ΑρχικήinetMercedes: Πουλά πρώτη οχήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στην Καλιφόρνια

Mercedes: Πουλά πρώτη οχήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στην Καλιφόρνια

Η Mercedes-Benz έλαβε άδεια από τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια να πουλήσει ή να μισθώσει οχήματα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 (που απαιτεί τον έλεγχο του οδηγού, αλλά όχι το χειρισμό των πεντάλ), σε συγκεκριμένους δρόμους, σύμφωνα με το Reuters. Το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων στην Καλιφόρνια εξέδωσε άδεια για το σύστημα Drive Pilot της εταιρείας, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και σε συγκεκριμένους δρόμους. Προηγουμένως, η Mercedes-Benz είχε λάβει παρόμοια πιστοποίηση στην Νεβάδα.

Δείτε επίσης: Mercedes-Maybach: Νέα εποχή “Night Series” για τα EQS SUV
Mercedes

Το Drive Pilot της Mercedes-Benz θα επιτρέψει στους οδηγούς να καθοδηγούν το αυτοκίνητό τους χωρίς να κοιτάζουν συνεχώς τον δρόμο ή να κρατούν τα χέρια στο τιμόνι. Μπορούν να κάνουν και άλλα πράγματα κατά την οδήγηση, όπως να βλέπουν βίντεο ή να αποστέλλουν μηνύματα. Αν οδηγήσετε σύμφωνα με τους κανόνες χρήσης, η Mercedes θα είναι νομικά υπεύθυνη για οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί, και όχι εσείς ως οδηγός.

Για να επιτευχθούν όλες αυτές οι λειτουργίες, το σύστημα Drive Pilot χρησιμοποιεί αισθητήρες που βρίσκονται σε διάφορα μέρη του οχήματος, όπως οπτικές κάμερες, LiDAR συστήματα, ραντάρ/υπερήχους και μικρόφωνα ήχου για να εξασφαλιστεί ότι θα ακούσετε άλλα οχήματα που πλησιάζουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Μπορεί να συγκρίνει τα δεδομένα από αισθητήρες και GPS για να προσδιορίσει με ακρίβεια τη θέση σας στους δρόμους.

Δείτε ακόμα: Mercedes AMG SL43: Το εμπνευσμένο από την F1 μοντέλο πάει στις ΗΠΑ

αυτόνομη οδήγηση

Δεν είναι τόσο προηγμένο όσο τα συστήματα στα οχήματα Waymo και Cruise, τα οποία επιτρέπουν την πλήρη αυτοοδήγηση χωρίς οδηγό. Την ίδια στιγμή όμως είναι πιο προηγμένο από το σύστημα Full Self-Driving της Tesla, το οποίο είναι στην πραγματικότητα ένα σύστημα επιπέδου 2 και απαιτεί από τους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους στο τιμόνι και να είναι προσεκτικοί όλη την ώρα.

Η χρήση επιτρέπεται μόνο σε καταστάσεις υψηλής κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της ημέρας, με ταχύτητες κάτω από 40 MPH και οι οδηγοί πρέπει να είναι ενεργοί για να έχουν τον έλεγχο του οχήματος. Συνεπώς, δεν είναι δυνατή η μετακίνηση στο πίσω κάθισμα και η ανάπαυση εκεί. Για να επιτρέψει αυτή τη λειτουργία, το όχημα χρησιμοποιεί μια οθόνη αυτοκινήτου για να παρακολουθεί τον οδηγό. Αν το Drive Pilot οδηγεί με ταχύτητα μεγαλύτερη από 40 μίλια/ώρα, ή αν εμφανιστεί ένα όχημα έκτακτης ανάγκης, ή αν βρέχει, ή σε άλλες καταστάσεις που το Drive Pilot δεν μπορεί να χειριστεί το δικό του, τότε θα χρειαστεί να αναλάβετε τον έλεγχο του οχήματος.

Δείτε επίσης: Rivian: Παύση στα σχέδια κατασκευής EV με Mercedes-Benz

Το σύστημα θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα S-Class και EQS Sedan του 2024 και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται αργότερα μέσα στην φετινή χρονιά.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS