάνει όσα περισσότερα μπορεί για να  πάρει περισσότερους καταναλωτές στην πλατφόρμα της. Ο ανταγωνισμός γίνεται επίσης φθηνότερος, με την Disney Plus να ανακοινώνει σχέδια να προσφέρει μια βαθμίδα χαμηλότερου κόστους, με χορηγία διαφημίσεων αργότερα φέτος. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ανάπτυξη του Netflix έχει γίνει πιο σταδιακή τα τελευταία χρόνια. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ανέστειλε τις υπηρεσίες της στη Ρωσία μετά την εισβολή της χώρας στην Ουκρανία. Η σημερινή έκθεση κερδών λέει ότι το Netflix έχασε περίπου 700.000 συνδρομητές ως αποτέλεσμα.

Δείτε επίσης: Netflix και TikTok αποσύρονται από τη Ρωσία

Τι σκοπεύει λοιπόν να κάνει η εταιρεία; «Το σχέδιό μας είναι να επιταχύνουμε εκ νέου την προβολή και την αύξηση των εσόδων μας, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε όλες τις πτυχές του Netflix — ιδιαίτερα την ποιότητα του προγραμματισμού και των προτάσεών μας, αυτό που εκτιμούν περισσότερο τα μέλη μας», ανέφερε το Netflix στην επιστολή κερδών του. Η εταιρεία σημείωσε ότι «από την πλευρά του προϊόντος, κυκλοφόρησε πρόσφατα το «double thumbs up», ώστε τα μέλη να μπορούν να εκφράσουν καλύτερα αυτό που αγαπούν πραγματικά επιτρέποντάς μας να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις εξατομικευμένες προτάσεις και τη συνολική εμπειρία». Το Netflix λέει επίσης ότι η διεθνής επιτυχία είναι κρίσιμη για το μέλλον του. «Μακροπρόθεσμα, μεγάλο μέρος της ανάπτυξής μας θα προέλθει από χώρες εκτός των ΗΠΑ», ανέφερε η εταιρεία.

Καθώς εξερευνά νέα μονοπάτια για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, το Netflix έχει επεκταθεί βαθύτερα στο gaming. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Exploding Kittens που θα παράγει τόσο ένα παιχνίδι για κινητά όσο και μια σειρά κινουμένων σχεδίων.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS