ΑρχικήinetPrivacy Sandbox: Σε beta έκδοση ο νέος τρόπος παρακολούθησης των Android

Privacy Sandbox: Σε beta έκδοση ο νέος τρόπος παρακολούθησης των Android

Το 2020, η Apple έφερε την επανάσταση στον διαφημιστικό κλάδο , καθιστώντας το tracking (παρακολούθηση) ένα opt-in χαρακτηριστικό στην iOS πλατφόρμα – Ωστόσο, η Google, ο μεγαλύτερος advertiser στον κόσμο, άργησε να ανταποκριθεί με τη δικιά της λύση όσον αφορά τα Android και το Chrome, ήρθε όμως η ώρα και παρουσίασε μια beta έκδοση του “Privacy Sandbox”.

Το Privacy Sandbox, είναι ένα νέο σύστημα παρακολούθησης για τα Android και το Chrome. Θα αρχίσει να μπλοκάρει επίσης τις υπάρχουσες μεθόδους παρακολούθησης, όπως τα cookies τρίτων με το που τεθεί σε εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Ο Exchange Server 2013 φτάνει στο τέλος της υποστήριξης

Privacy Sandbox: Σε beta έκδοση ο νέος τρόπος παρακολούθησης των Android

Η Google ανακοίνωσε ότι το Privacy Sandbox έρχεται στο Android στη μορφή μιας beta έκδοσης.
Θα παρακολουθεί τους χρήστες ανά ομάδες και όχι μεμονωμένα, (απο όσο ξέρουμε) και θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να αποκλείσουν τα “ενδιαφέροντα” για τα οποία δεν θέλουν να βλέπουν διαφημιστικά μηνύματα.
Υπάρχει επίσης η επιλογή απενεργοποίησης και ένας κατάλογος εφαρμογών που συνδέονται με το νέο σύστημα παρακολούθησης.
Πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή για τον Chrome
Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα διαφημίσεων ενσωματώνεται απευθείας σε κάποιο browser. Κάτι τέτοιο όμως δεν αποτελεί σημαντική αλλαγή για το Android, καθώς υπάρχουν ήδη διαφημιστικά και targeting ΑPI στο λειτουργικό σύστημα (OS) της Google.

Ενώ η Google ισχυρίζεται ότι το Privacy Sandbox στο Chrome και το Android αποτελεί μια βελτιωμένη προστασία της ιδιωτικής ζωής, δεν προσφέρεται ως μια εναλλακτική λύση στις ήδη υπάρχουσες μεθόδους.
Το Privacy Sandbox στο Android είναι ανεπαρκές και η Google δεν σχεδιάζει να μειώσει την παρακολούθηση
Στην πραγματικότητα, η εταιρεία σχεδιάζει να υποστηρίξει τα υπάρχοντα χαρακτηριστικά της διαφημιστικής πλατφόρμας για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα.
Συνεπώς, ακόμη και στο καλύτερο πιθανό σενάριο, η Google δεν σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τη μείωση της παρακολούθησης του iOS το 2020 μέχρι τουλάχιστον το 2024.

Δείτε επίσης: Amazon: Χρησιμοποιεί ChatGPT τεχνολογία εδώ και πολύ καιρό

Android spying beta privacy sandbox
Privacy Sandbox: Σε beta έκδοση ο νέος τρόπος παρακολούθησης των Android

Καθώς η Google πραγματοποιεί περίπου το 80% των εσόδων της από τις διαφημίσεις, η εισαγωγή διαφημίσεων στο ίδιο το browser και στο λειτουργικό της σύστημα είναι σημαντική για το τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας.
Η Google έχει ως στόχο για το 2023 να “αχρηστεύσει” τα ad blockers που λειτουργούν εντός του Chrome.
Η εταιρεία ωστόσο ισχυρίζεται ότι θα μπλοκάρει τα cookies εντοπισμού τρίτων στο Chrome μόλις το σύστημα κυκλοφορήσει.

Συμπερασματικά, ενώ το Privacy Sandbox της Google είναι ένα βήμα προς τη βελτίωση της ιδιωτικότητας, δεν αποτελεί λύση για τις υπάρχουσες μεθόδους παρακολούθησης στο Android.

Πηγή πληροφοριών: arstechnica.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS