ΑρχικήinetΗ Tesla πατεντάρει ένα νέο σύστημα steer-by-wire

Η Tesla πατεντάρει ένα νέο σύστημα steer-by-wire

Η Tesla υπέβαλε αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα νέο σύστημα steer-by-wire το οποίο προτείνει. Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν, η Tesla δημιουργεί μια ομάδα για να εφαρμόσει την τεχνολογία steer-by-wire στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.

Δείτε επίσης: Γαλλία: Θέλει να πείσει τον Musk να φτιάξει Tesla Gigafactory στη χώρα

Tesla

Το σύστημα steer-by-wire λειτουργεί σε ηλεκτρικά ή ηλεκτρομηχανικά οχήμα,τγια το σύστημα διεύθυνσης και δεν χρησιμοποιεί μηχανικές συνδέσεις. Μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα, να παρέχει καλύτερες επιλογές διευθύνσεων και να ανοίγει τις πόρτες του οχήματος με διαφορετικά κλειδιά.

Παρόλα αυτά, ακόμα πολλές αγορές απαιτούν μηχανικές συνδέσεις στα συστήματα διεύθυνσης για να θεωρείται ένα όχημα νόμιμο για να κυκλοφορεί στον δρόμο.

Η Tesla έχει εφαρμόσει κινητήρες και ενεργοποιητές στα χειριστήρια μετάδοσης κίνησης για να εφαρμόσει τη λειτουργία υποβοηθούμενης οδήγησης στο Autopilot και Full Self-Driving, αλλά εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μηχανική σύνδεση με το σύστημα διεύθυνσης.

Δείτε ακόμα: Οδηγός Tesla λέει ότι το αυτοκίνητο έπεσε σε δέντρο ενώ βρισκόταν σε “self-driving mode”

steer-by-wire

Το 2020, η Tesla ίδρυσε μια νέα ομάδα στο Ώστιν με σκοπό να αναπτύξει ένα νέο σύστημα steer-by-wire. Έναν χρόνο αργότερα, ο CEO της Tesla, Elon Musk, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πράγματι στο προηγμένο σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire, αλλά αυτό είναι ακόμη χρόνια μακριά.

Και τώρα ακούγεται ότι η Tesla κατέθεσε αίτηση ευρεσιτεχνίας για ένα νέο σύστημα steer-by-wire.

Δείτε επίσης: Tesla: Χιλιάδες παράπονα σχετικά με τη λειτουργία Autopilot

Η αυτοκινητοβιομηχανία έγραψε στην περίληψη της αίτησης για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας:

“Παρέχεται σύστημα διεύθυνσης οχήματος με καλώδιο για τον έλεγχο της πλευρικής κίνησης του οχήματος. Το σύστημα περιλαμβάνει ένα συγκρότημα ενεργοποιητή ανάδρασης ροπής στο τιμόνι με δύο ελεγκτές, ένα συγκρότημα ενεργοποιητή τιμονιού μπροστινών τροχών με δύο ζώνες, απομονωμένους κινητήρες και ελεγκτές, δύο ξεχωριστά συγκροτήματα ισχύος, δύο ξεχωριστά δίκτυα επικοινωνίας οχημάτων σε ξεχωριστά συγκροτήματα δέσμης καλωδίωσης και τρεις ιδιωτικές επικοινωνίες συστήματος δίκτυα μεταξύ κάθε κόμβου στο σύστημα διεύθυνσης. Τα περιττά εξαρτήματα είναι απομονωμένα σε ζώνες έτσι ώστε η κοινή αιτία σφαλμάτων να μην θέτουν σε κίνδυνο το σύστημα όταν ένα ή περισσότερα από τα εξαρτήματα αποτυγχάνουν. Το σύστημα μπορεί να περιλαμβάνει ενεργοποιητή τροχών δρόμου διαφορικού κιβωτίου ταχυτήτων για να επιτρέπει την απόλυτη θέση των τροχών του δρόμου. Το σύστημα μπορεί περαιτέρω να περιλαμβάνει ένα σετ αισθητήρων θέσης, συμπεριλαμβανομένων δύο μαγνητικών και ενός επαγωγικού συγκροτήματος αισθητήρων.”

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS