ΑρχικήGamingLeft 4 Dead: Γιατί το Sequel Έφτασε Τόσο Γρήγορα;

Left 4 Dead: Γιατί το Sequel Έφτασε Τόσο Γρήγορα;

Ο κύριος προγραμματιστής του παιχνιδιού ισχυρίστηκε ότι η δημιουργία του Left 4 Dead 2 ήταν η μόνη βιώσιμη επιλογή στο μέλλον.

Ουσιαστικά, όλοι γνωρίζουμε ότι το Left 4 Dead αποτελεί ένα από τα κορυφαία παιχνίδια όλων των εποχών, και η συνέχεια του, που βελτίωσε ακόμα περισσότερο την αρχική αρετή του. Ίσως να θυμάστε και την αντίδραση που προκάλεσε η Valve όταν ανακοίνωσε τη συνέχεια τόσο σύντομα μετά την κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη με τον Chet Faliszek, που είχε τον ρόλο του κεντρικού συγγραφέα για το Left 4 Dead, αποκαλύπτεται ο λόγος που η Valve ακολούθησε αυτήν την πορεία.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης με το Game Developer σχετικά με τη δημιουργία του Left 4 Dead, ο Faliszek, που είχε περισσότερο ηγετικό ρόλο από ό,τι υποδεικνύει η επίσημη θέση του ως συγγραφέας, αναφέρει πώς, παρά τις προσπάθειες της ομάδας να βελτιστοποιήσει το Left 4 Dead για λιγότερο ισχυρούς υπολογιστές και το Xbox 360, το παιχνίδι ήταν “σπασμένο” λόγω της χρήσης της Source Engine.

Διάβασε επίσης: Σαουδική Αραβία: Τι αντίκτυπο θα έχει η μείωση παραγωγής πετρελαίου;

Σύμφωνα με τον Faliszek, “Δεν νομίζω ότι οι εξωτερικοί παρατηρητές μπορούν να καταλάβουν πόσο “σπασμένη” ήταν η μηχανή του Left 4 Dead αλλά, παρόλα αυτά, κυκλοφόρησε. Φόρτωνε κάθε χάρτη δύο ή τρεις φορές στο παρασκήνιο.” Προσπάθειες να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα προκάλεσαν περισσότερα προβλήματα, με τις προσπάθειες ενός μηχανικού να οδηγήσουν στην εξαφάνιση ενός χαρακτήρα κάθε φορά.

Ο Faliszek εξηγεί πώς το Left 4 Dead ήταν τόσο “σπασμένο” που κανείς δεν ήθελε να το αγγίξει, και παρά την κυκλοφορία και την επιδοκιμασία, “έπρεπε να πληρώσετε αυτό το χρέος” για οποιαδήποτε επιπλέον υποστήριξη. “Δεν θα μπορούσες να υποστηρίξεις mods για το Left 4 Dead με τον ίδιο τρόπο που κάνατε για το Left 4 Dead 2 χωρίς έναν μεγάλο επαναφορτισμό.”

Δείτε ακόμα: Το WailingCrab Malware Loader διανέμεται μέσω phishing emails

Αυτό οδήγησε τη Valve να καθιερώσει το Left 4 Dead 2 ως αυτόνομο sequel. Όσον αφορά το γιατί δεν επεξήγησε περισσότερο το πρόβλημα κατά την ανακοίνωση της συνέχειας, ο Faliszek είπε ότι όταν μια ομάδα αφιερώνει τόσο πολύ κόπο για να ολοκληρώσει ένα παιχνίδι, δεν επιθυμεί να αποκαλύψει τα προβλήματα του. “Ήταν πολλές επιδιορθώσεις για να περάσει από την πόρτα. Για να το εκτιμήσεις, θα προτιμούσα να έχω κάποιον να θυμώνει μαζί μου επειδή νόμιζε ότι ήταν δική μου ιδέα.”

Προς το παρόν, και τα δύο Left 4 Dead προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια των Χειμερινών Εκπτώσεων του Steam μέχρι τις 28 Νοεμβρίου.

Πηγή πληροφοριών: https://bloody-disgusting.com

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS