ΑρχικήbusinessFord: Μειώνει τις επενδύσεις για το εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στο Michigan

Ford: Μειώνει τις επενδύσεις για το εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στο Michigan

Η Ford ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την παραγωγική της ικανότητα στο επερχόμενο εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, λόγω της μειωμένης ζήτησης αυτών των αυτοκινήτων της και της αύξησης του κόστους εργασίας. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι θα μειώσει τις αρχικές προγραμματισμένες επενδύσεις 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή του εργοστασίου του Michigan σε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Επίσης, σκέφτεται να προσλάβει 1.700 εργαζομένους και όχι 2.500, όπως είχε αρχικά ειπωθεί.

Ford εργοστάσιο

Αύξηση κόστους εργασίας

Αναπόφευκτα, η εταιρεία πρέπει να προσαρμόσει τα σχέδιά της στο αυξημένο κόστος εργασίας, τόσο για τη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων όσο και για την επιβίωση στην αγορά.

Δείτε επίσης: 2024 Ford Mustang: Tο Πρώτο — και το Τελευταίο — Pony Car

Σε αυτό το πλαίσιο, η απόφαση της Ford να μειώσει την επένδυσή της για το νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Michigan γίνεται πιο κατανοητή. Αντιμέτωπη με αυτή τη νέα πραγματικότητα, η εταιρεία αναζητά πρακτικές λύσεις για να διασφαλίσει τη βιωσιμότητά της και να προστατεύσει τη θέση της στην αγορά.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Ford δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις. Ολόκληρη η βιομηχανία οχημάτων μετριάζει τις επενδύσεις της, σε μία προσπάθεια να προσαρμοστεί στη νέα οικονομική τάξη πραγμάτων.

Ford ηλεκτρικά οχήματα

Μειωμένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων

Επιπλέον, με τη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα να μειώνεται αυτό το διάστημα, η Ford αναθεωρεί τα σχέδιά της.

Δείτε επίσης: Volkswagen: Σε ποια χώρα θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2024;

Η Ford είχε ανακοινώσει το φιλόδοξο σχέδιό της για την κατασκευή του εργοστασίου μπαταριών στο Μίσιγκαν τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία είχε πει ότι αυτό θα γινόταν σε συνεργασία με την κινεζική Contemporary Amperex Technology (CATL), μια εταιρεία που κατασκευάζει μπαταρίες LFP. Ωστόσο, το εργοστάσιο θα παράγει τώρα μόνο περίπου 20 γιγαβατώρες μπαταριών ετησίως, το οποίο σημαίνει περίπου 43% μείωση σε σχέση με αυτό που είχε προβλέψει η αυτοκινητοβιομηχανία.

Προκειμένου τα EV να πληρούν τις προϋποθέσεις για έως και 7.500 $ σε ομοσπονδιακές εκπτώσεις φόρου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προμηθεύονται τουλάχιστον το 40% των υλικών μπαταριών τους από τη Βόρεια Αμερική ή εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ έως το 2024. Η συνεργασία της Ford με την κινεζική CATL την έχει καταστήσει επίσης στόχο Ρεπουμπλικάνων πολιτικών που είναι κατά της Κίνας.

Δείτε επίσης: Η DS Automobiles ενσωματώνει το ChatGPT στα αυτοκίνητά της

Παρά τη μείωση των επενδύσεων, η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να σχεδιάζει να ανοίξει το νέο εργοστάσιο έως το 2026. Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισε η εταιρεία ήταν οι πρόσφατες διακοπές παραγωγής κατά τη διάρκεια της απεργίας των εργατικών σωματείων της UAW τον περασμένο μήνα. Η εταιρεία επίσης πρόσφατα ανέβαλε τα σχέδιά της για την κατασκευή του εργοστασίου μπαταριών της στο Κεντάκι.

Πηγή: www.theverge.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS