ΑρχικήinetStarbucks NFTs: Γιατί οι άνθρωποι ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια

Starbucks NFTs: Γιατί οι άνθρωποι ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια

Ο Δεκέμβριος του περασμένου έτους σηματοδότησε ένα σημαντικό ορόσημο στον κόσμο των NFT, με την είσοδο μιας από τις πιο γνωστές μάρκες του κόσμου – της Starbucks. Το φιλόδοξο εγχείρημα της εταιρείας, το οποίο ονομάζεται Starbucks Odyssey, προσφέρει στους πελάτες την ευκαιρία να επωφεληθούν από αποκλειστικά προνόμια αγοράζοντας καφέ και συμμετέχοντας σε διασκεδαστικά διαδικτυακά παιχνίδια και κουίζ. Η Starbucks το περιέγραψε ως μια “καινοτόμο εμπειρία Web3” και επικρότησε το έργο ως “ένα πρωτοποριακό μοντέλο προγράμματος επιβράβευσης“.

Δείτε επίσης: Starbucks Singapore: Τα data πελατών έχουν παραβιαστεί

Starbucks NFTs

Από την έναρξη του έργου σε φάση beta τον Δεκέμβριο, μας έχει καταπλήξει με την αξιοσημείωτη οικονομική του ανάπτυξη. Άνθρωποι έχουν αγοράσει NFTs που κοστίζουν από λίγα μόλις δολάρια μέχρι και 1.900 δολάρια στη δευτερογενή αγορά – με αποτέλεσμα πωλήσεις άνω των 200.000 δολαρίων. Αυτό είναι σαν να αγοράζει κανείς δύο φλιτζάνια καφέ και να φεύγει με χιλιάδες! Οι λάτρεις της κρυπτογράφησης υποστηρίζουν το πρόγραμμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζοντας ότι είναι ο ιδανικός τρόπος για να αποκτήσει η κρυπτογράφηση ευρύτερη αποδοχή από το ευρύ κοινό. Οι αναλυτές της Bank of America επαίνεσαν το πρόγραμμα ως πιο ολοκληρωμένο από τους προκατόχους του στον κλάδο των NFT.

Την Πέμπτη, μια εισροή δραστηριότητας προκάλεσε τη συντριβή της ιστοσελίδας, όταν κυκλοφόρησε μια νέα επιλογή 2.000 NFTs Starbucks, τα οποία εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά για 100 δολάρια το ένα. Οι αγοραστές ξετρελάθηκαν και μοιράστηκαν τα πρόσφατα αποκτήματά τους σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δείτε ακόμα: Starbucks: Πως θα χρησιμοποιήσει NFTs/blockchain στο πρόγραμμα ανταμοιβών του
NFT

Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα ο ενθουσιασμός να είναι υπερβολικός. Παρά το πρόσφατο κύμα ενέργειας γύρω από τα NFTs της Starbucks, οι περισσότεροι λάτρεις του καφέ δεν έχουν ακόμη αποφασίσει αν θα γίνει μέρος της καθημερινής τους ρουτίνας. Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα ανταμοιβών της Starbucks έχει επιδείξει επιτυχία στο να πείσει τα μέλη της κοινότητας των κρυπτονομισμάτων να αγοράζουν από τα Starbucks και όχι από άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες. Αν και τα μελλοντικά κίνητρα μπορεί να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό, μέχρι στιγμής είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την ενίσχυση της πελατειακής τους βάσης.

Δείτε επίσης: Starbucks και Samsung δημιουργούν μια σειρά θηκών για Galaxy smartphones και ακουστικά

Με πάνω από 30.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, τα Starbucks είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο. Αυτό που έκανε τα Starbucks να ξεχωρίζουν από τα άλλα καφεκοπτεία ήταν η εστίαση στην ποιότητα- οι ιδρυτές πίστευαν ότι όλοι θα έπρεπε να έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ροφήματα καφέ και σνακ. Σήμερα, τα Starbucks προσφέρουν περισσότερα από τους παραδοσιακούς καφέδες και τσάγια, καθώς επίσης κι ένα ευρύ φάσμα τροφίμων, όπως σάντουιτς και σαλάτες, καθώς και επιδόρπια όπως κέικ, μπισκότα και γλυκά. Και αν ψάχνετε για κάτι πιο υγιεινό, μπορείτε να βρείτε επίσης μια ποικιλία από φρέσκα φρούτα και smoothies!

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS