ΑρχικήinetAmazon, Tripadvisor και άλλες εταιρείες συνεργάζονται για την καταπολέμηση ψεύτικων κριτικών

Amazon, Tripadvisor και άλλες εταιρείες συνεργάζονται για την καταπολέμηση ψεύτικων κριτικών

Μερικές από τις πιο γνωστές πλατφόρμες για ταξίδια και διαδικτυακές αγορές δήλωσαν ότι θα συνεργαστούν για να αντιμετωπίσουν τις ψεύτικες κριτικές στο διαδίκτυο. Πρόκειται για τις Amazon, Glassdoor, Trustpilot, Expedia Group, Booking.com και Tripadvisor, οι οποίες ανακοίνωσαν ότι εγκαινιάζουν έναν συνασπισμό που στοχεύει στην προστασία της πρόσβασης σε “αξιόπιστες κριτικές καταναλωτών” παγκοσμίως.

Amazon ψεύτικες κριτικές fake reviews
Amazon, Tripadvisor και άλλες εταιρείες συνεργάζονται για την καταπολέμηση ψεύτικων κριτικών

Ο συνασπισμός θα ονομάζεται “Coalition for Trusted Reviews” και οι εταιρείες που συμμετέχουν θα αναζητήσουν βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και θα μοιραστούν μεθόδους για τον εντοπισμό ψεύτικων. Αυτό θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη προτύπων σχετικά με το πώς είναι μια ψεύτικη κριτική και θα βοηθά τους χρήστες να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το πώς λειτουργούν οι κακόβουλοι χρήστες.

Δείτε επίσης: Amazon: Θα προσλάβει 15.000 εποχικούς εργαζόμενους ενόψει των εορτών

Οι ψεύτικες κριτικές μαστίζουν εδώ και καιρό τις διαδικτυακές αγορές. Μεγάλο μέρος του προβλήματος τροφοδοτείται από brokers που ζητούν ψεύτικες κριτικές πελατών μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κρυπτογραφημένων εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων και άλλων καναλιών, με αντάλλαγμα χρήματα, δωρεάν αντικείμενα ή άλλα οφέλη. Οι brokers μπορούν να ζητήσουν είτε θετικές κριτικές για να ενισχύσουν τις πωλήσεις συγκεκριμένων προϊόντων είτε αρνητικές κριτικές για να δυσφημίσουν ανταγωνιστές και να μειώσουν τις πωλήσεις τους.

Τον περασμένο μήνα, η Amazon είπε ότι δύο review brokers στην Κίνα καταδικάστηκαν σε δυόμισι χρόνια φυλάκιση, επειδή χρησιμοποίησαν εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να διαφημίσουν και να πουλήσουν ψεύτικες κριτικές σε λογαριασμούς πωλήσεων της Amazon. Η εταιρεία έχει καταθέσει και άλλες αντίστοιχες αγωγές εναντίον ατόμων που έκαναν κάτι παρόμοιο. Πέρυσι, μήνυσε επίσης τους διαχειριστές περισσότερων από 10.000 ομάδων στο Facebook που συντόνιζαν κριτικές με αντάλλαγμα χρήματα ή δωρεάν προϊόντα.

Η βρετανική ομάδα προστασίας καταναλωτών “Which?” είχε επίσης εντοπίσει ομάδες Facebook που σχετίζονταν με ψεύτικες κριτικές για την Google και το Trustpilot.

Δείτε επίσης: Amazon Project Kuiper: Ο ανταγωνιστής του Starlink εκτόξευσε δορυφόρους

Οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές προσπαθούν εδώ και καιρό να καταπολεμήσουν τις ψεύτικες κριτικές στο διαδίκτυο, που στοχεύουν στην εξαπάτηση των καταναλωτών. Τον Ιούνιο, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου πρότεινε έναν νέο κανόνα που, μεταξύ άλλων, θα απαγόρευε στις επιχειρήσεις να πουλούν ή να λαμβάνουν fake reviews, να καταστέλλουν τις πραγματικές κριτικές και να πωλούν ψεύτικο social media engagement.

Οι εταιρείες είπαν ότι ο συνασπισμός είναι αποτέλεσμα συνομιλιών που προέκυψαν από το συνέδριο “Fake Reviews” που διοργανώθηκε από το Tripadvisor και πραγματοποιήθηκε πέρυσι στο Σαν Φρανσίσκο. Δήλωσαν ότι θα συναντηθούν ξανά στις αρχές Δεκεμβρίου σε ένα δεύτερο συνέδριο που θα διοργανώσει η Amazon και θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες.

Δείτε επίσης: Amazon: Καθιστά υποχρεωτική τη χρήση MFA για λογαριασμούς ‘root’ AWS

Οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλές εταιρείες και γίνεται προσπάθεια καταπολέμησής τους. Πρόσφατα, η Mozilla απέκτησε την Fakespot, μια online υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες να εντοπίζουν ψεύτικες κριτικές, αναξιόπιστους πωλητές και πλαστά προϊόντα στο διαδίκτυο. Μετά την εξαγορά, η Mozilla ενσωμάτωσε την τεχνολογία της Fakespot στον Firefox browser. Το νέο χαρακτηριστικό του Firefox ονομάζεται “Review Checker” και αρχικά θα λειτουργεί για προϊόντα που πωλούνται σε Amazon, BestBuy και Walmart.

Πηγή: abcnews.go.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS