ΑρχικήΕπιστήμη & ΤεχνολογίαΗ Tesla θα εγκαταλείψει τους αισθητήρες υπερήχων υπέρ του «Tesla Vision»

Η Tesla θα εγκαταλείψει τους αισθητήρες υπερήχων υπέρ του «Tesla Vision»

Η Tesla ανακοίνωσε την απομάκρυνσή της από τη χρήση αισθητήρων υπερήχων στη σουίτα αισθητήρων Autopilot, υπέρ του συστήματος «Tesla Vision» που διαθέτει μόνο κάμερα.

Δείτε επίσης: Η Tesla παρέδωσε 343.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο

Tesla Vision

Πέρυσι, η Tesla ανακοίνωσε ότι θα μεταβεί στον αυτόματο πιλότο «Tesla Vision» και θα αρχίσει να παράγει οχήματα χωρίς ραντάρ μπροστά.

Αρχικά, η σουίτα αισθητήρων Autopilot – που η Tesla ισχυρίστηκε ότι θα περιλάμβανε όλα όσα χρειάζονται για να επιτύχει τελικά την πλήρη ικανότητα αυτοοδήγησης – περιλάμβανε οκτώ κάμερες, ένα ραντάρ μπροστά και αρκετούς αισθητήρες υπερήχων γύρω από τα οχήματά της.

Η μετάβαση στο Tesla Vision σημαίνει στροφή στη χρήση μόνο όρασης από έναν υπολογιστή που βασίζεται στην κάμερα στο σύστημα αυτόματου πιλότου αντί για εισόδους τόσο από κάμερες όσο και από ραντάρ.

Θα νομίζατε ότι περισσότερα δεδομένα θα ήταν καλύτερα, αλλά η ιδέα της Tesla είναι ότι οι δρόμοι είναι σχεδιασμένοι για ανθρώπους που τους διασχίζουν χρησιμοποιώντας ένα σύστημα που βασίζεται στην όραση – τα φυσικά νευρωνικά δίκτυα στον εγκέφαλό τους. Η αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει ότι είναι καλύτερο να προσπαθήσει να το αντιγράψει αυτό καθαρά με κάμερες και τεχνητά νευρωνικά δίκτυα και να μην αφήσει τα δεδομένα του ραντάρ να μολύνουν το σύστημα.

Αυτή η μετατόπιση είχε ως αποτέλεσμα ορισμένα χαρακτηριστικά του αυτόματου πιλότου να είναι περιορισμένα σε οχήματα χωρίς ραντάρ. Για παράδειγμα, η Tesla περιόρισε την ταχύτητα Autosteer των οχημάτων Tesla Vision σε μόλις 75 mph μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους.

Δείτε ακόμα: Η Tesla αναμένει «μεγάλο όγκο» παραδόσεων οχημάτων στο τέλος του Q3

αισθητήρες

Τώρα η Tesla ανακοινώνει ότι προχωρά ένα βήμα παραπέρα και αφαιρεί τους αισθητήρες υπερήχων και τους αντικαθιστά με την τεχνολογία Tesla Vision:

«Σήμερα, κάνουμε το επόμενο βήμα στο Tesla Vision αφαιρώντας τους αισθητήρες υπερήχων (USS) από το Μοντέλο 3 και το Μοντέλο Υ. Θα συνεχίσουμε αυτή την κυκλοφορία με τα Model 3 και Model Υ παγκοσμίως, τους επόμενους μήνες, ακολουθούμενο από το Model S και το Model Υ. Model X το 2023.»

Οι αισθητήρες υπερήχων χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για ανίχνευση αντικειμένων μικρής εμβέλειας σε εφαρμογές όπως η αυτόματη στάθμευση και οι προειδοποιήσεις σύγκρουσης.

Η Tesla εξηγεί πώς τα νευρωνικά δίκτυα όρασής της αντικαθιστούν το USS:

«Μαζί με την κατάργηση του USS, έχουμε λανσάρει ταυτόχρονα το δίκτυο κατοχής που βασίζεται στην όραση – που χρησιμοποιείται επί του παρόντος στην beta Full Self-Driving (FSD) – για να αντικαταστήσει τις εισόδους που δημιουργούνται από το USS. Με το σημερινό λογισμικό, αυτή η προσέγγιση προσφέρει στον Autopilot χωρική τοποθέτηση υψηλής ευκρίνειας, ορατότητα μεγαλύτερης εμβέλειας και δυνατότητα αναγνώρισης και διαφοροποίησης μεταξύ αντικειμένων. Όπως συμβαίνει με πολλές λειτουργίες της Tesla, το δίκτυο πληρότητάς μας θα συνεχίσει να βελτιώνεται γρήγορα με την πάροδο του χρόνου.»

Δείτε επίσης: Η Tesla ανακαλεί 1 εκατ. αυτοκίνητα λόγω ζητήματος ασφαλείας

Η Tesla επιβεβαίωσε ότι η μετάβαση προς μια προσέγγιση μόνο με κάμερα θα οδηγήσει και πάλι σε ορισμένους περιορισμούς χαρακτηριστικών.

Με την πάροδο του χρόνου, η Tesla θα προωθήσει νέες ενημερώσεις λογισμικού για να βελτιώσει τις δυνατότητες και να κυκλοφορήσει το Park Assist, το Autopark, το Summon και το Smart Summon χρησιμοποιώντας το δίκτυο πληρότητάς της.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS