ΑρχικήBusinessΗ LG Electronics σχεδιάζει μεγάλες επενδύσεις

Η LG Electronics σχεδιάζει μεγάλες επενδύσεις

Η LG Electronics σχεδιάζει να δαπανήσει 39,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε Ε&Α, εγκαταστάσεις και στρατηγικές επενδύσεις, με σκοπό να φτάσει τα 79 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις έως το 2030.

Η γνωστή εταιρεία ηλεκτρονικών ανέπτυξε τη νέα στρατηγική της, καθώς τα τελευταία χρόνια έχει κάνει στροφή και πέρα από κατασκευαστής οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών, έχει γίνει μια εταιρεία τεχνολογίας βασισμένη σε πλατφόρμα.

Δείτε επίσης: AirPlay: Η LG το φέρνει στις τηλεοράσεις δωματίων ξενοδοχείων

LG Electronics επενδύσεις
Η LG Electronics σχεδιάζει μεγάλες επενδύσεις

Η LG σχεδιάζει να ενισχύσει τις πλατφόρμες service στις οικιακές της συσκευές, να ενισχύσει τις μονάδες business-to-business (B2B) αξιοποιώντας την εμπειρία της στην αγορά B2C και να επιταχύνει νέες αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, όπως η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και η ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι πριν από δύο χρόνια, η LG αποσύρθηκε από τον κλάδο των smartphones, για να επικεντρωθεί σε τομείς, όπως τα έξυπνα σπίτια, οι συνδεδεμένες συσκευές, το Internet of Things (IoT), οι λύσεις B2B, τα εξαρτήματα EV, η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι πλατφόρμες.

Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το τολμηρό της όραμα να μεταμορφωθεί και να προχωρήσει ως μια εταιρεία λύσεων έξυπνης ζωής που συνδέει και επεκτείνεται στους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί να κατέχει μόνο την τρέχουσα θέση της ως η καλύτερη μάρκα οικιακών συσκευών“, δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics. “Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG εφευρίσκοντας εκ νέου τον τρόπο που εργαζόμαστε και επικοινωνούμε ενώ προχωράμε προς αυτόν τον στόχο“.

Δείτε επίσης: Η LG κυκλοφορεί το νέο “SuperSlim Gram” laptop

Η εταιρεία πουλά περίπου 100 εκατομμύρια προϊόντα hardware ετησίως, αλλά θέλει επίσης να προσφέρει το webOS ως service platform provider. Η LG πουλά σχεδόν 200 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις εξοπλισμένες με webOS, προσφέροντας προσαρμοσμένη διαφήμιση και τηλεοπτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο από περισσότερα από 3.000 κανάλια και 2.500 συνεργάτες παγκοσμίως.

Όσον αφορά στο τμήμα ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης, η LG θα συνεργαστεί με την εσωτερική LG Nova στη Βόρεια Αμερική και βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας μιας μονάδας επιχειρηματικών κεφαλαίων για την υποστήριξη νέων επιχειρήσεων, σύμφωνα με τον CEO.

Επιπλέον, η LG εισέρχεται σε αναδυόμενους τομείς μέσω εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της ZKW, μιας εταιρείας παροχής συστημάτων φωτισμού και προβολέων αυτοκινήτων με έδρα την Αυστρία και πολλών άλλων.

Δείτε επίσης: LG: Υποστηρίζει Apple TV και Apple Music σε webOS TV τρίτων

Το 2013 η εταιρεία δημιούργησε μια εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων με την ονομασία Vehicle component Solutions (VS) Company, η οποία αναπτύσσει συστήματα infotainment, telematics και προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS).

Συνολικά, η LG Electronics είναι μια δημοφιλής μάρκα στον κλάδο των ηλεκτρονικών και των τεχνολογικών υπηρεσιών, γνωστή για τα καινοτόμα προϊόντα της, τα σχέδια υψηλής ποιότητας και τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα. Η γκάμα προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών και προτιμήσεων των καταναλωτών.

Πηγή: techcrunch.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS