ΑρχικήinetGoogle: Τα AR beauty tools απλοποιούν την αγορά προϊόντων ομορφιάς

Google: Τα AR beauty tools απλοποιούν την αγορά προϊόντων ομορφιάς

Η Google επεκτείνει τη δυνατότητα Augmented Reality (AR) Beauty tools της, που επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν προϊόντα ομορφιάς πριν την αγορά τους.

Google AR beauty tools

Αυτή η δυνατότητα ενσωματώνεται σε προγράμματα περιήγησης για κινητά και στις διαφημίσεις του Google Shopping.

Η κατηγορία νέου χρώματος μαλλιών, θα αρχίσει να κυκλοφορεί στη Google AR αυτή την εβδομάδα, επιτρέποντας στους χρήστες να δουν διαφορετικές αποχρώσεις της βαφής μαλλιών από το L’Oréal στον εαυτό τους ή σε ένα από τα διαθέσιμα μοντέλα που ταιριάζουν καλύτερα στην εμφάνισή τους. Οι αποχρώσεις βαφής από άλλες μάρκες, όπως η Revlon και η Splat θα είναι διαθέσιμες σύντομα, σύμφωνα με τη Google.

Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα εργαλεία ομορφιάς AR της Google εκτός της εφαρμογής. Οι κατηγορίες μαλλιών και foundation είναι ήδη διαθέσιμες και μπορούν να αξιοποιηθούν από οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης για κινητά στις ΗΠΑ. Αναμένεται επίσης η κυκλοφορία των κατηγοριών μακιγιάζ ματιών και χειλιών τις επόμενες εβδομάδες.

Δείτε περισσότερα: Η Google προσθέτει νέες δυνατότητες στα Maps, Search και Shopping

Τέλος, οι επώνυμες εταιρείες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία ομορφιάς AR αντί για την συνηθισμένη εικόνα του προϊόντος που χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις της Google. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχεται στους πιθανούς πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, αντί να βλέπουν διαφημίσεις που παρουσιάζουν καλλυντικά σε διαφορετική απόχρωση δέρματος από τη δική τους. Ωστόσο, οι Google AR Beauty διαφημίσεις εμφανίζουν προϊόντα σε μια επιλογή μοντέλων και δεν μπορούν να φορεθούν πρακτικά από τον χρήστη. Τα προϊόντα για τα χείλη και τα μάτια θα είναι τα πρώτα διαφημιστικά εργαλεία που θα κυκλοφορήσουν, με τις αποχρώσεις του foundation να έρχονται σύντομα. Το YouTube άρχισε να δοκιμάζει μια παρόμοια λειτουργία διαφήμισης AR το 2019, αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως ακόμα.

Google AR beauty tools

Παρά τις προσπάθειες των εταιρειών L’Oréal και Maybelline να προωθήσουν την εμπειρία, οι AR εφαρμογές ομορφιάς παραμένουν αρκετά εξειδικευμένες. Ήδη πολλές άλλες αξιόλογες μάρκες καλλυντικών έχουν κυκλοφορήσει τις δικές τους συλλογές για να δοκιμάσουν την πραγματική χρήση των εργαλείων ομορφιάς AR της Google. Μερικές από αυτές τις εταιρείες είναι η CoverGirl, η Dior Beauty, η Fenty Beauty, η Laura Mercier και η Makeup by Mario. Φυσικά καταστήματα καλλυντικών, όπως τα Sephora και Ultra προσφέρουν επίσης εικονικές εμπειρίες δοκιμής μακιγιάζ εδώ και χρόνια. Ωστόσο, χρειάστηκε λίγος χρόνος για να αποκτήσουν αντίστοιχες δυνατότητες και στο διαδίκτυο.

Πηγή: theverge.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS