ΑρχικήinetΤα κολλέγια διδάσκουν πλέον μαθήματα για την αποτελεσματική χρήση του ChatGPT

Τα κολλέγια διδάσκουν πλέον μαθήματα για την αποτελεσματική χρήση του ChatGPT

Το ChatGPT έχει δημιουργήσει αρκετό θόρυβο από το λανσάρισμά του το περασμένο φθινόπωρο, και έχει γρήγορα εγκατασταθεί ως βασικό στοιχείο της καθημερινής ζωής. Παρά τις ανησυχίες σχετικά με τη χρήση της AI στους ακαδημαϊκούς τομείς, ορισμένοι καθηγητές πανεπιστημίου εισάγουν τώρα τάξεις και μαθήματα που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εκπαίδευση των φοιτητών στα θέματα της άμεσης μηχανικής και της κατανόησης της AI.

Δείτε επίσης: Το ChatGPT έρχεται τώρα και στο Android

Η ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας ώθησε τον Andrew Maynard, καθηγητή στη Σχολή για το μέλλον της καινοτομίας στην κοινωνία του Arizona State University, να προσφέρει ένα μάθημα ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους φοιτητές να αποκτήσουν ένα προβάδισμα με αυτά τα αναδυόμενα εργαλεία AI.

“Φτάσαμε στο σημείο όπου ήταν πολύ σαφές σε μένα [ότι] υπήρχε μεγάλος πανικός, μεγάλη ίντριγκα και τα πράγματα κινούνταν γρήγορα”, δήλωσε ο Maynard στο Inside Higher Ed.

Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, ο Maynard προσέφερε ένα μάθημα που είναι πλέον γνωστό ως Basic Prompt Engineering with ChatGPT, το οποίο διδάσκει στους σπουδαστές πώς να δημιουργούν αποτελεσματικά προτροπές για το chatbot που παράγουν σταθερά επιθυμητά αποτελέσματα.

Προσαρμογή για επιβίωση;

Ενώ υπήρξαν σημαντικές αντιδράσεις στον εκπαιδευτικό τομέα κατά του ChatGPT, επικαλούμενες προφανείς ανησυχίες όπως η λογοκλοπή και η εξαπάτηση, οι καθηγητές πίσω από μαθήματα όπως αυτό του Maynard το βλέπουν ως μια ευκαιρία να προετοιμάσουν τους μαθητές για το δραστικά μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο που δημιουργείται από το ChatGPT του OpenAI και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης όπως αυτό.

ChatGPT

Πρόταση: Η OpenAI εγκαινιάζει τις προσαρμοσμένες οδηγίες για το ChatGPT

Η Jules White, διευθύντρια του Future of Learning and Generative AI στο Πανεπιστήμιο Vanderbilt, υποστηρίζει ότι “Οι άνθρωποι λένε, ‘Η Generative AI παίρνει τη δουλειά σας’ – αν αυτό ισχύει, καλύτερα να κάνουμε κάτι γι’ αυτό και να βεβαιωθούμε ότι οι φοιτητές καινοτομούν και πετυχαίνουν”.

Μπορεί να μοιάζει με αντιπαραγωγική προσέγγιση στις ανησυχίες σχετικά με το πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει το μελλοντικό εργασιακό περιβάλλον, αλλά η κίνηση να μάθουν τα νέα μέλη του εργατικού δυναμικού να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και να είναι “χρήσιμα” σε έναν κόσμο αυξανόμενης επικράτησης της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε στην πραγματικότητα να μετριάσει οποιαδήποτε προβλεπόμενη ζημία στην αγορά εργασίας.

Αρκετά διασκεδαστικό είναι ότι ο Maynard απευθύνθηκε κατευθείαν στο ChatGPT για να τον βοηθήσει να σχεδιάσει το διαδικτυακό του μάθημα, αν και είχε επίσης καθηγητές και μεταπτυχιακούς φοιτητές που τον βοήθησαν να δοκιμάσει και να αξιολογήσει το περιεχόμενο. Το chatbot είχε όντως σημαντικό ρόλο στις αρχικές φάσεις της δημιουργίας του μαθήματος- ενώ είναι λογικό για το ChatGPT να εξηγεί πώς να χρησιμοποιεί το δικό του λογισμικό, θα μπορούσε αυτό να είναι η αρχή των προγραμμάτων σπουδών που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη;

Διαβάστε επίσης: ChatGPT: Καθιστά πιο παραγωγικούς τους αδύναμους συγγραφείς.

πηγή πληροφοριών: techradar.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS