ΑρχικήinetOutlook: Η Microsoft κοινοποιεί λύση για τα παγώματα της υπηρεσίας

Outlook: Η Microsoft κοινοποιεί λύση για τα παγώματα της υπηρεσίας

Η Microsoft εργάζεται για να λύσει ένα γνωστό πρόβλημα που κάνει αργό και προκαλεί παγώματα στο Outlook για τους πελάτες του Microsoft 365. Αυτό το πρόβλημα συμβαίνει όταν τα αρχεία δεδομένων του Outlook χωρίς σύνδεση (OST) δεν συγχρονίζονται αμέσως μετά την εκκίνηση.

Δείτε επίσης: Outlook: Βγήκε για δεύτερη φορά εκτός λειτουργίας

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, δεν δημιουργούνται νέα αρχεία OST και δεν προστίθενται νέες εγγραφές που σχετίζονται με αυτήν τη συμπεριφορά στο αρχείο καταγραφής συμβάντων εφαρμογής. Πολλοί πελάτες αναφέρουν ότι το Outlook ανοίγει αμέσως χωρίς καθυστέρηση αν πατήσουν το κουμπί Ακύρωση μετά το άνοιγμα της εφαρμογής.

Η Microsoft αναφέρει ότι οι πελάτες που επηρεάζονται μπορεί να δουν ότι η εφαρμογή δεν ξεκινά σε συστήματα με ενεργοποιημένη τη λειτουργία πτήσης.

Στις τέτοιες περιπτώσεις, οι χρήστες θα αντιμετωπίσουν σφάλματα με το μήνυμα: “Αδυναμία εκκίνησης του Microsoft Outlook. Το παράθυρο του Outlook δεν μπορεί να ανοίξει. Το σύνολο των φακέλων δεν μπορεί να ανοίξει. Η προσπάθεια σύνδεσης στο Microsoft Exchange απέτυχε.

Το Outlook κολλάει και κάνει πολύ αργές εκκινήσεις όταν επανεκκινείται η προσωρινή μνήμη κατά τη δημιουργία νέων προφίλ ή την απενεργοποίηση των κοινόχρηστων βελτιώσεων ημερολογίου.

Μια γνωστή αιτία αυτού του προβλήματος είναι η εκ νέου εκκίνηση της κρυφής μνήμης. Αυτό αναμένεται εάν ο χρήστης έχει δημιουργήσει ένα νέο προφίλ ή έχει κάνει χειροκίνητη εναλλαγή από το REST στο MAPI απενεργοποιώντας τις Βελτιώσεις Κοινόχρηστου Ημερολογίου“, λέει η Microsoft.

Ωστόσο, λόγω των ενδημικών προβλημάτων στην κατάσταση της δυνατότητας ενεργοποίησης της υπηρεσίας ανάγνωσης σε εφαρμογές που δεν βασίζονται στο Office MAPI, η εκτέλεση τέτοιων εφαρμογών μπορεί να αναγκάσει αυτήν την εναλλαγή απροσδόκητα.

Δείτε ακόμα: Η διακοπή αναζήτησης του Microsoft 365 επηρεάζει τα Outlook, Teams και SharePoint

λύση

Η ομάδα του Outlook εξετάζει αυτήν τη στιγμή το πρόβλημα που προκαλείται από τους περιορισμούς της εφαρμογής σχετικά με την προεπιλεγμένη κατάσταση της προσωρινής μνήμης και φροντίζει για τη διόρθωσή του. Αυτό συμβαίνει επειδή οι εφαρμογές MAPI που δεν ανήκουν στο Office, όπως το MFCMAPI και το Outlook, προκαλούν ασυμβατότητες που μπορεί να οδηγήσουν σε κολλήματα και αργές εκκινήσεις. Η αιτία είναι ότι οι εφαρμογές αυτές καταλήγουν σε διαφορετικά συμπεράσματα.

Ένα άρθρο υποστήριξης που δημοσιεύτηκε πρόσφατα αναφέρει πως οι χρήστες του Outlook μπορούν να ενεργοποιήσουν τις κοινόχρηστες βελτιώσεις του ημερολογίου. Αυτό μπορεί να γίνει πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις του λογαριασμού Exchange στο Outlook, επιλέγοντας την καρτέλα “Περισσότερες ρυθμίσεις“, και στη συνέχεια επιλέγοντας την καρτέλα “Για προχωρημένους“. Η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ αφού επανεκκινήσετε το Outlook.

Οι διαχειριστές IT μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ρύθμιση πολιτικής ομάδας για να ενεργοποιήσουν την ενημέρωση των κοινόχρηστων ημερολογίων του Outlook REST και να λύσουν έτσι το πρόβλημα που επηρεάζει τα συστήματα.

Τον περασμένο Απρίλιο, η Microsoft διόρθωσε ένα ακόμα πρόβλημα που εμποδίζει τους πελάτες του Microsoft 365 να έχουν πρόσβαση στα email και τα ημερολόγιά τους μέσω του Outlook.

Δείτε επίσης: Ρώσοι χάκερ χρησιμοποίησαν το Outlook για να επιτεθούν σε ευρωπαϊκές εταιρείες

Τον Οκτώβριο του 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε προσωρινές διορθώσεις για προβλήματα σύνδεσης και ένα σφάλμα που προκάλεσε πάγωμα και διακοπή λειτουργίας του Outlook αμέσως μετά την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2022.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS