ΑρχικήinetToyota: Τα μελλοντικά της EV θα έχουν αυτονομία 600 μίλιων

Toyota: Τα μελλοντικά της EV θα έχουν αυτονομία 600 μίλιων

Toyota

Η απόσταση που μπορούν να διανύσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μία μόνο φόρτιση αυξάνεται σταθερά με την πάροδο των ετών, με τις κορυφαίες επιλογές από τις Mercedes, BMW και Tesla να έχουν εκτιμώμενη εμβέλεια άνω των 350 μιλίων. Τώρα, η Toyota, ένας μακροχρόνιος κατασκευαστής υβριδικών οχημάτων (ποιος μπορεί να ξεχάσει την εποχή που η κατοχή ενός Prius ήταν το σήμα κατατεθέν της περιβαλλοντικής συνείδησης;) είναι μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων που πιέζουν προς την κατεύθυνση ακόμη μεγαλύτερης διάρκειας φόρτισης για τα EV. Σε μια ανακοίνωση της νέας τεχνολογίας, η Toyota πολύ τολμηρά ισχυρίζεται ότι “θα αλλάξει το μέλλον των αυτοκινήτων”, η ιαπωνική εταιρεία μοιράστηκε το σχέδιό της για μελλοντικά αυτοκίνητα που θα φτάνουν σε εμβέλεια 1.000 χιλιομέτρων (~621 μίλια).

Δείτε επίσης: Mercedes: Πουλά πρώτη οχήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στην Καλιφόρνια

Σύμφωνα με την Toyota, θα επιτύχει αυτόν τον στόχο μέσω της “ενσωμάτωσης μπαταριών επόμενης γενιάς και ηχητικής τεχνολογίας” και σχεδιάζει να λανσάρει μια πλήρη γκάμα EV μέχρι το 2026. Ήδη προσφέρει το αμιγώς ηλεκτρικό SUV bZ4X, το οποίο μπορεί να διανύσει περίπου 270 μίλια με μία φόρτιση και ξεκινά από $42.000. Επιπλέον, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα EV “επόμενης γενιάς” για τη Lexus, την πολυτελή μάρκα της, στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Η εταιρεία άρχισε για πρώτη φορά να επενδύει “ενεργά σε τομείς με προσανατολισμό προς το μέλλον” το 2016 και, από τον Μάρτιο, έχει μεταφέρει από τότε περίπου το ήμισυ του προσωπικού και των εξόδων της Ε&Α στο έργο της προηγμένης ανάπτυξης. Τον Μάιο, η Toyota εγκαινίασε το BEV Factory, έναν χώρο ειδικά σχεδιασμένο για την καινοτομία της τεχνολογίας μπαταριών EV. Η εταιρεία έχει υιοθετήσει το giga casting, τη χρήση μηχανών casting αλουμινίου υψηλής πίεσης για τη δημιουργία μεγαλύτερων εξαρτημάτων αυτοκινήτων, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την Tesla – μια κίνηση που λέει ότι θα μειώσει το κόστος κατασκευής. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα κατασκευάζεται με τρία μόνο κομμάτια.

Toyota bZ4X

Πρόταση: Apple Maps: Επιτρέπουν να κατεβάσετε χάρτες εκτός σύνδεσης στο iOS 17

Το άλλο εγχείρημα της Toyota έχει τη μορφή του Hydrogen Factory, ενός οργανισμού που σχεδιάζει να ανοίξει τον Ιούλιο με την ελπίδα να εξορθολογίσει τις αποφάσεις και να προσφέρει πιο προηγμένες και φθηνότερες μονάδες καυσίμου μέσω συμμαχιών και της δικής της καινοτομίας. Το ίδιο το υδρογόνο δεν είναι φθηνό ή ευρέως προσβάσιμο, δημιουργώντας πρόσθετα εμπόδια στην προσαρμογή. Μπορεί να κοστίζει περίπου 0,30 δολάρια ανά μίλι, αν και η Toyota προσφέρει $15.000 ή τρία χρόνια για τους μισθωτές και έξι χρόνια για τους αγοραστές – όποιο από τα δύο έρθει πρώτο – σε δωρεάν καύσιμα ως κίνητρο. Το αυτοκίνητο υδρογόνου της, το Toyota Mirai, έχει σήμερα εμβέλεια έως και 402 μίλια και χρειάζεται περίπου πέντε λεπτά για να γεμίσει. Η Toyota παρουσίασε επίσης πρόσφατα ένα GR H2 Racing Concept για μελλοντική συμμετοχή στη νέα κατηγορία αυτοκινήτων υδρογόνου των 24 ωρών αγώνων του Le Mans, όπου το γρήγορο γέμισμα είναι ζωτικής σημασίας.

Δείτε επίσης: BMW XM: Οι νέες επιλογές της είναι πιο τολμηρές και φωτεινές

πηγή πληροφοριών:engadget.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS